Het 3000+ topic het geluksdeel 13!

22-12-2009 16:00 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren

Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.

Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:

- we respecteren elkaar

- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.

Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Friez graag gedaan hoor..

Roos ook eentje?
Gatver dat weer wat ze voorspellen....
Gezellig Jacky... en dan kerstliedjes zingen met zn allen??

Hier voor de deur is vanavond kerstzingen (buiten). De teksten stonden al in de plaatselijke krant. Elk jaar weer ongelofelijk hoeveel mensen er buiten in de kou gaan staan om te zingen... maar wel heel gezellig (vanaf mn verwarmde woonkamer meezingen )
Moet zien dat oudste niet meer naar huis kan vanavond..
Je kan er ook thee van zetten Jacky.. misschien doet je tante dat wel. Ik hoop alleen maar dat het helpt.
Hoe het gaat?

Niet zo goed...

En ik was er vorig jaar kerst van overtuigd dat 2009 mijn jaar zou worden...

Een jaar waarin het goed met me zou komen.

En nu zit ik hier weer... het is een tijdje beter gegaan.. en nu gewoon weer helemaal kaauutee.

Nu hoop ik dat 2010 het jaar gaat worden waarin ik me weer beter ga voelen.. en het misschien zelfs wel weer zo is dat het goed gaat.

Ik hoop het zo...
lekker laten staan Bianc, wij weten hoe en wat

oeh balen Friez
Gewoon volgieten met wijn bier of champagne Jacky... dan moet de oudste wel bij jullie blijven slapen
ik hoop het voor ons samen Appeltje, ik had vorig jaar hetzelfde idee
Nee zingen doen we niet Bi.. wel gezellige muziek op de radio
Appeltje.. en als je 2009 met 2008 vergelijkt? Was het dan wel een beter jaar? Want je hebt je dit jaar toch maar mooi door de EMDR geworsteld he! Dat heb je alvast bereikt.

Nog een voor je!!
quote:Bianca40 schreef op 24 december 2009 @ 18:02:

Je kan er ook thee van zetten Jacky.. misschien doet je tante dat wel. Ik hoop alleen maar dat het helpt.Dat zou heel goed eens kunnen..
En het verschil is... (voor mij althans). In 2010 heb ik jullie en jullie hebben mij... en we hebben elkaar!!! In 2009 (eerste half jaar) wist ik nog niet van jullie bestaan
ik ga eerst even een klein tukkie doen, mijjn ogen vallen dicht! Misschien kom ik vanavond nog wel even langs!

Doei
Bianc
Ik belde net oudste dat hij brokken voor de honden mee moest brengen enzoooooooo weet je wat ie vroeg? En tandenborstels dan? Heb je die nog wel??

Hahaha.. sufkop.. breng die dan ook ff mee
Doei doei Friezinnetje.. als ik je niet meer zie.. ook voor jou een hele lieve warme fijne kerst

En ik 2010 wil ik weer een komma op mn laptop!!
goed plan Jacky
ah Tanja is ziek
Gezellig Jacky... dus de oudste blijft lekker thuis (bij jullie) vannacht. Das morgenochtend ook weer extra gezellig!
Idd voor iedereen die ik niet meer hier zie: hele fijne kerstdagen en vier ze zoals jij dat wilt!
quote:Bianca40 schreef op 24 december 2009 @ 18:05:

En het verschil is... (voor mij althans). In 2010 heb ik jullie en jullie hebben mij... en we hebben elkaar!!! In 2009 (eerste half jaar) wist ik nog niet van jullie bestaan Verschrikkelijk eenschhhhhhhhh wat ben je toch ook een lieverd he.
quote:Bianca40 schreef op 24 december 2009 @ 18:05:

En het verschil is... (voor mij althans). In 2010 heb ik jullie en jullie hebben mij... en we hebben elkaar!!! In 2009 (eerste half jaar) wist ik nog niet van jullie bestaan Dat is waar!
wie is Tanja?
jij ook fijne kerst Friez

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven