Hebben jullie mij gemist?

donderdag 1 oktober 2009 om 06:14

donderdag 1 oktober 2009 om 09:55
Ik ben de enige die echt dedicated op mijn project kan staan. De rest heeft allemaal andere projecten, en daardoor niet altijd bereikbaar voor mij project. Terwijl het stervensdruk kan zijn op wat ik doe. Dus aan de andere kant is dat wel een voordeel!
En daarnaast het voordeel dat ik het niet erg vind om om 6:00 te beginnen. Voor langere tijd. (Zoals nu vanaf febr.)
En daarnaast het voordeel dat ik het niet erg vind om om 6:00 te beginnen. Voor langere tijd. (Zoals nu vanaf febr.)
donderdag 1 oktober 2009 om 21:21
Wat veel flauwe reacties... Ja sorry Goldie, vooral van jou. En ik moet eerlijk zeggen dat me dat tegenvalt. Ik zag jouw topic op relaties en moet zeggen dat ik dacht dat het een gein/reltopic bleek te zijn. Niets was minder waar. Waarom dan wel zo vaak flauw naar anderen toe???
Brummetje, zélf geloof ik niet dat het onwaar is en ik denk dat als het slecht met je zou gaan je dit topic niet had geopend.
Na 26 jaar (meer dan FT) aan het werk, ben ik nu even baanloos en ik hoop dat ik snel weer iets vind waar ik weer veel plezier in vind.
Hang in there !
Brummetje, zélf geloof ik niet dat het onwaar is en ik denk dat als het slecht met je zou gaan je dit topic niet had geopend.
Na 26 jaar (meer dan FT) aan het werk, ben ik nu even baanloos en ik hoop dat ik snel weer iets vind waar ik weer veel plezier in vind.
Hang in there !
donderdag 1 oktober 2009 om 21:46
Thee het was niet flauw bedoeld. Het is gewoon zoals ik het zie.
Gezien haar geschiedenis op dit forum neem ik alles wat Brum zegt met een kilo zout. Daar blijf ik bij.
Als blijkt dat ze de waarheid spreekt is het alleen maar fijn voor haar dat ze kennelijk toch iets heeft geleerd.
Edit:
Voor wat het waard is: Ik hoop dat je weer snel een leuke baan vind Thee.
Gezien haar geschiedenis op dit forum neem ik alles wat Brum zegt met een kilo zout. Daar blijf ik bij.
Als blijkt dat ze de waarheid spreekt is het alleen maar fijn voor haar dat ze kennelijk toch iets heeft geleerd.
Edit:
Voor wat het waard is: Ik hoop dat je weer snel een leuke baan vind Thee.
vrijdag 2 oktober 2009 om 01:48
Brummetje, heb je al die oproepen niet gezien op het hele internet, ik was je zoek.(bigsmile)
idd , ik zag de OP en dacht, dat wordt vast geen gezellig topic.
en ik dacht ook, wat stoer dat iemand zoiets durft te openen, je kunt er gif op in nemen dat mensen dan naar reageren.
Ik ken je geschiedenis niet Brum, maar ik vind dat iedereen een eerlijke nieuwe kans moet krijgen en niet meteen weer de negatieve draad oppakken, ik denk niet dat ze dat in gedachten had, give the nick a break,maar ik heb je dus niet gemist, in die zin, wij hebben gewoon niet zo veel met elkaar, kwam je sowieso niet tegen.
gday
en ik dacht ook, wat stoer dat iemand zoiets durft te openen, je kunt er gif op in nemen dat mensen dan naar reageren.
Ik ken je geschiedenis niet Brum, maar ik vind dat iedereen een eerlijke nieuwe kans moet krijgen en niet meteen weer de negatieve draad oppakken, ik denk niet dat ze dat in gedachten had, give the nick a break,maar ik heb je dus niet gemist, in die zin, wij hebben gewoon niet zo veel met elkaar, kwam je sowieso niet tegen.
gday
vrijdag 2 oktober 2009 om 07:05
quote:sarah2ndlife schreef op 02 oktober 2009 @ 06:54:
zo dat was een moeilijke vraag.
ow, ik zie nu dat de Op is verwijderd, dat moeten ze verbieden!
nou kan wel raden waarom.
schatjes.Nee dit was de OP hoor. Als je later iets verandert of verwijderd zie je het eronder staan.
zo dat was een moeilijke vraag.
ow, ik zie nu dat de Op is verwijderd, dat moeten ze verbieden!
nou kan wel raden waarom.
schatjes.Nee dit was de OP hoor. Als je later iets verandert of verwijderd zie je het eronder staan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 2 oktober 2009 om 07:54
quote:minny schreef op 02 oktober 2009 @ 01:53:
Is er een kans dat je meer te doen krijgt in de toekomst?
Die kans is er zeker. Er zijn genoeg projecten (weet trouwens ff geen ander woord ervoor) die ik nog erbij zou kunnen doen. Had laatst ook kort een ander project. Of tenminste, mss heb ik die nog steeds, maar er komt weinig telefoon op binnen.
Dit is een hele rustige dag... Zat net ook alweer 12 minuten maar een beetje te internetten...
Is er een kans dat je meer te doen krijgt in de toekomst?
Die kans is er zeker. Er zijn genoeg projecten (weet trouwens ff geen ander woord ervoor) die ik nog erbij zou kunnen doen. Had laatst ook kort een ander project. Of tenminste, mss heb ik die nog steeds, maar er komt weinig telefoon op binnen.
Dit is een hele rustige dag... Zat net ook alweer 12 minuten maar een beetje te internetten...
vrijdag 2 oktober 2009 om 13:40
quote:sarah2ndlife schreef op 02 oktober 2009 @ 01:48:
Brummetje, heb je al die oproepen niet gezien op het hele internet, ik was je zoek.(bigsmile)
vol op de bek...XXX
gday
vol op de bek...XXX
gday
maandag 5 oktober 2009 om 04:00
quote:mylenevalerie schreef op 02 oktober 2009 @ 07:05:
[...]
Nee dit was de OP hoor. Als je later iets verandert of verwijderd zie je het eronder staan.
o ja, dat zie ik nu,
wat betekend jouw smiley eigenlijk, serieuze vraag, ik zie niet of je lacht of dat het een teken van irritatie is.
(ben je wel snel geirriteerd dan
[...]
Nee dit was de OP hoor. Als je later iets verandert of verwijderd zie je het eronder staan.
o ja, dat zie ik nu,
wat betekend jouw smiley eigenlijk, serieuze vraag, ik zie niet of je lacht of dat het een teken van irritatie is.
(ben je wel snel geirriteerd dan