Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
1609, ik heb geen idee op welk vervolg ik eigenlijk hoop
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Pff en dat brengt me meteen weer bij de vraag of ik die kaart nu puur voor mezelf stuur. Voor een groot deel wel natuurlijk, het knaagt aan me en ook al komt het mss nooit meer goed, ik wil voor mezelf het gevoel dat ik het toch goed heb afgesloten of zo. Zonder ruzie, zonder haat en nijd. (ach, haat is er van mijn kant nooit geweest, bij haar denk ik iegelijk ook niet) Maar het zat mij dwars en dat moest ik uit de weg ruimen.

Ten 2e doe ik het ook voor mijn ouders. Ik zag hoe blij ze waren op mama's verjaardag dat zus en ik bij elkaar in 1 ruimte konden zitten, zowaar af en toe iets tegen elkaar konden zeggen zonder ruzie te maken.

Doe ik het ook voor haar? Ik hoop wel dat zij er op haar manier mee in het reine komt. Kan me niet voorstellen dat zij hier koud onder blijft (al doen we allebei nog zo ons best daar voor) Als die kaart helpt is dat fijn, maar mss is het olie op het vuur. Mss doet het haar geen bal, kan ook nog. Maar de intentie van mijn kant uit is wel goed en niet alleen puur egoïstisch.
Wat een inzicht weer

*gaat weer naar de notulen*
Pips,wilde je even complimenteren met je topic!proest het uit hier!!

En je hebt me aan het denken gezet wat ik met kwestie broer aan moet...simpel kaartje gaat niet helpen denk ik,dus ik denknog even door..
Ze zijn er! Shirley en Lucky

Broer en zus, broer is groter dan zus, zus is lui

'Wat dacht je, zomaar een foto maken van mijn zus?'

Klikklik!

Leuke namen, vooral Shirley!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik heb ze niet gekozen hoor Trailer trash. Maar het past wel bij ze.
Ja, ik dacht gelijk aan een blonde snol!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Zus hieperdepiep.

Maak er toch maar een fijne dag van.

Oh Mamz wat een schatjes. Blijven ze zo klein?

Pips wat ben je goed bezig mop. Hulde voor jou. Je hebt toch maar mooi de eerste stap gezet.

Miss M, ik las eerst: "Moet weer aan de ladder".

Fus op onze helpdesk mogen we ook niet noteren dat cliënten vervelend zijn. Ik vind het altijd zo raar dat ik bijna nooit vervelende cliënten aan de lijn heb en sommige steeds wel. Ligt aan de persoon die opneemt hoor. Niet aan jou.

Ik heb een jaar in de clinch gelegen met een collega die de mensen niet goed hielp. Ook vaak laaiend, omdat ze zich er te gemakkelijk vanaf maakte. Ze heeft geen contractverlenging gekregen en terecht. Ik kan er niet tegen dat met chagrijnig tegen cliënten doet. Ik ga er altijd vanuit dat ik zelf ook graag goed geholpen wil worden. Fijn dat het eindelijk positief uitviel.

Tweede was hangt buiten 3e zit in de machine. Het droogt voor geen meter buiten ondanks de storm.

Slaapkamerkast opgeruimd. Twee vuilniszakken kleding en een grote zak schoenen, laarzen en tassen voor de 2e hands kledingwinkel. Kleding moet nog wel even gewassen worden en das minder.

Soep voor morgen staat te pruttelen en zo ook mijn kip met van alles potje.

Boodschappen zijn ook gedaan.

Gaat lekker goed hier.
Klein? Ik denk dat er twee Frietjes in die ene Lucky kunnen..

Zus, van harte...

Pips, ik vind dat je het heel goed doet met je zus. Hoop dat zij dit ook kan waarderen. Zou voor jullie beiden veel relaxter zijn.
He waar is mijn post van vanmiddag?

Nou ja het had iets te maken met:

Gefeliciteerd Z&z!

En

R.E.S.P.E.C.T Pips!

Vanmiddag heerlijk op terras gezeten en toch even over de kermis gelopen.

Vanavond Theo & Thea! (ik moet nog ergens tandjes hebben liggen....)

Schattige knijtjes Mamz!
zus gefeliciteerd, hoop dat je toch en beetje leuke dag van

voor de rest allemaal een hele dikke knuffel

mamz, wat een lieve konijntjes

pips, wat een inzichten weer zo in een dag. Wat pak je zulke dingen toch goed aan

zoebie, stoer hoor je was buiten hangen. Hier regent het ook zo nu en dan. Dus ik vrees dat ik mijn was weer binnen moet gaan drogen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Thnx Kaart is gepost, no way back
Mamzelle, wat een schattige konijnen!

Spannend Hpl, ik vind de manier waarop je ermee omgaat van veel lef en inzicht getuigen.

Net weer een poos met m'n vriendin aan de telefoon gezeten. Oh wat raakt dat intense verdriet me.. Ik ga eens even proberen op andere gedachten te komen om dat machteloze gevoel kwijt te raken.
Eigenlijk voor op het zwarte-humortopic:

Vriendin en ik hebben de afspraak dat ze, mocht ze zelfmoord gaan plegen, mij dat laat weten of in ieder geval een briefje voor me achterlaat.

Zegt ze: "En wil je, om zeker te weten dat het wel echt mijn eigen keuze was, 't briefje even controleren op spelfouten?" (Haar 'vriend' spelt nogal beroerd.)
Zwarte humor is dat 1609. En heftig. Want dan is ze ergens bang dat vriend haar wat doet. Of zie ik dat nu verkeerd?

Oh Mamz ze lijken klein op de foto's.

Ik heb 2 wassen kunnen drogen buiten. Maar het duurde lang voordat het droog was, ondanks de harde wind. Maar het heeft hier dan ook niet geregend hoor.

Pips knap dat je de kaart hebt gepost. Nu is het afwachten.
Inderdaad zwarte humor, 1609.

Had ik je al verteld dat je een topmens bent voor haar? Er zijn er maar weinigen die dit soort uitzichtloosheid volhouden.

Oudste is zielsgelukkig want nu al dikke vriendjes met beide konijntjes. De man van de konijnenopvang zei dat konijnen eigenlijk helemaal niet van knuffelen houden, awel, maar ze doen het wel, zeg maar, en ze lijken het niet vreselijk te vinden.
Ik ben een beetje dronken
Mogu Dames
Mogguh

Nu ben ik een beetje brak
Morgen,

Ja Pips dat krijg je ervan.
Als we vandaag nog 80 berichten plaatsen zitten we al weer vol.

Dus meiden. Kom op, doe jullie best.

(nu nog 79 dus)
Ik ga maar ff douchen, daar knap ik meestal wel van op. Gelukkig vannacht nog ff een brufen genomen, want werd wakker met knallende koppijn, dus geen bonkend hoofd gelukkig
77
Was t erg Pips?

Ik ben zo verstandig geweest om mijn kadotje dicht te laten(fles Coebergh)Heb al 3 weken niet gedronken en voel me daar erg goed bij.Bovendien leek het me niet zo verstandig om het op een zuipen te zetten zo vlak voor dinsdag.Ken mezelf,als ie open is gaat ie meestal leeg..

Gister met vriendin op bank gehangen en gekletst.

Hier staat villa achterwerk aan,kids vinden het leuk!

76..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven