HELP! Ik ben verschrikkelijk lamlendig.

26-07-2015 14:23 74 berichten
Ik weet het, het is zondag, maar het punt is, ik moet boodschappen doen, anders heb ik vanavond en morgenochtend geen afwas. Echt alles is op.

Ik slaap zo slecht de laatste tijd. Het is zo heet en benauwd in bed, dus ik zit midden in de nacht vaak op de bank of zelfs op het balkon om een beetje bij te komen.

Het is bijna half drie en ik heb niet eens gedouched, dus ik zit hier als een zak aardappelen in de stoel als een debiel voor me uit te staren en heb geen puf om te doen wat er gedaan moet.

Jullie hulp om mij onder de douche, aangekleed en op weg te krijgen is dus van het allergrootste belang, dat snappen jullie ondertussen.

Wie o wie heeft de meeste creativiteit om me er van te overtuigen dat het nu toch echt moet gaan gebeuren?

Mijn dank is enorm!!!
Alle reacties Link kopieren
Dat vroeg ik me ook af, gisteren en vannacht was het toch gewoon fris, 19 graden overdag en 13 's nachts?
quote:glitglam schreef op 26 juli 2015 @ 15:48:

Ah, wilde net advies geven maar je bent al geweest, mooi

Maar waar woon jij in godsnaam dat het zo warm is? Hier in NL is het nu toch al dagen helemaal niet warm? Als ik vannact om half 3 op het balkon had gezeten in pyama dan had ik het koud gehad denk ik.Het zou kunnen dat het met de overgang te maken heeft. Ik heb ook de hele tijd een gloeiend hete huid. Normaal hou ik van alle seizoenen, maar dit jaar even niet en ik ben blij dat het deze week een graad of achttien wordt, misschien kom ik dan een beetje bij.
Buiten is het minder benauwd dan binnen, neem iets lekkers voor jezelf mee uit de super zoals aardbeien of iets anders. Bedenk ik doe 1 ding (boodschappen) en mag dan weer hangen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 26 juli 2015 @ 16:00:

Buiten is het minder benauwd dan binnen, neem iets lekkers voor jezelf mee uit de super zoals aardbeien of iets anders. Bedenk ik doe 1 ding (boodschappen) en mag dan weer hangen.

Ben alweer terug en ben alweer in de hangmodus.

Alle ramen en deuren staan open, dus daar kan het niet aan liggen. Het ligt duidelijk aan mij.
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2015 @ 15:47:

[...]

Weet je ook hoe het komt?Nee, gewoon behoorlijk energie-loos. Slik nu supplementen en probeer regelmatig te sporten, maar heb zo weinig energie dat alles te veel moeite is. Wordt wat als ik in september weer fulltime moet werken.
quote:budapest schreef op 26 juli 2015 @ 16:12:

[...]

Nee, gewoon behoorlijk energie-loos. Slik nu supplementen en probeer regelmatig te sporten, maar heb zo weinig energie dat alles te veel moeite is. Wordt wat als ik in september weer fulltime moet werken.Dan lijkt het me een goed plan om eens naar de huisarts te gaan om één en ander uit sluiten.
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2015 @ 15:45:

[...]

Je hebt gelijk hoor, alles mag, maar ik moet toch eten en dat is nu gedaan, dus ik ga weer in de luie modus. Misschien dat ik vanavond iets neem om tr slapen en er vroeg in duik, misschien kan ik die hele toestand dan doorbreken.Ik denk dat je lichaam en geest de broodnodige rust even pakken nu
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:GrumpyCat2 schreef op 26 juli 2015 @ 15:09:

Hahaha ja inderdaad Swanlady. Als ik echt tegen het opruimen van het huis aan hik nodig ik mijn moeder uit. Dan doe ik in een middag meer dan normaal in de hele week

Haha, ja, ik nodig dan ook m'n moeder uit. En die doet dan inderdaad in een dag meer dan ik in een maand. In mijn huis dan hè

Als ik vind dat ik het zelf moet doen, nodig ik vrienden uit.
quote:Eindeloos schreef op 26 juli 2015 @ 16:19:

[...]

Ik denk dat je lichaam en geest de broodnodige rust even pakken nu Ja, inderdaad. Dankje Eindje.
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2015 @ 15:54:

[...]

Het zou kunnen dat het met de overgang te maken heeft. Ik heb ook de hele tijd een gloeiend hete huid. Normaal hou ik van alle seizoenen, maar dit jaar even niet en ik ben blij dat het deze week een graad of achttien wordt, misschien kom ik dan een beetje bij.

Ah, ok, wat vervelend..

Ik heb zelf de laatste weken ook wel wat last van die lamlendigheid.

Ik 'lok' mezelf meestal ergens mee, dus zoiets als; als ik nu stofzuig dan ga ik straks iets lekkers eten/boek lezen/iets leuks doen, wat dan ook.

Muziek aanzetten en mezelf een schop onder de kont geven helpt meestal ook.
quote:glitglam schreef op 26 juli 2015 @ 16:27:

[...]

Ah, ok, wat vervelend..

Ik heb zelf de laatste weken ook wel wat last van die lamlendigheid.

Ik 'lok' mezelf meestal ergens mee, dus zoiets als; als ik nu stofzuig dan ga ik straks iets lekkers eten/boek lezen/iets leuks doen, wat dan ook.

Muziek aanzetten en mezelf een schop onder de kont geven helpt meestal ook.Ja, zo heb ik het ook de afgelopen weken ongeveer gedaan, maar het begint nu echt op te breken en die schop onder mijn kont werkt niet meer. Komt wel weer goed, met lagere temperaturen.
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2015 @ 16:14:

[...]

Dan lijkt het me een goed plan om eens naar de huisarts te gaan om één en ander uit sluiten. Al gedaan, zodoende dat ik nu wat supplementen slik. Verder kwam er niets uit, helaas.
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2015 @ 15:43:

[...]

De boodschappen zijn binnen,, dus het mag weer, als een zak aardappelen. De komende drie dage in elk geval.

Hebben we toch maar eventjes gedaan, toch? 👍👍👍👍👍👍👍
Ik vind het ook benauwd in huis.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:budapest schreef op 26 juli 2015 @ 17:04:

[...]

Al gedaan, zodoende dat ik nu wat supplementen slik. Verder kwam er niets uit, helaas.

Waarom helaas? Dat betekent dat je verder gezond bent en dat is toch belangrijk?

Misschien heeft je lijf een klap gehad van die hittegolf, dat kan ook nog en moet je nog steeds bijkomen, dat kan. Bij mij is het toen ook begonnen.
quote:viva-amber schreef op 26 juli 2015 @ 17:08:

Ik vind het ook benauwd in huis.ik heb alles open staan, maar de hitte zit in de muren en ik krijg het niet weg. Daarom ben ik wel blij met een fris en nat weekje, misschien dat dat helpt.
quote:ana_isabel schreef op 26 juli 2015 @ 17:06:

[...]

👍👍👍👍👍👍👍
Joh, waar zit jij waar het zo warm en benauwd is? Ik heb gisteren onder mijn dekbed warmgeföhnd omdat ik het fris had.
quote:Miss-Colorado schreef op 26 juli 2015 @ 17:17:

Joh, waar zit jij waar het zo warm en benauwd is? Ik heb gisteren onder mijn dekbed warmgeföhnd omdat ik het fris had.

Ik zit in Rotterdam en hoewel de westenwind op mijn huis staat, koelt het hier niet af.

Ik lig onder een dekbedhoes met mijn dekbed opgerold naast me voor als ik hem nodig heb, maar dat is tot nu toe niet gebeurd. Het is echt stikbenauwd hier in huis.
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2015 @ 14:40:

[...]

Muziek aangezet! Ik laat me opzwepen! Ik schreeuw IK KAN HET!!!

Nu nog met overtuiging en dan moet het lukken.Ja, eventueel een stukje wandelen en een frisse douche voordat je gaat slapen in een vers opgemaakt bedje. Ik beloof je dat je goed zult slapen en morgen ziet de dag er weer heel anders uit
quote:worteltjestaart1 schreef op 26 juli 2015 @ 17:28:

[...]

Ja, eventueel een stukje wandelen en een frisse douche voordat je gaat slapen in een vers opgemaakt bedje. Ik beloof je dat je goed zult slapen en morgen ziet de dag er weer heel anders uit
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2015 @ 17:08:

[...]

Waarom helaas? Dat betekent dat je verder gezond bent en dat is toch belangrijk?

Misschien heeft je lijf een klap gehad van die hittegolf, dat kan ook nog en moet je nog steeds bijkomen, dat kan. Bij mij is het toen ook begonnen.

Omdat je er iets aan kunt doen, wanneer er een oorzaak is. Tuurlijk is het fijn als alles oke, maar eigenlijk is het niet oke en is het handig als er blijkt dat je bijvoorbeeld een gebrek aan het een en ander hebt zodat je dat op kunt lossen bijvoorbeeld.

En nee, heb er al last van sinds maart en toen was er geen hittegolf
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2015 @ 17:19:

[...]

Ik zit in Rotterdam en hoewel de westenwind op mijn huis staat, koelt het hier niet af.

Ik lig onder een dekbedhoes met mijn dekbed opgerold naast me voor als ik hem nodig heb, maar dat is tot nu toe niet gebeurd. Het is echt stikbenauwd hier in huis.Wauw dat is echt heel vervelend. Mijn moeder zette altijd bakjes water op de verwarming, wanneer het droog/benauwd was in huis. Maar daar heb je in de zomer niet veel aan. Ik heb wel eens gehoord dat je dak/muren vochtig maken kan zorgen voor minder kou. Maar geen idee of dat kan bij jouw huis. Zet je 's nachts ook alle ramen tegen elkaar open?
Oww gelukkig, ik ben niet de enige...

Ook ik voel me regelmatig een vaatdoek... ok ik weet de rede, depressief... meeeehhh...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven