Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

Heb je al gegeten?
Alle reacties Link kopieren
Vanavond voor Shrek 3 met de dames!
Roti staat nog even te pruttelen, het ruikt heerlijk hier!

Lees: knoflook, veel knoflook...
Ja jij had een mannenstop Bam.. maar dat was toen en je moet geen ouwe koeien uit de sloot halen. Dus gewoon lekker gaan genieten

Haaai Appeltje!!
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Ik wil naar een restaurant maar je mag nergens meer roken. En dan vind ik uit eten gaan nie leuk nie
En we hebben ook geen boodschappen gedaan.. dus weinig in huis. Mr Bianco had vanmiddag 3 storingen van cv-ketels... druk druk druk dus (lees: centjes verdiend!)
Ik heb sinds mijn 15e nog nooit een mannenstop gehad.
Ik ook niet Floor... maar ben dan ook pas aan mn 2e man bezig dus dat valt nog mee
Is er echt niet een restaurant waar je mag roken Bianc?

Hier zijn er meer dan genoeg.
Ik mis het roken in een restaurant helemaal niet eigenlijk.

In de kroeg wel maar daar kom ik toch bijna niet meer.
Ik in een restaurant ook niet.

In de kroeg dus ook niet want waar wij komen word gewoon gerookt.
Ik rook niet dus het niet meer roken in een restaurant vind ik een hele fijne regel. Ga sinds dien ook vaker uit eten.

In een kroeg ofzo vind ik dat best gerookt mag worden. Hoort er een beetje bij. Heb ik veel minder last van dan wanneer ik lekker zit te eten en de rook in mijn eten trekt.
Hier in de buurt is er echt geeneen. En ik mis het heel erg... het hoort gewoon bij wachten op het eten.. en na het eten. In de kroegen hier mag je gewoon weer roken. Behalve in onze stamkroeg maar daar staat buiten een partytent met verwarming en daar roken is altijd nog wel een soort van gezellig.
Floor zijn wij tweelingzusjes of lijkt dat alleen maar zo. mannen stop was da???
Ik vind het ook wel heel goed dat er in een restaurant niet gerookt mag worden hoor Ibi.. behalve als ik er ben
Hé Schaap....

Valt me wel vaker op dat we vaak hetzelfde denken.
Sgaapie is Ram dus
quote:schaap1001 schreef op 19 december 2009 @ 18:44:

Floor zijn wij tweelingzusjes of lijkt dat alleen maar zo. mannen stop was da???Was maar een loze kreet van mij hoor, hier ook vanaf 15 jaar bijna non-stop
Ram!
Ik ben een boogschutter. Bijna hetzelfde.
Ik geloof in sterrenbeelden.

De tomatensoep was heerlijk!

Ik wacht nu op de tosti's.
IBI, ben je ondertussen uit bed?
Ik geloof in de kerstman telt dat ook

(gaat sgaapie een E-book voor zichzelf kopen???)
Gaan we nou Oud & Nieuw doen of niet?

En weten we al wie de volgende gaat openen?

Ik denk dat iedereen geweest is en dat Floor weer aan de beurt is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven