Het Centrale Cadeau en Feesten Tip Topic
dinsdag 29 maart 2005 om 21:55
mijn nichtje van 11 is nog steeds weg van stickerboekjes, glitterpennen, briefpapier, dagboekje met slot, vanalles op knutselgebied. Ik weet niet of jou dochter ook van dat soort dingen houdt? En zoja dan hebben ze dat meestal ook genoeg he? Oja bij Bentex hebben ze van die 'handschoenen' a la netpanty, is ze ook helemaal weg van en haarspulletjesin alle soorten en kleuren. Vaak hebben ze bij Bruna ook veel van die hebbedingetjes. Succes!
woensdag 6 april 2005 om 07:37
Hellup
Zondag is mijn vader jarig en ik moet ook nog een kado kopen, maar ik weet echt niet wat.
Ik heb ook niet zo'n geweldig goed kontakt met hem (mijn ouders zijn gescheiden). We zien elkaar wel hoor, maar het blijft allemaal wat oppervlakkig.
Hij wandelt graag en zwemt 1 x per week, hij gaat ieder weekend dansen en is een heel zuinig type. Het lastige is dat ik ook niet weet wat hij al heeft aan spulletjes voor zijn hobby.
Vorig jaar had ik een mooie handdoek gekocht en lekker douchespul/deo en dat leuk ingepakt. Die handdoek neemt hij nu steeds mee als hij gaat zwemmen.....ik weet echt niet wat ik moet geven. Zo rond de 20 a 25 euro?
Iemand ideetjes?
Zondag is mijn vader jarig en ik moet ook nog een kado kopen, maar ik weet echt niet wat.
Ik heb ook niet zo'n geweldig goed kontakt met hem (mijn ouders zijn gescheiden). We zien elkaar wel hoor, maar het blijft allemaal wat oppervlakkig.
Hij wandelt graag en zwemt 1 x per week, hij gaat ieder weekend dansen en is een heel zuinig type. Het lastige is dat ik ook niet weet wat hij al heeft aan spulletjes voor zijn hobby.
Vorig jaar had ik een mooie handdoek gekocht en lekker douchespul/deo en dat leuk ingepakt. Die handdoek neemt hij nu steeds mee als hij gaat zwemmen.....ik weet echt niet wat ik moet geven. Zo rond de 20 a 25 euro?
Iemand ideetjes?
woensdag 6 april 2005 om 20:21
Is hij een wijn- of bierdrinker (niet een alcoholist), dan kun je bv een wijn-of bierpakket (evt laten) samenstellen. Moet je wel weten of hij rode of witte wijn drinkt.
Om safe te gaan (kom ik weer) een bon voor in een hobbywinkel te besteden, die zal hij ook zeker kunnen waarderen. Het komt toch van zijn 'kleine' meid.
Om safe te gaan (kom ik weer) een bon voor in een hobbywinkel te besteden, die zal hij ook zeker kunnen waarderen. Het komt toch van zijn 'kleine' meid.
donderdag 7 april 2005 om 23:01
vrijdag 8 april 2005 om 00:32
zaterdag 9 april 2005 om 10:27
Dag lisa30,
Er draait een polulaire filb Shall We Dance (o.a. met Richard Gere) Het is iets voor dansliefhebbers maar ook als je daar niet veel om geeft, is het een aanrader . Het is happy verhaal kun je misschien samen met hem heen Hoef je niet zo veel te kletsen en leer je hem toch een beetje beter kennen.
Misschien heb je al een cadeua?
Laat je dat even weten?
Rosalinde
Er draait een polulaire filb Shall We Dance (o.a. met Richard Gere) Het is iets voor dansliefhebbers maar ook als je daar niet veel om geeft, is het een aanrader . Het is happy verhaal kun je misschien samen met hem heen Hoef je niet zo veel te kletsen en leer je hem toch een beetje beter kennen.
Misschien heb je al een cadeua?
Laat je dat even weten?
Rosalinde
dinsdag 12 april 2005 om 00:39
Hoi,
Mijn vriend is binnenkort jarig, dit wordt de eerste verjaardag dat we samen zijn.
En dus ook mijn eerste cadeautje voor hem.
Ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik hem zal geven?
Heeft iemand mss een idee? Ook al kennen jullie hem niet; roep maar wat!
Ik heb er vast wel wat aan.
Alvast bedankt.
Gr.Fleur
dinsdag 12 april 2005 om 00:54
dinsdag 12 april 2005 om 18:04
Hoi
Ik heb mijn vriend een keer een Polo van Lacoste gegeven, hij had verder geem kado wensen en kleding draag je altijd wel.
Zo gebruikt hij ook altijd scheergel en after shave. Ik heb hem laast een luxe scheergel en after shave gegeven van Dior.
Ik geef bijna altijd kadootjes die hij altijd wel zal gebruiken. Dus geen knuffeltjes etc
Groetjes
Ik heb mijn vriend een keer een Polo van Lacoste gegeven, hij had verder geem kado wensen en kleding draag je altijd wel.
Zo gebruikt hij ook altijd scheergel en after shave. Ik heb hem laast een luxe scheergel en after shave gegeven van Dior.
Ik geef bijna altijd kadootjes die hij altijd wel zal gebruiken. Dus geen knuffeltjes etc
Groetjes
dinsdag 12 april 2005 om 22:14
Jaaa, dat vind ik ook een goeie tip!
Ik denk dat ik zoiets voor hem ga kopen.
Een longsleeve van een goed merk ofzo...
Maakt het overigens nog wat uit welke merk? M.a.w; zijn er mensen die perse niet in bijvoorbeeld "Puma'' of ''Nike'' of ''O'neill" willen lopen?
Of valt een *bekend merk* aaaltijd wel goed?
Of zijn merken ook btje persoonsgebonden bij mannen?
Ik denk dat ik zoiets voor hem ga kopen.
Een longsleeve van een goed merk ofzo...
Maakt het overigens nog wat uit welke merk? M.a.w; zijn er mensen die perse niet in bijvoorbeeld "Puma'' of ''Nike'' of ''O'neill" willen lopen?
Of valt een *bekend merk* aaaltijd wel goed?
Of zijn merken ook btje persoonsgebonden bij mannen?
woensdag 13 april 2005 om 00:57
Heb hem naast zijn favo luchtje een set wijnglazen gegeven, om maar het nuttige met het aangename te combineren! Hij blij, ik blij, nooit meer wijn uit een koffiebeker drinken hihi! Verder een kaartje voor een musical, een concert oid? Kleding inderdaad doet het ook altijd goed... Poeh het blijft lastig he, mannen zijn niet veeleisend (ofwel zo willen ze niet overkomen) dus met een 'schat je weet toch wel wat ik leuk vindt' moet je het dus maar doen. Een cd of dvd geven vindt ik trouwens niet echt een aanrader hoor... Succes ermee!
dinsdag 19 april 2005 om 14:42
Okee ik heb dus helemaal geen verstand van kinderen(zover je dat wel kunt hebben) en nu is er binnenkort een jongetje in de familie (achter,achter neefje)dat de communie doet. Ik ga er niet heen maar mijn ouders wel en nu wil ik een kleinigheid meegeven voor het kind.
Maar wat?? Is iets voor 10 euro genoeg??
Ik wil dus geen geld geven omdat ik dat echt niet leuk vind,al helemaal niet voor een kind. Ik ken hem daarbij ook bijna niet en weet dus absoluut niet waar die gek van is of wat hij al heeft etc.
Kortom HEELLEEEP!!
Maar wat?? Is iets voor 10 euro genoeg??
Ik wil dus geen geld geven omdat ik dat echt niet leuk vind,al helemaal niet voor een kind. Ik ken hem daarbij ook bijna niet en weet dus absoluut niet waar die gek van is of wat hij al heeft etc.
Kortom HEELLEEEP!!