Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 24 december 2009 om 17:50
Dat is ook zo Roos... maar ik moet er voor mezelf wel voor zorgen dat dit een kerst wordt waar ik later met een goed gevoel aan terug kan denken. Een soort van 'mooie momenten creeren' zeg maar. Bovendien is het voor het eerst in 16 jaar dat zowel mn broer als mn moeder als mn vader en stiefmoeder tegelijk met de kerst in Nederland zijn. En daarbij voor het eerst in 16 jaar dat mn moeder uberhaupt in het land is met kerst. Getver ik wou dat ze gewoon gezond en wel in Spanje zat!
donderdag 24 december 2009 om 17:53
donderdag 24 december 2009 om 17:56
Ik heb het ook alleen nu Roos... nu ik even alleen zit. Zodra ik bij mn moeder ben vaar ik mee op haar rust die ze over zich heeft. En mr Bianco is ook onderweg naar huis... die maakt me ook meestal weer 'normaal' alleen al door er te zijn.
Hij is nu bij mn moeder om even wat te brengen...
dit haal ik zo weer weg...
ze had om medicinale wiet gevraagd. Mijn moeder!!! Die niet rookt.. niet drinkt!! Mn broer had een speciaal pijpje voor haar gekocht en mr Bianco is een zakje groen bij haar brengen. Hopen dat het helpt tegen de pijn en wie weet krijgt ze er een enorme vreetkick van
Ik heb haar wel even 'uitgelachen' hoor.. en 'Junk' tegen haar gezegd.
Hij is nu bij mn moeder om even wat te brengen...
dit haal ik zo weer weg...
ze had om medicinale wiet gevraagd. Mijn moeder!!! Die niet rookt.. niet drinkt!! Mn broer had een speciaal pijpje voor haar gekocht en mr Bianco is een zakje groen bij haar brengen. Hopen dat het helpt tegen de pijn en wie weet krijgt ze er een enorme vreetkick van
Ik heb haar wel even 'uitgelachen' hoor.. en 'Junk' tegen haar gezegd.
donderdag 24 december 2009 om 17:57
donderdag 24 december 2009 om 17:59