het engeltjesbeleid...

30-03-2009 23:13 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik vraag me iets af...

waarom mogen sommige forummers beledigen en op de man posten? en anderen niet?

Er is de laatste dagen zoveel crapp over mensen getikt... en daar wordt niets aan gedaan. Maar over anderen mag weer niets gezegd worden?

Hoe werkt het engeltjesbeleid nou eigenlijk?
Hoewel ik zelf een zeer geregelde sexpijlerposter ben , valt het me op dat de mensen die het meest dáár posten vaak wat te zemelen hebben .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ok hier dan nog maar een sex pijler zemelaar.

Maar in het licht van de waarschuwing. Er wordt door forummers MISBRUIK gemaakt van kennis die ze over de tijd hebben opgedaan over anderen. En daarmee bijzonder vervelend op de man gespeeld.

En nee dan bedoel ik niet hij die gebanned is....
Jullie bedoelen - neem ik nu aan - wat er gepost is tegen / over Mevr. de Wit ( of zoiets ) ?
Met dat zemelen bedoel ik niks meer of minder dan het praktisch nooit eens zijn met het " beleid " , hoor .
BGB het maakt niet uit over wie het gepost is.

Het is onder de gordel.
@ Schaap, dat blijf je houden op een openbaar forum, dat is het risico.

Verder on-topic, ik ben dan wel een sekspijler postster, en volgens mij geen zemelaar, maar ik vind dat de Angels best wel eens een compliment verdienen. Wat een kleuterklas is het de laatste dagen op het forum zeg!
Blijft natuurlijk een vaag iets ; je mag niet quoten uit andere topics , maar dingen die je zelf hebt gepost , die kunnen je nagedragen worden .... wat ook redelijk menselijk en soms ( niet altijd ) zelfs relevant is . Bovendien heeft Viva zelf voor een knopje gezocht waarmee je in één druk al iemands postings kunt herlezen .... ik heb geen idee welk doel ze hiermee voor ogen hadden , maar dat het gebruikt wordt is ook weer heel logisch .
quote:Vl43inder schreef op 30 maart 2009 @ 23:28:

Is er crapp over mensen getikt...?

Ik mis ook echt alles zeg!Ik ook. Had ik het maar geweten, dan was ik niet gaan eten.
BGB, Ik denk dat ik in dit geval wat te zemelen heb.

Waarom?

Omdat ik het beleid begrijp, naar de uitvoering van het beleid in dit geval niet begrijp. En als het is wat ik denk dat het is. Ik ernstige bedenkingen heb over de uitvoer van het beleid.
BGB

Dat iets nagelezen kan worden is 1

Er op deze manier mee omgaan is toch echt 2
Als er niemand iets meld , hoe moeten de Angels weten wat er op elk topic speelt ?

Dan zal er toch echt iemand even iets op het mod. topic moeten zetten , of denk je dat élke posting gecontroleerd wordt ?
het forum heeft een heel goed zelf reinigend vermogen normaal gesproken. Echter de manier van reinigen is in dit geval met 2 maten meten
Eh..... leg eens uit hoe je dat precies bedoelt , Schaap ?
Iemand die zich verdedigd is het haasje met een ban.

En mensen die informatie MISBRUIKEN. Daar horen we niets over. En ik persoonlijk ben geschokter door de misplaatste en ongepaste gebruik van informatie als van iemand die zich verdedigt.
O, is ze geband ? Ik heb het een en ander gemist , merk ik .

Eerst eens even wat teruglezen , ik heb nu namelijk geen idee waar het helemaal over gaat .
@ Schaap, als je iets op het forum schrijft dan lezen veel mensen dat. Als dat opvallend is dan blijft dat hangen. Dat hoeft niet altijd misbruik te zijn, maar meer een etiketje wat je dan op een forummer plakt. Door persoonlijke info hier te schrijven neem je dus wel bepaalde risico's.
BGB,

Leest topic maar eens en geeft dan je mening. Ik ben benieuwd

en lees direct even op het blokkade topic
Ik had laatst iets gepost waar mijn zus helemaal ondersteboven van was. Dus zus opent er een topic over. Je mag geen topic over een ander openen en niet quoten uit een ander topic en dus werd het verwijderd. Ik had niet zelf gepost ondanks dat zus dacht dat ik wel ingelogd zou zijn, was ik niet (crematie) anders had ik dat zeker gedaan. En ik denk dat het dan niet gesloten zou zijn, en dat het sowieso anders was verlopen, maar goed....

Wij verwachten toch echt niet dat de moderators alle postings uit hun hoofd weten en de relaties tussen de forummers. Dus toen zus merkte dat ik er niet was, sja, jammer maar helaas.

Zo werkt het gewoon, live whit it, de forumregels komen je denk ik vaker ten goede dan ten kwade. De moderators kunnen toch ook niet in je hoofd kijken.
Google adds:

Afterworkparty Vivacity.

Mooi Poolse Bruiden.
Valt niet meer terug te lezen , dus ik kan er ook erg weinig zinnigs over zeggen .
blijfgewoonbianca het topic staat onderaan de Overigepijler. Het is gesloten, maar niet verwijderd. (= fijn)
Ik heb het gelezen .

En ik heb ook gelezen dat er mensen een waarschuwing hebben gehad . En dat twee waarschuwingen een ban oplevert . Dus degene met een eerder akkefietje heeft pech doordat hij er al eerder één aan zijn broek had hangen ; anders had hij door zijn postings OP het forum waarschijnlijk ook " alleen maar " een waarschuwing gehad .
quote:Very Cherry schreef op 30 maart 2009 @ 23:25:

Min, ja, als ik jouw looks had zou ik ook constant neuken ja.
Ik voel me anders uiterst beledigd door sommige forummers in ''mijn' topic.

Er werden dingen bijgehaald die ik weliswaar zelf op het forum heb gezet maar die nu toch echt wel compleet uit hun verband werden getrokken.

Vervolgens waagt iemand zich eraan om er een slotconclusie aan te verbinden dat ik mijn kind niet op zou kunnen voeden ofzo?

Lager kun je niet gaan volgens mij hoor! Een beetje mijn kind erbij betrekken zeg. Mijn kind heeft helemaal niets te maken met het genoemde voorval uit een eerder topic, mijn kind heeft ook niets te maken met of ik nou wel of niet neuk of een relatie heb of had met een al dan niet getrouwde man, mijn kind heeft ook niets te maken met waar ik mijn avonden uit doorbreng en hoe ik denk over mensen die een werkplek verschaffen aan prostituees.

Blijkbaar mag dat allemaal wel erbij getrokken worden, en mag ik vervolgens uit gemaakt worden voor iemand die nog te laag is om mee te praten.

Ik was heel de avond aan het werk, heb mezelf dus niet eens kunnen verdedigen maar kan toch wel stellen dat ik behoorlijk over mijn zeik ben nu ik zo eens even lees wat er allemaal geschreven is vanavond.
Ik heb het ook al in het mod-topic gezegd. Alle dingen die ik heb genoemd heb jij zelf gedaan. Klaar. Ik vind van al die 3 dingen dat je dan een totaal gebrek aan normen en waarden vertoont. En ik hoef niet zo nodig met degrelijke types in gesprek, dus ik ben blij dat men eea nog even vertelde over jou.

Dat jij je beledigt voelt heb je aan je eigen gedrag te danken, niet aan mij.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven