het engeltjesbeleid...
maandag 30 maart 2009 om 23:13
maandag 30 maart 2009 om 23:57
dinsdag 31 maart 2009 om 00:03
dinsdag 31 maart 2009 om 00:04
Blijft natuurlijk een vaag iets ; je mag niet quoten uit andere topics , maar dingen die je zelf hebt gepost , die kunnen je nagedragen worden .... wat ook redelijk menselijk en soms ( niet altijd ) zelfs relevant is . Bovendien heeft Viva zelf voor een knopje gezocht waarmee je in één druk al iemands postings kunt herlezen .... ik heb geen idee welk doel ze hiermee voor ogen hadden , maar dat het gebruikt wordt is ook weer heel logisch .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

dinsdag 31 maart 2009 om 00:05
dinsdag 31 maart 2009 om 00:07
dinsdag 31 maart 2009 om 00:20

dinsdag 31 maart 2009 om 00:22
Ik had laatst iets gepost waar mijn zus helemaal ondersteboven van was. Dus zus opent er een topic over. Je mag geen topic over een ander openen en niet quoten uit een ander topic en dus werd het verwijderd. Ik had niet zelf gepost ondanks dat zus dacht dat ik wel ingelogd zou zijn, was ik niet (crematie) anders had ik dat zeker gedaan. En ik denk dat het dan niet gesloten zou zijn, en dat het sowieso anders was verlopen, maar goed....
Wij verwachten toch echt niet dat de moderators alle postings uit hun hoofd weten en de relaties tussen de forummers. Dus toen zus merkte dat ik er niet was, sja, jammer maar helaas.
Zo werkt het gewoon, live whit it, de forumregels komen je denk ik vaker ten goede dan ten kwade. De moderators kunnen toch ook niet in je hoofd kijken.
Wij verwachten toch echt niet dat de moderators alle postings uit hun hoofd weten en de relaties tussen de forummers. Dus toen zus merkte dat ik er niet was, sja, jammer maar helaas.
Zo werkt het gewoon, live whit it, de forumregels komen je denk ik vaker ten goede dan ten kwade. De moderators kunnen toch ook niet in je hoofd kijken.
dinsdag 31 maart 2009 om 00:46
Ik heb het gelezen .
En ik heb ook gelezen dat er mensen een waarschuwing hebben gehad . En dat twee waarschuwingen een ban oplevert . Dus degene met een eerder akkefietje heeft pech doordat hij er al eerder één aan zijn broek had hangen ; anders had hij door zijn postings OP het forum waarschijnlijk ook " alleen maar " een waarschuwing gehad .
En ik heb ook gelezen dat er mensen een waarschuwing hebben gehad . En dat twee waarschuwingen een ban oplevert . Dus degene met een eerder akkefietje heeft pech doordat hij er al eerder één aan zijn broek had hangen ; anders had hij door zijn postings OP het forum waarschijnlijk ook " alleen maar " een waarschuwing gehad .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 31 maart 2009 om 03:04
Ik voel me anders uiterst beledigd door sommige forummers in ''mijn' topic.
Er werden dingen bijgehaald die ik weliswaar zelf op het forum heb gezet maar die nu toch echt wel compleet uit hun verband werden getrokken.
Vervolgens waagt iemand zich eraan om er een slotconclusie aan te verbinden dat ik mijn kind niet op zou kunnen voeden ofzo?
Lager kun je niet gaan volgens mij hoor! Een beetje mijn kind erbij betrekken zeg. Mijn kind heeft helemaal niets te maken met het genoemde voorval uit een eerder topic, mijn kind heeft ook niets te maken met of ik nou wel of niet neuk of een relatie heb of had met een al dan niet getrouwde man, mijn kind heeft ook niets te maken met waar ik mijn avonden uit doorbreng en hoe ik denk over mensen die een werkplek verschaffen aan prostituees.
Blijkbaar mag dat allemaal wel erbij getrokken worden, en mag ik vervolgens uit gemaakt worden voor iemand die nog te laag is om mee te praten.
Ik was heel de avond aan het werk, heb mezelf dus niet eens kunnen verdedigen maar kan toch wel stellen dat ik behoorlijk over mijn zeik ben nu ik zo eens even lees wat er allemaal geschreven is vanavond.
Er werden dingen bijgehaald die ik weliswaar zelf op het forum heb gezet maar die nu toch echt wel compleet uit hun verband werden getrokken.
Vervolgens waagt iemand zich eraan om er een slotconclusie aan te verbinden dat ik mijn kind niet op zou kunnen voeden ofzo?
Lager kun je niet gaan volgens mij hoor! Een beetje mijn kind erbij betrekken zeg. Mijn kind heeft helemaal niets te maken met het genoemde voorval uit een eerder topic, mijn kind heeft ook niets te maken met of ik nou wel of niet neuk of een relatie heb of had met een al dan niet getrouwde man, mijn kind heeft ook niets te maken met waar ik mijn avonden uit doorbreng en hoe ik denk over mensen die een werkplek verschaffen aan prostituees.
Blijkbaar mag dat allemaal wel erbij getrokken worden, en mag ik vervolgens uit gemaakt worden voor iemand die nog te laag is om mee te praten.
Ik was heel de avond aan het werk, heb mezelf dus niet eens kunnen verdedigen maar kan toch wel stellen dat ik behoorlijk over mijn zeik ben nu ik zo eens even lees wat er allemaal geschreven is vanavond.
dinsdag 31 maart 2009 om 06:42
Ik heb het ook al in het mod-topic gezegd. Alle dingen die ik heb genoemd heb jij zelf gedaan. Klaar. Ik vind van al die 3 dingen dat je dan een totaal gebrek aan normen en waarden vertoont. En ik hoef niet zo nodig met degrelijke types in gesprek, dus ik ben blij dat men eea nog even vertelde over jou.
Dat jij je beledigt voelt heb je aan je eigen gedrag te danken, niet aan mij.
Dat jij je beledigt voelt heb je aan je eigen gedrag te danken, niet aan mij.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.