Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 24 december 2009 om 18:01
Gezellig Jacky... en dan kerstliedjes zingen met zn allen??
Hier voor de deur is vanavond kerstzingen (buiten). De teksten stonden al in de plaatselijke krant. Elk jaar weer ongelofelijk hoeveel mensen er buiten in de kou gaan staan om te zingen... maar wel heel gezellig (vanaf mn verwarmde woonkamer meezingen )
Hier voor de deur is vanavond kerstzingen (buiten). De teksten stonden al in de plaatselijke krant. Elk jaar weer ongelofelijk hoeveel mensen er buiten in de kou gaan staan om te zingen... maar wel heel gezellig (vanaf mn verwarmde woonkamer meezingen )
donderdag 24 december 2009 om 18:02
Hoe het gaat?
Niet zo goed...
En ik was er vorig jaar kerst van overtuigd dat 2009 mijn jaar zou worden...
Een jaar waarin het goed met me zou komen.
En nu zit ik hier weer... het is een tijdje beter gegaan.. en nu gewoon weer helemaal kaauutee.
Nu hoop ik dat 2010 het jaar gaat worden waarin ik me weer beter ga voelen.. en het misschien zelfs wel weer zo is dat het goed gaat.
Ik hoop het zo...
Niet zo goed...
En ik was er vorig jaar kerst van overtuigd dat 2009 mijn jaar zou worden...
Een jaar waarin het goed met me zou komen.
En nu zit ik hier weer... het is een tijdje beter gegaan.. en nu gewoon weer helemaal kaauutee.
Nu hoop ik dat 2010 het jaar gaat worden waarin ik me weer beter ga voelen.. en het misschien zelfs wel weer zo is dat het goed gaat.
Ik hoop het zo...
donderdag 24 december 2009 om 18:08