Het Bezemtopic
dinsdag 21 april 2009 om 15:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
zondag 19 juli 2009 om 09:50
Oooh, ik dacht dat je nu al op je werk was.
Dan is het idd heel vervelend want 's ochtends kun je niet zoveel en dan is je dag voor bij. Ik snappum!
Hoe was je baddersessie trouwens van de week?
Ik kan niet wachten tot we verhuisd zijn en ik in bad kan!
Goeiemorgen Boro, lekker geslapen?
Nog maar 6.... nog maar 6....
Dan is het idd heel vervelend want 's ochtends kun je niet zoveel en dan is je dag voor bij. Ik snappum!
Hoe was je baddersessie trouwens van de week?
Ik kan niet wachten tot we verhuisd zijn en ik in bad kan!
Goeiemorgen Boro, lekker geslapen?
Nog maar 6.... nog maar 6....
zondag 19 juli 2009 om 09:55
zondag 19 juli 2009 om 10:15
Ik ook. Eerst de mannen afzetten bij het zwembad en dan zelf naar het werk. Alles uitprinten en een heleboel zooi opruimen.
boor, je komt maar een keertje in bad liggen hoor
Pfff, soms is het heel moeilijk om een stukje over een kind te schrijven..... ( ik kan altijd zo heerlijk miepen als het rapportjesschrijfdag is hehe). Nog 6 te gaan!
boor, je komt maar een keertje in bad liggen hoor
Pfff, soms is het heel moeilijk om een stukje over een kind te schrijven..... ( ik kan altijd zo heerlijk miepen als het rapportjesschrijfdag is hehe). Nog 6 te gaan!
zondag 19 juli 2009 om 10:30
Goeiemorgen!
Volgens mij ben jij blijven steken op nummer 6, Fuss. Vanochtend ging je als een trein met die rapportjes.
Werkze zometeen, en Pips ook!
Zoebie, gisteren zo geschrokken en vandaag slaapt 'ie uit.. hoop dat 'ie met een goed gevoel opstaat..
Bad is stom niks voor mij.
Vandaag:
Honiepolie spelen
was in de machine en uit de machine
was opvouwen
afwassen (heel dringend)
computer plus zooi verplaatsen van wankele tafel naar klein bureautje.
Volgens mij ben jij blijven steken op nummer 6, Fuss. Vanochtend ging je als een trein met die rapportjes.
Werkze zometeen, en Pips ook!
Zoebie, gisteren zo geschrokken en vandaag slaapt 'ie uit.. hoop dat 'ie met een goed gevoel opstaat..
Bad is stom niks voor mij.
Vandaag:
Honiepolie spelen
was in de machine en uit de machine
was opvouwen
afwassen (heel dringend)
computer plus zooi verplaatsen van wankele tafel naar klein bureautje.

zondag 19 juli 2009 om 10:50
Zoebie, een hele dikke , wat een gedoe weer!
Iedereen die moet werken: werkze!
Bad is heerlijk, maar nu even niet. Dat was een van de eerste dingen die veranderden toen ik zwanger raakte: ik vind het niet fijn meer om in bad te liggen.
De dag begon hier mooi en zonnig, maar nu hebben we regen en onweer. Geeft niks, het wordt toch een thuis-binnenzit dag want er komt bezoek.
Dadelijk even stofzuigen, mooi voordeel is dat ik dan meteen de buurman kan terugpesten met de herrie want die kwam vanmorgen nogal dronken thuis met een gezelschap en ging voor mijn slaapkamerraam staan ouwehoeren, en daarna kon ik natuurlijk niet meer slapen.
Iedereen die moet werken: werkze!
Bad is heerlijk, maar nu even niet. Dat was een van de eerste dingen die veranderden toen ik zwanger raakte: ik vind het niet fijn meer om in bad te liggen.
De dag begon hier mooi en zonnig, maar nu hebben we regen en onweer. Geeft niks, het wordt toch een thuis-binnenzit dag want er komt bezoek.
Dadelijk even stofzuigen, mooi voordeel is dat ik dan meteen de buurman kan terugpesten met de herrie want die kwam vanmorgen nogal dronken thuis met een gezelschap en ging voor mijn slaapkamerraam staan ouwehoeren, en daarna kon ik natuurlijk niet meer slapen.
zondag 19 juli 2009 om 12:00