Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

Idd dat staat mij juist bij van toen ik jong was. Als je thuis kwam dat mijn moeder dan gewoon lekker thuis was en iets warms had. Dat ze aan me gedacht had zeg maar.

Moet je lang/ver lopen dan BAM?
Ja ga dat zo wel doen idd.
Alle reacties Link kopieren
Normaal is het een kwartiertje maar in haar tempo een half uur!

We hebben ook geen tijd afgesproken, lekker handig he?
Ze vond het wel stoer om alleen te gaan dus waarom zit ik er over in eigenlijk?

*wordt soft*
Zorg dat alles lekker klaar staat Bam. Chocomelletje.. iets lekkers erbij.. warme sloffen of pyama op de verwarming leggen. Dat soort dingen blijft ze voor eeuwig bij en dan herinneren ze zich jou later toch als een goeie lieve Bam
Ha Bianca, ik ga in de deuropening kwaad staan razen "waar kom jij zo laat vandaan?" en stuur d'r voor straf meteen op bed.
Tja dat zal ze zich ook wel blijven herinneren BAM!
Gek wijf!!
Ze is er al weer !

Zit nu met warme choco op de bank onder een dekentje en verheugt zich op het eten.

We eten roti, favoriet van de oudste twee en jongste is er niet dus alleen maar blije koppies aan tafel vandaag
Mooi zo!
En wat doet mams?

Die zit op msn een afspraakje te maken op de ijsbaan in Leeuwarden voor volgende week

De meiden wilden erheen en waarom zou ik dan niet het nuttige noodzakelijke met het aangename verenigen?
Bam je bent een schat van een mam!!

En ijsbaan volgende week is ook superleuk... wat een toeval dat je daar dan de msn-er gaat zien

Is het een manspersoon? Heb je hem al eerder gezien?

*ik heb duidelijk zin in wat sensatie op het forum *
Manspersoon: ja

Eerder gezien: nee

Leuk: ja

Potentieel: wie weet

Knap: op de foto wel
Roept alleen maar Duh
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Heb huis aan kant... lekkere dingen al in haar mik... 3 uur aan foon gezeten......... en nu eenzaam
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Spannend Bam!! Kun je geen laptop of I-phone meenemen? Dan kun je live verslag uitbrengen

Freaky.. hebben mini en mini nou nog steeds niks in de gaten van LeukerT en jij?
Spannend Bam...
Vanavond O&N?

Ik help mee!
Ik ga zo eten.. achter de laptop!
Of voor de laptop eigenlijk..
Toch?
Had ik gister of eergister niet iets gezegd over een mannenstop?
5 4 op een remie!
Wat jij wil Appel, zolang je er maar niet bovenop zit is alles goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven