Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
Gefeliciteerd MissM!! En succes met je boze brief naar Telfort, ik dacht trouwens dat dat inmiddels helemaal was afgehandeld?

Pips, voor jou hier nog een keer

Zoeb, je bent een kanjer,

Goldie, vervelend dat de hond gekotst heeft.

Nikkinuts, ik had de taarten allemaal met een andere vulling gevuld, de bovenste taart was 2 lagen chocolademousse. De tweede taart was banketbakkersroom met jam, de derde taart was bokkepootjescreme met kersenvlaaivulling en de vierde taart was tompouceroom met mandarijntjes.

Lijstje voor vandaag:

-Stoffen

-Stofzuigen

-Dweilen

-Was wegwerken

-Bureau opruimen

-Papieren belastingdienst invullen en opsturen
Gefeliciteerd MissM. Hieperdepiep HOERA .

Is het nog steeds niet afgehandeld met Telfort? Jeetje zeg.

Oh Rainz dat klinkt wel errug lekker al die vullingen. Mmmm.

Jonna geniet van je kleine zoon. (Ik wil ook ondertussen)
Bijna alle boodschappen in the house.

Jammer genoeg waren de schepnetten in de hele stad uitverkocht .

Voor de lunch heb ik een sandwich met huttenkase, bieslook, ruccola en kipfilet gemaakt. Hoe klinkt dat?
Goldie, dat klinkt niet lekker, maar ik hou dan ook absoluut niet van huttenkase.
Rainz, het was werkelijk VERRUKKELIJK!
Bedankt voor de felicitaties! (moet ervan blozen )

Stukje taart, allemaal?

Goed zo Goldie, dat is ook de bedoeling. Ik krijg zo van man een tosti, smaakt vast ook lekker. Nee, ik heb huttenkase al een paar keer geprobeerd, maar ik krijg het echt niet weg, vind het zo smerig. Gelukkig maar dat iedereen een andere smaak heeft.

Zo, mijn hele lijstje voor vandaag is weggewerkt, alleen nog even naar de brievenbus wandelen, maar dat doe ik straks als de kinderen wakker zijn. Lekker met zijn drietjes een rondje wandelen en even bij de diertjes kijken.
Ik moet een schop. Ben niet vooruit te branden en zit allerlei onnodige dingen te doen.

Nou ja de koelkast is schoon. De rommel opgeruimd maar de rest van mijn lijst blijft de rest van mijn lijst.

(Het ziekenhuis heeft ook nog niet gebeld. Baaaalen).
Op een telefoontje wachten is nooit leuk, en zeker niet als het lang duurt!

Bel anders zelf even Zoeb?

Smaken verschillen ,zo is het maar net Rainz.

Ik heb het pas ondekt, en het zag er altijd zo vreemd uit, ik dacht dat ik het niet lustte.

Dat bleek dus niet zo te zijn

Stofzuigen (ook boven)

Was wegvouwen

Keuken aan kant maken

De rommel van de bbq van afgelopen zaterdagavond helpen opruimen.

Toneel repetitie.

Boodschappen Alleen nog even naar de Aldi.

Koken.

Het is hier trouwens een prima weertje geworden!

Laterrrr! (f)
Hallo allemaal!

Het duurde werkelijk een uur voordat ik bijgelezen was!Wat is er weer een hoop gebeurt,leuke maar ook minder leuke dingen...Daarom voor iedereen een dikke

Vrijdag was een superdag!We waren om 10.15u in de Efteling en gingen om 20.45u naar buiten.Heerlijk weer gehad en het was helemaal niet druk,we konden bijna overal zo doorlopen,soms moesten we 5 a 10 minuten wachten.(who cares)

Zaterdag begon wat minder,dochter was vergeten haar klamboe dicht te doen dus die kwam helemaal lek geprikt door de muggen uit bed.Ze is allergisch voor muggen,worden hele grote harde plekken.Dus ik geef haar anti allergie pilletje en toen wilde ze nog even verder slapen.Om 12.00u ben ik haar wakker gaan maken omdat we s'middags naar verjaardag van mijn moeder moesten.De plekken waren nu zo groot dat heel haar lichaam wel een grote muggenbult leek.Op plek waar mug geprikt had hadden zich grote blaren gevormd waar vocht en pus uitkwam.Ook had ze het erg benauwd en koorts.Dus wij naar huisartsenpost.Onderweg werd ze steeds suffer en misselijk.Uiteindelijk is ze opgenomen zodat ze extra zuurstof kreeg en een stootkuur prednison.Gelukkig ging het gister eind van de middag alweer een stuk beter.En vanochtend mocht ik haar mee naar huis nemen.Artsen weten eigenlijk niet hoe het kan dat ze deze keer zo heftig reageerde op de muggenbeten en dat is ook niet echt te achterhalen.Ze moet nu preventief zyrtek slikken zodat allergische reaktie zich niet zo kan uitbreiden.Al met al weer een heel avontuur.

Zoeb..weet je al iets meer?

MissM Gefeliciteerd!en bedankt voor het heerlijke stukje taart!
Kut Coubergh dat ze zo heftig reageert. En dan een opname in het weekend.

Wel fijn dat het in de Efteling super was. Wat hebben jullie het lang volgehouden zeg. Ben meestal om 6 uur als het normaal dicht gaat helemaal bekaf.

Nee we zijn nog niet gebeld. En door dat telefoontje was ik bijna mijn afspraak bij de burgemeester vergeten om 3 uur.

Opeens om tien over half drie dacht ik eraan. Ik als een gek naar boven om me in pontificaal te steken. En klokslag 3 uur stapte ik het gemeeentehuis binnen. Pffft. zeg. Wat gaat dat officieel. Het leek wel of ik bij de koningin op bezoek moest.

Eerst wachten in een aparte wachtkamer. Toen werd ik gehaald door de secretresse. En toen..... was het heel ontspannen. Ik heb nog bij onze burgervader zijn moeder en 2 zussen in de straat gewoond dus het was echt heel relaxed. 1 zus was naaste buurvrouw en 1 zus woonde tegenover ons en zijn moeder op de hoek. Bovendien was het ook nog een familie die allemaal bij Scouting hebben gezeten. Burgemeester dus ook en hij vind het erg leuk dat hij het Internationale kamp officieel samen met mij mag openen.

Nu mijn Engels, Frans en Spaans nog even oefenen.

De Noren zijn er nog niet bij de opening. dus het bespaard me om Noors te gaan spreken. Maar wat spreekt hij goed Engels. Moet er echt even op gaan oefenen. Ieuw.

Al met al dus nog bijna niks van mijn lijst gedaan.
Ai, wat zielig voor je dochter Coebergh! Zal wel schrikken zijn geweest.

Had ze ook erge jeuk?

Die vergeet voorlopig vast en zeker haar klamboe niet meer dicht te doen.

Ik hoorde gisteravond ook een mug en heb meteen bij de meiden hun klamboes dicht gedaan! Vooral de jongste is altijd de pineut, net als ik...

Hebben ze nog gebeld Zoeb?

Ga je nog wat leuks doen vanavond MissM? Komt er visite?

Alle boodschappen zijn in huis. We kunnen er weer een week tegen, hoop ik.

Net nog even mijn tekst doorgekeken voor de repetitie van vanavond.Tussen de bedrijven door met de franse slag de keuken aan kant gemaakt.

Lijstje is dus zo goed als klaar.
Jezus Coubergh, wat moet jij eigenlijk geschrokken zijn. Zeker toen je meis steeds suffer en ellendiger werd. Het ziekenhuis is ook niet alles, maar dan weet je wel dat ze op haar plek is.

Als ze een stoot prednison heeft gehad was het nodig. Dat gebruiken ze tegenwoordig overal voor en het werkt nog ook.

Maar wel heftig zeg. Brr. Als er toch wat met je kind is ben je helemaal jezelf niet meer.

Het ziekenhuis heeft niet meer gebeld dus heb ik het op de valreep om kwart voor vijf nog maar gedaan. Ze hadden niets binnen gekregen dus hebben ze zelf chirurgie gebeld. De arts was aan een spoedoperatie bezig. En ze had geen aanvraag ingediend, dus konden ze nog niets voor ons doen. Maar morgenochtend gaan ze erachteraan.

Grrr. dat was wel even balen. Je zit toch stiekem de hele dag op dat telefoontje te wachten.
Coebergh, da's heel hard schrikken. Nog geen tijd voor de epipen?

Zoebie, er zitten voordelen dus aan in een durp wonen..

MissM, had ik je nu wel of niet gefeliciteerd? Alsnog van harte!

Werk was best leuk, het ernaartoe gaan kost me meer moeite.

Verder heb ik na de kinders opgehaald een gezonde maaltijd op tafel gezet, afgewassen, een binnenbrandje van Oudste geblust (figuurlijk dus, niet letterlijk), kamer aan kant gebracht met Oudste, spelletjes gespeeld met Oudste, en ben ik in de aanbieding van Bol.com getrapt.
* zwaait even want nog aan het werk *

MissM, Proficiat!

coebergh, wat een schrik, brrr!

tot morgen!
Allo Allo!

Repetitie was leuheuk!

Ik blijk een natuurtalent!

Nog 4 daagjes school en mijn meisjes en ik gaan vakantie vieren!

Het eerste wat we gaan doen is een dagje Sale-shoppen in B.

