HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
vrijdag 30 oktober 2009 om 12:50

vrijdag 30 oktober 2009 om 13:31
heb deze site gevonden Djoels mss is het wat? wel blankhout maar je kunt ze zelf verven
http://www.bhmm.nl
http://www.bhmm.nl

vrijdag 30 oktober 2009 om 14:36
quote:Paque_in_Pink schreef op 30 oktober 2009 @ 12:24:
Je ziet er hartstikke lekker uit!!!!
[afbeelding]
Ik wil met Chicken dansen en in haar borsten bijten!!
@ Noa, je bent al druk bezig met je proef make-up zie ik?
Ik zie er trouwens helemaal niet uit als een zonnestraal, heb altijd onweer-smoeltjes, ben wel een straaltje van binnen!
Je ziet er hartstikke lekker uit!!!!
[afbeelding]
Ik wil met Chicken dansen en in haar borsten bijten!!
@ Noa, je bent al druk bezig met je proef make-up zie ik?
Ik zie er trouwens helemaal niet uit als een zonnestraal, heb altijd onweer-smoeltjes, ben wel een straaltje van binnen!

vrijdag 30 oktober 2009 om 15:27
vrijdag 30 oktober 2009 om 15:28
quote:chocolover schreef op 30 oktober 2009 @ 15:24:
Ondanks mijn enorme tegenslag-terugval-KUTdip kom ik morgen wel! Dus als jullie iemand zien staan in het zwart met huilogen dan ben ik het. Gaat ff ni zo goed maar de meeting gaat daar verandering in brengen toch?
Zo zie ik er ook uit Choco, gaan we naast elkaar staan en maken we er een raadspelletje van wie wie is.
(Heb het dringende advies gehad van omgeving om niet te gaan.....maar ben zeer eigenwijs en ga toch!)
Ondanks mijn enorme tegenslag-terugval-KUTdip kom ik morgen wel! Dus als jullie iemand zien staan in het zwart met huilogen dan ben ik het. Gaat ff ni zo goed maar de meeting gaat daar verandering in brengen toch?
Zo zie ik er ook uit Choco, gaan we naast elkaar staan en maken we er een raadspelletje van wie wie is.
(Heb het dringende advies gehad van omgeving om niet te gaan.....maar ben zeer eigenwijs en ga toch!)