Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
woensdag 16 december 2009 om 07:46
En vraagt zich af wat het probleem van een etiket is. In mijn geval is het etiket mijn redding geweest. Daardoor ben ik in staat gesteld om gericht te zoeken naar info. En op een forum terecht gekomen waar ik leer over dit fenomeen.
En daardoor is staat ben afstand te nemen en de noodzaak zie voor therapie om de schade te herstellen.
Heel jammer voor de mensen met een borderline-stoornis die het misschien confronterend vinden of de mensen (semi) beroepsmatig betrokkenen zijn met deze zieke geesten.
Borderliners zijn ziek. Heel erg ziek. Dat is verschrikkelijk, mede omdat het vaak (toch) hele mooie mensen zijn... Maar ze slopen de mensen om hen heen...
En daardoor is staat ben afstand te nemen en de noodzaak zie voor therapie om de schade te herstellen.
Heel jammer voor de mensen met een borderline-stoornis die het misschien confronterend vinden of de mensen (semi) beroepsmatig betrokkenen zijn met deze zieke geesten.
Borderliners zijn ziek. Heel erg ziek. Dat is verschrikkelijk, mede omdat het vaak (toch) hele mooie mensen zijn... Maar ze slopen de mensen om hen heen...
woensdag 16 december 2009 om 08:17
http://gezondheid.plusonl ... e/kamillethee_365x243.jpg