Het Centrale Cadeau en Feesten Tip Topic
vrijdag 11 februari 2005 om 11:21
vrijdag 11 februari 2005 om 15:05
vrijdag 11 februari 2005 om 15:34
Spablauw, hoeveel mag het ongeveer kosten? En hoeveel maanden is ze zwanger?
Ik ben eens samen met een vriendin naar een kuuroord geweest, dat had ik haar toen aangeboden.
Persoonlijk zou ik haar nu niet iets geven voor de as baby, dan is het niet echt iets voor haar.
Ik heb eens van een vriendin een cd gekregen met allemaal liedje svan 'ons' erop, de liedjes waar wij iets speciaals mee hadden, erg leuk!
Vaak heb je bij winkeltjes als Primera en Milo ook leuke cadeautjes voor je liefste vriendin, zoals kleine gedichtenboekjes ofzo.
En ik denk dat het misschien een goede tip is om op speciale cadeausites te kijken, daar heb je ook erg vaak originele ideeen. Kijk eens op kado.pagina.nl, daar staan ook ontzettend veel links. Deze tip geldt trouwens voor alle tipvragers.
Ik ben eens samen met een vriendin naar een kuuroord geweest, dat had ik haar toen aangeboden.
Persoonlijk zou ik haar nu niet iets geven voor de as baby, dan is het niet echt iets voor haar.
Ik heb eens van een vriendin een cd gekregen met allemaal liedje svan 'ons' erop, de liedjes waar wij iets speciaals mee hadden, erg leuk!
Vaak heb je bij winkeltjes als Primera en Milo ook leuke cadeautjes voor je liefste vriendin, zoals kleine gedichtenboekjes ofzo.
En ik denk dat het misschien een goede tip is om op speciale cadeausites te kijken, daar heb je ook erg vaak originele ideeen. Kijk eens op kado.pagina.nl, daar staan ook ontzettend veel links. Deze tip geldt trouwens voor alle tipvragers.
vrijdag 18 februari 2005 om 15:51
Via www.mijnpluim.nl kun je in een aantal prijsklassen een bon kopen en cadeau geven. Met de bon kun je veel verschillende dingen doen, zit dus altijd wel wat leuks bij. En je kunt ook een "DoeGoed Pluim" geven, waarbij de ontvanger iets aan een goed doel kan geven.
Wij hebben net een pluim gekregen van iemand en ik vond het echt een leuk idee. Is wat minder saai dan een boekenbon en je doet vervolgens iets, wat je anders misschien niet (snel) had gedaan.
Wij hebben net een pluim gekregen van iemand en ik vond het echt een leuk idee. Is wat minder saai dan een boekenbon en je doet vervolgens iets, wat je anders misschien niet (snel) had gedaan.
zaterdag 19 februari 2005 om 12:07
Op
http://www.plint.nl
kun je leuke spulletjes met gedichtjes er op kopen. Zoals een kussensloop met een gedicht, erg origineel, en ze hebben veel verschillende soorten gedichten er op. Voor elke jarige/situatie wat wils.
Ook hebben ze keukenschorten, posters, raamgedichten.
Ik vind het zelf ook leuk iets van oil&vinager te geven/krijgen.
http://www.plint.nl
kun je leuke spulletjes met gedichtjes er op kopen. Zoals een kussensloop met een gedicht, erg origineel, en ze hebben veel verschillende soorten gedichten er op. Voor elke jarige/situatie wat wils.
Ook hebben ze keukenschorten, posters, raamgedichten.
Ik vind het zelf ook leuk iets van oil&vinager te geven/krijgen.
dinsdag 22 februari 2005 om 23:52
Weet niet zeker of jullie hier iets mee kunnen, maar het is het proberen waard dacht ik zo, misschien handiger hier dan er een topic aan te wijden (wat ik dus eigenlijk al gedaan had )
Hallo allemaal,
Mijn vriendin gaat binnenkort trouwen en we gaan het weekend voor haar huwelijk samen met een groepje meiden wat leuks doen. We nemen haar in ieder geval lekker mee uit eten, maar verder zitten we om creatieve ideeën verlegen..
Beetje achtergrondinfo: we willen zeker niet dat ze in een of ander belachelijk pak door de stad moet lopen en ze kan ook niet meer alles doen aangezien ze dan 6 maanden zwanger is..
Ook willen we een leuk boekje maken met foto's en tips of spreuken voor de pasgetrouwde vrouw (ze is de eerste) dus alle hulp is welkom!!
Alvast superbedankt!!
Groetjes Zonnetje
vrijdag 25 februari 2005 om 15:58
Apart cadeau?
Kijk eens op www.personalgifts.nl
Ik heb voor mijn ouders een roman besteld waar ze beide een hoofdrol in spelen. Erg leuk!
Kijk eens op www.personalgifts.nl
Ik heb voor mijn ouders een roman besteld waar ze beide een hoofdrol in spelen. Erg leuk!
zondag 27 februari 2005 om 18:20
Anias,dat heb ik een paar jaar geleden ook voor mn vader gedaan,hij is iemand die graag in de belangstelling staat dus het kado was helemaal goed.
Ik was laatst jarig en kreeg o.a. een pandora armband,zo'n soort moderne bedelarmband is dat,je kunt er heel veel 'bedeltjes'bij kopen in je eigen smaak,ik vond het een erg leuk kado.Misschien een tip voor anderen die niet weten wat te kopen voor anderen?
Ik was laatst jarig en kreeg o.a. een pandora armband,zo'n soort moderne bedelarmband is dat,je kunt er heel veel 'bedeltjes'bij kopen in je eigen smaak,ik vond het een erg leuk kado.Misschien een tip voor anderen die niet weten wat te kopen voor anderen?
woensdag 2 maart 2005 om 12:15
Het geld in een spaarpot doen,varkentje ofzo.
Of je maakt er een boompje van zodat ze een echte geldboom krijgen.
In balonnen heb ik ook al vaker gezien.
Of je gaat naar de baker en laat het in een witte brood meebakken,heb ik ook al eens bij iemand gezien.Maar wel zeggen dat er iets in zit dan!
De mensen die het toen kregen hadden het weggegooid!! How stupic can you be....
Of je maakt er een boompje van zodat ze een echte geldboom krijgen.
In balonnen heb ik ook al vaker gezien.
Of je gaat naar de baker en laat het in een witte brood meebakken,heb ik ook al eens bij iemand gezien.Maar wel zeggen dat er iets in zit dan!
De mensen die het toen kregen hadden het weggegooid!! How stupic can you be....
woensdag 2 maart 2005 om 12:18
Binnenkort ga ik zelf op kraamvisite.Iemand nog leuke ideeen??
Het is voor een jongetje!
De moeder gaf zelf aan al heel veel kleertjes te hebben dus dat wilden we niet doen.
We gaan met wat collega's en hebben zo rond de 30 euro uitgelegd.
Zelf dacht ik aan een verzorgingspakketje te maken voor het kindje,dus allemaal lekker badspul en cremepjes enz..
Weet iemand nog iets anders?
Het is voor een jongetje!
De moeder gaf zelf aan al heel veel kleertjes te hebben dus dat wilden we niet doen.
We gaan met wat collega's en hebben zo rond de 30 euro uitgelegd.
Zelf dacht ik aan een verzorgingspakketje te maken voor het kindje,dus allemaal lekker badspul en cremepjes enz..
Weet iemand nog iets anders?
woensdag 2 maart 2005 om 12:20
woensdag 2 maart 2005 om 12:21
quote:
binnenkort heb ik een bruiloft van een collega..het is alleen moeilijk wat leuks te verzinnen.
we geven met het hele team geld, alleen we willen het orgineel geven.
we zijn werkzaam in de bejaardenzorg...
misschien heeft iemand een leuk idee wat te doen.....
Sheila Sheila ik heb het hier neergezet okee!
binnenkort heb ik een bruiloft van een collega..het is alleen moeilijk wat leuks te verzinnen.
we geven met het hele team geld, alleen we willen het orgineel geven.
we zijn werkzaam in de bejaardenzorg...
misschien heeft iemand een leuk idee wat te doen.....
Sheila Sheila ik heb het hier neergezet okee!
donderdag 3 maart 2005 om 17:26
Sheila,
een geldboom is leuk. Je hangt het geld dan aan takken van bijv. een
wilgentak. In een schilderijlijst kan ook, dan hebben ze na afloop een
leuke lijst als herinnering. Bij de kringloop heb je hele mooie grote
gouden en op Marktplaats vast ook wel. Je kunt het cversiren met goede
wensen van alle collega's. In feite kun je gezamenlijk van alles maken
dat toepasselijk is en daar het geld in/op/aan vastmaken. Met een leuke
speech kunnen jullie alles nog gezelliger maken.
een geldboom is leuk. Je hangt het geld dan aan takken van bijv. een
wilgentak. In een schilderijlijst kan ook, dan hebben ze na afloop een
leuke lijst als herinnering. Bij de kringloop heb je hele mooie grote
gouden en op Marktplaats vast ook wel. Je kunt het cversiren met goede
wensen van alle collega's. In feite kun je gezamenlijk van alles maken
dat toepasselijk is en daar het geld in/op/aan vastmaken. Met een leuke
speech kunnen jullie alles nog gezelliger maken.