HalloMeeting

30-07-2009 21:29 1738 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt een forum meeting!

Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!

Waar? Den Haag

Hoe laat? 16:00

Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.

Hoop jullie dan te zien!

Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!

En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk

Meeting?

Totaal aantal stemmen: 220

Ik ben er bij! (13%)
Misschien (38%)
Echt niet (37%)
Wil wel...kan niet... (11%)
Brum, ik heb zakdoekjes bij
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Paque_in_Pink schreef op 30 oktober 2009 @ 16:45:

[...]

Naar mijn persoon of naar mijn zangtalent? wat betreft dat laatste moet ik je vast teleur stellen. ik doe het NIET. kan het wel, doe het NIET

naar jouw persoontje, wadagtegijnou

doe je wel toeteren?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wil nog even zeggen dat ik het doodeng vind, maar dat ik het ook heel stoer van mezelf vind. 2 jaar geleden had ik dit echt nooooooooooooit gedaan... alsof iemand MIJ leuk zou vinden. Maar ik vind het (na weet ik hoeveel therapie) echt een mijlpaal dat ik dit aandurf morgen, en ik heb er zelfs een beetje zin in
quote:mamalief schreef op 30 oktober 2009 @ 15:28:

[...]

Zo zie ik er ook uit Choco, gaan we naast elkaar staan en maken we er een raadspelletje van wie wie is.

(Heb het dringende advies gehad van omgeving om niet te gaan.....maar ben zeer eigenwijs en ga toch!)Oh dat ga ik winnen, ik ken Choco al van de foto. Wat zijn de prijzen?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:minny schreef op 30 oktober 2009 @ 17:14:

Het is een meeting Brum, geen groepstherapie

Dus wees gerust, je hoeft geen diepgaande dingen over jezelf te vertellen.

Had ik gehoopt eindelijk iets te vinden wat de GGZ-sessies kon vervangen...

Helaas... we houden het oppervlakkig...

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik wil niet gaan werken
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Zijn er eigenlijk mensen die er eerder zijn? Of mag dat niet?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Wat leuk zo'n meeting. Zit al de hele tijd te twijfelen of ik nou zou gaan. En zoals je ziet twijfel ik tot het laatste moment

Tot hoe laat duurt het eigenlijk en kan ik eventueel ook later aanschuiven? Kan pas om een uur of zeven in DH zijn nl.
Later mag hoor
En ik moet toegeven dat ik het doodeng vind. Maar volgens mij hebben meer mensen dat?
Vrijwel iedereen volgens mij
Meiden, ik had heel graag willen komen, maar ben nog steeds ziek. Heb me net al afgemeld bij Minny en Zwieber. Ik baal er echt van

Volgende keer kom ik zeker. Minny en Zwieber, een hele diepe buiging voor de organisatie en de rest allemaal heel erg veel plezier.

Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, heel veel beterschap. Jammer dat je er niet bij kon zijn. Ik maak het geld voor energy4all wel digitaal over. Ik ben heel benieuwd hoeveel we op kunnen halen, ik laat het hier nog weten.
quote:nikkinuts schreef op 30 oktober 2009 @ 19:30:

Zijn er eigenlijk mensen die er eerder zijn? Of mag dat niet?Ik vind het prima, Min en ik zijn er vanaf 1500 uur voorzeker. Daarvoor zijn we bezig met de laatste dingen.
Mal jammer dat je er niet bij bent. Beterschap!

Voor alle andere meeters: heb er zin in. Vind het net als velen best een beetje eng, maar het 'ik heb er zin in' overheerst. Dus tot morgen!
Ik begin, net als iedereen, steeds zenuwachtiger te worden.
Om op te warmen heb ik even het exacte voedertijdvoedsel met prijzen op de hyves gezet. Nu met snackkaart erbij.
Ik heb er echt zin in, maar moet om 17.00 al weg. Zo balen!

Dus ik denk dat ik er eerder ben, of niet kom.....................
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Oh Nik, wat jammer dat je zo snel weg bent. Kom maar gewoon eerder rondhangen joh.
Choco, we gaan je wel op je gemak stellen in de trein hoor, dan vind je het helemaal niet eng meer!

Ik heb d'r zin an!!!
Ik heb heel lang getwijfeld.... maar ik wil eigenlijk toch ook wel komen. Mag dat nog? Ik stuur direct Minny een mailtje.
quote:Tinkeldel schreef op 30 oktober 2009 @ 17:34:

Wil nog even zeggen dat ik het doodeng vind, maar dat ik het ook heel stoer van mezelf vind. 2 jaar geleden had ik dit echt nooooooooooooit gedaan... alsof iemand MIJ leuk zou vinden. Maar ik vind het (na weet ik hoeveel therapie) echt een mijlpaal dat ik dit aandurf morgen, en ik heb er zelfs een beetje zin in

Voor jou, een mooie pluim omdat je tóch komt. Ik wil je iig graag ontmoeten.

*waar je m steekt mag je zelf weten *
Ik ga vanavond borrelen met vriendinnen dus als ik brak kom binnenstrompelen morgen hier al bij voorbaat mij excuses
Tink moet!

Anders kan ik ook niet

En ook omdat ze erg gezellig is hoor (gok ik zo na vijfminutengesprek )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven