Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
Vandaag geen gebezem, man en ik gaan oppassen op kleinezoon. Bah, wat vervelend

Tot later!

Geniet!
quote:JonnaX schreef op 23 mei 2009 @ 09:26:

Vandaag geen gebezem, man en ik gaan oppassen op kleinezoon. Bah, wat vervelend

Tot later!

Geniet!
Mogguh! Lekker dagje voor mij vandaag!

Nagels laten doen

Hardlopen

Beetje boodschappen

Koken

Romantisch avondje met Mr Nilsson (dus dat wordt plukken, scheren en smeren vanmiddag )
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
En ik heb een tietengeil diner voor 2 bedacht:

Verse kokkels in tomaten saus

Maaltijdsalade met asperges

Vers fruit toe

En dan HPL strak in de lak en in d'r knalroze Marlies D, wat wil een man nog meer?

(dat z'n cluppie vanmiddag wint en dus niet degradeert, ook niet onbelangrijk )

(en morgenavond wil ie graag andijviestamp en een balletje, want 'dat maak jij altijd zo lekker lieffie' )
Mogguh maisjes...

Jonna:

Pips, klinkt als een lekker dagje!

Mamz, leuk is dat he? Zo'n volgelopen koelkast aantreffen...

Rainz, Ik ben altijd geïnteresseerd in wat mensen allemaal door hun pastasalade kiepen.

Klinkt allemaal lekker hoor!

Zoebie jij bent een boel van plan! Tjeetje...

Tuinieren, heb ik ook een hekel aan. Bij aanleg van de tuin rekening gehouden met zo makkelijk mogelijk onderhoud, maar er blijkt toch nog (te) veel werk in te zitten...

Grrr...dat eeuwige onkruid...

Hier al een goed gesprek met oudste dochter achter de rug.

Best zwaar, zo op mijn nuchtere maag, maar de lucht is weer geklaard.

Beetje jammer dat het nu te laat is om nog naar Suisse te rijden...

Volgende keer gewoon iets beter plannen.

Vanmiddag krijgen wij visite Echt geen zin in.

Het waren leuke mensen hoor, tot ze kinderen kregen... en geen leuke kinderen dus...

Dus:

Stofzuigen

Boodschapjes (?)

Telefoontje naar Suisse om een goede datum te prikken!

Viste ontvangen.

Misschien even naar de stad lopen, daar is het kermis.
Vandaag:

-mezelf losrukken van de computer en de zon in

-boodschappen doen

-een haagje knippen

-ingeval van veel zin een grasveldje maaien.

-lekker van de zon genieten of had ik dat al gezegd
Middag Dames,

Vriendlief kwam gister thuis met de mededeling dat er morgen 12 pers.komen bbqen...Ohh goed schat,ga jij dan naar de slager...Nee Coebergh,ik moet morgen werken...Ja Fijn!!Ik heb dus heel decadent gewoon alles besteld...geen zin om weer uren in de keuken te staan.Maar man wat is dat duur!

Zoebie.wat een lijst!Rome en Parijs zijn ook niet op dezelfde dag gebouwd hoor,denk ook aan jezelf.

HPL..Leuk zo'n avondje in de planning!!je brengt me op ideeen..

Gl...Fijn dat lucht weer beetje geklaard is met oudste!!Ik was echt een rotpuber,maar toch vond ik het altijd heel erg als moeder boos op me was(vader maakte me niet uit)

Mamzelle...geniet ze van de ZON

Ik moet vandaag nog:

vaatwasser uitruimen

tuin vegenbezem in 2 stukken

huiskamer+keuken dweilen

wassen en ophangen al bijna droog

plantjes verzorgen(dode bloemen eruit enz)

Morgen:

strijken

extra stoelen uit schuur schoonmaken

aardappelsalade maken

wassen

wc poetsen
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 23-05-2009 15:02
Reden: strepen
% gewijzigd
En Jonna...Geniet,geniet,geniet!!
En ik moet nadenken over kado voor mijn ouders,ze zijn in augustus 35 jaar getrouwd.Ik heb nog 2 broertjes die niet zoveel te besteden hebben,dus het mag niet te duur zijn.Zelf had ik(hoe origineel)bedacht om mooie foto(eventueel op canvas) te laten maken van de kleinkinderen.Van ons,kinderen met aanhang,doen we niet want broertje verandert ieder jaar van vriendin...

Reizen houden ze niet van en is al snel te duur..

Ik heb ze vorig jaar voor het oppassen een bon voor dagje welness gegeven maar daar houdt pa niet van(ben ik lekker meegeweest)dus mochten jullie tipjes hebben,ik houd me aanbevolen...en denk ondertussen nog even verder.
Zoebie, ik lees nu pas dat je naar Echt komt, dus ik zal nu wel te laat zijn, maar jullie zijn van harte welkom om koffie te komen drinken! Ik wist overigens niet dat je voor marifoonperikelen hier in het dorp terecht kon, mijn zusje laat dat altijd een dorp verderop doen.

De spullen voor de BBQ staan klaar, dus zometeen lekker genieten van het zonnetje en de BBQ.

Coebergh, een avondje restaurant op jullie kosten?
Gelukkig heb je nog even dus hebben ook wij nog even om mee te denken. Volgens mij kun je als privepersoon een zgn pluim bestellen op pluimen.nl en dan kunnen je ouders samen beslissen wat ze willen gaan doen van dat bedrag. Een dagtripje van Kras niks? Of via vakantieveilingen goedkoop een hotelletje of bungalowtje en dan dichterbij -ik weet niet wat voor addertjes er daarbij onder het gras zitten-

Heggeschaar is bot, dat schiet niet op. Heb wel een adresje gevonden waar die voor een redelijk bedrag wordt geslepen, maar dan ben ik hem weken kwijt. Moet dus toch zien of ik dat kleine hegje nog red voordat hij weggaat.

Gras is gemaaid.
Gelukkig heb je nog even dus hebben ook wij nog even om mee te denken. Volgens mij kun je als privepersoon een zgn pluim bestellen op pluimen.nl en dan kunnen je ouders samen beslissen wat ze willen gaan doen van dat bedrag. Een dagtripje van Kras niks? Of via vakantieveilingen goedkoop een hotelletje of bungalowtje en dan dichterbij -ik weet niet wat voor addertjes er daarbij onder het gras zitten-

Heggeschaar is bot, dat schiet niet op. Heb wel een adresje gevonden waar die voor een redelijk bedrag wordt geslepen, maar dan ben ik hem weken kwijt. Moet dus toch zien of ik dat kleine hegje nog red voordat hij weggaat.

Gras is gemaaid.
Zit hier in mijn runningoutfit moed te verzamelen om te vertrekken
Als rennen niet lukt is wandelen ook lekker, Pip..
Rennen gaat wel lukken hoor Ik ga altijd moeilijk weg op de één of andere manier
Vort, HPL, je kan het, en het is lekker weer!

Gisteren heeft James stiekem alle boodschappen in huis gehaald. Hij had mijn lijstje zien liggen en is naar de supermarkt gereden. Helemaal fijn, de koelkast zit weer goed vol!

Ik was gisteren op zoek naar een zomerjas, maar kan niets vinden. Vind ze allemaal stom en ben bang dat ik er dadelijk toch niet meer in pas.

Voor de rest heb ik mezelf verwend met een berg tijdschriften dus ik zit al de hele ochtend in het zonnetje te lezen.

Kan ik mooi Poes P. in de gaten houden die op de loer ligt om vogeltjes te vangen (mag niet van mij, ik vind de vogeltjes te leuk) en om vogeltjes te bekijken. Ze komen hier veel want ik heb een bakje met voer staan. Soms ontstaan er hele (dreig)gevechten over welk vogeltje het eerst mag eten, heel grappig. Tot vanochtend wist ik niet dat vogeltjes zich ook "groot" maken om de tegenstander te imponeren. Zag er nogal comisch uit, zo'n klein koolmeesje dat stoer loopt te doen
Ja Mamzelle,gister hier iets gelezen over vakantieveilingen,weet ook niet of daar addertjes onder het gras zitten...dank je voor het meedenken,en gelukkig hebben we nog even..

Run..HPL..Run...en dan weer snel terug naar Mr Nilsson..

Miss M..wat lief van James!!Geniet lekker van je tijdschriften en het zonnetje!

Rainz...ouders eten eigenlijk ieder weekend wel buiten de deur dus dat is niet echt bijzonder voor ze..Bovendien hoorde ik toevallig gister dat moeder van haar zussen een dinerbon krijgt voor haar verjaardag.

Smakelijk voor zometeen met de BBQ....maak je veel zelf of koop je kant en klaar?
Werkt goed HPL de lijstjes alvast hier droppen...heb ik toch weer meer gedaan dan gepland!

Had net iets akeligs...ik belde nicht,die heeft de telefoon van T in gebruik.Krijg ik te horen....Dit is de voicemail van T,ik ben er niet en blablabla...Zo raar om zijn stem te horen....
Och Coebergh, da's schrikken
Zo, rondje meer zit er weer op. Heb nu helegaar geen zin om me op te kalefateren en in de lak te zetten. Eerst maar ff een espressootje.

Manlief vertrekt toch pas om 1700 uur vanuit Harderwijk dus voor 1800 uur is ie zeker niet thuis.
Geweldig woord he...helegaar...

Je hebt me echt op ideeen gebracht..ik had laatst een mooi setje besteld maar nog niet aan gehad...dus ik denk dat ik vriend daar vanavond maar eens in op wacht..
Wat ik altijd heb, dan kleed ik me leuk aaan. Rokje, hakken, haar in de lak, kop in de verf en mooie lingerie. En binnen no time liggen die hakken onder tafel, is m'n haar in de war en m'n kleren in de kreukels. En dan moet de pret nog beginnen zeg maar
Zooooo jullie zijn nog al wat van plan allemaal met de mannen.

Couberg dat gebeurt vaak meyt GSM's. Raar idee en schrikken.

Ehhh wij zijn ook in augustus 35 jaar getrouwd.... 't Is dat we nog geen kleinkinderen hebben. Anders......

Pips dus je rondje zit erop. Nu jezelf nog even optutten voor Mr.N.

Setje aan en gaan met die banaan.

Rainz we waren om 14.00u al terug. Zelfs van de boot.

Deze man zit op industrieterrein de Berk. Zie je aan de hoge zendmast. Misschien is het wel dezelfde want het was niet helemaal in Echt. en 't was maar 20 minuten rijden dus 't viel nogal mee. Manlief was wel uitgeput toen we terugkwamen. We zijn dus alleen maar op de boot geweest om te meten. Maar 't gaat wel kriebelen. IK WIL ZEILEN

Nu gaan we morgen toch de hele middag en dan ga ik poetsen. De boot heeft er nog nooit zo vies uitgezien. Tis gewoon zonde.

MM die James. Zo'n man zoek ik ook. Ehhh..... bij wijze van spreken dan.

Mamz is het nog gelukt met je heggeschaar?

Jonna, je hebt hem natuurlijk gruwelijk verwend...

Jeetje wat is het trouwens druk hier.

Vort allemaal de zon in. Veel te lekker om achter de pc te zitten.

(Vlieg nu ook naar buiten, maar om de was binnen te halen).
Mr Nilsson belde net. Ze rijden net uit Harderwijk weg, groot feest, de club is niet gedegradeerd. Een hoop dronken gelal op de achtergrond van de 2 neven, dat wordt dus een latertje vandaag.

Ik vind alles goed Zolang hij maar niet té dronken is

Wel lekker dat het wat later wordt hoef ik me ook niet te haasten

Alleen nog een beetje make up op, haartjes doen en klaar is Pip.
quote:mamzelle schreef op 23 mei 2009 @ 12:25:

Vandaag:

-mezelf losrukken van de computer en de zon in

-boodschappen doen

-een haagje knippen niet zo kort als de wbv wil ivm botte schaar maar da's dan voorlopig jammer

-ingeval van veel zin een grasveldje maaien.

-lekker van de zon genieten of had ik dat al gezegdVerder de heggeschaar weggebracht, een kaart gekocht voor een jarige waarvan ik adres noch telefoonnummer weet -handig- en geen zin meer om te koken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven