Het Centrale Cadeau en Feesten Tip Topic

26-01-2005 16:07 746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoek je iets leuk voor je moeder, collega of geliefde? Weet je niet wat je zult geven op een bruiloft? Vraag het hier!!! bewerkt door moderator,
Mar, een zilveren ring kost tegenwoordig maar een paar centen.

En een bling-bling riem is een riem met strass steentjes.Erg in.

Een msn taal boekje.
Mar, een zilveren ring kost tegenwoordig maar een paar centen.

En een bling-bling riem is een riem met strass steentjes.Erg in.

Een msn taal boekje.
mijn nichtje van 11 is nog steeds weg van stickerboekjes, glitterpennen, briefpapier, dagboekje met slot, vanalles op knutselgebied. Ik weet niet of jou dochter ook van dat soort dingen houdt? En zoja dan hebben ze dat meestal ook genoeg he? Oja bij Bentex hebben ze van die 'handschoenen' a la netpanty, is ze ook helemaal weg van en haarspulletjesin alle soorten en kleuren. Vaak hebben ze bij Bruna ook veel van die hebbedingetjes. Succes!
Dino, dank voor je tips... maar ze vind dat nog wel leuk, maar als je ziet wat hier al van in huis is... verschrikkelijk
Ik heb ook jullie hulp nodig!

Binnenkort is mijn vriendje jarig (die ik net heb leren kennen) en ik weet echt niet wat ik moet geven! Wie heeft nog tips voor een leuk kadootje?!
Hoe oud wordt hij Scrappy?

18 of 40 maakt nogal wat verschil.
Hi Verdi! Hij wordt 27..en ik ken hem nog maar kort, dus weet niet exact wat hij leuk zal vinden.. moeilijk!! Ik hoop hier wat tips te krijgen..moet het zaterdag geven..
Scrappy, voor een nieuw vriendje zou ik altijd aan de veilige kant gaan zitten. Een lekker luchtje wat je goed bij hem vindt passen doet het dan altijd goed. Je geeft er meteen stiekem je persoonlijke voorkeur aan mee!
Moet je een kadootje kopen voor iemand die je nog maar net kent? Vis ff uit wat zijn/haar favoriete zaak is of waar ze het meeste dingen kopen (is eigenlijk hetzelfde) en koop daar een kadobon. Dan zit je altijd goed.
Hellup

Zondag is mijn vader jarig en ik moet ook nog een kado kopen, maar ik weet echt niet wat.

Ik heb ook niet zo'n geweldig goed kontakt met hem (mijn ouders zijn gescheiden). We zien elkaar wel hoor, maar het blijft allemaal wat oppervlakkig.

Hij wandelt graag en zwemt 1 x per week, hij gaat ieder weekend dansen en is een heel zuinig type. Het lastige is dat ik ook niet weet wat hij al heeft aan spulletjes voor zijn hobby.

Vorig jaar had ik een mooie handdoek gekocht en lekker douchespul/deo en dat leuk ingepakt. Die handdoek neemt hij nu steeds mee als hij gaat zwemmen.....ik weet echt niet wat ik moet geven. Zo rond de 20 a 25 euro?

Iemand ideetjes?
Is hij een wijn- of bierdrinker (niet een alcoholist), dan kun je bv een wijn-of bierpakket (evt laten) samenstellen. Moet je wel weten of hij rode of witte wijn drinkt.

Om safe te gaan (kom ik weer) een bon voor in een hobbywinkel te besteden, die zal hij ook zeker kunnen waarderen. Het komt toch van zijn 'kleine' meid.
weetjewatikwileenopblaaskrokodil@hotmail.com
@lise30:

Een leuk polo t-shirt, fijne naadloze wandelsokken, een inklapbare wandelstok, een klein tasje ook speciaal voor wandelaars om spulletjes inte doen zoals een drinkflesje enz,een dinerbon van een leuk restaurant..
wijn en bier lust ie inderdaad graag, maar van welke wijn hij houdt weet ik niet precies. Die sokken zijn inderdaad een idee! Zelf zou hij nooit zulke dure sokken kopen verwacht en inderdaad nog een tasje of iets erbij, ik ga maar eens in die hoek zoeken.

Dank je wel!!!
Is hij een wijn- of bierdrinker (niet een alcoholist), dan kun je bv een wijn-of bierpakket (evt laten) samenstellen. Moet je wel weten of hij rode of witte wijn drinkt.

In geval van een alcoholist, kan het natuurlijk een schot in de roos zijn:D
Pun:?
Dag lisa30,

Er draait een polulaire filb Shall We Dance (o.a. met Richard Gere) Het is iets voor dansliefhebbers maar ook als je daar niet veel om geeft, is het een  aanrader . Het is happy verhaal kun je misschien samen met hem heen Hoef je niet zo veel te kletsen en leer je hem toch een beetje beter kennen.

Misschien heb je al een cadeua?

Laat je dat even weten?

Rosalinde
ik bedoel natuurlijk

film

Hoi,

Mijn vriend is binnenkort jarig, dit wordt de eerste verjaardag dat we samen zijn.

En dus ook mijn eerste cadeautje voor hem.

Ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik hem zal geven?

Heeft iemand mss een idee? Ook al kennen jullie hem niet; roep maar wat!

Ik heb er vast wel wat aan.

Alvast bedankt.

Gr.Fleur
Hoe lang hebben jullie wat dan? Ik had net een paar weken wat met mijn vriendje toen hij jarig was. Ik had wat rond gelopen in de stad en toen kwam ik een film tegen die hij heel erg graag wilde zien, dus die heb ik hem gegeven. Misschien is dat een idee?
Hoi

Ik heb mijn vriend een keer een Polo van Lacoste gegeven, hij had verder geem kado wensen en kleding draag je altijd wel.

Zo gebruikt hij ook altijd scheergel en after shave. Ik heb hem laast een luxe scheergel en after shave gegeven van Dior.

Ik geef bijna altijd kadootjes die hij altijd wel zal gebruiken. Dus geen knuffeltjes etc

Groetjes
Jaaa, dat vind ik ook een goeie tip!

Ik denk dat ik zoiets voor hem ga kopen.

Een longsleeve van een goed merk ofzo...

Maakt het overigens nog wat uit welke merk? M.a.w; zijn er mensen die perse niet in bijvoorbeeld "Puma'' of ''Nike'' of ''O'neill" willen lopen?

Of valt een *bekend merk* aaaltijd wel goed?

Of zijn merken ook btje persoonsgebonden bij mannen?
Heb hem naast zijn favo luchtje een set wijnglazen gegeven, om maar het nuttige met het aangename te combineren! Hij blij, ik blij, nooit meer wijn uit een koffiebeker drinken  hihi! Verder een kaartje voor een musical, een concert oid? Kleding inderdaad doet het ook altijd goed... Poeh het blijft lastig he, mannen zijn niet veeleisend (ofwel zo willen ze niet overkomen) dus met een 'schat je weet toch wel wat ik leuk vindt' moet je het dus maar doen. Een cd of dvd geven vindt ik trouwens niet echt een aanrader hoor... Succes ermee!
Okee ik heb dus helemaal geen verstand van kinderen(zover je dat wel kunt hebben) en nu is er binnenkort een jongetje in de familie (achter,achter neefje)dat de communie doet. Ik ga er niet heen maar mijn ouders wel en nu wil ik een kleinigheid meegeven voor het kind.

Maar wat?? Is iets voor 10 euro genoeg??

Ik wil dus geen geld geven omdat ik dat echt niet leuk vind,al helemaal niet voor een kind. Ik ken hem daarbij ook bijna niet en weet dus absoluut niet waar die gek van is of wat hij al heeft etc.

Kortom HEELLEEEP!!
Koop een mooi boek voor hem waarin je wat voorin schrijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven