Hans is jarig!
donderdag 20 augustus 2009 om 11:26
quote:borodini schreef op 20 augustus 2009 @ 08:38:
http://www.youtube.com/watch?v=ij7WWBcAMfg
Fijne verjaardag, Er staat een Pint voor je klaar in Goldshire Mijn level 80 Draenei Shaman heeft even niks te doen. Zij kan dan wel even naar Goldshire. Ik denk dat ik daar iedereen een rondje geef.
http://www.youtube.com/watch?v=ij7WWBcAMfg
Fijne verjaardag, Er staat een Pint voor je klaar in Goldshire Mijn level 80 Draenei Shaman heeft even niks te doen. Zij kan dan wel even naar Goldshire. Ik denk dat ik daar iedereen een rondje geef.
World of Warcraft: Legion
donderdag 20 augustus 2009 om 11:55
Dank je wel allemaal, voor die vele leuke kaartjes!!quote:Omen schreef op 20 augustus 2009 @ 09:01:
[afbeelding]
gefeliciteerd
Waar heb jij dat gezien? Het klopt, dat ik de laatste tijd vaker Horde-karakters speel dan Alliance-karakters :
- level 80 Blood Elf Priest;
- level 80 Blood Elf Paladin;
- level 74 Blood Elf Death Knight;
- level 61 Troll Shaman.
[afbeelding]
gefeliciteerd
Waar heb jij dat gezien? Het klopt, dat ik de laatste tijd vaker Horde-karakters speel dan Alliance-karakters :
- level 80 Blood Elf Priest;
- level 80 Blood Elf Paladin;
- level 74 Blood Elf Death Knight;
- level 61 Troll Shaman.
donderdag 20 augustus 2009 om 17:42
quote:Ann Liv schreef op 20 augustus 2009 @ 14:54:
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Hans!
Dank je wel!
quote:Wat een dag om jarig te zijn, jij houdt ook niet van tropische warmte toch? Wel een hele fijne dag gewenst.Dat klopt. Het zij zo. Nog even, en het is voorbij. Ja maandag nog, maar volgens... (shit, de zon komt weer om het hoekje heenkijken! ) ...mij is het dan niet zo heet (28 graden) als nu (34 graden).
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Hans!
Dank je wel!
quote:Wat een dag om jarig te zijn, jij houdt ook niet van tropische warmte toch? Wel een hele fijne dag gewenst.Dat klopt. Het zij zo. Nog even, en het is voorbij. Ja maandag nog, maar volgens... (shit, de zon komt weer om het hoekje heenkijken! ) ...mij is het dan niet zo heet (28 graden) als nu (34 graden).
donderdag 20 augustus 2009 om 19:13
quote:hans66 schreef op 20 augustus 2009 @ 17:42:
Dat klopt. Het zij zo. Nog even, en het is voorbij. Ja maandag nog, maar volgens... (shit, de zon komt weer om het hoekje heenkijken! ) ...mij is het dan niet zo heet (28 graden) als nu (34 graden).
Het is hier begonnen met donderen, ik stuur het jouw kant op, ok?
Heb je vanavond iets leuks te doen? Geef je een feestje?
Dat klopt. Het zij zo. Nog even, en het is voorbij. Ja maandag nog, maar volgens... (shit, de zon komt weer om het hoekje heenkijken! ) ...mij is het dan niet zo heet (28 graden) als nu (34 graden).
Het is hier begonnen met donderen, ik stuur het jouw kant op, ok?
Heb je vanavond iets leuks te doen? Geef je een feestje?
donderdag 20 augustus 2009 om 19:18
He een dagje later dan mij jarig hans wat toevallig! Fijne avond.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?