Het Bezemtopic
dinsdag 21 april 2009 om 15:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
donderdag 11 juni 2009 om 09:04
De pijn is een stuk minder geworden. Heb wel tot een uur of vier wakker gelegen en zitten denken dat ik beter een slaappil van manlief had kunnen nemen. Maar ik wordt er zo duf van de dag erna, nu ben ik blij dat ik het niet heb gedaan. Ik kan alles weer bewegen zonder gekke dingen. Ga straks die vervelende pleister eraf halen. Ik moet alleen voorzichtig zijn met infecties. Omdat het een vervelende plek is. Mag twee dagen niet douchen en geen deodorant. Ieuw ben erg blij dat het nu geen 35 graden is. en mijn halve arm en schouder is rood. Tot ver onder mijn oksel. Ze zijn altijd zo royaal met jodium. Ga straks in ieder geval proberen dit een beetje weg te werken.
Ik zal vandaag nog weinig bezemen denk ik.
Ik zal vandaag nog weinig bezemen denk ik.
donderdag 11 juni 2009 om 09:35
Nog even een groups
Ja zeg, erg onhandig met een hand typen. Doe je zo lang over en het ziet er ook raar uit.
Ik heb gisteren nog wel een fijn gesprek gehad over onze dochter met de operatieverpleegkundigen en de chirurg tijdens het opereren. Zij vonden, dat het wel een kanjer van een vechtjas moet zijn geweest als ze dit 7 jaar heeft volgehouden. Hij vroeg wie haar kinderarts was geweest en we hebben nog even herinneringen op zitten halen aan die tijd dat er maar 2 kinderartsen waren en dat die altijd alles op moesten vangen. Nu zijn er 8. Wat ik dan weer ongelofelijk vind want zo groot is het ziekenhuis niet. Ik vond het wel fijn toen, dat er maar 2 waren. Ik wist precies wat ik aan ze had. En de kinderarts van ons meiske is zelfs nog thuis geweest toen ze was overleden.
Heel uniek volgens de chirurg. En dat bevestigd de band die zij had met haar kinderarts. Ze kreeg er ook alles van gedaan.
Ik moet de knobbel in mijn borst goed in de gaten houden dat het geen ontsteking wordt. Want het is rood aan het worden. De chirurg viel het zelf op gisteren. Ik vind het tegenwoordig maar raar gaan zo'n operatie. Vroeger moest je altijd bloed laten prikken enz. Niets meer van dat alles. Binnenkomen, opereren, even blijven zitten en weg mag je weer. Bij mij duurde het dan iets langer want het knobbeltje zat aan een bloedvaatje vast dus kreeg ik een bloeding die afgebonden moest worden. Dus ik moest wat langer blijven liggen. En ik was een beetje dizzy toen ik buiten kwam. Zoonlief kwam mij ophalen aan de kant van de eerste hulp en ik dacht nog dat ik goed zat als ik omver zou vallen. Dus maar goed dat ik niet zelf reed. Nu is het natuurlijk een sneetje van niets. Met inwendige hechtingen, dus ik hoef hier niet eens voor terug naar de chirurg als alles goed gaat. En toen ik hem vertelde dat mijn LG wilde dat ik maandag weer moest komen werken, vroeg hij waarom ik dit niet deed? Ach hij weet verder niets van mijn hele Arbo-arts gedoe en ik had geen zin alweer mijn beklag te doen. 'k Heb het er wel mee gehad.
Allis ik ben blij dat je terug bent. Het lijkt me vreselijk om nu iemand te moeten feliciteren met een zwangerschap. 't Is zo dubbel. Dat moet diegene ook snappen en zal dat ook vast wel doen. Maar mensen kunnen erg egoistisch zijn. Dat heb ik ook ondervonden.
Mamz Ik ga straks even Googlen naar KOPP.
Jonna hoe was je vakantie? Of ben je zo druk met je kleinekind? Je zult hem wel gemist hebben.
Ja zeg, erg onhandig met een hand typen. Doe je zo lang over en het ziet er ook raar uit.
Ik heb gisteren nog wel een fijn gesprek gehad over onze dochter met de operatieverpleegkundigen en de chirurg tijdens het opereren. Zij vonden, dat het wel een kanjer van een vechtjas moet zijn geweest als ze dit 7 jaar heeft volgehouden. Hij vroeg wie haar kinderarts was geweest en we hebben nog even herinneringen op zitten halen aan die tijd dat er maar 2 kinderartsen waren en dat die altijd alles op moesten vangen. Nu zijn er 8. Wat ik dan weer ongelofelijk vind want zo groot is het ziekenhuis niet. Ik vond het wel fijn toen, dat er maar 2 waren. Ik wist precies wat ik aan ze had. En de kinderarts van ons meiske is zelfs nog thuis geweest toen ze was overleden.
Heel uniek volgens de chirurg. En dat bevestigd de band die zij had met haar kinderarts. Ze kreeg er ook alles van gedaan.
Ik moet de knobbel in mijn borst goed in de gaten houden dat het geen ontsteking wordt. Want het is rood aan het worden. De chirurg viel het zelf op gisteren. Ik vind het tegenwoordig maar raar gaan zo'n operatie. Vroeger moest je altijd bloed laten prikken enz. Niets meer van dat alles. Binnenkomen, opereren, even blijven zitten en weg mag je weer. Bij mij duurde het dan iets langer want het knobbeltje zat aan een bloedvaatje vast dus kreeg ik een bloeding die afgebonden moest worden. Dus ik moest wat langer blijven liggen. En ik was een beetje dizzy toen ik buiten kwam. Zoonlief kwam mij ophalen aan de kant van de eerste hulp en ik dacht nog dat ik goed zat als ik omver zou vallen. Dus maar goed dat ik niet zelf reed. Nu is het natuurlijk een sneetje van niets. Met inwendige hechtingen, dus ik hoef hier niet eens voor terug naar de chirurg als alles goed gaat. En toen ik hem vertelde dat mijn LG wilde dat ik maandag weer moest komen werken, vroeg hij waarom ik dit niet deed? Ach hij weet verder niets van mijn hele Arbo-arts gedoe en ik had geen zin alweer mijn beklag te doen. 'k Heb het er wel mee gehad.
Allis ik ben blij dat je terug bent. Het lijkt me vreselijk om nu iemand te moeten feliciteren met een zwangerschap. 't Is zo dubbel. Dat moet diegene ook snappen en zal dat ook vast wel doen. Maar mensen kunnen erg egoistisch zijn. Dat heb ik ook ondervonden.
Mamz Ik ga straks even Googlen naar KOPP.
Jonna hoe was je vakantie? Of ben je zo druk met je kleinekind? Je zult hem wel gemist hebben.
donderdag 11 juni 2009 om 10:30
Mogguh..
Voor de verandering begin ik vandaag maar eens met een Groephug .
Wat een trieste dag zo met die regen. Is het bij jullie ook zo?
Vandaag:
Was opvouwen en wegruimen
Nog een nieuwe was draaien en drogen.
Overhemden strijken (ja, nu echt!)
Stofzuigen
Vergadering van toneelvereniging
Later!
(hebben we toch nog een beetje zonneschijn)
Voor de verandering begin ik vandaag maar eens met een Groephug .
Wat een trieste dag zo met die regen. Is het bij jullie ook zo?
Vandaag:
Was opvouwen en wegruimen
Nog een nieuwe was draaien en drogen.
Overhemden strijken (ja, nu echt!)
Stofzuigen
Vergadering van toneelvereniging
Later!
(hebben we toch nog een beetje zonneschijn)
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 11-06-2009 14:28
Reden: wegstrepen
Reden: wegstrepen
% gewijzigd
donderdag 11 juni 2009 om 14:36
*Gooit er eerst een heleboel knuffels tegenaan!!
Weet gewoon niet goed wat ik tegen jullie moet zeggen..Allis miischien is het al gevraagd,weten ze zeker dat er geen hartactiviteit is?Bij mijn oudste was dat nl ook het geval,ik was al 10 week en 2 dagen toen ze het pas konden ontdekken.Omdat ik er op stond dat er voor curretage nog een echo gemaakt werd zijn ze daar achter gekomen.Anders was oudste er dus niet geweest..
Zoeb ik hoop dat je snel opknapt,fijn dat je gister nog over je dochter hebt kunnen praten..
Mamz ik ken je natuurlijk niet maar heb wel bewondering voor je.Jij lijkt me zo iemand die eerst voor anderen zorgt en als laatste pas aan zichzelf denkt..geld ook voor boro denk ik!
Meiden respect voor jullie hoor!!
Qua bezemen hier niet veel gedaan,behalve mijn hoofd leeggebezemd.Zwaar gesprek gehad met ouders van ex,beginnen nu beetje terug te krabbelen en vinden het nu mijn schuld dat zij een zoon "kwijt"zijn.Hij is gvd 44 jaar..een echte vent zou zich door mij toch niet weg laten sturen.En zou sowieso zijn verantwoordelijkheden kennen.Ik ben er gewoon een beetje opstandig van,heb zoiets van ik hou de kinderen lekker thuis volgend weekend,jullie bekijken het maar,maar dan zijn de kinderen weer de dupe...laat het maar een paar dagen rusten denk ik.
Zo ga ik nu even bijlezen...
Liefs Coebergh
Weet gewoon niet goed wat ik tegen jullie moet zeggen..Allis miischien is het al gevraagd,weten ze zeker dat er geen hartactiviteit is?Bij mijn oudste was dat nl ook het geval,ik was al 10 week en 2 dagen toen ze het pas konden ontdekken.Omdat ik er op stond dat er voor curretage nog een echo gemaakt werd zijn ze daar achter gekomen.Anders was oudste er dus niet geweest..
Zoeb ik hoop dat je snel opknapt,fijn dat je gister nog over je dochter hebt kunnen praten..
Mamz ik ken je natuurlijk niet maar heb wel bewondering voor je.Jij lijkt me zo iemand die eerst voor anderen zorgt en als laatste pas aan zichzelf denkt..geld ook voor boro denk ik!
Meiden respect voor jullie hoor!!
Qua bezemen hier niet veel gedaan,behalve mijn hoofd leeggebezemd.Zwaar gesprek gehad met ouders van ex,beginnen nu beetje terug te krabbelen en vinden het nu mijn schuld dat zij een zoon "kwijt"zijn.Hij is gvd 44 jaar..een echte vent zou zich door mij toch niet weg laten sturen.En zou sowieso zijn verantwoordelijkheden kennen.Ik ben er gewoon een beetje opstandig van,heb zoiets van ik hou de kinderen lekker thuis volgend weekend,jullie bekijken het maar,maar dan zijn de kinderen weer de dupe...laat het maar een paar dagen rusten denk ik.
Zo ga ik nu even bijlezen...
Liefs Coebergh
donderdag 11 juni 2009 om 15:34
*doet mee aan een uitgebreide knuffelronde*
Allis, goed om weer van je te horen, heel veel sterkte
Zoebie: heel veel beterschap, hopelijk valt de ontsteking mee.
Ik zit hier maar te dubben: punctie met 0,3% kans op miskraam waar wel 100% zekerheid, of 4 weken wachten tot er een echo gemaakt kan worden waarop ze (misschien) meer kunnen zien maar zonder zekerheid en hooguit een gunstiger kansberekening.
Allis, goed om weer van je te horen, heel veel sterkte
Zoebie: heel veel beterschap, hopelijk valt de ontsteking mee.
Ik zit hier maar te dubben: punctie met 0,3% kans op miskraam waar wel 100% zekerheid, of 4 weken wachten tot er een echo gemaakt kan worden waarop ze (misschien) meer kunnen zien maar zonder zekerheid en hooguit een gunstiger kansberekening.
donderdag 11 juni 2009 om 15:41
MM, ben je ouder dan 35 of komt het in je familie voor?
Anders zou ik wachten tot de 20 weken echo.
Zoebie beterschap en succes met aansterken.
Allis, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, kan me je verdriet goed voorstellen en neem vooral geen blad voor je mond hier en gebruik ons altublieft als uitlaatklep.
Hier lijkt wel alsof er oorlog in de lucht zit.
Alle kinderen rennen door het huis als een kip zonder kop maar wel met het lawaai van gillende keuken meiden.
Ik ga maar eens stapels fruit snijden....houdenze even d'r mond dicht
Anders zou ik wachten tot de 20 weken echo.
Zoebie beterschap en succes met aansterken.
Allis, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, kan me je verdriet goed voorstellen en neem vooral geen blad voor je mond hier en gebruik ons altublieft als uitlaatklep.
Hier lijkt wel alsof er oorlog in de lucht zit.
Alle kinderen rennen door het huis als een kip zonder kop maar wel met het lawaai van gillende keuken meiden.
Ik ga maar eens stapels fruit snijden....houdenze even d'r mond dicht
donderdag 11 juni 2009 om 18:02
Miss M, weegt die (kleine) 0.3% kans dat er iets mis gaat niet op tegen die 100% zekerheid?
Of nog 4 weken wachten in onzekerheid tot echo? Dat is ook vreselijk.
Dus hoe dan ook, moeilijk...
Hoe staat je man er tegenover?
Zoeb, hoe voel je je nu?
Allis, trek jij het nog meid?
Coebergh, ook voor jou:
Hier alleen ergernis over eten wat onnodig weggegooid moet worden enzooow...Dus mij hoor je niet klagen.
Ik heb nog een wasje gedraaid. En gedroogd. En gevouwen.
Tel daarbij mijn lijstje van vanmorgen en ik mag best trots zijn op mezelf.
Vanavond alleen nog de vergadering. Ik heb er zin in. Spannend weer, al die nieuwe mensen!
Of nog 4 weken wachten in onzekerheid tot echo? Dat is ook vreselijk.
Dus hoe dan ook, moeilijk...
Hoe staat je man er tegenover?
Zoeb, hoe voel je je nu?
Allis, trek jij het nog meid?
Coebergh, ook voor jou:
Hier alleen ergernis over eten wat onnodig weggegooid moet worden enzooow...Dus mij hoor je niet klagen.
Ik heb nog een wasje gedraaid. En gedroogd. En gevouwen.
Tel daarbij mijn lijstje van vanmorgen en ik mag best trots zijn op mezelf.
Vanavond alleen nog de vergadering. Ik heb er zin in. Spannend weer, al die nieuwe mensen!
donderdag 11 juni 2009 om 20:47
Weinig puf tot reageren momenteel, sorry
MissM, wat zou je doen met de uitslag als het wél Down zou zijn?
Ook een dikke voor Zoeb, mateloos irritant ook van die arboarts zeg
Allis, meisje, pas je heel goed op jezelf. Ik hoop dat je morgen meer weet. Ik weet geen wijze woorden voor je, maar ik weet wel dat je het met je vriendin heel lief hebt gedaan.
Vandaag hebben we gezegd dat we een huis willen kopen. Iieieieieieuieeieiieie! Echt wel spannend! Uiteraard gewoon nog hier hoor, wij willen de stad niet uit!
Ik ga op de bank liggen, ben total loss....
MissM, wat zou je doen met de uitslag als het wél Down zou zijn?
Ook een dikke voor Zoeb, mateloos irritant ook van die arboarts zeg
Allis, meisje, pas je heel goed op jezelf. Ik hoop dat je morgen meer weet. Ik weet geen wijze woorden voor je, maar ik weet wel dat je het met je vriendin heel lief hebt gedaan.
Vandaag hebben we gezegd dat we een huis willen kopen. Iieieieieieuieeieiieie! Echt wel spannend! Uiteraard gewoon nog hier hoor, wij willen de stad niet uit!
Ik ga op de bank liggen, ben total loss....
donderdag 11 juni 2009 om 21:37
quote:mamzelle schreef op 11 juni 2009 @ 09:11:
Bezemen:
Afwas gedeeltelijk uitbesteed
Was
Competentie/persoonlijkheidstest CWI
Kind naar evaluatiegesprek van zijn praat en doe groep.Fuss, super, spannend, waar?
Coubergh
MissM, 0,3 % kans op miskraam is dus 99,7% kans op niet.
Again: ben je bij negatieve uitslag bereid tot een abortus? Dat is nogal wat. Er zijn downkinderen die beter geen leven zouden hebben wegens bijkomende ziekte/handicaps, er zijn er ook heel veel die een prima leven hebben.
Bezemen:
Afwas gedeeltelijk uitbesteed
Was
Competentie/persoonlijkheidstest CWI
Kind naar evaluatiegesprek van zijn praat en doe groep.Fuss, super, spannend, waar?
Coubergh
MissM, 0,3 % kans op miskraam is dus 99,7% kans op niet.
Again: ben je bij negatieve uitslag bereid tot een abortus? Dat is nogal wat. Er zijn downkinderen die beter geen leven zouden hebben wegens bijkomende ziekte/handicaps, er zijn er ook heel veel die een prima leven hebben.
donderdag 11 juni 2009 om 23:22
Het lijkt me ook een moeilijke beslissing voor Miss M. Want stel dat het een gezond kindje is en het gaat mis. De kans is wel heel klein maar toch. Moeilijk hoor. Wij kunnen je wel ondersteunen, maar het blijft Miss en James 's beslissing. Mijn schoondochter doet muziek therapie met kinderen met een handicap en er zitten best wel ernstige down kindjes tussen, maar ook kindjes die met alles gewoon meedoen in de maatschappij. Miss sterkte met je beslissing. Lijkt me een zware opgave.
Allis ik hoop ook dat jij antwoorden krijgt morgen. Die onzekerheid is slopend. Ook jij heel veel sterkte.
Fuss wat spannend een huis kopen. Succes. En erg leuk.
'k Heb verder weinig last gehad vandaag. 't gaat eigenlijk best goed. Soms begint het wel te steken en te branden, maar ik zal wel te veel gedaan hebben vandaag. Autorijden en boodschappen gedaan. Gewassen en gedroogd en nog wat opgeruimd her en der. Het ging best goed eigenlijk.
Allis ik hoop ook dat jij antwoorden krijgt morgen. Die onzekerheid is slopend. Ook jij heel veel sterkte.
Fuss wat spannend een huis kopen. Succes. En erg leuk.
'k Heb verder weinig last gehad vandaag. 't gaat eigenlijk best goed. Soms begint het wel te steken en te branden, maar ik zal wel te veel gedaan hebben vandaag. Autorijden en boodschappen gedaan. Gewassen en gedroogd en nog wat opgeruimd her en der. Het ging best goed eigenlijk.
vrijdag 12 juni 2009 om 00:13
Zoebie, mag ik je eens ( van de week ) mailen over die muziek therapie ? De autist kreeg het in amsterdam, en het hielp hem heel erg, maar op zijn nieuwe plek hebben ze het niet. En begreep ik nou goed dat jij in de buurt van A's huidige plek woont ?
Niet dat er een twee drie een oplossing kan zijn, maar ik vind het zo zonde dat het niet meer door gaat (en zijn oude muziek therapeut ook ) dat ik opzoek ben naar een oplossing.
Verder: Groeps:hug: voor ons allemaal (f)
Niet dat er een twee drie een oplossing kan zijn, maar ik vind het zo zonde dat het niet meer door gaat (en zijn oude muziek therapeut ook ) dat ik opzoek ben naar een oplossing.
Verder: Groeps:hug: voor ons allemaal (f)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 12 juni 2009 om 00:20
Och lieve Boro, wij wonen in Limburg. Niet in de buurt van DH.
Mijn zus woont er wel.
Maar ik kan schoondochter eens vragen of die iets weet. Zij doet ook clownen bij zieke en gehandicapte kinderen. En ze kent nogal wat clowns die her en der verspreid over ons landje ook muziektherapie doen. Als ik zie hoeveel plezier zij en de kinderen daaraan beleven. 't Is een schat van een meid. En misschien weet zij via het clownen wel iemand in de buurt van DH. Ik zal je toevoegen als vriend dan kan je mailen.
Liefs Zoebie.
Mijn zus woont er wel.
Maar ik kan schoondochter eens vragen of die iets weet. Zij doet ook clownen bij zieke en gehandicapte kinderen. En ze kent nogal wat clowns die her en der verspreid over ons landje ook muziektherapie doen. Als ik zie hoeveel plezier zij en de kinderen daaraan beleven. 't Is een schat van een meid. En misschien weet zij via het clownen wel iemand in de buurt van DH. Ik zal je toevoegen als vriend dan kan je mailen.
Liefs Zoebie.
vrijdag 12 juni 2009 om 08:38
Goedemorgen!
Ik werd gewekt door het zonnetje...ondertussen regent het weer..bahbah!
Zoon is op kamp,komt vanmiddag terug en vertrekt dan 2 uur later weer.Dochter naar school en uit school naar opa en oma om daar het weekend door te brengen.Ukkie net opgehaald door schoonvader dus ik ben heerlijk kindervrij vandaag.....en morgen ook...ukkie komt pas s'avonds terug..
Vanavond iets leuks doen met vriend....heb er zin in!
Vandaag:
wassen,strijken
koffer voetbalkamp inpakken
stofzuigen en snel met dweil rond...
naar de KAPPER!!!vind dat altijd zo'n verwennerij...nog even leuke kapsels googlen...
Ik hoef geen boodschappen te doen,vriend had een ontzettende meevaller en we gaan lekker ergens eten vanavond en morgen ook...met dit allemaal in het vooruitzicht heb ik vannacht alle shit van me af laten glijden en kijk ik weer positief naar de toekomst!
Meiden ik wens jullie allemaal alvast een superweekend!Jullie zijn kanjers!!
Liefs Coebergh
Ik werd gewekt door het zonnetje...ondertussen regent het weer..bahbah!
Zoon is op kamp,komt vanmiddag terug en vertrekt dan 2 uur later weer.Dochter naar school en uit school naar opa en oma om daar het weekend door te brengen.Ukkie net opgehaald door schoonvader dus ik ben heerlijk kindervrij vandaag.....en morgen ook...ukkie komt pas s'avonds terug..
Vanavond iets leuks doen met vriend....heb er zin in!
Vandaag:
wassen,strijken
koffer voetbalkamp inpakken
stofzuigen en snel met dweil rond...
naar de KAPPER!!!vind dat altijd zo'n verwennerij...nog even leuke kapsels googlen...
Ik hoef geen boodschappen te doen,vriend had een ontzettende meevaller en we gaan lekker ergens eten vanavond en morgen ook...met dit allemaal in het vooruitzicht heb ik vannacht alle shit van me af laten glijden en kijk ik weer positief naar de toekomst!
Meiden ik wens jullie allemaal alvast een superweekend!Jullie zijn kanjers!!
Liefs Coebergh
vrijdag 12 juni 2009 om 10:25
Ben ik weer..
Wat zijn jullie allemaal lief voor elkaar!
Het ontroerd me geregeld als ik lees. Nu weer zoiets simpels als een mailtje naar een schoondochter voor info.
Kleine moeite groot plezier, zie je maar....
Clownen voor zieke kindertjes, dat zou ik ook wel willen doen. Lijkt me ondanks dat het erg heftig kan zijn zo'n dankbaar werk!
Gisteren trouwens vergaderd met de toneelgroep en ik heb een rolletje!! Gaaaf!!!
Ik vertel op de hyve wel hoe en wat, want het stuk is erg herkenbaar.
MissM, hoe voel je je nu? Zijn jullie er al uit?
Het kaarsje brand ook voor jullie!
Fuss! Geflissiteerd met je nieuwe huis! Wanneer gaat het allemaal gebeuren?
Tuurlijk blijf jij in B, ik had niet anders verwacht!
Ik heb al getennist
Straks nog:
Stofzuigen
De stad in voor een cadeautje. Kleintje heeft morgen een feestje.
Wat onkruid schoffelen in de perkjes (nu zit alles lekker los)
Fijne dag allen! (f)
Wat zijn jullie allemaal lief voor elkaar!
Het ontroerd me geregeld als ik lees. Nu weer zoiets simpels als een mailtje naar een schoondochter voor info.
Kleine moeite groot plezier, zie je maar....
Clownen voor zieke kindertjes, dat zou ik ook wel willen doen. Lijkt me ondanks dat het erg heftig kan zijn zo'n dankbaar werk!
Gisteren trouwens vergaderd met de toneelgroep en ik heb een rolletje!! Gaaaf!!!
Ik vertel op de hyve wel hoe en wat, want het stuk is erg herkenbaar.
MissM, hoe voel je je nu? Zijn jullie er al uit?
Het kaarsje brand ook voor jullie!
Fuss! Geflissiteerd met je nieuwe huis! Wanneer gaat het allemaal gebeuren?
Tuurlijk blijf jij in B, ik had niet anders verwacht!
Ik heb al getennist
Straks nog:
Stofzuigen
De stad in voor een cadeautje. Kleintje heeft morgen een feestje.
Wat onkruid schoffelen in de perkjes (nu zit alles lekker los)
Fijne dag allen! (f)