Het Bezemtopic
dinsdag 21 april 2009 om 15:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
woensdag 6 mei 2009 om 13:15
Ben ik weer.
Viel allemaal erg mee hoor. Een oud mensje, het was duidelijk dat ook de familie er vrede mee had.
Alleen de achterkleinkindjes verdriet zien hebben, dat was even slikken.
Gaat het al wat beter Miss M?
Teiltje nog nodig gehad?
Ik hou van prei, dus die stamp lijkt mij ook heul lekker!
Nu op het fietsje om een paar boodschapjes. 'K hoop da'k ut droog hou.
Laterrr!
Viel allemaal erg mee hoor. Een oud mensje, het was duidelijk dat ook de familie er vrede mee had.
Alleen de achterkleinkindjes verdriet zien hebben, dat was even slikken.
Gaat het al wat beter Miss M?
Teiltje nog nodig gehad?
Ik hou van prei, dus die stamp lijkt mij ook heul lekker!
Nu op het fietsje om een paar boodschapjes. 'K hoop da'k ut droog hou.
Laterrr!
woensdag 6 mei 2009 om 13:25
Mogu Dames,
Beetje laat maar GL sterkte...oooh lees net dat je al weer terug bent.Blijft toch altijd verdrietig zo'n begrafenis.
Vannacht mijn nicht gehaald,ze belde me in tranen op om 1.45u.voelde zich erg alleen,alles in huis herinnert haar aan T.Na half uur gepraat aan de telefoon ben ik maar in auto gestapt om haar te halen,daardoor niet geslapen vannacht.Hopelijk kan ik vanmiddag nog ff plat(en anders nog maar litertje koffie!)
Ik ga voor de stamp vanavond!tis toch pestpokkeweer!!en dan ga ik ook nog heel stoer het ei erin gooien,ben benieuwd of ze me dit in dank gaan afnemen..laat jullie nog weten of het gesmaakt heeft.
Verder moet ik eigenlijk veel doen maar komt niks uit mijn handen.
Dinsdag is dochter jarig en wil toch wel graag een schoon,opgeruimd huis!dus ik geef mezelf een schop en ga aan de gang.
Beetje laat maar GL sterkte...oooh lees net dat je al weer terug bent.Blijft toch altijd verdrietig zo'n begrafenis.
Vannacht mijn nicht gehaald,ze belde me in tranen op om 1.45u.voelde zich erg alleen,alles in huis herinnert haar aan T.Na half uur gepraat aan de telefoon ben ik maar in auto gestapt om haar te halen,daardoor niet geslapen vannacht.Hopelijk kan ik vanmiddag nog ff plat(en anders nog maar litertje koffie!)
Ik ga voor de stamp vanavond!tis toch pestpokkeweer!!en dan ga ik ook nog heel stoer het ei erin gooien,ben benieuwd of ze me dit in dank gaan afnemen..laat jullie nog weten of het gesmaakt heeft.
Verder moet ik eigenlijk veel doen maar komt niks uit mijn handen.
Dinsdag is dochter jarig en wil toch wel graag een schoon,opgeruimd huis!dus ik geef mezelf een schop en ga aan de gang.
woensdag 6 mei 2009 om 14:55
Afgeladen met boodschappenmanden aan mijn fiets heb ik nu alles in huis (voor eventjes... ) Pffffffft!
Pips? Nieuws?
Fuss, ben jij al 'deze kant' op geweest?
Mijn dagje B gaat jammer genoeg niet door. Ik kan voor morgen geen vervanging vinden voor de tennis en om nou 3 vrouwen in de steek te laten omdat ik zo nodig moet shoppen, dat kan ik ook niet over mijn hart verkrijgen.
Coebergh, dat zul je de komende tijd nog wel vaker hebben.
Ik kan me er bijna geen voorstellen van maken, maar wat moet het een enorm gemis zijn, een enorme leegte...
Allis? Heb jij nieuws?
Tila? Joehoe?!
Pips? Nieuws?
Fuss, ben jij al 'deze kant' op geweest?
Mijn dagje B gaat jammer genoeg niet door. Ik kan voor morgen geen vervanging vinden voor de tennis en om nou 3 vrouwen in de steek te laten omdat ik zo nodig moet shoppen, dat kan ik ook niet over mijn hart verkrijgen.
Coebergh, dat zul je de komende tijd nog wel vaker hebben.
Ik kan me er bijna geen voorstellen van maken, maar wat moet het een enorm gemis zijn, een enorme leegte...
Allis? Heb jij nieuws?
Tila? Joehoe?!
woensdag 6 mei 2009 om 15:17
Goldie, mijn dagje naar 'jouw kant' gaat ook niet door. Ben steeds duizelig en dan lijkt het me niet zo goed om dat hele stuk te rijden. Binnenkort maar eens op een gewone zaterdag doen dus.
Coebergh, het is ook ontzettend moeilijk, rouwen. Het is gewoon rauw en het doet pijn. Hopelijk slaap je vanmiddag nog even.
Ja, HPL, al nieuws?
Coebergh, het is ook ontzettend moeilijk, rouwen. Het is gewoon rauw en het doet pijn. Hopelijk slaap je vanmiddag nog even.
Ja, HPL, al nieuws?
woensdag 6 mei 2009 om 18:11
Yep, dan kom je langs.
Over meeten gesproken: Manlief zit ook op een forum en daarmee hebben we 14 juni een grote meeting. Spannend maar leuheuk!
Gaan wij trouwens nog een bezemmeeting houden?
