Het Bezemtopic
woensdag 5 augustus 2009 om 21:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
zondag 30 augustus 2009 om 19:23
zondag 30 augustus 2009 om 21:38
Ik heb het in een heel grijs verleden vaker gedaan zo vroeg eruit om te gaan sporten.
En nu ga ik er niet vroeger uit dan normaal, als ik om 830 moet beginnen dan sta ik om 545 naast m'n bed.
Nu begin ik om 930 en gaan we eerst ff hollen
En nu ga ik er niet vroeger uit dan normaal, als ik om 830 moet beginnen dan sta ik om 545 naast m'n bed.
Nu begin ik om 930 en gaan we eerst ff hollen
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
maandag 31 augustus 2009 om 08:29
Mogguh maisjes!
Vinden jullie mij niet vroeg?
Ik heb omdat het manliefs eerste werkdag na de vakantie is, zijn boterhammetje gesmeerd en voor koffie gezorgd.
Leelaatje, de nacht doorgewerkt?
Wauw.
Miss M, Succes, werk ze!
Ik heb met mijn meisjes nog een weekje 'vakantie' dus wat ga ik vandaag doen:
Lekker wat foto's op internet zetten.
En wassen, drogen en vouwen
En stofzuigen
En hier wat teruglezen, heb het idee dat ik wel wat gemist heb.
En bijkomen van een zwaar, maar oh zo leuk weekend. Ik heb GENOTEN!!!!
Vinden jullie mij niet vroeg?
Ik heb omdat het manliefs eerste werkdag na de vakantie is, zijn boterhammetje gesmeerd en voor koffie gezorgd.
Leelaatje, de nacht doorgewerkt?
Wauw.
Miss M, Succes, werk ze!
Ik heb met mijn meisjes nog een weekje 'vakantie' dus wat ga ik vandaag doen:
Lekker wat foto's op internet zetten.
En wassen, drogen en vouwen
En stofzuigen
En hier wat teruglezen, heb het idee dat ik wel wat gemist heb.
En bijkomen van een zwaar, maar oh zo leuk weekend. Ik heb GENOTEN!!!!
maandag 31 augustus 2009 om 08:35
Daar was ze weer Mezelf bij elkaar slepend en weer aan de slag.
Heb wat moeilijke dagen achter de rug, soms lijkt het of mijn oververmoeidheid\overspannenheid toch de kop weer op wil steken. Maar ik ben er weer doorheen ( vanaf, ik zat er even doorheen, nu niet meer ) en alive and kicking.
Vandaag:
* Wassen, veel wassen.
* Routine's boven en beneden
* Tuts kamer schoonmaken
* Naar C1000 voor euro aanbiedingen die wij kunnen gebruiken
* Schema bladen voor robo afmaken en rondmailen
Fijne dag allemaal
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 31 augustus 2009 om 09:06
Gaat het weer een beetje mevrouw Bor?
Je was hier al zo stil.... Lukt het met je schemaatje?
Als je hulp nodig hebt laat maar weten hoor. 'k Ben steengoed in schemaatjes.
Ben mijn stem nog steeds een beetje kwijt van het feest. Geen keelpijn maar hees. En er waren mensen die ik misschien 40 jaar niet heb gezien. Ook een oude liefde......
(mmmm nou ja) die ik niet meer herkende. (Oei) Hij mij wel. En hij bleef complimentjes maken en heeft de hele avond naar me zitten kijken. Daar kreeg ik wel de kriebels van op een gegeven moment. Wel een mooie man nog voor zijn leeftijd. Later hoorde ik van schoonzus dat zijn vrouw ook kanker heeft. Ik had hem niet verteld van mijn man en hij niet van zijn vrouw.
Je was hier al zo stil.... Lukt het met je schemaatje?
Als je hulp nodig hebt laat maar weten hoor. 'k Ben steengoed in schemaatjes.
Ben mijn stem nog steeds een beetje kwijt van het feest. Geen keelpijn maar hees. En er waren mensen die ik misschien 40 jaar niet heb gezien. Ook een oude liefde......
(mmmm nou ja) die ik niet meer herkende. (Oei) Hij mij wel. En hij bleef complimentjes maken en heeft de hele avond naar me zitten kijken. Daar kreeg ik wel de kriebels van op een gegeven moment. Wel een mooie man nog voor zijn leeftijd. Later hoorde ik van schoonzus dat zijn vrouw ook kanker heeft. Ik had hem niet verteld van mijn man en hij niet van zijn vrouw.
maandag 31 augustus 2009 om 09:13
maandag 31 augustus 2009 om 09:16
Het gaat weer zoeb
Ik neem bewust afstand van viva (internet) als ik me niet goed voel omdat mijn ervaring is dat ik dan heel de dag ga internetten ( kluizenaren ) en me uiteindelijk alleen nog maar rotter voel.
het schema is gelukt, ik heb iedereen persoonlijk gemaild omdat niet overal de nicknames bij staan maar met een halfuurtje bikkelen was het al gepiept.
Nu ga ik een concert dvd opzetten ( Twijfel nog tussen RobbieW en Mika ) en aan de slag.
Ik neem bewust afstand van viva (internet) als ik me niet goed voel omdat mijn ervaring is dat ik dan heel de dag ga internetten ( kluizenaren ) en me uiteindelijk alleen nog maar rotter voel.
het schema is gelukt, ik heb iedereen persoonlijk gemaild omdat niet overal de nicknames bij staan maar met een halfuurtje bikkelen was het al gepiept.
Nu ga ik een concert dvd opzetten ( Twijfel nog tussen RobbieW en Mika ) en aan de slag.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 31 augustus 2009 om 09:18
Mogguh!
Ixsje was hier alweer vroeg. Hij slaapt nu in de wipstoel, moet wel met mijn voet blijven wiebelen
Een van de katten vindt het niet fijn als Ixsje huilt, voor ik het kon verhinderen had de kat uitgehaald. Klein beetje maar, maar toch. Ik heb het beest de hele kamer even laten zien
Ik zie wel waar ik allemaal aan toe kom vandaag. In ieder geval:
Geniet!
Ixsje was hier alweer vroeg. Hij slaapt nu in de wipstoel, moet wel met mijn voet blijven wiebelen
Een van de katten vindt het niet fijn als Ixsje huilt, voor ik het kon verhinderen had de kat uitgehaald. Klein beetje maar, maar toch. Ik heb het beest de hele kamer even laten zien
Ik zie wel waar ik allemaal aan toe kom vandaag. In ieder geval:
Geniet!