Manlief ligt al te bedde, ik ga hem gezellig volgen...
Yep Mamz. In de stad had ik het nooit meer gehaald. Dan was ik te laat geweest op een afspraak met de burgemeester. Oei erger kan het niet. Ik heb trouwens nog 10 minuten moeten wachten voor ik op audientie kon. ';-)
Djeez coubergh, wat een schrik zeg Gelukkig is het goed afgelopen, maar man-o-man,wat gieren de zenuwen dan door je lijf. ( denk ik )

Mamzie : gewoon omdat ik je een kanjer moeder vind :-)

Hier lekker aktief geweest, anderhalf uur wii fit gedaan, yoga, muscle training, aerobics en balans training. Ik doe het meest yoga ( voor de flexibiliteit en zenn, ) en aerobics voor de vet verbranding. De muscle en balans doe ik ook trouw ( whahaha, dat trouw is dus al 3 dagen ) maar vind ik minder leuk.

Morgen met Tut en Terror naar mijn vader in Amersfoort, met de trein ( voordeelurenkaart aanschaffen ! nu eens niet vergeten ) Woensdag naar de autist.

Verder heb ik van Marels 2 vrijkaarten voor Duinrell gehad, de lieve schat. Ik ga samen met mijn broer en zijn kinderen . Eigenlijk hadden Marels en ik samen willen gaan, maar we kunnen geen dag samen plannen wel jammer, maar goed, ze is zo lief ze gewoon aan mij te geven zodat ik een dagje uit kan met de kinderen

Soms vraag ik me af waar ik zulks aan verdien

Nu zit ik te wachten tot de 4e was van vandaag klaar is, en ik de 5e er in kan proppen, dan is de Mount Everwash eindelijk weer weg. Tot over 2 weken enzo

Goedenacht lieve dames :-) Slaap wel en morgen gezond en fit weer op !

x

bor.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Goedemorgen

vandaag:

- werken (even dit lijstje posten en dan begin ik)

- Zoon naar BSO brengen

- werken op het werk

- verjaardagscadeautje voor vriendje Zoon kopen

- koken

- vaatwasser uit en inruimen

- verhuisdingen regelen

haha, Zoon vult een vriendenboekje in. Bij de vraag wat vind je de leukste muziek staat er nu AC/DC
MissM met terugwerkende kracht gefeliciteerd!

Coubergh, poehee, dat is schrikken!

Zoeb, balen dat je niks hebt gehoord

Vandaag

Werken

Rijles

Was draaien
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Moggû,

MissM, gefeliciteerd nog!

Zoeb, het schiet niet écht op hè?!

Rainz, ze lijken me heerlijk, die vullingen!

Coebergh, wat een shrik. Wat die kleine kut beetjes te weeg kunnen brengen zeg.

HotPip, al uit het zand?

Lijst voor vandaag,

- Wwwerken.

- Hardlopen.

- De was.

- De keuken opruimen.

Ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Bor, lekker dagje ertussen uit met de kindjes. Heerlijk in de trein. Geld die aanbieding van 2 vrije dagen reizen nog met de voordeelurenkaart? Nou ja anders heb je hem er ook zo uit.

Goh zeg wat ben jij actief op de Wii. Maar ik heb nog steeds geen balanceboard, dus daar wacht ik dan maar op. Dus mijn Wii staat tijdelijk in een doos.

Ohhh en aan Duinrell heb ik nog zulke leuke herinneringen. Vroegah. (45-50 jaar geleden) woonde ik in Rijswijk. En dan ging mijn paps op zondag altijd "een eindje rijden" met zijn kroost. Dan stouwden we ons met zijn achten in zijn dikke mercedes (toen kon dat nog, in zo'n je weet wel ouderwetse grote zwarte bak) En dan reed ie altijd naar Duinrell. Dat was toen nog een klein speeltuintje met terras en pa en moe zaten op het terras en ik vermaakte me met de kleintjes in de speeltuin. Dat was voor ons een uitje van jewelste want mijn pa was bijna nooit thuis. Leuke dingen zijn dat om te herinneren.

Pips hoe'st? Lekker gesport gisteren? En hoe is het nu met Mr. N.? 't Is ook niet niks. Geen werk en dan een afwijzing. Gaan jullie nog andere banken proberen of staat het voorlopig echt in de ijskast. Lieverd hou je taai he.

Coubergh, gaaf hoor. Ik heb ook bij een toneelvereniging gezeten. Errug leuk om te doen 'k Had eens een hoofdrol. Moest een monteur spelen, maar niemand mocht weten dat ik een vrouw/meisje was. Toen heb ik mijn eerste (en laatste) sigaar gerookt.

Vandaag horen we het dan. Ben benieuwd hoe lang het dan nog gaat duren.
Zoeb! Proficiat!

Dat het een nieuw jaar mag worden vol goed nieuws en fijne dingen!
Zoeb ik kruip er alweer aardig uit Mr N ook wel.

Gisteravond rondje meer gedaan, met nog 3 kleine interval trainingen er achteraan. (geleerd van Nik, wandelen, dribbelen, hollen, sprinten van lantaarnpaal naar lantaarnpaal)
Ben je jarig zoeb?

Gefelicitaart!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven