Het Bezemtopic
woensdag 5 augustus 2009 om 21:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
zaterdag 3 oktober 2009 om 13:27
zaterdag 3 oktober 2009 om 13:31
Ja, goed Pip, echt waar, knap van je.
You rock.
En hoop je ook op een reactie terug of weet je het niet zo goed?
Ben jarig, maar voel me absoluut niet jarig, ken je dat.
En dan ook nog dat snert weer erbij.
Wel leuke kado's gehad, ook uit onverwachte hoek.
Maar het blijft zo een grrrdag, terwijl ik ze vroeger zo leuk vond.
You rock.
En hoop je ook op een reactie terug of weet je het niet zo goed?
Ben jarig, maar voel me absoluut niet jarig, ken je dat.
En dan ook nog dat snert weer erbij.
Wel leuke kado's gehad, ook uit onverwachte hoek.
Maar het blijft zo een grrrdag, terwijl ik ze vroeger zo leuk vond.
zaterdag 3 oktober 2009 om 13:31
Heb ze nu in het zuur gemaakt: nachtje in water en azijn met uienringen (ongeveer 1:1 qua water en azijn), vervolgens droogdeppen, peper en zout erop, aanbraden. Uien erbij, even meebakken. Azijn/watermengsel erbij (niet alles, tot de bouten net onder staan), kruidnagel en laurier erbij, sudderen (paar uur)
Tot slot nog een lepel appelstroop en een stuk peperkoek, klaar.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het niet mijn favoriete eten is, maar man is er helemaal weg van, dus af en toe doe ik hem dat pleziertje.
Tot slot nog een lepel appelstroop en een stuk peperkoek, klaar.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het niet mijn favoriete eten is, maar man is er helemaal weg van, dus af en toe doe ik hem dat pleziertje.
zaterdag 3 oktober 2009 om 13:37

zaterdag 3 oktober 2009 om 13:55
Gaat wel lukken hoor, heb besloten zo meteen te gaan stadten en daarna gewoon uiteten met man en gezin, ondanks dat mijn opdrachtgevers me nog steeds niet uitbetaald hebben, grrrr.
(ben een klein beetje ongeduldig, duurt pas 5 dagen, maar toch, als je er op zit te wachten)
En dan op stap, klaar ik ben 33, geen 86.
Dames fijne dag verder.
(ben een klein beetje ongeduldig, duurt pas 5 dagen, maar toch, als je er op zit te wachten)
En dan op stap, klaar ik ben 33, geen 86.
Dames fijne dag verder.

zaterdag 3 oktober 2009 om 14:13
Nou, dan was je idd niet blij geweest Pips, want als deze derde medewerker het niet oke had opgelost, dan was er een boze brief naar je toegekomen. Mensenkinderen, zij maken problemen, weigeren ze op te lossen en zetten ons in het logboek als "onredelijk". Tsssk.
Maar goed, de derde heeft het opgelost, dus ik hoef jullie niet te missen. Wel nog even met onderbrekingen in de lijn, dat wel.
Maar goed, de derde heeft het opgelost, dus ik hoef jullie niet te missen. Wel nog even met onderbrekingen in de lijn, dat wel.

zaterdag 3 oktober 2009 om 14:19
Zo, ik moet die kaart nu wel sturen want ik heb net naar andere zus gebeld voor adres. Kreeg Neefje aan de telefoon (nouja Neefje is 18 en is allang niet meer dat kleine ventje dat ontbeet met sinas zonder prik en roze koeken als ie bij ons logeerde) dus die zal dat wel weer aan zijn ouders vertellen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zaterdag 3 oktober 2009 om 14:23
Ah, dus daar wordt wel wat mee gedaan. Ik heb toen ik hoorde dat we als onredelijk werden weggezet ook wel even laten weten dat ik dat maar heeeeeeel vreemd vond. Ben nooit zo assertief, maar nu had ik er toch echt geen zin in hoor.
Goed van je Pips.
ik ga maar gauw weer schilderen, lig al uren achter nu door alles wat tussendoor komt. Nou ja, donderdag en vrijdag ben ik vrij
Goed van je Pips.
ik ga maar gauw weer schilderen, lig al uren achter nu door alles wat tussendoor komt. Nou ja, donderdag en vrijdag ben ik vrij
zaterdag 3 oktober 2009 om 14:25
Ik weet niet of anderen dat ook doen, maar ik ben daar allergisch voor Fuss. Zo zet je iemand bij voorbaat al in een hoek, daar houd ik niet van.
En daarbij, vaak is die zgn onredelijkheid van een klant uiteindelijk de schuld van het bedrijf
En daarbij, vaak is die zgn onredelijkheid van een klant uiteindelijk de schuld van het bedrijf
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.