Het 3000+ topic het geluksdeel 13!

22-12-2009 16:00 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren

Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.

Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:

- we respecteren elkaar

- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.

Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Appeltje
Bi... wat rot voor dr...

Dankje wel lieverds voor de knuffels

Weet je wat het is... ik MOET genieten van deze kerst want misschien (waarschijnlijk) is het de laatste kerst met moeders erbij... maar ik WIL niet genieten!! Het lukt me niet om een 'kerstsfeertje' in mezelf te creeren.
Zus: jij ook hele fijne dagen gewenst en tot volgend jaar!
quote:rosanna08 schreef op 24 december 2009 @ 17:43:

Appeltje

Hoe is het met je?
Bi dan is kerst idd niet leuk.

appel
Oke... huilie zijn heeft geen zin... dus stap 1:

kaarsjes aansteken en een beetje opruimen
Ik zit ook heerlijk hier op mijn bankie, maar moet ook nog een heleboel. Maar ik heb geen zin, ben bekaf!
Bianc, je MOET niks, neem het zoals het komt, forceren werkt alleen maar averechts
gaat best redelijk vandaag Appeltje en met jou?
Dat is ook zo Roos... maar ik moet er voor mezelf wel voor zorgen dat dit een kerst wordt waar ik later met een goed gevoel aan terug kan denken. Een soort van 'mooie momenten creeren' zeg maar. Bovendien is het voor het eerst in 16 jaar dat zowel mn broer als mn moeder als mn vader en stiefmoeder tegelijk met de kerst in Nederland zijn. En daarbij voor het eerst in 16 jaar dat mn moeder uberhaupt in het land is met kerst. Getver ik wou dat ze gewoon gezond en wel in Spanje zat!
*vind het ook altijd moeilijk om in kerstsfeer te komen*
Appeltje Ik zag je wel hoor maar stond even enorm op de Ego-modus

Hoe is het? Wat ga jij doen met de kerst?
Bianca speciaal voor jou meid.. wat een dubbele gevoelens he
Voor alle anderen die willen natuurlijk ook
als je het laat gaan, zul je die momenten ook hebben Bianc, juist omdat het speciaal is om iedereen bij elkaar te hebben. Hoe meer jij van jezelf moet, hoe geforceerder het zal zijn en dat voelt voor niemand goed.
*de Cock is de oven aan het voorverwarmen*

Wij doen altijd met kerstavond een nogal luxe broodmaaltijd zeg maar.. oudste met vriendin komt.. jongste met vriendin is er al. Zelfs de vriendinnetjes van de Jacky's komen met oudste mee
Gezellig Jacky. En bedankt voor de Heb er even een gepakt
Ik heb het ook alleen nu Roos... nu ik even alleen zit. Zodra ik bij mn moeder ben vaar ik mee op haar rust die ze over zich heeft. En mr Bianco is ook onderweg naar huis... die maakt me ook meestal weer 'normaal' alleen al door er te zijn.

Hij is nu bij mn moeder om even wat te brengen...

dit haal ik zo weer weg...

ze had om medicinale wiet gevraagd. Mijn moeder!!! Die niet rookt.. niet drinkt!! Mn broer had een speciaal pijpje voor haar gekocht en mr Bianco is een zakje groen bij haar brengen. Hopen dat het helpt tegen de pijn en wie weet krijgt ze er een enorme vreetkick van

Ik heb haar wel even 'uitgelachen' hoor.. en 'Junk' tegen haar gezegd.
is het nodig Friezje? Dan krijg je er van mij ook eentje
die moeder van je
Zeg maar als je het gelezen hebt.

Ach waarom eigenlijk? Ik wilde het weghalen om niet de indruk te wekken dat we een tokkie-familie zijn. Maar ik weet beter.. niemand blowt bij ons (mn broer heeeeeel af en toe.. 2 x per jaar ofzo) dus.... ik weet beter en laat het lekker staan
Oh dank je Roos! Ach, nog een hele drukke dag gehad op het werk. Heb last van mijn rug, ben bekaf en moet nog een heleboel voorbereidingen doen.
Ja niet te geloven he Roos?? Wij moesten ook wel lachen hoor en hebben haar glazen pijpje in kerstpapier gedaan met een strik erom

Ben benieuwd.. ze rookt niet en het gaat uit een glazen pijpje omdat er dan geen tabak bij hoeft en je meer van de werkzame stoffen naar binnen schijnt te krijgen.
Bianca een tante van mij heeft ook van dat spul.. weet eigenlijk niet wat ze ermee doet.. geloof toch niet roken.. tante is wel een heeeeeeeeel vroom mens.. dus geen tokkie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven