Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
Eens met de rest Mamz.

Ik zei al eerder dat ik ook mijn petje voor je afneem.

Op mijn beurt zou ik het jou niet nadoen hoor.

Zet 'em op Zoeb!

Balen van dit etentje, mar er komen wel weer nieuwe gelegenheden waar julllie er wel bij kunnen zijn.

Blik richten naar de toekomt!

Succes vanmiddag!

Boro: Voor jou ook een

Fuss! Vertel over je huizenjacht!!! Spannend!

Later! (f)

*humt: waar is de zon?*
quote:HoiPippiLangkous schreef op 10 juni 2009 @ 06:41:

Nou zeg Mamz, wil je dat soort dingen niet over jezelf zeggen? Als er iets is dat je niet moet doen is het wel jezelf zo omlaag halen.

En daar wil ik me (nogmaals) bij aansluiten

Zo !

Anyway. Hier gaat het redelijk. Ik merk dat ik nog niet de oude ben omdat ik dood moe ben na een dagje druk te zijn geweest

Maandag ondanks alle drukte trouwens wel een heerlijk dagje Den Haag gedaan. Ik was om 10 uur al in DH ( 3 uur te vroeg ) En ik heb door de stad gewandeld, over het binnenhof, langs het malieveld hertjes gekeken. Toen door naar A, en daar de duinen in gedoken ( westduinse nog wat ) En nog ruim een uur duin op en af gelopen. Was lekker om alleen ( nou ja, terro zat voor mij ) te wandelen.

Vandaag weer wat opruimen, en op de droge momenten de tuin in. Zaterdag geven we een tuinfeest ( ) om de verjaardagen van alle3 de kinderen in een keer te vieren, goddegod waar ben ik an begonnen. Maar goed, dan zijn we er gelijk vanaf , dat dan weer wel
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
voor Zoebie, en succes en sterkte vanmiddag !
Pfff, ik wordt helemaal gek.

Ik weet echt niet wat ik moet doen.

Het ene moment denk ik "punctie", het volgende "wachten op extra echo waarop ze naar soft-markers kunnen speuren".

Kutzooi.

Ik heb overigens op het topic op Kinderen waarop Allis meeschrijft een berichtje van Wen gelezen waarin ze namens Allis aangeeft dat het niet zo goed met haar gaat, en dat ze het even niet trekt om te schrijven. Bij de echo van donderdag was het vruchtje niet gegroeid en er was (nog) geen hartactiviteit te zien.

Maandag krijgt ze een nieuwe echo.

Allis, mocht je wel nog meelezen: ik hoop dat je het niet erg vind dat ik het berichtje van Wen hier herhaal, en heel veel sterkte
Hoi lieverds...

Hier gaat t nog niet zo goed. Ik moet eigenlijk werken, schoonmaken, opruimen, administratie doen enzovoort, maar het lukt me niet. Ik slaap veel, forum wat, speel world of warcraft, hang rond en voel me kut. Toch moet er wat veranderen, dit kan zo niet langer.

Ik heb vrijdag weer een afspraak met een gynacoloog. Weer een andere denk ik, de zoveelste kerel die naar mijn doos gaat zitten kijken. Eigenlijk was de afspraak op maandag, maar dan heb ik een cursus van mijn werk, en bovendien wil ik graag voor het weekend weten waar ik aan toe ben. Ik denk dat ik dan een afspraak voor een curretage krijg, want ik zie het neit gebeuren dat het vanzelf los komt. Het bloeden duurt nu al 3 weken bijna, en ik ben het zó zat. Ik denk neit dat er nog veel hoop is dat het toch goed zit, maar ik wil het zeker weten, dan kunnen we weer verder. Ik sta nu op de wachtstand, en dat is kut.

Lief is weg. Hij schrijft een boek, maar het komt er nooit van daar goed aan te werken, hij laat zich makkelijk afleiden en dan gebeurt er weer een dag niks. Maandag was ik met lood in mijn schoenen naar mijn werk, omdat ik een gesprek had met mijn leidinggevende (stond al gepland). Ik was bloednerveus, en ben een halve dag daar geweest. Het viel mee, iedereen was aardig en niet veel mensen hebben goedbedoelde troostende vragen of opmerkingen gemaakt. Maar toen ik weer op weg naar huis ging belde ik Lief, om te zien of hij alle boodschappen al had gedaan of dat ik nog wat moest halen. Toen had hij nog helemaal niks gedaan. Dat was ik zo spuugzat. Ik hard mijn best doen, en hij niks doen... Dus toen ik thuis kwam heb ik hem zijn tas laten inpakken, en hem vrolijk en lief maar wel dwingend en resoluut in de auto gezet. Mijn ouders zijn met vakantie dus hun huis staat leeg. Nu is hij sinds maandagavond daar aan de gang, en het gaat geloof ik wel goed. Nadeel is dat ik nu nog slechter slaap, en zelf geen reet uitvoer.

Er is weer een vriendinnetje net zwanger, en ik vind het vreselijk. Ik heb heel enthousiast gereageerd, maar diep van binnen vind ik het gewoon kut. Waarom nou net nu?

Ik moet wat doen, en ik wou dat er iemand kon komen helpen. gewoon effe samen door dat huis rennen en opruimen en schoonmaken. Maar ik weet niemand...

Eigenlijk voel ik me gewoon erg alleen en nog steeds heel klote.
Jeetje Allis wat een ellende allemaal. En wat een onzekerheid nog steeds. Ik had je ook gevolgd op een ander topic, dus ik wist wel het een en ander. Maar 'k had er geen erg in dat je er zo doorheen zit. Met alles. Ook met het huishouden. Jammer dat je zo ver weg woont, anders was ik effe langsgekomen. Helaas 't Is niet naast de deur en vanmiddag moet ik zelf onder het mes, dus 't zit er niet in. Anders had ik het met alle liefde gedaan. Jammer dat nu net je ouders met vakantie zijn.

En zo te horen ben je alle hoop kwijt. Wat vreselijk dat het al drie weken duurt. Dat is toch niet vol te houden.

Wil je alle goeds wensen. Maar het zal niet meevallen.

Zoeb
He meiden wat een ellende allemaal

Hebben we al een grouphug gedaan?

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Phoe, wat een naar nieuws..

Allis ik hoop dat ik geen rare of kwetsende dingen zeg (mocht dat het geval zijn, dan bied ik nu alvast mijn oprechte excuses aan), Maar de onzekerheid lijkt me nog het ergst, want zo kan je niet verder maar ook niet afsluiten.

Is er nog een kans dat ze vrijdag wel een hartje zien?

Ik denk aan je!

MissM,

Wat is er mis met wachten op die extra echo?

Of moet die test waar je aan twijfelt binnen of voor een bepaalde tijd gebeuren?

Ik denk ook aan jou!

En Zoeb, ik denk ook aan jou!

Bikkel!

Groephug

De hond heeft een ontstoken oor dus ligt continue met z'n kop te schudden en stinkt ontzettend naar zweettenen. :puke:

Ik heb dus snel een middelste bij de dierenarts gehaald.

Mocht 18.50 aftikken voor een flesje van 20 ml.
goldie, je zegt helemaal niks kwetsends hoor. Je omschrijft precies waar ik zo'n last van heb.

Maar ik moet toch echt nu aan de gang, hoe doe ik dat?
Jij moet met een dekbedje op de bank. Ofzo. Niet aan de poets.
Oja en jij en moet ook je vrolijke, lieve enthousiaste masker laten zakken meiise.

Fijn hoor dat je Lief 'weg hebt gestuurd' en dat je enthousiast was voor je vriendin.

Maar er moet voor jou gezorgd, jij moet een arm om je heen, jij moet je niet druk maken over de bende in de huis.

En dat gaan mensen niet doen als jij net doet alsof je zo lief en vrolijk bent
ik heb een vriend gebeld net, dat ik het allemaal effe niet meer trek, en of ie voor me wil eten maken enzo. wou ie wel.

kijk, ik kan niet zeggen tegen iemand die net zwanger is dat ik dat een kutstreek vind. Ik weet hoe dat voelt en dat gun ik niemand. Ik heb wel eerlijk gezegd dat ik het dubbel vind en het er wel moeilijk mee heb, maar dat ik het haar natuurlijk van harte gun en blij voor haar ben. Wat moet je anders?
Als het een echt vriendinnetje is dan zal ze uiteraard begrijpen dat het moeilijk voor jou moet zijn.

Als ze het niet begrijpt heeft ZIJ een probleem, niet jij.

Voor de rest sluit ik me aan bij Pips. Zet je masker af en laat zien hoe je je voelt. Dat mag.

Fijn trouwens, dat er een vriend bij je langs komt.

Goed dat je iemand gebeld hebt.
Hey Allis ,

Ik wil je een dikke geven. Ik ben "blij" dat we je even lezen. Al begrijp ik heel goed dat jij helemaal geen puf hebt om ook maar iets te doen.

Een mooie (f) voor jou ( gekocht in Dalaran Ik speel ook wow )

Overigens, als het een hele goede vriendin is, zou ik het wel eerlijk zeggen. Vertellen dat je je zo dubbel voelt over haar zwangerschap. Een echte vriendin begrijpt dat.

Liefs,

Bor.
ik heb het ook eerlijk gezegd hoor, maar ik vond het ook belangrijk om voor haar blij te zijn. Zij is nu heel gelukkig enzo, en dat gun ik haar ook. Ik vind niet dat ik maar haar niet moet feliciteren omdat het bij ons nou zo kut gaat. Dat weet ze wel hoor, ik ben er eigenlijk tegenover iedereen heel open over.

boro, welke server zit je? Ik kom trouwens nog niet in dalaran, ik ben nog niet zo lang geleden begonnen en ben dus " nog maar" lvl 67...
Ohh meiden wat een kutdag zeg!

Ik doe mee aan de grouphug.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
* hugt even mee *

en pikt zelf ook even een knuffeltje mee....
Ik sluit me ook even aan bij de grouphug!! Sjonge, wat zijn er veel meiden hier die het kunnen gebruiken...

Allis, ik sluit me bij Pips en de anderen aan: je moet nu echt even aan jezelf denken. Dat huishouden wacht wel! Ik moet altijd denken aan wat een therapeute een keer zei: Als een vriendin van je op de stoep zou staan met het verdriet dat jij nu hebt, wat zou je dan doen? Je zou haar binnen laten, een kop thee voor haar zetten, en haar heel goed vasthouden. Waarom zou je niet net zo lief en zorgzaam voor jezelf zijn?

Fijn dat er een vriend wilde komen koken, en goed van je dat je hem gebeld hebt!!!

Zoebie, hoe is het vandaag gegaan?

Coebergh, wat een rotbericht van je nicht zeg!! Vreselijk...

Mamz, als je na twee jaar GGZ nog steeds geen goede therapeut hebt, kun je dan niet via een andere weg een therapeut zoeken? Er zijn er zo veel, je kunt er echt één zoeken die bij je past!

Hoe is het nu met je zoon?

Fus, ik begrijp het hoor, van het Brakkenfestival! Gewoon niet doen dan, lijkt me. Volgend jaar is er ongetwijfeld weer een kans!

Ik ga hard aan de slag vanavond, moet de komende weken veel verslagen inleveren. Eerst ga ik douchen, dan is mijn haar mooi droog voordat ik ga slapen.
Goeienavond. Grouphug..

Vandaag best wel wat uurtjes in bed doorgebracht, plus een gesprek op het CWI, plus qualitytime met Oudste. Die nog steeds niet praat over wat hem dwars zit, maar in elk geval niet meer is ge-explodeerd -en ik ook niet-

Het enige waarover hij klaagde was dat de tv overdag uit bleef. Iets wat al een paar weken het geval is. Hij heeft dan ook werkelijk geen zin om wat anders te gaan doen. Zou toch wel heel erg zijn als zo'n prul al zo verslaafd zou zijn dat hij daar narrig van wordt/blijft, zelfs na weken 'onthouding'.

Allis, het is inderdaad belangrijk dat je deze ellende kunt gaan afsluiten.

Uit je verhaal krijg ik de indruk dat jij en je vriend ook niet altijd op 1 lijn zitten: ik hoop wel dat je samen over dit verdriet kunt praten.

Fussie, blijf je wel in ons mooi B wonen?

Goldie, gaat het al wat beter met je diertje?

Zoebie, forummen zal wel even pijnlijk zijn, maar hoop dat alles goed is gegaan.

MissM, hoe lang duurt het nog tot de volgende echo?

Boro, inderdaad, een goddegoddegod plan, dat tuinfeest. Hoop dat A er van zal genieten. Kun je een volwassen 'maatje' voor hem regelenwaarmee hij zich een uurtje of zo kan afzonderen naar de speeltuin of zo?

Zusenzo, alleen al van bloedgeven mag je moe zijn.

Pips, fijn dat je toch gaatjes voor dit topic weet te vinden. Hoe is het met de plannen van Mr Nilsson?

Hizzel, nu nog bezemen, da's pittig.
Hier is het schoon op dezelfde manier als bij Zusenzo. Kastjes dicht laten!!!

Is alles van je lijstje nog gelukt Zusenzo? Dan mag je inderdaad moe zijn hoor

Zou wat hem dwars zit er op den duur niet toch uitkomen bij je zoon Mamz?

Goed dat je niet toegegeven hebt en de tv niet aangezet hebt.

Weet je al wat meer over betere hulpverlening voor jou zelf? In bed blijven is wel aantrekkelijk, maar helpt niet. (zegt degene die zich ook altijd in bed verstopte als het moeilijk werd )

Ik voel me enorm betrokken bij jullie.

Allis en MissM,

Zoebie die vandaag onder mes is geweest....

Mamz, die in de knoop zit....

Vooruit, de laatste voor vandaag:

Groephug !!!!
Goldie, ik heb maandag weer een gesprek met mijn spv-er. Hoop dan te horen dat er iets uit dat onderzoek van twee maanden terug is gekomen zodat ik eindelijk kan aanvangen met therapie.

In bed blijven was ook wel door de eeuwigdurende koppijn. Zonder dat sta ik wel op hoor.

Truste..
wat is er weer veel geschreven. hug voor iedereen.

een beetje laat en met 1 hand. dus zonder hoofdetters. de linkse kan ik beter niet gebruiken. het doet behoorlijk pijn. het brand en steekt en 't is een rotplek. maar 't ding is eruit en das het belangrijkste. had niet gedacht dat het zo pijnlijk zou zijn. paracetamol helpt niet eens. ben er gewoon misselijk van. ik zit hier met alleen een wijd vest aan want ik ontwijk alles wat maar in de buurt van mijn oksel komt. maar 't zal wel snel overgaan. het ding is opgestuurd voor onderzoek maar het zag er niet eng uit volgens de chirurg. is de standaard procedure. jeetje wat lastig met 1 hand als je 10 vinger blind gewend bent.

truste allemaal.
Grouphug !

Mamz, je moet jezelf echt niet zo onderuit halen, je doet wat je kunt en dat doe je goed. Succes met je gesprek maandag!

Allis, goed van je dat je een vriend hebt gebeld, zorg goed voor jezelf, je mag je best enorm ellendig voelen en het huishouden hoeft dan echt niet op nummer 1 te staan.

De taarten staan (eindelijk) op mijn hyves.

Welterusten allemaal!
Sluit zich aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven