HELP! Hoge Nood! Dringend!

05-07-2012 23:52 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groen of blauw? Ik moet het NU weten.

Morgen leg ik uit hoe of wat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:mrsstanleywalker schreef op 06 juli 2012 @ 01:06:

Nah, ik snapte eigenlijk altijd wel wat hij bedoelde.

Ja hoor.

Als iemand hem gesnopen had, dan was ie wel gebleven.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:groentsoep2 schreef op 06 juli 2012 @ 07:17:

[...]

Zeg, die nick van jou, is dat een sneer ?

TO heeft het al moeilijk genoeg zonder al die flauwe grapjes, hoor.

Die had ik al.
Blauw is de kleur van de hoop...
Groen
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Die tinten zijn niks voor jou. Rood. Onbegrijpelijk dat niemand je hier op heeft gewezen. Ik heb je trouwens een whatsapp gestuurd over die sms over de voicemail over het emailtje over het facebookbericht over hyves. Ping, over.
quote:_minny schreef op 06 juli 2012 @ 07:56:

[...]

Das gewoon blauw...

Oh, ik heb wel vaker meningsverschillen over blauwgroen, paarsblauw e.d.

Maar deze blauwgroen zei Google...
En nog een tip, vooral geen paars. Dat is zo'n nét niet kleur.
Groen.
BGB: BlauwGroenBlauw, waar blijf je nou?
quote:waarbij schreef op 06 juli 2012 @ 08:25:

En nog een tip, vooral geen paars. Dat is zo'n nét niet kleur.Nah, paars is de mooiste kleur van d'heule wereld...
Kom op, BGB, we zien allemaal blauwgroen van de zenuwen, willen allemaal weten waarom je voor deze belangrijke keuze staat . . . .

Voor wat het waard is, mijn advies: groen, omdat ik blauw haat . . . . vooral donkerblauw doet het slecht bij me . . . . .Maar misschien denk jij wel heel anders over donkerblauw? Veel sterkte bij het nemen van die moeilijke beslissing. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven . . . .
quote:roodpaars schreef op 06 juli 2012 @ 08:27:

[...]

Nah, paars is de mooiste kleur van d'heule wereld... Roodpaars ja... maar niet dat bleke lila-blauwpaarse.
quote:carenza schreef op 06 juli 2012 @ 08:28:

Kom op, BGB, we zien allemaal blauwgroen van de zenuwen, willen allemaal weten waarom je voor deze belangrijke keuze staat . . . .

Voor wat het waard is, mijn advies: groen, omdat ik blauw haat . . . . vooral donkerblauw doet het slecht bij me . . . . .Maar misschien denk jij wel heel anders over donkerblauw? Veel sterkte bij het nemen van die moeilijke beslissing. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven . . . .

BGB doet 't expres!!!

...of zou 't een troll zijn?...
quote:waarbij schreef op 06 juli 2012 @ 08:29:

[...]

Roodpaars ja... maar niet dat bleke lila-blauwpaarse.Zoiets?

Roodpaars met blauwgroen-grijs. Hm.
quote:waarbij schreef op 06 juli 2012 @ 08:35:

Roodpaars met blauwgroen-grijs. Hm.Hm, inderdaad. Lelijkste plaatje dat google vond met die zoekopdracht.
Wie had het gedacht? BGB opent een topic met HELP. Kon je het niet op Google vinden ?
Groen is een secundaire kleur bij de subtractieve kleurmenging. In het systeem van additieve kleurmenging is groen echter een van de primaire kleuren. Spectraal gezien zit de kleur groen tussen geel en cyaan in. Groen is de complementaire kleur van magenta. Binnen het spectrum vindt men groen licht bij golflengtes rond 550 nanometer. Groen is de in de natuur meest voorkomende kleur. Planten zijn groen doordat zij chlorofyl bevatten.

Blauw is een kleur die zich in het spectrum bevindt tussen cyaan en violet.

Blauw is een primaire kleur in het systeem van additieve kleurmenging. Het is een secundaire kleur in het systeem van subtractieve kleurmenging. Er moet echter een onderscheid gemaakt worden tussen het gebruik van de term "blauw" in de voornoemde technische zin — waarin het begrip overeenkomt met het technische begrip "violet" en een complementaire kleur is van geel — en het alledaagse taalgebruik waarin het woord de tint aanduidt die zich in het spectrum tussen cyaan en violet bevindt en de complementaire kleur is van oranje. Dit laatste blauw vindt men in het spectrum bij straling met een golflengte van ongeveer 470 nanometer. In de beeldschermtechniek wordt de tweede tint als een benadering gebruikt voor de eerste; het is dan ook deze tweede tint die in de onderstaande kleurbalk getoond wordt.

Wanneer de lucht, het firmament, overdag onbewolkt is zien we dat als een blauwe lucht, die vaak ook als blauw wordt gereflecteerd in een wateroppervlak.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 juli 2012 @ 23:52:

Groen of blauw? Ik moet het NU weten.

Morgen leg ik uit hoe of wat.En hoe laat precies komt de uitleg?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Nou, dit spannende topic is wel als een nachtkaars uitgegaan zeg .
Groen is altijd de keuze
Nietes. Blauw.

En ik ga je staffen. Gewoon omdat het kan.
Groen
BGB? Ik kan het niet meer aan hoor!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:sushilala schreef op 06 juli 2012 @ 18:03:

Groen

Wat een stelletje zure wijven zitten er hier toch op dit waardeloze forum.

Als ik niet per ongeluk niet de TO was geweest zou ik per kerende post de OP wissen, en ik zou Bianca van harte willen verzoeken dit in mijn plaats te doen. Het wordt toch nooit meer iets met dit topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven