Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 29 maart 2010 @ 11:20:

Nee MV, dat zei ik niet. maar wanneer het leven je citroenen geeft, maak dan Marguerita's Lekker!!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Lekker! Cheers, dames - u hebt nog gelijk ook. Next subject :-).
.
Was goed bedoeld hoor, van mijn kant. En dan proost ik nog even mee als 't mag
Iets anders

maar wanneer het leven je citroenen geeft, maak dan Marguerita's Tsk tsk tsk... Margarita's zal je bedoelen... en dan nog nep ook want daarvoor gebruik je limoenen. Zoooo jammer dit...
quote:geve schreef op 29 maart 2010 @ 15:07:

[...]

Tsk tsk tsk... Margarita's zal je bedoelen... en dan nog nep ook want daarvoor gebruik je limoenen. Zoooo jammer dit... En sinds wanneer gaat het om de citrusvruchtensap in het drankje???? Who cares!

Nee MV, dat zei ik niet. maar wanneer het leven je citroenen geeft, maak dan Marguerita's Of neem gewoon een shotje tequila!
quote:minny schreef op 29 maart 2010 @ 21:55:

[...]

Of neem gewoon een shotje tequila!Oei, lekker, krijg een flashback .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ghe, dat was leuk he?
Whaaaaa ik mag niks meer zeggen op het mod topic, dan maar hier. Moeten wij nu ook bibberen vijf?
En eh... krijgt Geve nu een 24 uur pleur op schop?
niet dat ik dat nodig vind hoor...
quote:dangeensuus schreef op 30 maart 2010 @ 16:25:

Whaaaaa ik mag niks meer zeggen op het mod topic, dan maar hier. Moeten wij nu ook bibberen vijf?

En eeeh Geve was een crosspost, dus dat bewerken was net op tijd
Gelukkug.
quote:dangeensuus schreef op 30 maart 2010 @ 16:26:

En eh... krijgt Geve nu een 24 uur pleur op schop?Ja nee misschien! Ik heb (nog) geen waarschuwing aan mijn virtuele kont hangen hoor, dus pleur jij eens een end op met je 24-uursban zeg.
quote:geve schreef op 30 maart 2010 @ 16:43:

[...]

Ja nee misschien! Ik heb (nog) geen waarschuwing aan mijn virtuele kont hangen hoor, dus pleur jij eens een end op met je 24-uursban zeg. geve is lief
Tuurlijk Festen.

Zouden de piepers al geschild zijn ten huize Dibah, Suus, Vief5 en Naomi? Dan ga ik ook maar eens huiswaarts. 't Is weer een zware werkdag geweest
De piepers? De Mac was aan de beurt vandaag. Ik doe niet aan piepers. En Dibah. volgens mij eet die vanavond couscous
Hier ook geen piepers, maar een overheerlijke salade Niçoise incl een goed glas wijn
Ja... stel je voor dat je eens een * oei oei eng* avocado zou eten
Nou, er zijn anders best heul enge avocado's hoor

LOL Delphicat

Schijteng, die avocado. Die geeft 't kind de fles!
roflol delphi!
Verwijderd omdat ik reageerde op en een post quote die elders verwijderd is door een Angel.
Iets anders
quote:qwertu schreef op 30 maart 2010 @ 20:37:

Schijteng, die avocado. Die geeft 't kind de fles!

Inderdaad, de creep zou gewoon avocadoborstvoeding moeten geven

Ik wil niet gaan googlen om te zien hoe avocadoborsten eruit zien. Heb nog steeds een trauma waar aubergines en Menno Buch in voorkomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven