Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
Zoeb is die lijst het echt waard om daar zoveel energie aan te besteden? Kan je 'm gewoon niet in die lijst laten zitten?

Fuss leuk zo'n compliment!!

Wat voor piekers heb je dan?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
haha zoeb, mannen idd

Wij hebben een eindeloze discussie gehad over een klamboe voor boven ons bed.

De slaapkamer is langzaam aan een oosters hoeren horror paleis aan het worden ( veel rood, zwart, paars enz. kandelaars, kaarsen, kussens, doeken enz. ) Nou had ik een mooie zwarte klamboe met spiegeltjes gekocht die ik boven ons spijlen bed wilde hangen. Voor de sier. In mijn gedachte zou de klamboe boven ons hoofdend komen zou ik hem mooi open laten vallen over onze hoofden heen.

Volgens vriend moet een klamboe (ookal issie voor de sier ) precies in het midden van het bed..

Nou ja, nu hangt ie uiteindelijk precies in het midden van het bed, maar das helemaal niet practisch met het bed in en uit stappen volgens mij. Bovendien hebben we geen malaria muggen in papetown, dus is het niet nodig

Dit idee maar dan boven mijn grote mensen bed had ik dus.

Maar het is nu :

achtig geworden, maar dan over het spijlen bed heen, dus het hangt er wel mooi omheen ofzo. Maar goed

1 uur aan het discussiëren geweest

Wat ben ik kuis trouwens vergeleken bij jullie nou heb ik hier int durp wel met aardig wat jongens gezoend vroeger, maar Vriend is mijn 2e bed partner :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Boor, ik zou niet meer weten met hoeveel jongens is gesext heb

Ik ben het dan wel weer met je vriend eens over die klamboe
Ik zou de klamboe dan weer a la Boro doen. Handig he, die verschillende meningen

Ja, die piekers, daar ben ik nog niet over uit. Dat moet nog uitkristalliseren enzo en ik moet er wat mee. Dus dat weet ik nog niet.
haha, smaken verschillen

Maar goed, ik heb het meeste al bedacht\gekocht in de slaapkamer, dus ik vond dat ik nu maar eens met Vriend mee moest gaan. Het is wel bere mooi geworden hoor Ik zal binnenkort eens op hyve's foto's maken :-)

En ach, met hoeveel jongens je seks hebt gehad zegt toch ook niet zo veel. Iedereen is puber geweest ik deed weer hele andere dingen. Zat elke dag knetterstoned in de klas enzo.

Mss is dat het wel, ik was gewoon te stoned om seks te hebben .

fus :-)
Daarom, ik had gewoon seks want ik blowde niet!

Nooit gedaan ook en nu doe ik het ook maar niet meer.
Whaaaaa sexbommen jullie. Het gekke is dat ik wel zoende maar geen sex wilde voor ik zeker wist of het wel een "vaste" werd. Maar misschien was het in die tijd wel anders. En 't komt ook omdat ik zo verschrikkelijk ben geschrokken van mijn eerste vriendje waar ik het mee deed. En toen was ik toch al 18. Gadverdamme wat had die een lange dunne jeweetwel. Ieuw als ik daar nog aan denk griezel ik nog. Die ben ik dus ook nooit vergeten. 't Was toen ook meteen gedaan met de liefde.

Ik had daarvoor anderhalf jaar een stiekeme liefde want van thuis mocht het niet. Paps vond me te nog te jong. Ik was 16. Ik kwam wel bij hem thuis. Hij was drummer in een (onbekende) band. Trad alleen op in onze buurt. Let op he dit was jaren 60. Nooit sex mee gehad. 'k Heb het uit gemaakt tijdens een optreden van hem op zondagmiddag. Toen heeft ie zich zo verschrikkelijk bezopen. Jezus zeg wat was die dronken. Rijden we op de terugweg naar huis met de band en moest ie kotsen. Dus snel stoppen. Hij bukt zich over een heggetje en we zien hem zo naar beneden duiken. Ik de auto uit, zit hij midden in een vijvertje onder het kroos. Ik heb me daar de slappe lach gekregen en kwam echt helemaal niet meer bij. Stond bijna in mijn broek te piesen. Moest naar huis lopen verder want mocht van de andere bandleden niet meer in de auto. Was gelukkig nog maar een kilometertje of vijf maar heb de hele weg nog gelachen. Een half jaar daarna moest hij trouwen omdat zijn huidige vriendin zwanger was. Nou zeg, die heeft zijn kans toen wel meteen waargenomen.

Oh jongens wat heerlijk toch he die ouwe herinneringen.
Wat was ik dan braaf, ik blowde niet en ik neukte ook niet in het rond. Niet dat ik dat niet wilde hoor, ik was zo'n puisten-puber dus niet bepaald populair bij de jongens waar ik op viel. Maar ach, ik bleek nu eenmaal een laatbloeier.

Lekker geshopt vanmiddag. Oudste zit goed in de nieuwe kleren en dat was hard nodig.
Hehe, ik ben pas rond gaan .... toen ik al ouder was. Paar jaar na mijn scheiding zeg maar, toen ik dacht: zeg, ik ga eens van mijn leven genieten, dat wordt hoog tijd

Fijn dat jullie geslaagd zijn Goldie

Oh, heb nog lieve biggetjes voor jullie:

biggetjes
Zoeb

Boor, ik blowde en neukte
Meiden, ik zit hier echt hardop te lachen achter mijn laptop!!! Wat een geweldige verhalen, mijn hemel! Ik moet echt wat meer op stap merk ik al wel, de boel een beetje opspicen!!

(Gut, omdat ik zo hard zat te lachen vroeg mijn moeder (waar ik nu ben) wat er was. Dus ik lees jullie stukjes over de seks en het blowen voor, zegt ze: "Ja, en dan heb je ook altijd nog de blowjob!!" Mijn MOEDER!! :D)
Hilarisch, die moeder van je!
Hizzel wat een geweldige moeder heb jij zeg
Hahahaha, leuk je moeder!

*zwaait naar Mamma Hizzel*
Goh..... ik durf het bijna niet te zeggen...... ik had geen sex voor het huwelijk. Dat wil zeggen voor mijn eerste huwelijk dan he?

Na mijn scheiding ruimschoots gecompenseerd

Oh, meiden....de katjes zijn er!! De beide grote katten gaan ze de kleintjes uit de weg.....blazen heel voorzichtig een beetje, maar dat gaat helemaal goed komen!

Muis is al van de trap gekukeld. We wonen boven en de slaapkamers, badkamer en berging zijn beneden. En aangezien ze heeeeel nieuwsgierig zijn...... het is goed gegaan gelukkig!
Meiden, slecht nieuws.. ik heb helemaal niets van mijn lijstje gedaan vandaag; alleen het zwemmen en de verjaardag. Maar ja.. daar kom je ook bijna niet onderuit.

Morgen weer een dag!

Och Jonna!! Schattig. Ons konijn mag iedere avond los. Hij gaat echt op twee benen door de bocht en als hij springt komt hij los van de grond.. Hahaha.. het is een schatje!
Mijn moeder voelt zich vereerd hoor!! En Pips, ze zwaait terug

Jonna, superleuk, kleine katjes!!! Ik ben jaloers! Lekker knuffelen en lachen om hun gestuntel...

Druifje, geeft niks toch, af en toe zo'n dagje moet kunnen. Wat je zegt: morgen is er weer een dag!

Ik duik zo mijn bed in, heb net heel hard gelachen om Lekker Slim, niet te filmen wat een domme opmerkingen... Morgen weer het begin van een nieuwe werkweek!!!
Ik herken mijn exen niet meer omdat ik slecht ben in gezichten..

Weet wel al hun namen nog, op een scharrel van een avond -fouttt- na

Niet gebezemd want verjaardag. En olifantje gekeken.

Vanaf morgen flink hoofdbezemen.
Die poezels, da's hartstikke leuk. Foto's?
Zoeb, veel succes vandaag!! xx
Zoeb het komt goed, echt!!!!
Succes Zoeb! Hoe laat weet je meer?

Tila, gefeliciteerd!

Vandaag:

- zoon aankleden....

- zoon laten ontbijten....

- rennen naar werk (logisch vervolg van bovenstaande)

- werken

- naar de stad, wat dingen ruilen enzo

- koken, tevens voor vriendin

- knutselen indien nog puf

Fijne dag allemaal!
Mogu!moet nog bijlezen maar het het hyvesgebeuren genoteerd dus dat kan weg!

Later meer..

Fijne dag allemaal
Goedemorgen :-)

Zoebie, Heel veel Succes en Sterkte vandaag. Het komt goed !

Bezemen:

Bed opmaken

Huiskamer aan kant

Afwas

Maatschappelijk werker bellen

Jeugdzorgbellen

Als ik dit gedaan heb kom ik met een nieuw lijstje. Grote lijsten vliegen me aan op het moment.

(f) tot straks !
Tiel :

Van harte gefeliciteerd en en (f) :-) Met je verjaardag .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven