Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
Zoeb

Ik heb me de blubber gewerkt afgelopen week aan een mooi start document voor een project en dat is zeer goed ontvangen!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
goed gedaan pips en je werk dus niet voor niets geweest! Onze reis duurt wat langer: er is vervangend busvervoer. Gelukkig op een mooie route.
Kinderen zijn weer thuis!Hebben het erg naar hun zin gehad.

Vanavond nog even naar de kermis hier om de hoek.Daarna douchen en op tijd naar bed.Morgenvroeg om kwart voor 7 rammel ik ze uit bed.

Alles is ingepakt,vanavond even auto inladen.

Gold,toitoitoi vanavond

Zoeb,wat een verhaal over zwaailamp

Fuss,schilder ze!

Verder iedereen een heel fijn weekend!!
Nog 3 dozen te gaan! Hijg, puf, zweet...

Fijn weekend!!
En dan heb ik het niet eens over onze medeforummer gehad.

Ik heb Elmervrouw ontmoet. Wat een leuk mens is dat zeg. Na koffie te hebben gedronken bij haar, zijn we naar een mooi natuurgebied gereden en hebben met onze honden een wandeling van een paar uur gemaakt. Het was erg leuk. Ondanks dat we allebei nogal wat bagage hebben mee te slepen en we er allebei met spanning naar uitkeken heb ik het erg naar mijn zin gehad. En ik hoop ook op een vervolg.
Coebergh wat ontzettend lief dat je dat aanbiedt van die lift!!

Ondertussen even diep ademgehaald, plannetje uitgedacht en bank + lift besteld voor aanstaande woensdag. Vriend is vrij die dag en ik kijk wel even of ik 2 uurtjes later kan beginnen ofzo.

Minder makkelijk als gehoopt maarrrrr.. er staat dus volgende week toch gewoon een mooie, nieuwe bank!

Balen Zoebie, pech onderweg. Maar wel een leuk verhaal van jou met zwaailicht in anwb bus

Leuk dat je ontmoeting met Elmervrouw zo leuk was. Lijkt me best vreemd om iemand die je alleen maar online kent te ontmoeten.

Livre, 4 dozen!! Het einde komt in zicht...

Tja, ik heb vandaag echt geen r**t gedaan behalve een wasje draaien en de vaatwasser draaien. Die kamer laat dus nog even op zich wachten. Heb wel heel erg genoten van een dagje helemaal niets doen, was echt superlekker!

Nu even kijken wat we met eten doen, niets in huis namelijk...

Coebergh fijne vakantie!!
Ik ga vanavond een terug lezen en reageren. Nu eten koken.

Ik heb op de valreep nog even de bedden afgehaald en alles gewassen. Hangt nu buiten in de storm te drogen.

Volgende wasje zit er ook in.
Goedeavond allemaal!

Hier ook niets gedaan, behalve wassen en drogen (voor zover de droger het nog doet ).

En naar de kapper geweest, die het niet mooi heeft gefohnt waardoor ik nu damage-control moet gaan doen want we moeten zo naar een bruiloft en dan moet ik er wel een beetje fatsoenlijk uit zien...

Tot later!
Het hagelt (het hagelt, grote korrels Vens, zo geweldig lekker, Vens, Vens, Vens. Vens is de allerlekkerste!!!!!!!!!!!)
Pips Hagelt het bij jou? Neee. Echt? Hier schijnt de zon.
Yep. Nu niet meer maar het is hier echt bagger weer.
Nou dan hoop ik dat het in A blijft. Ik heb van alles buiten hangen.

Hier giet het, onweer, bliksem, de hele rataplan. Komt natuurlijk omdat Jan Smit hier optreed

Net zoals bij de bard in Asterix, dat zelfs de Goden protesteren wanneer ie zijn giechel opentrekt.
Ik duik mijn bedje in!

Wilde nog even zwaaien maar smileys doen het niet..

Zwaaizwaai
Navond!

Coebergh, veel plezier op vakantie!

Zoebie, leuk dat je Elmervrouw ontmoet hebt..

Gelfling (wat betekent je nicknaam vraag ik me al een hele tijd af)

Fijn dat je bankprobleem opgelost is.

Vandaag een vol dagje gehad, wel leuk, met een vriendje van Middelste en oma erbij. Helaas zijn de ballonvaarten vandaag niet doorgegaan. Het tweede jaar dat oma voor niets kwam wat dat betreft.

Ex heeft ook nog gebeld en vroeg (driemaalraden) om wat geld. Heb even behoorlijk lelijk tegen hem gedaan.

Oudste had het eerste gesprek wel afgeluisterd dus heeft iets meegekregen maar die laat niet zoveel los. Hij weet alleen 'dat papa geen zin heeft om te leven', niet dat die daadwerkelijk iets heeft gedaan. De kleintjes waren er niet bij.
Helleu,

Hier is het ook al de hele avond rot weer .

Hopelijk morgen beter, want dan staan we de heledag buiten.

Sportman en andere gekken aan te moedigen met de triatlon.

Dus als jullie nou helpen duimen.....

Nu slapen, morgen gaat om 5 uur de wekker.

Toedeloe!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Nik, ik duim voor beter weer. Maar niet te warm want ik moet werken.

Ga in m'n sportkloffie richting A'dam, ga ik ff op het werk sporten en dan meteen door naar de afdeling. Nouja, meteen wel eerst douchen natuurlijk

Fijne dag allemaal!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 28 augustus 2009 @ 20:50:

Hier giet het, onweer, bliksem, de hele rataplan. Komt natuurlijk omdat Jan Smit hier optreed

Net zoals bij de bard in Asterix, dat zelfs de Goden protesteren wanneer ie zijn giechel opentrekt.

Gekke Pips.

Môgge allmaal.

Het zonnetje schijnt de lucht is blauw......... De rest weten jullie wel denk ik.

Hier heeft het vannacht wel geregend, gisteravond geen druppel en nu is het weer lekker. Arme Jantje Smit. Die jongen heeft wel pech zeg. Ik hoop dat het overal mooi weer is.

Ga straks gauw even door het huis met de Franse slag, want vanmiddag ga ik richting het westen. Manlief heeft gisteren spek gebakken zonder deksel Mijn roestvrijstalen fornuis ziet er niet uit zeg. Onder de vetspetters. Mannen. Ze leren het nooit.

Mamz was dat de insteek? Dat hij je om geld moest vragen en dan eerst met het verhaal komen van die zelfmoordpoging. Jeetje zeg, alsof je dat er ook nog bij kunt hebben.

MissM, als je haar maar goed zit. Meestal zit het niet zoals je wilt als je terug komt van de kapper.

Pips je bent weer goed bezig. Fijn dat je startdocument goed is ontvangen.

Coebergh succes met je baan. We zullen duimen.

Liev nog maar een paar dozen. Je gaat ook lekker.

Gelfling, ja dat dacht ik ook met die vrieskast. Ik ga nogal eens door mijn rug. En nadat het ding buiten stond zat ik te hijgen als een oude koe. Maar ik moest en zou het meteen weg hebben. Nu heb ik de kelder voor de helft klaar. De andere helft moet wachten tot volgende week. .

Gold wat is D.Day?? Beetje laat, maar ik ben terug aan het lezen.
Hier is het beter weer vandaag Iig beter dan vannacht, want toen onweerde het ontzettend hard.

Mamz, wat moeilijk zeg. Voor jou en je kinders.

Nikki, gaaf een triathlon, succes voor man!

Rainz! lang zal je leven, lang zal je leven, lang zal je leven in de gloria, in de gloria, in de gloooooriiiiiaaaaaaaaaa

Lijstje vandaag:

- spullen aan de kant zetten

- plafond witten

- evt nog muur schilderen

- boodschappen doen

- tafel uit oude huis halen en de goudvis

- naar feest bij vrienden in Nimwegen

Tijd om op te staan dus!
Rainz gefeliciteerd!!!1
Lol, op nu.nl staat dat Jan óók nog eens zonder licht moest optreden omdat dat uitviel

Goedemorgen Zoeb Zag dat ik je via de mobiel Zoen had genoemd. Ook leuk toch?
quote:fussie schreef op 29 augustus 2009 @ 08:39:

Lol, op nu.nl staat dat Jan óók nog eens zonder licht moest optreden omdat dat uitviel

Goedemorgen Zoeb Zag dat ik je via de mobiel Zoen had genoemd. Ook leuk toch?

Fus; Lig jij in bed te vivaforummen? Wat errug.

Ja ik zag dat er Zoen stond in plaats van Zoeb, lief hoor. Ik was gisteren toen ik met autopech stond ook even via mijn mobiel hier. 't Is wel lastig maar ook wel handig. Hoe krijgen je dan toch nog smiley's neergezet?

Rainz

maak er een leuke dag van.

Jonna ook nog met terugwerkende kracht gefeliciteerd met je man. (Beter laat dan nooit).
Ja, ik lig in bed te forummen

En ik ken een aantal smileys uit mijn hoofd, dus die gebruik ik dan. Nu opstaan want we gaan ontbijten met taart. Lief is morgen jarig maar dan is Zoon er niet dus vieren we het vandaag met hem erbij en morgen voor het echie
Het forum doet weer raar. De reageerknop doet het niet en ook de smileys niet. Maar goed dat we andere maniertjes weten.

Ohhhhhhhhh jij bent echt erg. Lekker forummen in bed. Wat een idee.

Ik ga nu echt beginnen anders kan ik niet op tijd weg. Moet ook nog boodschappen doen met de fiets.

Ahum. Twee auto's op de oprit en allebei niet rijdend.

goedemorgen lieverds

wat balen van de auto zoeb, maar wel grappig dat je de hele tijd met het zwaailicht aan hebt gereden.

fus, lekker is dat he vanuit bed forummen. Dat doe ik tegenwoordig veel te weinig

goldie, hoe was het gisteren, alles gegaan zoals het moest

rainz, gefeliciteerd met je verjaardag. Ik dacht dat je eerder jarig was maar ik heb me vergist geloof ik

nikki veel plezier bij de triatlon

HPL, werkze

MissM, hoe was de bruiloft,mijn haar zit ook altijd raar als ik bij de kapper ben geweest. Meestal was ik het thuis dan ook meteen

liev succes met de laatste dozen

en dan hoop ik dat ik verder niets meer vergeten ben

Ik ben moe, en ik heb last van mijn rug en mijn knieën. Denk dat ik gisteren iets verkeerds heb gedaan op het werk. Het erge is dat ik nogal wat op moet ruimen want vandaag komt er misschien een forummer op bezoek. Nu is ze hier al vaker geweest maar ik kan het dan toch niet gewoon rommelig laten

dus mijn bezemlijstje

-woonkamer opruimen

-woonkamer stofzuigen

-laatste was nu echt wegvouwen

-wc poetsen en stofzuigen

-kattenbak helemaal verschonen

- eetkamertafel opruimen

-keuken opruimen

en dan ziet het eruit of ik een heel goede huisvrouw ben
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven