Het Bezemtopic
dinsdag 21 april 2009 om 15:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
woensdag 27 mei 2009 om 21:21
Hallo lieverds !
Ik ben doodmoe de laatste dagen, dus doe even niet zo veel aan forummen Maar ik lees wel mee hoor .
Allis wat ontzettend spannend meid ! Ik hoop dat men morgen weer iets meer kan zien. En nog geen kloppend hartje is in jouw stadium idd nog niet verontrustend hoor. (f)
Grouphug:
Ik ben doodmoe de laatste dagen, dus doe even niet zo veel aan forummen Maar ik lees wel mee hoor .
Allis wat ontzettend spannend meid ! Ik hoop dat men morgen weer iets meer kan zien. En nog geen kloppend hartje is in jouw stadium idd nog niet verontrustend hoor. (f)
Grouphug:
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 27 mei 2009 om 22:17
Oh Pips, die is inderdaad geweldig... Gos, krijg er spontaan een glimlach van op mijn gezicht! 
*Meldt zich eindelijk eens op tijd voor de grouphug*
Ik heb wel voetbal aanstaan, het zal de invloed van Buurman wel zijn! Barça heeft net voor de tweede keer gescoord, en na mijn cursus Spaans vind ik dat goed nieuws (tsja, ik ben nog een beetje in de Spaanse stemming!!)
Maar aan de andere kant speelt C. Ronaldo bij Manchester (en Van der Sar natuurlijk), en dat zijn toch ook wel redenen om de andere kant te steunen... Nou, ik kom er niet uit, ik ga maar eens afwassen!
*Meldt zich eindelijk eens op tijd voor de grouphug*
Ik heb wel voetbal aanstaan, het zal de invloed van Buurman wel zijn! Barça heeft net voor de tweede keer gescoord, en na mijn cursus Spaans vind ik dat goed nieuws (tsja, ik ben nog een beetje in de Spaanse stemming!!)
Maar aan de andere kant speelt C. Ronaldo bij Manchester (en Van der Sar natuurlijk), en dat zijn toch ook wel redenen om de andere kant te steunen... Nou, ik kom er niet uit, ik ga maar eens afwassen!
woensdag 27 mei 2009 om 22:29
woensdag 27 mei 2009 om 22:37
Wat lief Boro
Hizzel kijk je samen met Buurman?
Ben alweer over m'n zielige bui heen hoor. Heb me net opgegeven voor een uurtje spinning morgen om 0900 uur. Dan naar huis, lekker ontbijten met Mr Nilsson. Dan met mijn ouders naar een begrafenis van een oom en dan shoppen.
En dan 's avonds zumba!
Hizzel kijk je samen met Buurman?
Ben alweer over m'n zielige bui heen hoor. Heb me net opgegeven voor een uurtje spinning morgen om 0900 uur. Dan naar huis, lekker ontbijten met Mr Nilsson. Dan met mijn ouders naar een begrafenis van een oom en dan shoppen.
En dan 's avonds zumba!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 27 mei 2009 om 22:50
Boro, dat is inderdaad lief! Kun jij ook gelijk even een rustmomentje voor jezelf creeeren.
Pips, was het maar waar!!! Nee hoor, maar ik weet dat Buurman kijkt, dus ik moet wel even weten wat er gebeurt is natuurlijk!
Maar ik kijk met een half oog hoor, loop allerlei andere dingen te doen ondertussen.
Sterkte morgen op de begravenis, zie je er tegenop?
Enne, twee keer sporten op één dag? Trek je dat? Petje af hoor!
Pips, was het maar waar!!! Nee hoor, maar ik weet dat Buurman kijkt, dus ik moet wel even weten wat er gebeurt is natuurlijk!
Sterkte morgen op de begravenis, zie je er tegenop?
Enne, twee keer sporten op één dag? Trek je dat? Petje af hoor!
woensdag 27 mei 2009 om 22:54
De begrafenis op zich zie ik niet zo tegenop. Oom al jaren niet meer gezien.
Maar ik vind het zo zielig voor mijn pa. ben je de oudste van je broers en zussen. Word jij 90 en heb je al zo'n 6 broers / zussen begraven. Triest.
En natuurlijk voor zijn vrouw en kinderen.
Maar ik vind het zo zielig voor mijn pa. ben je de oudste van je broers en zussen. Word jij 90 en heb je al zo'n 6 broers / zussen begraven. Triest.
En natuurlijk voor zijn vrouw en kinderen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 27 mei 2009 om 23:02
Kom net thuis en heb even flink bij moeten lezen en ook flink geschrokken. Allis. meissie toch. Ik duim, bid en steek een kaarsje voor je aan. Gelukkig later toch weer een beetje goed nieuws. Duim, duim, duim. Beetje laat, maat beter laat dan niet. Ik ga erg hard hopen dat er morgen meer goed nieuws komt.
Wat akelig een vreemde op de bezemhyves. Ben bijna de hele dag niet thuis geweest. Vanmorgen ziekenhuis, vanmiddag apotheker, boodschappen en jurkje toch maar geruild voor een witte lange broek. Had natuurlijk niet gepast en het stond me niet. Jasje wel gehouden. Ben op de bank in slaap gevallen tot half 7 en toen nog gekookt en vanavond naar verjaardag schoondochter. Ben dus net terug en heb nogal wat gemist.
MM dat duurt nog lang tot 8 juni. Hoe kan dat?
Pips hoe is het nu? Alles weer rechtgetrokken. Als jij klaagt is het nodig.
Gold heb het dus niet gelezen, maar aan de reacties te zien is het heftig. Voor jou ook een
Wat akelig een vreemde op de bezemhyves. Ben bijna de hele dag niet thuis geweest. Vanmorgen ziekenhuis, vanmiddag apotheker, boodschappen en jurkje toch maar geruild voor een witte lange broek. Had natuurlijk niet gepast en het stond me niet. Jasje wel gehouden. Ben op de bank in slaap gevallen tot half 7 en toen nog gekookt en vanavond naar verjaardag schoondochter. Ben dus net terug en heb nogal wat gemist.
MM dat duurt nog lang tot 8 juni. Hoe kan dat?
Pips hoe is het nu? Alles weer rechtgetrokken. Als jij klaagt is het nodig.
Gold heb het dus niet gelezen, maar aan de reacties te zien is het heftig. Voor jou ook een
woensdag 27 mei 2009 om 23:30
Hmm, ja, een begravenis is nooit leuk... En het is inderdaad wel heel sneu voor je vader zeg!!
Dat merkte ik ook zo aan mijn Oma, dat ze het zo erg vond dat iedereen om haar heen wegviel. Het gaf me heel veel troost om te denken aan dat ze nu eindelijk weer terug mocht naar al die mensen.
Zoebie, wat een drukke dag zeg! Je zult wel bekaf zijn, of niet?
Ik ben wel op, ga lekker mijn bed in. Slaap lekker allemaal!!
Dat merkte ik ook zo aan mijn Oma, dat ze het zo erg vond dat iedereen om haar heen wegviel. Het gaf me heel veel troost om te denken aan dat ze nu eindelijk weer terug mocht naar al die mensen.
Zoebie, wat een drukke dag zeg! Je zult wel bekaf zijn, of niet?
Ik ben wel op, ga lekker mijn bed in. Slaap lekker allemaal!!
woensdag 27 mei 2009 om 23:38
Gek, (hoewel eigenlijk niet natuurlijk) maar dat hazenslaapje vanavond heeft me goed gedaan. Sliep om half vijf vanochtend nog niet. Heb een veeel te spannend boek en dan kan ik niet stoppen. Probeer het dan weer even, blijf wakker en aan dat boek denken en dan pak ik het maar weer. (Gaat een keer of vijf zo). Maar het leidt mijn gedachten af van het andere morgen. Dat is dan wel weer lekker. De oncoloog van manlief vanmorgen zei dat er mogelijk ook een MRI scan gedaan gaat worden. En de biopten moest ik ook niet uitsluiten. We sturen je niet weg voordat we 100% zeker weten dat het geen kanker is. Wat lief dat ie er nog over begon. Af en toe denk ik dat ik gek wordt. Voelde vanavond opeens een grote bobbel op mijn arm. Dat was weer schrikken, maar die heb ik op dezelfde plek op mijn andere arm ook. 't Wordt tijd dat we rust krijgen. Ik ga spoken zien.
donderdag 28 mei 2009 om 07:50
Een hele dikke voor Zoebie en Allis!
Hopelijk gaat alles goed vandaag!
Wat raar dat er ineens iemand op de hyves is geneaked. Ik heb de url die ik voor Allis had geplaatst maar verwijderd, dat maakt het misschien ook weer moeilijker. Is er al bekend wie het is?
Little Miss Sunshine is een geweldige film
Ik moet wachten tot 8 juni omdat de uitslag van de bloedtest er niet eerder is. Gevalletje miscommunicatie, waarschijnlijk (ik weet toch echt zeker dat ze heeft gezegd dat het er vrijdag zou zijn, ik heb er speciaal naar gevraagd, maar goed...)
James heeft gisteren de foto's en het filmpje (ik had een stukje opgenomen met mijn mobieltje) gekeken en volgens mij is 'ie verliefd
Hopelijk gaat alles goed vandaag!
Wat raar dat er ineens iemand op de hyves is geneaked. Ik heb de url die ik voor Allis had geplaatst maar verwijderd, dat maakt het misschien ook weer moeilijker. Is er al bekend wie het is?
Little Miss Sunshine is een geweldige film
Ik moet wachten tot 8 juni omdat de uitslag van de bloedtest er niet eerder is. Gevalletje miscommunicatie, waarschijnlijk (ik weet toch echt zeker dat ze heeft gezegd dat het er vrijdag zou zijn, ik heb er speciaal naar gevraagd, maar goed...)
James heeft gisteren de foto's en het filmpje (ik had een stukje opgenomen met mijn mobieltje) gekeken en volgens mij is 'ie verliefd
donderdag 28 mei 2009 om 09:08
Lekker Zoebie, naar de kapper. Groot gelijk om even te gaan, ik hoop dat het je geod doet. En voor alle moeilijke momenten die daarna gaan komen vandaag veel sterkte!
Allis, heel veel succes vandaag. Ik hoop zo voor je dat het goed gaat.
Tila, goed om te lezen dat het meeviel bij jou met de mirena. Het is ook niet de ingreep waar ik tegenop zie, maar gewoon al het gedoe eromheen. Dag niet werken enzo. En dat het zoveel tijd kost. Eerst huisarts, toen poos wachten voor ik bij de gyn terecht kon en nu weer wachten tot dit kan.... En het voelt als falen (onterecht) dat er nooit eens iets gewoon kan bij mij. Doet mijn ego momenteel helemaal geen goed zeg maar
Goed, vandaag dus.
Ik heb al weekend, zalig. Morgen is Lief ook vrij, dus dan hebben we een dagje samen
- tafel opruimen
- wasgoed vouwen
- iets leuks doen (knutselen ofzo)
- dvdopnemer op de laptop weer aan de praat krijgen
- niets
Allis, heel veel succes vandaag. Ik hoop zo voor je dat het goed gaat.
Tila, goed om te lezen dat het meeviel bij jou met de mirena. Het is ook niet de ingreep waar ik tegenop zie, maar gewoon al het gedoe eromheen. Dag niet werken enzo. En dat het zoveel tijd kost. Eerst huisarts, toen poos wachten voor ik bij de gyn terecht kon en nu weer wachten tot dit kan.... En het voelt als falen (onterecht) dat er nooit eens iets gewoon kan bij mij. Doet mijn ego momenteel helemaal geen goed zeg maar
Goed, vandaag dus.
Ik heb al weekend, zalig. Morgen is Lief ook vrij, dus dan hebben we een dagje samen
- tafel opruimen
- wasgoed vouwen
- iets leuks doen (knutselen ofzo)
- dvdopnemer op de laptop weer aan de praat krijgen
- niets
donderdag 28 mei 2009 om 09:54
Groephug!
Allis en Zoebie, ik duim voor jullie!
Miss M, wat vervelend dat je nu nog langer moet wachten op de uitslag.
Met een beetje mazzel krijg ik vandaag mijn cursuspakket binnen. Ik heb me van de week ingeschreven voor 1 opleiding en 1 cursus bij de NHA, dus ik hoop vandaag al een hoofdstuk te kunnen leren, des te sneller is alles ook weer afgerond.
Gisteren een flinke opdracht gekregen voor 3 taarten voor maandag, dus dat wordt dit weekend flink bakken.
Verder vandaag stofzuigen en dweilen, misschien even over de markt wandelen en even naar de hema.
Allis en Zoebie, ik duim voor jullie!
Miss M, wat vervelend dat je nu nog langer moet wachten op de uitslag.
Met een beetje mazzel krijg ik vandaag mijn cursuspakket binnen. Ik heb me van de week ingeschreven voor 1 opleiding en 1 cursus bij de NHA, dus ik hoop vandaag al een hoofdstuk te kunnen leren, des te sneller is alles ook weer afgerond.
Gisteren een flinke opdracht gekregen voor 3 taarten voor maandag, dus dat wordt dit weekend flink bakken.
Verder vandaag stofzuigen en dweilen, misschien even over de markt wandelen en even naar de hema.
donderdag 28 mei 2009 om 10:59
Ja, altijd leuk om weer dingen bij te leren. Nu is de cursus er een waarmee ik hoop me iets beter in de arbeidsmarkt te kunnen zetten en de opleiding is voor een beroep waar ik heel veel interesse in heb, maar waar ik totaal geen ervaring in heb. Als ik nu eerst al eens een opleiding heb gedaan, dan kan die ervaring natuurlijk altijd nog komen.
donderdag 28 mei 2009 om 11:06
donderdag 28 mei 2009 om 12:07
ik ben nu net terug van de gynacoloog. Ze zag inderdaad nog steeds een vruchtzakje, maar er om heen zat een grote blauwe plek. Dat is niet zo gunstig. Ze denkt dat er een hele grote kans is dat het mis gaat, maar we weten het neit zeker. Over een week moeten we terug komen voor een nieuwe echo, als er dan nog geen miskraam heeft plaatsgevonden. Ik heb vitamine B voorgeschreven gekregen om een evt stollingsprobleem te verminderen. Het blijft duimen...