Het einde van de wereld wordt vervroegd.

30-03-2012 14:20 46 berichten
Namelijk 31 april.

Wat ga je doen?

Totaal aantal stemmen: 27

Al vast een bunker zoeken. (11%)
Onzin, zoals altijd. (19%)
Flauwe grap. (44%)
Niets, we gaan toch allemaal dood. (26%)
Die snapt het niet. Ze heeft de hersenen van een mug met lage IQ.
Alle reacties Link kopieren
Dan moet ik het er 't weekend nog maar ff goed van nemen
Wie is er jarig?
Mefs, precies. Tijd voor blonT mét IQ.

Missy, vage kennis van Mefs.
Ach jee, zit er nog een poll bij ook? Waar kan ik uit kiezen?
Sorry, maar 31 April komt mij superslecht uit. Dus helaas, dit gaat m niet worden. Ik heb wellicht 6 juli of van 13 t/m 22 oktober nog een gaatje in mijn agenda.
Waarom staat de optie "Marathonzuipen" er niet tussen?
quote:_minny schreef op 30 maart 2012 @ 15:56:

Sorry, maar 31 April komt mij superslecht uit. Dus helaas, dit gaat m niet worden. Ik heb wellicht 6 juli of van 13 t/m 22 oktober nog een gaatje in mijn agenda.Pfoeh, nog even uitstel dus. Als je een datum geprikt hebt, laat je 't wel even weten hè? Liever niet juli/augustus, wil nog wel even op vakantie, die is al aanbetaald nl.
Joh, laten we het gewoon op 21 december houden. Is anders zo sneu voor al die mensen die al op die datum hebben gerekend....
quote:missy_acy schreef op 30 maart 2012 @ 15:26:

O

Gefeliciteerd !!!!Je moet me niet feliciteren. Het is iemand die op zijn zachts gezegd uit mijn wereld (en van de wereld van iemand anders) zou willen zien verdwijnen. Iemand met wie ik helemaal niet overweg kan.
O, sorry!!!

Ik haal t weg dan.
En waarom zal volgens jou de wereld volgende maand vergaan?
quote:AQua9Girl schreef op 30 maart 2012 @ 16:13:

Joh, laten we het gewoon op 21 december houden. Is anders zo sneu voor al die mensen die al op die datum hebben gerekend....Hhmmmm....zit wat in. Zou mij ook veel beter uitkomen
quote:MEFS schreef op 30 maart 2012 @ 16:44:

[...]

Je moet me niet feliciteren. Het is iemand die op zijn zachts gezegd uit mijn wereld (en van de wereld van iemand anders) zou willen zien verdwijnen. Iemand met wie ik helemaal niet overweg kan.Waardoor die iemand anders beschikbaar komt voor andere euh... andere werelden.
Jullie maken me in de war, deze wereld vergaat al toch?

Dan is diegene mooi op tijd.
Nee doe maar niet rond Juli hoor! Ik wil toch echt bevallen zijn en een kind hebben als de wereld vergaat. Ik denk dat ik nog wel een plekje heb tussen oktober en november haha!
Haha Missy, zo bedoelde ik het niet. Ik wenste háár niet naar een andere wereld, haha. Ik doelde met 'iemand anders beschikbaar voor andere werelden': een hij die beschikbaar wordt voor andere vrouwen.

Enfin, lang verhaal en te privé denk ik. Laat maar waaien.
quote:pietjebello schreef op 30 maart 2012 @ 17:07:

Nee doe maar niet rond Juli hoor! Ik wil toch echt bevallen zijn en een kind hebben als de wereld vergaat. Ik denk dat ik nog wel een plekje heb tussen oktober en november haha!

OK, niet vóór september in ieder geval, teveel vakanties en bevallingen.

Nou, ehm, bij nader inzien toch ook maar niet in oktober hoor, wil nog een keertje jarig zijn....November kan evt. wel.

Maar gewoon 21 december is misschien idd beter, i.v.m. al die teleurgestelde mensen anders.
quote:yvonjaspers schreef op 30 maart 2012 @ 14:22:

31 april?

Een leuk vrimiboto is nooit weg natuurlijk, maar dit is kansloos. En niet eens grappig bovendien.Inderdaad, zo niet leuk....
Tja,... dan duurt het dus nog even.. als het 31 april moet wezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven