Het Centrale Cadeau en Feesten Tip Topic
donderdag 21 april 2005 om 00:40
Oke...ik heb dus ook een vraagje. Mijn vriend wordt over 2 weken 24 en ik het echt geen idee. Dat heeft ook te maken met dat hij al heel veel dingen zomaar van mij krijg...maar voor zijn verjaardag wil ik iets geven wat iets bijzonders is en of iets voor ons betekend. Omdat we nog maar 10 maanden samen zijn, ben ik nog nooit bij zijn verjaardag geweest.
Ik heb niet zo heel veel te besteden omdat ik een uitkering heb en al wel een paar dingentje in mijn hoofd heb.
Ik ben nu alleen nog opzoek naar wat kleine kadootjes...gewoon voor de gezelligheid en omdat het leuk is om veel kadoos te krijgen.
Heb jullie nog wat leuke ideeen...Een expo hebben we in Emmen niet...dus daar kan ik helaas niet gaan kijken.
Liefs
Dithje
Ik heb niet zo heel veel te besteden omdat ik een uitkering heb en al wel een paar dingentje in mijn hoofd heb.
Ik ben nu alleen nog opzoek naar wat kleine kadootjes...gewoon voor de gezelligheid en omdat het leuk is om veel kadoos te krijgen.
Heb jullie nog wat leuke ideeen...Een expo hebben we in Emmen niet...dus daar kan ik helaas niet gaan kijken.
Liefs
Dithje
maandag 25 april 2005 om 13:19
Een blanco boekje waar je een mooi 'sterkte' gedicht in kunt zetten,en waar ze zelf de emoties en gebeurtenissen in op kan schrijven van de komende tijd.
Ga op zoek naar een boek over positief denken,iets waar ze goede energie uit kan halen.
Moeilijk om iets te verzinnen, maar wel een mooi gebaar van je hoor...!
Ga op zoek naar een boek over positief denken,iets waar ze goede energie uit kan halen.
Moeilijk om iets te verzinnen, maar wel een mooi gebaar van je hoor...!
dinsdag 26 april 2005 om 15:54
Ik zoek een leuk cadeautje om aan elk van mijn collega's te geven als ik mijn laatste werkdag op mijn huidige werk heb ... Ik dacht zelf aan een mooi potje met vergeetmijnietjes, maar die zijn half mei schijnbaar al uitgebloeid (en om nou een halfdood plantje te geven lijkt me ook niet zo geslaagd).
Iemand een idee?
woensdag 27 april 2005 om 14:33
donderdag 28 april 2005 om 11:48
Hallo,
ik sta ook al bij overige maar ik zoek een cadeautje voor een speciale vriendin. Ze zit er behoorlijk door heen en weet het allemaal even niet meer.
Ik wil haar met een kleinigheidje laten weten dat ze wel iets waard is, belangrijk voor mij en ik hoop dat het haar wat steun kan geven.
Wie heeft er leuke ideeën?
Thanx alvast han
ik sta ook al bij overige maar ik zoek een cadeautje voor een speciale vriendin. Ze zit er behoorlijk door heen en weet het allemaal even niet meer.
Wie heeft er leuke ideeën?
Thanx alvast han
donderdag 28 april 2005 om 18:47
Ga heerlijk uit eten met haar en ga naar de bioscoop als ze van een filmpje houd.Kies daarvoor wel een film waar men hartelijk om kan lachen.En dus niet depressief is .
Daarnaast kun je bijvoorbeeld ook een fotoboek maken van foto's van leukere tijden.En war ze fijne herinneringen aan beleefd heeft .
Daarnaast kun je bijvoorbeeld ook een fotoboek maken van foto's van leukere tijden.En war ze fijne herinneringen aan beleefd heeft .
donderdag 28 april 2005 om 20:50
hoi, wilde even een tip geven. kijk eens bij [url=http://www. lakonia. be]www. lakonia. be[/url] zonder spaties. kun je een eiland huren! het zijn prive zwembadjes die je dan kan afhuren voor zn 2 of beachfeest of eender wat. kan het niet zo uitleggen, je moet echt even kijken, was erg leuk!
vrijdag 6 mei 2005 om 01:33
zondag 8 mei 2005 om 17:36
Hoi allemaal, Ik weet nog wel een leuk, origineel cadeautje voor meiden in de tienerleeftijd. Het is een boekje dat Alles over Mezelf en zo heet. Dit is een soort invuldagboek, waarin tieners in korte zinnetjes op kunnen schrijven of aan kunnen kruisen wat ze vinden, denken, meemaken of voelen. Dat is lekker makkelijk en het geeft het een goed beeld van alles wat ze beleven. Het boekje is opgemaakt in vrolijke kleuren en ziet er erg mooi uit. Je kunt het bestellen via een website, maar omdat ik op dit forum geen reclame mag maken, zal ik het websiteadres niet noemen. Al zag ik hierboven wel winkelnamen, zoals Expo enzo genoemd. Wie geïnteresseerd is in het boekje kan een mailtje naar mij sturen.
zaterdag 14 mei 2005 om 19:39
Ook leuk als je creatief bent: Koop een label (of nog creatiever) maak er eentje en versier die met dingen die bij de desbetreffende persoon passen. Het kunnen er ook meerdere zijn uiteraard, die knoop je dan aan elkaar.
Of dia-frames kopen (bij een fotozaak) en die versier je dan. Dit kunnen er ook meerdere zijn en plak die dan op een stevig papier op. Evt met een lijstje eromheen. Gegarandeerd een succes.
Of dia-frames kopen (bij een fotozaak) en die versier je dan. Dit kunnen er ook meerdere zijn en plak die dan op een stevig papier op. Evt met een lijstje eromheen. Gegarandeerd een succes.
zondag 15 mei 2005 om 05:42
woensdag 25 mei 2005 om 23:43