Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
Mogguh maisjes, Ik meld me even!

Happy birthday to you

Happy birthday to you,

Happy birthday lieve Raihainz,

Happy birthday to you!

Gefeliciteerd Rainz!

Maak je ook een hele mooie taart voor jezelf?

Ehh, even snel reageren:

D-day was de diëtiste dag.

Was wel oke, ik was afgevallen, maar niet zo veel als ik had gehoopt. Die weegschaal bij haar geeft altijd meer aan als de mijne thuis...grrr...

Gisteren generale repetitie gehad. Ging goed!

Vandaag en morgen optreden (jullie dachten allemaal dat het gisteren was?), dus als het mee zit morgen foto's op (BH)Hyves.

Net al op de rommelmarkt gelopen. 4 boeken gescoord en een nieuwe hamsterkooi.

Sorry dat ik jullie deze week zo verwaarloos, maar ik heb het even druk!

Ik gooi er om het goed te maken maar even een grouphug tegenaan.

Dag lieverds!!!!
Rainz, gefeliciteerd!

Uiteindelijk heb ik mijn haar nog maar even gewassen, daarna zag ik er weer redelijk uit.

De bruiloft was leuk, maar erg vermoeiend. Veel herrie

en je kon nergens zitten, dus op het laatst kon ik bijna niet meer bewegen van de pijn aan mijn voeten (ik had me in die leuke hakjes gepropt maar met mijn gezwollen voeten was dat eigenlijk niet zo'n goed idee).

Dus redelijk op tijd naar huis, door de regen en onweer.

Nu regent het al weer, maar dat maakt niet uit want we moeten ons zo weer in feestkledij hijsen want we hebben vanavond weer een feest en van tevoren gaan we bij mijn ouders langs.

Morgen wordt er dus voor het eerst weer gebezemd!
dus mijn bezemlijstje

-woonkamer opruimen

-woonkamer stofzuigen

-laatste was nu echt wegvouwen

-wc poetsen en stofzuigen

-kattenbak helemaal verschonen

- eetkamertafel opruimen

-keuken opruimen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Morgen

Eigenlijk niet zo veel bezempuf, maar wil ook niet te lang achter de computer blijven hangen. Straks de stad in om de ijsprijs op te halen en te onderzoeken of er een occasion dwarsfluit te vinden is.

Rainz, welgefeliciteerd!!!

Ex was weer nachtelijk gepieker waard. Die zmpoging was echt, hij zit/zat nu op een andere afdeling in de ggz. Aanleiding was dat de ggz had beloofd hem te helpen met het geld voor zijn verblijfsvergunning, en die belofte niet waar maakte. Of zo heeft hij het dan begrepen.

Nu heeft hij bij zijn partner-voor-mij dat geld gevraagd, en belt mij voor geld voor een treinticket. En waar gaat het in mijn geval dan om, om een paar tientjes hooguit. En nu voelt het alsof ik stennis zit te maken over een tientje. Is het niet natuurlijk, het gaat om het principe, dat ik zijn vangnet niet meer ben, dat 'ie zelf goed voor zichzelf moet zorgen.

Als hij het heel hard nodig heeft hoor ik hem vast morgen, dat hij de kinderen wil zien. Om het nog niet te hebben over de vraag van de kinderen zelf om hem te zien. Als hij een andere optie weet denk ik dat ik niks hoor morgen. So far for 'ik wil de kinderen graag zien'.

Bottomline ben ik nog steeds goed bang voor hem. Door de telefoon is dat makkelijker te ontkennen dan in real life.
morgen lieve mamz

lekker hoor de ijsprijs. Mijn schoonmams won hem ooit toen we daar nog inwoonden. Alleen vond ze het ijs niet lekker en toen heeft ze het wegegooid zucht.

MissM, ik heb altijd slippers in de auto liggen als ik op een bruiloft ben. Als het dan echt niet meer gaat trek ik die aan

ik heb de beloofde boeken in ieder geval in de enveloppen gedaan. Als ik tijd over heb ga ik vandaag ook nog even langs het postkantoor
Mamz

Ik ben vandaag officieel oud hoor. Zat vanochtend in de trein. Ik denk 'weekend, rustig, cappucinootje, broodje, krantje, relaxed'

Niet dus. Komt er een groep van 10 - 15 jonge gasten in mijn coupé, op weg naar Mysteryland. Wat een kolereherrie.

Dus ik zeg 'jongens, leuk hoor maar het is nog vroeg, ik slaap nog half en dat zouden jullie ook moeten doen'

'Ja mevrouw maar we gaan naar Mysteryland mevrouw'. En hup, de blikken energydrink en bier worden opengetrokken. Ik moest wel lachen hoor.

En toen ging ook keihard de muziek aan, kolere. Dus met een geintje gezorgd dat die herrie uitging, met ze mee gelachen en allerlei stoere verhalen aangehoord.

Anyway, ze stappen in Hoofddorp uit, ik zeg 'veel plezier he' en zo'n snotjoch zegt (goedbedoeld hoor maar toch) 'Zo heeft U nog ff rust mevrouw'

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Mamz
Poes P. heeft sinds wij terug zijn van vakantie last van verlatingsangst.

Als 'ie ergens ligt te slapen en hij wordt wakker en ziet ons niet meteen dan gaat hij heel hard miauwen, net zolang tot een van ons naar hem toegaat en hem oppakt. En dan moeten we even heel erg knuffelen.

Gek beest.
dus dan moet het postkantoor wel open zijn zucht

bezemlijstje

-woonkamer opruimen

-woonkamer stofzuigen

-laatste was nu echt wegvouwen

-wc poetsen en stofzuigen

-kattenbak helemaal verschonen

- eetkamertafel opruimen

-keuken opruimen
Geslaagd voor dwarsfluit (behoorlijke rib uit lijf, wel een heel sympathieke winkelier die fors afdong op de prijs terwijl ik zulks helemaal niet verwachtte).

IJsprijsbriefje vergeten dus die houden we nog tegoed.

Gezellig, Pips, maar je bent nog niet echt oud als je ze nog snotjong noemt in plaats van jongelui.

Gekke Poes, MissM.

Hard gewerkt, Itskie! Veel plezier straks..
Hallo!

Rainz GEFELICITEERD!!!! Ik kan nog steeds niet bij de smilys komen, snap er niks van...

Vandaag weer een dagje met boodschappen, verjaardagsvisite, vriend wegbrengen en dat soort dingetjes. Niet veel nuttigs gedaan dus.. (alweer niet.. ik heb een terugval geloof ik ;) )

Maarrr.. het lukt me wel aardig om rommel achter me op te ruimen dus t gaat goed!!

MissM.. die PoesP.. ik moest er echt om lachen. Wij hebben zo'n heel stoer uitziende enorme grote kater en dat is soms ook zoooo'n watje. Als ie miauwt klinkt hij echt als een heel klein sneu katje, zo grappig. En ook heel doeltreffend want hij bereikt er vaak precies mee wat ie wil.

Weet even niet meer wie het vroeg maar mijn nickname komt uit een film van vroegah: The dark christal. Daarin kwamen wezens voor die Gelflings heten (zie mijn plaatje). Om een of andere reden heb ik die naam gekozen toen ik voor het eerst inlogde. Wilde laatst een nieuwe kiezen omdat ik het eigenlijk een suffe nick vind maar dat bleek niet zo makkelijk te veranderen, jammer.. maar goed dan maar gewoon Gelfling

Voor morgen weinig plannen. Zou dus eigenlijk die kamer moeten gaan doen maar daar heb ik helemaal geen zin in.

Verheug me wel heeeeel erg op de nieuwe bank, heb heel veel zin in lekker filmpje kijken op de nieuwe heeeeeerlijke bank.

Nog even geduld....
Rainz!!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Heb je een leuke dag gehad? Een lekkere taart voor jezelf gemaakt?
Zoebje, is vandaag het feest?
Ik heb ff mijn sportrooster voor de komende week gemaakt.

Ziet er goed uit!

Ook nog ff zonnebank geregeld zodat ik niet in en in wit op die bruiloft verschijn, de nagels worden voor die tijd nog gedaan, het kan niet meer stuk.

Straks alle afspraken maar weer eens in m'n agenda zetten want ik ga ook nog trainingen geven voor mijn eigen werkgever. FF overzicht houden
Mogguh...

Rainz, leuke dag gehad?

Je klinkt druk Pips!

De mex.griep is gelukkig langs je heen gegaan (deze keer)?

Zoeb, dat feest ja, is dat vandaag?

Hoe kijk je er nu tegenaan?

Druif, hoe gaat het nu met jullie? Al een beetje gewend aan het gegeven dat er nog een kindje bij komt?

Optreden ging goehoed!

We kregen leuke reacties van de mensen en er was ook lekker veel publiek. Dat wordt vandaag alleen maar meer, want zondag is er altijd nog meer volk op de been.

Misschien maakt manlief nog een paar foto's van het optreden, gefilmd is er al, dat komt waarschijnlijk op Youtube te staan.

Koffie!!!!
Goedemorgen!

GL, wat een mooie foto's! Is het de jurk van Zoeb die je aan hebt? Staat je mooi!

Rainz, giga moutarde, maar nog van harte gefeliciteerd!! Fijne dag gehad?

Pips, wanneer gaat neef trouwen? En welke kleurtjes ga je deze keer gebruiken voor je nagels?

Gelfling, wat super fijn dat je iets hebt kunnen regelen voor je bank! Hebbie een foto?

En verder vind ik dat je goed bezig bent!

MissM, lukt het nu met de babykamer?

Mamz, wat een 'toestanden' met je ex. Lastig hoor, het lijkt me sowieso vreselijk moeilijk om je kinderen in te lichten of te vertellen dat.....

Vandaag gaan we helemaal niets doen. Nou ja, helemaal niets? Man is bezig om de foto's van het zeilen uit te zoeken en ik hang een beetje met mijn laptop op schoot. Noem dat maar niks!

Geniet!
Dank je Jonna, ja that's me in de Zoeb-jurk

Heerlijk hoor, zo'n niksdoendag.

Geniet!

Manlief gaat morgen weer aan het werk, zijn vakantie zit er op. De meiden hebben nog een week, dus ik ook

Manlief is nu druk met het filmpje op Youtube te krijgen..

Als het lukt volgt de link op de BH-hyves.
En nu gaan we er weer vandoor.

Straks de laatste twee voorstellingen!

Zwaai!
Goeiemorgen!

Leuk Goldie, dat je al zo snel straalt op de buhne.. Lef hoor.

Vandaag:

Papa en kinderen willen elkaar heel graag zien (het is inderdaad moeilijk om te bepalen wat ik de kinderen vertel van wat er gebeurd is en Oudste heeft dus besloten dat dan maar aan papa te gaan vragen.. goed idee). Als het goed is dus geen geld issue, en anders een rondje assertief zijn en blijven.

Verder zijn we dan vlakbij het zwembad en dat gaat vanaf eind volgende week dicht dus gebruiken dat abbo nu het nog kan!
Neef gaat de 11e trouwen dus iik heb nog ff. Nagels gewoon french dit keer, simpel en chique

GL, leuk dat je optreden zo'n succes was!
Goedemiddag!

Mamz, veel sterkte vandaag! Volhouden hè, ik hoop dat het je lukt!

Rainz, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Heb je een fijne dag gehad? Prachtige taarten gebakken zeker?

Goldie, leuk dat het zo goed ging! Toi toi toi voor vanavond! (Of bracht toi toi toi nou ongeluk?? :S Hm, ik bedoel het ik elk geval positief!!)

Ik ga ook een dagje niets doen. Heb drie nachten slecht/kort/onrustig geslapen en heb zin om lekker wat op de bank te hangen! Misschien vanavond even de keuken uitruimen, want volgende week komt er een nieuwe, dus dan is dat maar vast gebeurd. Ach, we zien wel!

Fijne zondag nog!
Ik ben terug van weggeweest. Het feest was gisteravond en broer stond echt in het middelpunt van de belangstelling. Zoals ik al zei was het erg gezellig en iedereen had lol. Onvoorstelbaar. Broer heeft wel 10 keer tegen me gezegd dat hij het zo leuk vond dat ik er ook was, want nu was de hele familie aanwezig. Alle broers en zussen en mijn moeder. En wat mis je dan net dat zusje dat er niet meer is. Zusje haar man was er wel met de 2 jongens, maar zo'n feestje had zij ook apart gevonden. Het fijne is dat er ook wel serieuze gesprekken zijn gevoerd. Want het was best dubbel allemaal. Vanmorgen nog even bij broer op de koffie geweest en hij heeft me ook naar de trein gebracht en daar kwam weer een serieus gesprek op gang. Broer is niet bang om dood te gaan. Maar hij weet niet of hij er nog zo over denkt als het zover is. En ook hijzelf denkt dat het niet zo lang meer duurt. En hij ziet er zo verschrikkelijk goed uit. 't Is altijd een hele magere geweest met een vrouw die niet goed voor hem zorgde. Nu is hij bij die vrouw weg en bij een jongere broer en schoonzus in huis en hij heeft het daar erg goed en dat is hem dus aan te zien. Nee erg dubbel dat feestje gisteravond. Ik heb wel dik 200 foto's voor hem gemaakt. Zijn erg leuk geworden.

Ik moet nu even afkicken want het was best heftig. Later reageer ik hier weer. Ga nu even koffie met manlief drinken.
Vandaag de laatste dag van de vakantie, en grijs en slecht weer.

Ik ben er gewoon depressief van
ik kom even zwaaien, vandaag lekker op pad geweest

goldie mooie jurk die zoebjurk hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven