Het échte mannen paleis

10-12-2012 10:49 2907 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
quote:oddjobx schreef op 17 december 2012 @ 15:54:

Wat ik wel grappig vind, wat ik me afvraag, is hoe de man met de kleine handjes met de Blauwe Lotus was.

Hij meer vrouw, en mét haar maakte hij denk ik de vrouw in haar los, waardoor zij meer, nee, alleen de vrouw was.

Dat wat een vrouw, zeker zij, eigenlijk wil.

Ik weet ´t niet, ken hen niet.

´t Is wel zo dat ik voordat hij nu, althans in dit topic, populair was, de enige was, die met ´m communiceerde.

En ´t is wel zo, ook knap, dat als hij dan toch met nichtenstreken komt, ik dat, na effies, wel kan hebben.

Althans, ik merk dat ik niet echt (meer) een hekel aan ´m heb.

°Hij zal niet dom zijjn. Dat strijkt de rest glad°

Tuuuuurlijk....

Geloof me, ik weet wel beter.

Wat heb jij zeg?
quote:Amand schreef op 17 december 2012 @ 16:01:

Die zijn op.

Echt niet.

Loop eens langs een bouwkeet, de TT motordagen in Assen, ga eens naar een kermis in een boerengehucht, een autogarage of de zwarte cross en presto! Échte mannen 2.0.
quote:oddjobx, 17 minuten geleden

Diddits, ik weet niet wat een vrouw wil.Seks. Liefst elke dag.
quote:Amand schreef op 17 december 2012 @ 14:21:

[...]

En om het nog lastiger te maken: op een gegeven moment, als de kinderen zelfstandiger geworden zijn, dan moet Mr Marlboro Man weer terugkomen.

Uit de kist in de schuur ofzo.

*gaat koortsachtig op zoek naar kist in schuur*

Okay......wíe heeft die kist verplaatst?!?!
quote:DeeDee86 schreef op 17 december 2012 @ 16:02:

[...]

damn!

Ja, dat is toch zo? All good men are married or gay wordt er toch gezegd?

Nee, grapje, Merano. Jouw Echte Man 2.0 is er wel, maar durft vanwege de politiek correcte stok in z'n hol jas geen boude stappen te nemen, terwijl de meeste vrouwen toch écht veroverd willen worden.

Feitelijk moet je als man tegenwoordig flexibeler zijn dan dat je intrinsiek bent.

* zoekt vast dekking *
odd, ik vind je schrijfstijl wel grappig/intrigerend maar waarom hier zo'n vilein stukje over een ander zonder duidelijke aanleiding? Hou ik niet zo van in dit meestal zo gezellige topic.
quote:wdr schreef op 17 december 2012 @ 16:06:

odd, ik vind je schrijfstijl wel grappig/intrigerend maar waarom hier zo'n vilein stukje over een ander zonder duidelijke aanleiding? Hou ik niet zo van in dit meestal zo gezellige topic.Zal wel weer aan mij liggen, maar ik snap er geloof ik weer eens helemaal geen drol van. Wordt Amand nou op het matje geroepen of zo?
quote:Amand schreef op 17 december 2012 @ 16:05:

[...]

Nee, grapje, Merano. Jouw Echte Man 2.0 is er wel, maar durft vanwege de politiek correcte stok in z'n hol jas geen boude stappen te nemen, terwijl de meeste vrouwen toch écht veroverd willen worden.

Feitelijk moet je als man tegenwoordig flexibeler zijn dan dat je intrinsiek bent.

* zoekt vast dekking *En weer *man hug alert* heeft Amand weer een punt. Wel veel zinnen nodig ditmaal zeg. Echt, ga eens naar een boerenkermis, daar doen de mannen echt niet aan flexibiliteit en politiek correcte holstokken... (ik ben een beetje te visueel ingesteld voor dit soort termen Amand, dank)
I aim to please
Vriendin van me, zeer intellectueel, heeft zich gewoon op zo'n kermis laten schaken door de grootste boer mogelijk. Hij is een echte man 20.0. En blij dat ze nu is!
Zitten die mannen 2.0 ook in die kist?

*zoekt weer verder*
quote:wdr schreef op 17 december 2012 @ 16:06:

odd, ik vind je schrijfstijl wel grappig/intrigerend maar waarom hier zo'n vilein stukje over een ander zonder duidelijke aanleiding? Hou ik niet zo van in dit meestal zo gezellige topic.Dit is niet voor het eerst. Ik word er een beetje moe van.
quote:Amand schreef op 17 december 2012 @ 16:05:

[...]

* zoekt vast dekking *hmmm dat is wel waar denk ik. ik val echt op mannen-mannen, het type dat je verovert inderdaad. Maar dan het liefst wel met een beschavings-jasje aan. Hoef geen boer. Gewoon, slimme man, goed verhaal, die mannendingen doet en eerlijk is, en oer-seks. Niet zo heel veeleisend toch?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Grobbekuiken schreef op 17 december 2012 @ 16:11:

*zoekt weer verder*Jij zoekt gewoon naar dat pakje Marlboro
quote:Grobbekuiken schreef op 17 december 2012 @ 16:11:

*zoekt weer verder*lol! in dat geval help ik even om die kist te vinden...
quote:Amand schreef op 17 december 2012 @ 16:14:

[...]

Jij zoekt gewoon naar dat pakje Marlboro Nee. Dat ben ik. Niet gevonden
quote:Amand schreef op 17 december 2012 @ 16:14:

[...]

Jij zoekt gewoon naar dat pakje Marlboro Ow....shit....gesnapt
quote:DeeDee86 schreef op 17 december 2012 @ 16:14:

[...]

hmmm dat is wel waar denk ik. ik val echt op mannen-mannen, het type dat je verovert inderdaad. Maar dan het liefst wel met een beschavings-jasje aan. Hoef geen boer. Gewoon, slimme man, goed verhaal, die mannendingen doet en eerlijk is, en oer-seks. Niet zo heel veeleisend toch?Jij moet echt even een keer goed neuken, want het gaat op een gegeven moment je beoordelingsvermogen beïnvloeden hoor. Echt
Pakje Marlboro heb ik gevonden. Heel ladylike de goud/witte verpakking.

Alleen de man werd er niet bij geleverd.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 17 december 2012 @ 16:15:

[...]

Nee. Dat ben ik. Niet gevonden

Kssssst vort. Wegwezen.

quote:DeeDee86 schreef op 17 december 2012 @ 16:15:

[...]

lol! in dat geval help ik even om die kist te vinden...

De kist staat in mijn tuin..

Denk ik.

*als het droog is, even checken*
quote:Amand schreef op 17 december 2012 @ 16:15:

[...]

Jij moet echt even een keer goed neuken, want het gaat op een gegeven moment je beoordelingsvermogen beïnvloeden hoor. Echt Keertje neuken schijnt het beoordelingsvermogen van vrouwen blijvend te vertroebelen...
quote:Amand schreef op 17 december 2012 @ 16:15:

[...]

Jij moet echt even een keer goed neuken, want het gaat op een gegeven moment je beoordelingsvermogen beïnvloeden hoor. Echt wha, en ik denken dat ik me nog best inhou...
quote:DeeDee86 schreef op 17 december 2012 @ 16:14:

[...]

hmmm dat is wel waar denk ik. ik val echt op mannen-mannen, het type dat je verovert inderdaad. Maar dan het liefst wel met een beschavings-jasje aan. Hoef geen boer. Gewoon, slimme man, goed verhaal, die mannendingen doet en eerlijk is, en oer-seks. Niet zo heel veeleisend toch?Niet eens naar een rugby- of polowedstrijd gaan kijken dan, in je kortste jurkje en met je langste benen?
quote:wdr schreef op 17 december 2012 @ 16:18:

[...]

Keertje neuken schijnt het beoordelingsvermogen van vrouwen blijvend te vertroebelen...Na één keertje al? God, dat verklaart wel een boel. Hmmmm....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven