Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
Ja Gold op dat soort dingen ga je je verdedigen. Vreselijk dat geroddel. Hier is het ook al zo'n dorp.

En nog steeds is er hier geen druppel gevallen. Het begon opeens hard te waaien. Dus ik dacht dat er onweer kwam, hadden ze ook voorspeld, maar niets. Jammer want het is hard nodig. Nou ja, "Maybe tomorrow".
Nog even niet hoor, die regen. Moet nog heel veel van de Mount Everwash kunnen ophangen..
Hier zijn er flinke druppen gevallen, gepaard met onweer

Vandaag niet veel gedaan, beetje was gedaan, en door de camping spullen gespit.

Nog even bij een vriend op bezoek geweest die ook mee op vakantie gaat.

Lijstje voor morgen;

* Boodschappen doen.

* Laatste was ophangen

* Grasmaaien

* Ohja, werken natuurlijk morgen ochtend
Hier is het de hele dag mooi geweest, nu eigenlijk nog.

Wat irri Goldie van die roddelaars!

Ik heb totaal niet gebezemd vandaag, nou een beetje dan 3 wassen gedaan.

Morgen doe ik ook niet veel, dinsdag wel.

Dan ben ik vrij en dan ben ik veel van plan.

Slaap lekker allemaal!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Dat is ook precies de reden waarom ik niet in een durp wil wonen GL. Vreselijk dat geroddel, kan me voorstellen dat je het je aantrekt
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Mogguh trouwens! En een grouphug

Gaan jullie duimen vandaag? Om 1330 moet Mr N naar de bank!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hier duurde de regen maar 5 minuten. Ik was zo blij toen het begon, maar voor gisteren heeft het niets geholpen.

Vanochtend is het eindelijk iets koeler.

Ik heb gisteren helemaal niets gedaan, behalve voor de ventilator hangen. Ik trek dat warme weer helemaal niet

Vooral het niet kunnen slapen breekt me op. Gelukkig kan ik nu een weekje bij komen.

Ondertussen heb ik wel een hoop was weggewerkt, dus ik heb toch iets nuttigs gedaan.

Pips, ik duim voor Mr. N. vanmiddag! Spannend!

Vandaag:

- werken

- postkantoor

- op tijd naar bed in een (hopelijk) afgekoelde slaapkamer
*duimt*

Lekker een weekje bijkomen MissM.

Zo, lekker Zoon naar school brengen en dan zelf ook werken. Teamdag vandaag, dus tot laat weg.

Dan dinsdag en woensdag nog werken en donderdag en vrijdag vrij Komt erg goed uit.

Fijne dag allemaal!
Mogguh maisjes.

En toch vind ik het leuk hier in mijn stadje Pips, ik zou echt nooit (meer) in een grote stad willen wonen.

*duimt voor Mr N*

Manlief is jarig. 41 wordt ie, het jonkie.

Straks dus om boodschappen, meneer wil zelfgebakken appeltaart voor zijn verjaardag, dus zorgt vrouwlief daar voor.

Oh Miss M, ik vind het juist jammer dat het mooie weer over is!

Ik heb hier echt twee weken in vakantiestemming rondgelopen.

Hopelijk wordt het weer snel mooi. Ik haaaat regen!

Hopelijk krijg je je Mount Everwash droog vandaag Mamz!

Tsss...gisterenavond waren hier de manden leeg...Loop ik er net langs...Wat denk jullie: Weer alle twee half vol!

Aan de weersberichten te zien zullen we hier jammer genoeg niet buiten kunnen zitten vanavond, dus ook nog zorgen dat de binnenboel aan kant en stofvrij is.

Mijn ouders komen vanavond voor het eerst sinds september weer hier over de vloer....ahum...

Had ik al welkom Leelaatje gezegd?

Nu: Koffie!!

Tot laterr! (f)
Ik duim uiteraard mee voor misternilson , Spannend hoor !

Hier nog een soort van zieke Tut. Dwz, ze is koorts en pijn vrij, maar ze heeft 0,0 energie. Net de dokter nog maar even gebeld. Ze vertelde mij dat het na een zware griep heel normaal is, en dat ik haar nog maar een weekje uit moet laten rusten. Wat wil zeggen dat de grote vakantie wel erg groot is, volgende week krijgt ze vakantie, maar als ze deze week ook nog thuis is , is ze al 2 weken thuis geweest,8 weken niet naar school. Een gelukkige "YES" klonk er uit de kamer van tut

mss laat ik haar iig vrijdag, de laatste dag nog wel even gaan. Even afscheid van de juf nemen enzo.

Vandaag naar DH, wat oudergesprekken over de autist. En terror op patatjes trackteren onder weg. We rijden altijd langs een Burger King, en hij wil altijd heel graag patatjes van BK ( Mamma, atiesj, moatatjes eten ?? ) dus vandaag verwennen we hem maar eens.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Goldie , van harte gefeliciteerd met manlief en nog vele jaren samen toegewenst, vol geluk en gezondheid !
Goldie, gefeliciteerd met mijnheer Goldie!

Overigens hou ik normaal gesproken ook erg van warm weer, alleen dit jaar dus even niet
Dank voor de flisitasies!

MissM , dat wilde ik dus ook al zeggen: Dat het wel verschil kon maken dat ik dus niet zwanger ben en jij wel..

Aankleden en aan de slag!

*schop*
Hi hi, zo zielig is Tut dus niet meer, Boro
GL, gefeliciteerd met man! En sterkte voor vanavond.

Boro, sterkte en veel plezier vandaag!

Ik ga duimen vanmiddag Pip!

Kleinezoon ligt lekker te slapen, was heerlijk vrolijk vanmorgen vroeg. We hebben al heel wat afgebabbeld met ons tweeen.

Ik moet wel de 2 kleine poezen in de gaten houden, die vinden dat kleine frummeltje maar wat interessant.
Gefeliciteerd met man GL!Zie je er tegenop dat je ouders komen?

HPL..de gelukskaars brand hier,spannend hoor!!

Ik moet vandaag echt de zolder op,heb grofvuil gebeld en die komen morgen,moet ik natuurlijk wel zorgen dat er iets op te halen valt.

Verder op het programma vandaag:

boodschappen

wassen,strijken,vouwen

keuken poetsen

jurkje van oudste ruilen

woningbouw bellen(muur schimmelt weer )dus of het lekt nog steeds of er is iets anders,maar ik ben het kotsbeu!
Oh Mamz..mijn vader heeft alleen etna pitjes en ik weet niet of die passen op jouw fornuis...Weet nog wel een adres waar ze ze waarschijnlijk wel hebben.Geef ff gilletje mocht je dat willen hebben.
quote:Goldielocks schreef op 06 juli 2009 @ 09:04:

Hi hi, zo zielig is Tut dus niet meer, Boro

Haha, nee zielig is ze niet. Maar tis nog niets waard. Gisteren ging ze om 18.30 naar bed, en werd ze om 8.00 uur wakker vanmorgen, en niet omdat ze uitzichzelf wakker werd, maar omdat Terror zijn tetter niet kon houden en haar kamer binnen stormde

Net heeft ze een half uurtje gespeeld, en nu ligt ze uitgeteld op de bank.
Goldie, gefeliciteerd met je man!

Pips, ik duim uiteraard ook voor jou en Mrnilson!

Leelaa, welkom.

Gisteren feest was een succes. Helaas heeft het wel even geregend, maar toen waren we al klaar met de BBQ en het buitje was ook heel snel weer voorbij.

Mijn moeder heeft genoten en was helemaal verrast dat er een aantal mensen waren die ze helemaal niet had verwacht!

Zoon is overdag zindelijk!! Hij heeft hele erge moeite met veranderingen en op de wc plassen is een van die veranderingen. En nu is hij overdag droog!!!
Yay Rainz !! Wat fijn :-)

Hoe oud is Zoon ?
-test-

Goeiemorgen!
Kon vanochtend niet posten, vandaar test.

Potver, het zit me niet mee tot nu toe vandaag. Muis 'kan niet' overgeplaatst worden naar een ander tijdstip voor zwemmen en hij doet dit nu op een tijdstip dat ik BSO heb ingekocht. Dat is dus heel inflexibel en moet nu op zoek naar de mensen in het zwembad die wat verder denken dan wat arbitrair opgestelde regeltjes *en waarom heb ik dat zo'n twee maanden terug niet gehoord toen ik hem op de wachtlijst plaatste voor die afwijkende tijd *

En om me nog wat gelukkiger te maken heeft Essent een fors bedrag van mijn rekening afgeschreven dat normaal namens mij door de Kredietbank wordt betaald.

Okee. Voor vandaag:

was in machine

was aan lijn

afwassen

naar GGZ

duimen voor mr. Nilsson

kinderen ophalen van BSO

als ik het niet vergeet om vier uur telefonisch steggelen met dat zwembad.

Coebergh, ik heb je via hyves een berichtje gestuurd over de pitjes.

Tutje: acht weken vakantie is eeeerg lang hoor. Beterschap!

Rainz: knap van zoon!

Goldie, geveelsetaart met je lief..
Mamzz even de bank bellen dat ze het geld meteen terug storten. Dan heb je het meteen of in ieder geval morgen weer op je rekening. Dan kan namelijk met een incasso.

Jeez ik hoop dat het lukt met zoons zwemles.
Gold gefeliciflapsteerd met je man.

Boro zo lief "Mamma, atiesj, moatatjes eten". Heerlijk. Vervelend dat Tut nog ziek is. Als ze nu al uitgeteld ligt is ze nog lang niet oke. Wel leuk dat ze dan Yeah roept.

Je bent een topmam.

Tjonge Coubergh het schiet bij jou ook niet op zo wel?

Nog steeds schimmel klinkt niet best. Wat een stelletje malloten die het gemaakt hebben zeg. Succes met het bezoek.

Rainz fijn een zindelijke zoon, is toch weer een stap in de goede richting.

Jonna wat klinkt het gezellig met je kleine zoon. Geweldig.
Zoebie, voorlopig staat dat geld daar veilig, spaargeld te wezen. De Kredietbank is nog even aan het uitzoeken van hoe en wat, Essent heeft het bedrag aan hun teruggestort -confused-

Eerst maar eens even aankijken of ik het van de Kredietbank terugkrijg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven