Het Bezemtopic
dinsdag 21 april 2009 om 15:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
zaterdag 23 mei 2009 om 18:40
Verdomme.... Krijg vandaag de belasting van de voorlopige aanslag 2008 binnen en het is ¤ 1100.- MINDER. Jezus zeg schrok me rot. Wie heeft er verstand van? Kan mijn belastingadviseur nu ook niet bellen op zaterdag.
Dit staat er:
U heeft onlangs de aangifte 2008 ingeleverd. Vooruitlopend op de definitieve vaststelling, heeft de inspecteur besloten de voorlopige aanslag te herzien. De voorlopige aanslag wordt vernietigd. Tenslotte deel ik u mede dat u aan deze vermindering geen rechten kunt ontlenen met betrekking tot de definitieve aanslag.
Betekend dit dat er nog een naheffing ofzo komt.
Er staat gewoon helemaal niks van de ziektekosten van manlief in.
Ik hoop echt dat een van jullie er iets meer van weet.
Ben er gewoon niet goed van. Een zieke man kost kapitalen en we zouden het alleen van de belasting terug kunnen krijgen.
Dit staat er:
U heeft onlangs de aangifte 2008 ingeleverd. Vooruitlopend op de definitieve vaststelling, heeft de inspecteur besloten de voorlopige aanslag te herzien. De voorlopige aanslag wordt vernietigd. Tenslotte deel ik u mede dat u aan deze vermindering geen rechten kunt ontlenen met betrekking tot de definitieve aanslag.
Betekend dit dat er nog een naheffing ofzo komt.
Er staat gewoon helemaal niks van de ziektekosten van manlief in.
Ik hoop echt dat een van jullie er iets meer van weet.
Ben er gewoon niet goed van. Een zieke man kost kapitalen en we zouden het alleen van de belasting terug kunnen krijgen.
zaterdag 23 mei 2009 om 18:44
Dag meisjes.
De dag loopt weer ten einde...
Visite viel reuze mee, die vreeezelijke kinderen worden toch ook wat groter en dat helpt.
Het was heerlijk weer dus we hebben buiten kunnen zitten en de kids hebben gezwommen.
Vamorgen heb ik hardop bekend gemaakt dat ik weer wat op mijn pondjes moet letten. 'En ik zou op prijs stellen dat iedereen me een beetje helpt.'
Wil ik net nog een hapje uit de pan nemen, pakt manlief mijn vork uit mijn handen.
Fijn
Laterrrrr!
De dag loopt weer ten einde...
Visite viel reuze mee, die vreeezelijke kinderen worden toch ook wat groter en dat helpt.
Het was heerlijk weer dus we hebben buiten kunnen zitten en de kids hebben gezwommen.
Vamorgen heb ik hardop bekend gemaakt dat ik weer wat op mijn pondjes moet letten. 'En ik zou op prijs stellen dat iedereen me een beetje helpt.'
Wil ik net nog een hapje uit de pan nemen, pakt manlief mijn vork uit mijn handen.
Fijn
Laterrrrr!
zaterdag 23 mei 2009 om 18:47
hoi allemaal... ik ben me gister rot geschrokken. Ik was bij een vriend op bezoek, en op het toilet merkte ik opeens dat ik bloed verloor. Een heel klein beetje, en oud, maar toch. Ik natuurlijk in alle staten. Lief zat op een zeilboot, die is zo snel mogelijk naar huis gekomen, en ik ben door een vriendinnetje naar huis gebracht. Nu moet ik rustig aan doen van de verloskundige. Ik hoop zo dat het vals alarm was...
zaterdag 23 mei 2009 om 18:52
Heb nog steeds geen digitale camera
Op zich is het keurig hoor; bloesje met daarover een hemdje, rokje.
Denk; strak bloesje met diep decolletee, daarover een strak zwart hemdje. M'n roze MD-tje is net te zien.
Zwart-wit klokkend rokje, grafiet kleurige kousen, zwarte laarzen tot halverwege kuit.
Haar los, naturel make up, flink glos op m'n lippen en ik ruik naar Boudoir.
Dat dus
Op zich is het keurig hoor; bloesje met daarover een hemdje, rokje.
Denk; strak bloesje met diep decolletee, daarover een strak zwart hemdje. M'n roze MD-tje is net te zien.
Zwart-wit klokkend rokje, grafiet kleurige kousen, zwarte laarzen tot halverwege kuit.
Haar los, naturel make up, flink glos op m'n lippen en ik ruik naar Boudoir.
Dat dus
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zaterdag 23 mei 2009 om 20:09
Zoeb, Mr Nilsson zegt (wat je ws ook al snapte) dat ze iets in de aangifte hebben gezien wat volgens hen niet klopt / of waar ze verder naar willen kijken.
Het zegt nog helemaal niks.
Het beste kun je maandag even bellen met je adviseur. En vooral; geen nachtrust verliezen.
Het zegt nog helemaal niks.
Het beste kun je maandag even bellen met je adviseur. En vooral; geen nachtrust verliezen.
zaterdag 23 mei 2009 om 20:17
Zoeb, ik vind dat de belastingdienst nogal onduidelijk 'praat' Durf je dus geen uitsluitsel te geven over deze brief.
Allis, het kan vals alarm zijn en daar gaan we dan maar hard voor duimen. Wat kunnen we anders? Ik had het je wel gegund dat je gewoon zorgeloos zwanger kon zijn maar het lijkt wel alsof dat voor mensen die dat toch al moeilijk vinden niet is weggelegd.
Goldie, succes met de pondjes.
Pips, friet is zeer sexy..
Allis, het kan vals alarm zijn en daar gaan we dan maar hard voor duimen. Wat kunnen we anders? Ik had het je wel gegund dat je gewoon zorgeloos zwanger kon zijn maar het lijkt wel alsof dat voor mensen die dat toch al moeilijk vinden niet is weggelegd.
Goldie, succes met de pondjes.
Pips, friet is zeer sexy..
zaterdag 23 mei 2009 om 20:29
GL fijn dat je ene datum hebt kunnen prikken
Mamz, het worden spareribs. Ook geil
Trouwens, dé tip om je man snel naar huis te laten komen van een 'we zijn niet gedegradeerd en dat moeten we vieren' feest in de voetbalkantine; stoute sms-jes
Mamz, het worden spareribs. Ook geil
Trouwens, dé tip om je man snel naar huis te laten komen van een 'we zijn niet gedegradeerd en dat moeten we vieren' feest in de voetbalkantine; stoute sms-jes
zaterdag 23 mei 2009 om 20:33
Allis,ik duim voor je,als het alleen gister was heeft het hopelijk niks te betekenen,had het bij laatste zwangerschap ook,maar toen was ik al 5 maanden,en wij kunnen nu allemaal wel zeggen maak je niet druk..maar dat doe je toch...moet gewoon goed gaan!
HPL..hier nog een slettebak,zwart corset,rokje,kousen,hoge laarzen,en vriend is voorlopig nog niet thuis...
*schenkt nog een coebergh in*
HPL..hier nog een slettebak,zwart corset,rokje,kousen,hoge laarzen,en vriend is voorlopig nog niet thuis...
*schenkt nog een coebergh in*