Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
jaa, sinds kort pas, ik moest daar nooit wat van hebben, maar ja ik ben natuurlijk nu later groot. Ik ben immers "al" 30. En krijg toch een bepaalde rust over me. Een soort van "het is goed zo" . Wat jij met je 40st had zeg maar, maar ik heb dat dit jaar geleerd.

Ik zag er zo tegenop om 30 te worden. En nu word ik over 3 maanden alweer 31, en ik vind het helemaal niet erg meer. Kom maar op .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Fijn gevoel he?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ja Mamz, dat hebben wij, toen het bij ons wat minder goed (ahum om maar niet te zeggen erg slecht) ging financieel, ook gedaan. De limiet van het roodstaan opgezegd.

Kan het je ook aanraden te doen.

Jonna? Broeden op iets?

Je maakt me nieuwsgierig
Het was heeeerlijk om 40 te worden!
*is weer schoon, gescrubt, geplukt, geschoren en ingevet*

Ik heb ook, van mijn vakantiegeld destijds, alles aangevuld bij de bank en de mogelijkheid tot rood staan opgeheven. Voor mij was dat het begin om uit de financiele wanorde te komen, het heeft goed geholpen.

Was zit in het masjien, nu even naar de post en naar de bakker.
Boro, ben jij pas 30?!

Ik had jou ouder geschat, zo zie je maar, levenswijsheid is niet gebonden aan jaren!

Ik voel me een kuiken van 38
Ik ben een meisje van 42
GL, stelt niet zo hel veel voor hoor, maar ik moet even de juiste woorden vinden. Ik doe dat wel via hyves.

Ik ben een oma van 49. Inclusief een neuspiercing, 5 oorpiercings, 3 tattoo's, een jong hart en een jonge geest

Wij zitten hier een klein feestje te vieren!! Ik kreeg vanmorgen bericht dat een invorderings toestand van het UWV, waar ik bezwaar tegen had aangetekend, gegrond is verklaard!! Het gaat om een zeer behoorlijk bedrag en dat hoeven we (terecht!) niet terug te betalen!

Ik stuiter nog even verder!
Meiden het is helemaal niet goed met manlief.

We gaan nu weer naar de SEH.

Verdomme verdomme
He shit Zoeb. Hopelijk is hij wat eerder geholpen dan van de week

Net terug van meezwemzwemles. Keileuk, in je badpak. Not

Duik ik naar Zoon gaat de bril af. Grrr en zonder zie ik niets. Gelukkig had de badmeester een duikbril en kon ik 'm terug vinden.
Zoebie sterkte!

Fus, is het in een bikini wel leuk dan? Leuk woord trouwens; meezwemzwemles
Kut zoeb
(f) Argh Zoeb.
Hè kut Zoeb, sterkte
Ik heb nu op elke nagel een ander kleurtje, gewoon ff om te kijken welke het leukste is.

Wat denken jullie van dat diepe paars op m'n handen en lime op m'n tenen?

Heb ook de combi knalblauw en turquoise, ook wel grappig.
He Zoeb, wat is dat nou weer?
Wat heb je gekozen Pip?

Ik moet rapportjes schrijven. En ik heb zo geen zin. Blergh.
Ik moet nu door naar de bbq, maar ik log vanavond nog even in om te kijken of Zoeb zich nog gemeld heeft.

Even doorzetten Fuss.

Als het klaar is ben je trots op jezelf.

Nee, geen combie's Pips.

Dat lijkt mij een beetje te veel van het goede. Je bent tenslotte geen 20 meer
Verdorie, Zoeb, hoop dat het alleen een reactie op de contrastvloeistoffen, of wat het dan ook was, is.
ghe, vertel ik zo netjes over onze bezuinigingsplannen, komt Vriend thuis met een wii balance board en wii fit ( thuis sporten ) voor mij, omdat ik wel eens gezegd heb dat ik dat leuk vind.... Mafkees. Maar goed, hij had stiekem geld apart gehouden om dit te kopen.

Dus ik heb vanmiddag braaf gesport, en ik moet zeggen, het viel nog tegen. Ik begon helemaal te zweten enzo. Ben benieuwd of het zoden an de dijk zet .
Uh GL, het is toch groen op de tenen en paars op de vingers geworden
We zijn weeeeer terug. De hele SEH schrok zich ook te pletter, De stoma was aan het uiteinde pikwart. Ik dacht dat het ding aan het afsterven was. De SEH dus ook, maar manlief had geen pijn. 3 Artsen en 2 verpleegkundigen in conclaaf hoe dat kon en of de morfine die hij slikt zo sterk is dat dit mogelijk was. Dus er moest een expert komen. Van thuis. Dus weer een half uur wachten. Toen ze er was kwam het verlossende woord. Decubitus. Doorliggen heet het als het op je billen is, maar blijkbaar heeft manlief vannacht op zijn stoma geslapen en dat was de oorzaak. Maar dit kon zo niet langer> De stoma is te groot en te dik, dus er wordt versneld een opname en de operatie geregeld. De arts gaat er maandag meteen achteraan en dan is het binnen 14 dagen een feit. Pffft. Heeft het toch wat uitgehaald.

Maar maar, wat ben ik geschrokken.
Decubitus? Jesus. Waar zit het dan? En heb je tips om het te voorkomen? Als je man daar zo snel last van heeft, dan is een anti decubitusmatras aan te raden.

Edit: Om te voorkomen dat hij weer op zijn stoma gaat liggen kun je kussens tegen zijn rug en in zijn knieholtes leggen, dan kan hij niet meer omdraaien.
Dat ze daar niet voor gewaarschuwd hebben zeg. O, wat kan ik me hier over opwinden.
Decubitus is iets wat langzaam ontstaat op vaste drukpunten. Denk inderdaad aan billen, heupen, ellebogen, oren en achterhoofd.

Was jij niet al een tijdje aan het klooien met die stoma, juist omdat die zo groot en dik was?

Kan mij niet voorstellen dat het decubitus is, door één nacht op zijn stoma te hebben gelegen.

Maar wel weer fijn dat de operatie er nu door versneld gaat worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven