Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
woensdag 16 december 2009 om 09:30
Hellup, ik heb de kerstboom nog helemaal niet uit de kelder gehaald met ballen en slingers plus lichtjes.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb best een hekel aan die kitscherige sta-in-de-weg.
Gisteren op de vergadering in mijn huis heeft niemand daar wat van gezegd. Nu denken ze vast dat ik een Jehova ben....i.v.m.geen kerstboom
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb best een hekel aan die kitscherige sta-in-de-weg.
Gisteren op de vergadering in mijn huis heeft niemand daar wat van gezegd. Nu denken ze vast dat ik een Jehova ben....i.v.m.geen kerstboom
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
woensdag 16 december 2009 om 09:33
Of een ware christen, kerstboom is nogal heidens namelijk (van origine)
maarruh stratego kerstboom hoeft toch niet kitscherig te zijn?
Mijne is buitengewoon stylish en verantwoord
Of hebbie zo'n neppige neppert met wisselende standen om de kleur en knippersnelheid te regelen?
Rood,groen, goud, roodgroengoud, ROODGROENGOUD
In de weg staan, ja dat is bij mij ook, maar ach........
maarruh stratego kerstboom hoeft toch niet kitscherig te zijn?
Mijne is buitengewoon stylish en verantwoord
Of hebbie zo'n neppige neppert met wisselende standen om de kleur en knippersnelheid te regelen?
Rood,groen, goud, roodgroengoud, ROODGROENGOUD
In de weg staan, ja dat is bij mij ook, maar ach........
woensdag 16 december 2009 om 09:38
hahaha, Peet, nee, ieuw, geen tokkie lampjes, brrrrrr.
Gewoon, ik vinnum niet mooi,maar heb um wel voor dochter..
Een vriendin van me woonde in een super aso straat in Groningen en met/ rond kerst raakte je daar gewoon verblind door de toestanden achter de ramen met knipperlichtjes, balletjes en ga zo maar door. Dat was eigenlijk best geinig, en toen werd er via de krant ook een verkiezing gehouden over het meest versierde raam/huis
Gewoon, ik vinnum niet mooi,maar heb um wel voor dochter..
Een vriendin van me woonde in een super aso straat in Groningen en met/ rond kerst raakte je daar gewoon verblind door de toestanden achter de ramen met knipperlichtjes, balletjes en ga zo maar door. Dat was eigenlijk best geinig, en toen werd er via de krant ook een verkiezing gehouden over het meest versierde raam/huis
woensdag 16 december 2009 om 09:40
woensdag 16 december 2009 om 09:41
Heb ik een keer docu over gezien ging een Frans Bromet achtig iemand kijken in prachtwijken hoe "mooi" het overal versierd was.
Bijv in A'dam Noord kan ik me nog herinneren.
Als het té veel wordt, wordt het ook weer leuk.
heel gek is dat.
Voor mezelf houd ik het vrij rustig.
Bijv in A'dam Noord kan ik me nog herinneren.
Als het té veel wordt, wordt het ook weer leuk.
heel gek is dat.
Voor mezelf houd ik het vrij rustig.
anoniem_97320 wijzigde dit bericht op 16-12-2009 09:44
Reden: hoezo gehaast?
Reden: hoezo gehaast?
% gewijzigd
woensdag 16 december 2009 om 09:46
Heerlijk Peet!
Ik zit natuurlijk wel al in de kleren, kon vanochtend nog maar kiezen uit een belabberd stapeltje kleren in de kast, vanwege de luizenwas, waar ik nog niet doorheen ben
Maar ik moet dan ook altijd de hond uitlaten, een fiets uit de kelder sjouwen, ed.
Tja, als het té veel wordt, noemen ze het "camp"
Ik zit natuurlijk wel al in de kleren, kon vanochtend nog maar kiezen uit een belabberd stapeltje kleren in de kast, vanwege de luizenwas, waar ik nog niet doorheen ben
Maar ik moet dan ook altijd de hond uitlaten, een fiets uit de kelder sjouwen, ed.
Tja, als het té veel wordt, noemen ze het "camp"
woensdag 16 december 2009 om 09:50
woensdag 16 december 2009 om 09:54
quote:stratego schreef op 16 december 2009 @ 09:30:
Hellup, ik heb de kerstboom nog helemaal niet uit de kelder gehaald met ballen en slingers plus lichtjes.
Yeah! Eindelijk een medestander!
Hier ligt ie ook nog op zolder hoor!
Heb net wel een paar ballen aan het rolgordijn gehangen en twee minikerstboompjes met nepsneeuw op tafel gezet.
Eigenlijk vind ik het zo wel genoeg
Heb net wel een paar ballen aan het rolgordijn gehangen en twee minikerstboompjes met nepsneeuw op tafel gezet.
woensdag 16 december 2009 om 09:55
[quote]mamalief schreef op 16 december 2009 @ 09:54:
[...]
[/quote]
ik zie het al helemaal voor me, hahaha
[...]
ik zie het al helemaal voor me, hahaha