Als ik wat centraler woonde mocht het bij mij, maar ik woon jammer genoeg in de grootste uithoek van Nederland..
Over meeten gesproken: Manlief zit ook op een forum en daarmee hebben we 14 juni een grote meeting. Spannend maar leuheuk!
Gaan wij trouwens nog een bezemmeeting houden?
Als ik wat centraler woonde mocht het bij mij, maar ik woon jammer genoeg in de grootste uithoek van Nederland..
woensdag 6 mei 2009 om 19:57
Wat een kut dag zeg!
Het begon al dat ik mijn bed niet lekker uit kwam, hele dag hoofdpijn, rayonmanager op bezoek, koelkast kapot op het werk en toen liet ik ook nog mijn vrij nieuwe telefoon op de grond vallen.
Hij doet het nog wel, maar je kan nog maar de helft van het scherm lezen.
En ik moest wéér bellen met Vodafone over de 140 euro die ik nog van ze krijg. Ze maken er wederom een spoedje van, jaja!
Nu eten en bijlezen!
Het begon al dat ik mijn bed niet lekker uit kwam, hele dag hoofdpijn, rayonmanager op bezoek, koelkast kapot op het werk en toen liet ik ook nog mijn vrij nieuwe telefoon op de grond vallen.
Hij doet het nog wel, maar je kan nog maar de helft van het scherm lezen.
En ik moest wéér bellen met Vodafone over de 140 euro die ik nog van ze krijg. Ze maken er wederom een spoedje van, jaja!
Nu eten en bijlezen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 6 mei 2009 om 23:08
Beterschap voor mr. Nilsson en/of is het meer iets langdurigs waar hij mee kampt?
Nikki, vervelend van je phone.
Zusenzo, die stamppot is gewoon prei met aardappels door elkaar, zout en een snufje peper, evt. met wat boter. Simpel. Volgens mij past die boursin daar prima bij. Een ei en boursin lijkt me dan weer iets teveel van het goede, maar goed.
Mijn bezemactiviteit was de afwas. Ik stapel inmiddels ook aan de vieze kant van het aanrecht en dat levert dus behoorlijk wat werk op want het loopt niet weg.
Verder wat gedonder met een bijbaantje en WW, is hopelijk nu opgelost, morgen nog de laatste eindjes vastknopen.
Nu een beetje koppijn dus hup met een pil naar bed.
Nikki, vervelend van je phone.
Zusenzo, die stamppot is gewoon prei met aardappels door elkaar, zout en een snufje peper, evt. met wat boter. Simpel. Volgens mij past die boursin daar prima bij. Een ei en boursin lijkt me dan weer iets teveel van het goede, maar goed.
Mijn bezemactiviteit was de afwas. Ik stapel inmiddels ook aan de vieze kant van het aanrecht en dat levert dus behoorlijk wat werk op want het loopt niet weg.
Verder wat gedonder met een bijbaantje en WW, is hopelijk nu opgelost, morgen nog de laatste eindjes vastknopen.
Nu een beetje koppijn dus hup met een pil naar bed.
woensdag 6 mei 2009 om 23:51
ontbijten Jaaa duhhh nogal logisch.
bedden opmaken
douchen
manlief helpen
afspraak bij de oncoloog Alles was oke dus de volgende kuur zit er weer aan te komen a.s. vrijdag. Nog 3 te gaan. Pffft.
Weeeeeeer naar de gemeente. Is er niet van gekomen. Vrijdag dan maar.
Stofzuigen dweilen en de hele riedel. Dus ook alweer niet. Helaas.
Koken voor man
Manlief moest winkelen. Meestal andersom. Maar omdat hij niet mag autorijden met morfine, was mijn vrije dus dag ingevuld met van de ene naar de andere winkel racen. Uiteindelijk heeft hij gevonden wat ie zocht. .
Maar het wokken was super gezellig. Hiep hoi.
bedden opmaken
douchen
manlief helpen
afspraak bij de oncoloog Alles was oke dus de volgende kuur zit er weer aan te komen a.s. vrijdag. Nog 3 te gaan. Pffft.
Weeeeeeer naar de gemeente. Is er niet van gekomen. Vrijdag dan maar.
Stofzuigen dweilen en de hele riedel. Dus ook alweer niet. Helaas.
Koken voor man
Manlief moest winkelen. Meestal andersom. Maar omdat hij niet mag autorijden met morfine, was mijn vrije dus dag ingevuld met van de ene naar de andere winkel racen. Uiteindelijk heeft hij gevonden wat ie zocht. .
Maar het wokken was super gezellig. Hiep hoi.
donderdag 7 mei 2009 om 06:37
donderdag 7 mei 2009 om 06:51
Oei HPL. Is ie dan niet bang dat hij toch nog aan de slag moet voor 1-8? Dat is nog een eeuwigheid. Keb slechte ervaringen met arbo-artsen.
Geen lijstje vandaag. Moet om half 8 weg om te werken, ben dan pas om 3 uur weer thuis. Dussss wordt verder een rustig daggie.
Maja vanmiddag heb ik weekend. Dat trekt me er wel door.
En ik merk opeens dat mijn logo is verdwenen. VF doet nog steeds raar.
Geen lijstje vandaag. Moet om half 8 weg om te werken, ben dan pas om 3 uur weer thuis. Dussss wordt verder een rustig daggie.
Maja vanmiddag heb ik weekend. Dat trekt me er wel door.
En ik merk opeens dat mijn logo is verdwenen. VF doet nog steeds raar.