HELP! Ik ben verschrikkelijk lamlendig.

26-07-2015 14:23 74 berichten
Ik weet het, het is zondag, maar het punt is, ik moet boodschappen doen, anders heb ik vanavond en morgenochtend geen afwas. Echt alles is op.

Ik slaap zo slecht de laatste tijd. Het is zo heet en benauwd in bed, dus ik zit midden in de nacht vaak op de bank of zelfs op het balkon om een beetje bij te komen.

Het is bijna half drie en ik heb niet eens gedouched, dus ik zit hier als een zak aardappelen in de stoel als een debiel voor me uit te staren en heb geen puf om te doen wat er gedaan moet.

Jullie hulp om mij onder de douche, aangekleed en op weg te krijgen is dus van het allergrootste belang, dat snappen jullie ondertussen.

Wie o wie heeft de meeste creativiteit om me er van te overtuigen dat het nu toch echt moet gaan gebeuren?

Mijn dank is enorm!!!
Alle reacties Link kopieren
Bel een paar vrienden op en nodig ze voor vanavond uit voor het eten.
Alles is op, dus zodra je honger begint te krijgen, zal je ook wel motivatie krijgen

Wat vind je heel erg lekker om te eten? Denk eraan en misschien geeft jou dat de boost om boodschappen te doen?

Bel een vriend/ vriendin en vraag of ze over een uurtje bij je kan zijn om samen boodschappen te doen (dan moet je wel).

Of bestel je boodschappen online
quote:Ik weet het, het is zondag, maar het punt is, ik moet boodschappen doen, anders heb ik vanavond en morgenochtend geen afwas. Echt alles is op.Dan was je je bordjes nog een keer af?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat is op zich een leuk plan Roelfien, maar ik ben geen gezellig en actief gezelschap voor een hele avond.
Kijk even op buienradar misschien kom je dan in actie
quote:himalaya schreef op 26 juli 2015 @ 14:28:quote:Ik weet het, het is zondag, maar het punt is, ik moet boodschappen doen, anders heb ik vanavond en morgenochtend geen afwas. Echt alles is op.Dan was je je bordjes nog een keer af?Aha, jij gooit het op bezigheidstherapie.
Ohja en heb je al gedacht aan een oplossing om het koeler in bed te hebben, zodat je beter slaap?

Bv een torenventilator (vind ik persoonlijk beter dan de standaard ventilatoren), een (mini-)airco?
Het was vanochtend heerlijk rustig om boodschappen te doen Je kan ook de pizzaboer bellen
Bestel een pizza en bewaar een stuk voor morgenochtend.

Edit: iemand was me voor.
~Energy flows where attention goes~
Zet even lekkere opzwepende muziek op, schreeuw:"IK KAN HET!!!" En ren naar de douche. Go,go,go!!!!
quote:ciambella schreef op 26 juli 2015 @ 14:28:

Alles is op, dus zodra je honger begint te krijgen, zal je ook wel motivatie krijgen

Wat vind je heel erg lekker om te eten? Denk eraan en misschien geeft jou dat de boost om boodschappen te doen?

Bel een vriend/ vriendin en vraag of ze over een uurtje bij je kan zijn om samen boodschappen te doen (dan moet je wel).

Of bestel je boodschappen online Dit.
Kies je voor eten bezorgen hoef je ook niet weg en ga je morgen boodschappen doen
quote:himalaya schreef op 26 juli 2015 @ 14:28:quote:Ik weet het, het is zondag, maar het punt is, ik moet boodschappen doen, anders heb ik vanavond en morgenochtend geen afwas. Echt alles is op.Dan was je je bordjes nog een keer af?
quote:ciambella schreef op 26 juli 2015 @ 14:30:

Ohja en heb je al gedacht aan een oplossing om het koeler in bed te hebben, zodat je beter slaap?

Bv een torenventilator (vind ik persoonlijk beter dan de standaard ventilatoren), een (mini-)airco?Ik heb een bevroren kruik in bed, dat werkt wel, maar dat haalt de benauwdheid niet weg.
Denk er aan hoe lekker je voelt na eenverkwikkende douche. En aan het fijne idee om weer wat in je koelkast te hebben liggen
quote:single1985 schreef op 26 juli 2015 @ 14:31:

Kies je voor eten bezorgen hoef je ook niet weg en ga je morgen boodschappen doen dat heb ik gisteren al gedaan. Ik ben wel gaan douchen gister, maar kon me er niet toe brengen om op pad te gaan.
Tja, nu zit je er tegenop te hikken. Denk aan het eindresultaat. Als je straks terug bent van boodschappen doen is het gevoel weg en hoef je helemaal niks meer.

En koop wat lekkers of leuks voor jezelf, om je over de drempel te helpen
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2015 @ 14:32:

[...]

Ik heb een bevroren kruik in bed, dat werkt wel, maar dat haalt de benauwdheid niet weg.Vervelend zeg! Is daar een medische oorzaak van? Anders even naar de HA? Sterkte!
quote:ciambella schreef op 26 juli 2015 @ 14:35:

[...]

Vervelend zeg! Is daar een medische oorzaak van? Anders even naar de HA? Sterkte!Nee, geen medische oorzaak of het moet de overgang zijn, dat kan.
Ga gewoon douchen en naar de winkel en stel je niet zo aan.
Gooi je je huissleutels door de voordeur naar buiten dan moet je toch je kleding aan doen om te op te rapen en dan is het nog maar een klein stukje naar de winkel voor boodschappen.
quote:ana_isabel schreef op 26 juli 2015 @ 14:31:

Zet even lekkere opzwepende muziek op, schreeuw:"IK KAN HET!!!" En ren naar de douche. Go,go,go!!!!

Muziek aangezet! Ik laat me opzwepen! Ik schreeuw IK KAN HET!!!

Nu nog met overtuiging en dan moet het lukken.
quote:single1985 schreef op 26 juli 2015 @ 14:39:

Gooi je je huissleutels door de voordeur naar buiten dan moet je toch je kleding aan doen om te op te rapen en dan is het nog maar een klein stukje naar de winkel voor boodschappen.
quote:Blondie456 schreef op 26 juli 2015 @ 14:39:

Ga gewoon douchen en naar de winkel en stel je niet zo aan.Iedereen heeft het recht om zich af en toe aan te stellen. Altijd maar jezelf onder controle hebben maakt je erg saai en voorspelbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven