Het Bezemtopic
dinsdag 21 april 2009 om 15:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
donderdag 28 mei 2009 om 12:11
mogguh...
Nog niet gebezemd want net terug van verjaardagsbezoek bij tennis-maatje.
Lekker de kapper Zoeb! Geniet!
Ik was gisteren nog blij met mijn nieuwe coupe, maar vanochtend bij het opstaan dacht ik daar heel anders over...
En succes, ik denk aan je! Er gaat zo direct weer een kaarsje aan hoor (aardbeiengeur deze keer, ik ben een beetje klaar met de vanille)
En geniet jij van je vrije dag Fuss!
Mamz, zoek geraakte zwembroek al gevonden?
To do:
Stofzuigen
Overhemden stijken
Een wasje draaien
Vierdaagse lopen.
Met een lap over de keukenkasten. Moet, want is ECHT nodig
Nu eerst een kaars aan!
Nog niet gebezemd want net terug van verjaardagsbezoek bij tennis-maatje.
Lekker de kapper Zoeb! Geniet!
Ik was gisteren nog blij met mijn nieuwe coupe, maar vanochtend bij het opstaan dacht ik daar heel anders over...
En succes, ik denk aan je! Er gaat zo direct weer een kaarsje aan hoor (aardbeiengeur deze keer, ik ben een beetje klaar met de vanille)
En geniet jij van je vrije dag Fuss!
Mamz, zoek geraakte zwembroek al gevonden?
To do:
Stofzuigen
Overhemden stijken
Een wasje draaien
Vierdaagse lopen.
Nu eerst een kaars aan!
donderdag 28 mei 2009 om 12:37
Allis,hier brand een kaarsje voor jullie!Hoop voor jullie dat het ondanks alles toch goed blijft gaan
Zoeb,nieuwe coupe is altijd leuk!
GL...hoezo niet meer blij met nieuwe coupe?Was het een coupetroep geworden?
Verder nog niet bijgelezen,ook niet gebezemd.Wel veel telefoontjes gepleegd ivm perikelen.Vriend vertrekt vanmiddag met vrienden naar Ardennen,wil hem niet thuis houden dus komt nicht hier slapen.
Zijn jullie er al achter hoe het nu zat met hyves en de onbekende?
Zoeb,nieuwe coupe is altijd leuk!
GL...hoezo niet meer blij met nieuwe coupe?Was het een coupetroep geworden?
Verder nog niet bijgelezen,ook niet gebezemd.Wel veel telefoontjes gepleegd ivm perikelen.Vriend vertrekt vanmiddag met vrienden naar Ardennen,wil hem niet thuis houden dus komt nicht hier slapen.
Zijn jullie er al achter hoe het nu zat met hyves en de onbekende?
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 28-05-2009 13:38
Reden: oeps..iet teveel uit de anonimitiet..
Reden: oeps..iet teveel uit de anonimitiet..
% gewijzigd
donderdag 28 mei 2009 om 13:29
Ach mijn plukjes die gisteren zo sleeps nar buiten wipten dankzij de stijltang waren nergens meer te bekennen dus ik mocht meteen zelf weer aan de slag en dan lukt het natuurlijk nooit zo goed Grrr
To do:
Stofzuigen
Overhemden stijken
Een wasje draaien
Vierdaagse lopen.
Nu eerst een kaars aan! Brandt!
Naar de markt om aardbeien
To do:
Stofzuigen
Overhemden stijken
Een wasje draaien
Vierdaagse lopen.
Nu eerst een kaars aan! Brandt!
Naar de markt om aardbeien
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 28-05-2009 13:54
Reden: nog meer wegstrepen
Reden: nog meer wegstrepen
% gewijzigd
donderdag 28 mei 2009 om 13:50
Vervelend is dat,kom je van de kapper met leuk haar valt het toch tegen de volgende dag...is het wel goed gekomen?
Heb net koffer voor vriend gepakt,die gaat lekker paar daagjes mountainbiken(en biertjes drinken)Hij wil liever niet maar hij moet van me
Heb net een brief van de woningbouw gekregen:ze willen buurtbemiddeling inschakelen(eventueel met tolk)om zo samen tot een goede oplossing te komen met lawaaierige buren.Vind het een goed plan,afspraak staat voor volgende week dinsdag gepland.
Fussie:het is niet de ex die jij kent hoor,deze kwam daarna
Huis is een grote puinhoop,heb door al het gezever echt niks gedaan behalve veel geregeld en baal dat ik het nu beetje heb laten verslonzen...gelukkig komt nicht,dat is een echte poetsert!!
Lijstje vandaag:
bellen om nagel te laten repareren(erg kort ingescheurd)vanavond al!!
koffer pakken met lief briefje
wassen,wassen,wassen
nog meer strijk
boodschappen
stofzuigen
Twijfel of ik nog door kan schrijven op hyves,lucht toch wel op om daar verhaal weg te zetten!
Heb net koffer voor vriend gepakt,die gaat lekker paar daagjes mountainbiken(en biertjes drinken)Hij wil liever niet maar hij moet van me
Heb net een brief van de woningbouw gekregen:ze willen buurtbemiddeling inschakelen(eventueel met tolk)om zo samen tot een goede oplossing te komen met lawaaierige buren.Vind het een goed plan,afspraak staat voor volgende week dinsdag gepland.
Fussie:het is niet de ex die jij kent hoor,deze kwam daarna
Huis is een grote puinhoop,heb door al het gezever echt niks gedaan behalve veel geregeld en baal dat ik het nu beetje heb laten verslonzen...gelukkig komt nicht,dat is een echte poetsert!!
Lijstje vandaag:
bellen om nagel te laten repareren(erg kort ingescheurd)vanavond al!!
koffer pakken met lief briefje
wassen,wassen,wassen
nog meer strijk
boodschappen
stofzuigen
Twijfel of ik nog door kan schrijven op hyves,lucht toch wel op om daar verhaal weg te zetten!
donderdag 28 mei 2009 om 14:27
Whoehaaaa!
Net de garage gebeld of er al duidelijkheid was in welke week mijn autootje geleverd zou gaan worden....
Taaraaaa!: Week 23 komt ie binnen!
Da's volgende week!!!!!! Dan nog een paar dagen wachten op het kenteken en dan is ie er!
Schrijf gewoon maar weer op de Hyve CB, de deur is toch weer dicht nu?
Net de garage gebeld of er al duidelijkheid was in welke week mijn autootje geleverd zou gaan worden....
Taaraaaa!: Week 23 komt ie binnen!
Da's volgende week!!!!!! Dan nog een paar dagen wachten op het kenteken en dan is ie er!
Schrijf gewoon maar weer op de Hyve CB, de deur is toch weer dicht nu?
donderdag 28 mei 2009 om 17:55
Arme Allis.
Kampeerspul is ingepakt, wat een hoop zooi toch om mee te nemen.
Afwas wacht nog steeds. Straks avondeten op ontbijtbordjes omdat de borden zijn ingepakt en er onlangs twee soepborden gesneuveld zijn.
Verkorte opleiding: wil ik postpropedeutisch instromen zal ik toch op zijn minst een startportfolio moeten inleveren. Wat is het opleidingssysteem toch enorm veranderd sinds ik voor het laatst -echt- naar school ging. Anyway, mezelf kennende kan ik beter mezelf eerst orienteren -gewoon de propedeuse doen dus- en dan eventueel later versnellen. Eerst maar eens onderzoeken of ik toestemming krijg voor een opleiding..
Kampeerspul is ingepakt, wat een hoop zooi toch om mee te nemen.
Afwas wacht nog steeds. Straks avondeten op ontbijtbordjes omdat de borden zijn ingepakt en er onlangs twee soepborden gesneuveld zijn.
Verkorte opleiding: wil ik postpropedeutisch instromen zal ik toch op zijn minst een startportfolio moeten inleveren. Wat is het opleidingssysteem toch enorm veranderd sinds ik voor het laatst -echt- naar school ging. Anyway, mezelf kennende kan ik beter mezelf eerst orienteren -gewoon de propedeuse doen dus- en dan eventueel later versnellen. Eerst maar eens onderzoeken of ik toestemming krijg voor een opleiding..
donderdag 28 mei 2009 om 19:44
Even een kopietje van mijn andere topic.
Gek dat je toch zo in spanning kan zitten voor iets wat dus niets is.
Door de borstverkleining zit er nogal veel littekenweefsel en necrose. Vooral de necrose heeft iedereen op een dwaalspoor gebracht. Dit kan blijven zitten. Kan blijkbaar geen kwaad. Er wordt niets meer gedaan. Het is allemaal oke. Het weefsel is nog extra onderzocht en er kwam niets uit. Een abrupt einde van iets wat me toch twee weken meer bezig heeft gehouden dan ik dacht. Gek maar ik voel me nog helemaal niet opgelucht. Ik ben natuurlijk super blij dat alles goed is, maar het is te heftig geweest. En ik denk dat ik hier al een beetje rekening mee heb gehouden toen de 1e uitslagen bekend waren. Volgende week nog een gewone afspraak bij de chirurg. Met een eindgesprek en wanneer het knobbeltje wordt weggehaald. Waarom kan dat morgen niet meteen. Ik zit met nog heel veel vragen. Er wordt over een half jaar wel weer een echo gemaakt omdat ze het wel in de gaten willen houden. Ik hoef ook niet meer terug naar de mamacarepoli. En toch ga ik morgen nog even langs die poli. Ik heb er nu een naar gevoel aan overgehouden. Verdomme ik heb wel te horen gekregen dat ik kanker heb. En ook al is dit nu niet zo, ik wil niet op deze manier afgescheept worden. Ik wil meer weten. Zo snel mogelijk en niet pas volgende week. Dat moeten ze toch snappen.
Gek dat je toch zo in spanning kan zitten voor iets wat dus niets is.
Door de borstverkleining zit er nogal veel littekenweefsel en necrose. Vooral de necrose heeft iedereen op een dwaalspoor gebracht. Dit kan blijven zitten. Kan blijkbaar geen kwaad. Er wordt niets meer gedaan. Het is allemaal oke. Het weefsel is nog extra onderzocht en er kwam niets uit. Een abrupt einde van iets wat me toch twee weken meer bezig heeft gehouden dan ik dacht. Gek maar ik voel me nog helemaal niet opgelucht. Ik ben natuurlijk super blij dat alles goed is, maar het is te heftig geweest. En ik denk dat ik hier al een beetje rekening mee heb gehouden toen de 1e uitslagen bekend waren. Volgende week nog een gewone afspraak bij de chirurg. Met een eindgesprek en wanneer het knobbeltje wordt weggehaald. Waarom kan dat morgen niet meteen. Ik zit met nog heel veel vragen. Er wordt over een half jaar wel weer een echo gemaakt omdat ze het wel in de gaten willen houden. Ik hoef ook niet meer terug naar de mamacarepoli. En toch ga ik morgen nog even langs die poli. Ik heb er nu een naar gevoel aan overgehouden. Verdomme ik heb wel te horen gekregen dat ik kanker heb. En ook al is dit nu niet zo, ik wil niet op deze manier afgescheept worden. Ik wil meer weten. Zo snel mogelijk en niet pas volgende week. Dat moeten ze toch snappen.
donderdag 28 mei 2009 om 20:25
Tja, dat moeten ze zeker snappen. Ik vind ook eigenlijk te gek voor woorden. Natuurlijk kunnen er fouten gemaakt worden, maar als het om jou gaat dan hakt zoiets er flink in.
Heb je al van iemand een excuus te horen gekregen Zoeb?
Dat mag je op z'n minst wel krijgen. Vin ik.
Zo, de derde dag 4daagse gelopen.
Morgen laat ik verstek gaan want ik moet werken op de kermis. Manlief offert zich op en loopt de laatste dag mee.
Mamz, wanneer vertrekken jullie om te kamperen?
Heb je al van iemand een excuus te horen gekregen Zoeb?
Dat mag je op z'n minst wel krijgen. Vin ik.
Zo, de derde dag 4daagse gelopen.
Morgen laat ik verstek gaan want ik moet werken op de kermis. Manlief offert zich op en loopt de laatste dag mee.
Mamz, wanneer vertrekken jullie om te kamperen?