Het grote Napraattopic - 2

donderdag 11 maart 2010 om 16:52
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:
Dit is het grote napraattopic
Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:
- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.
grtjs,
NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Dit is het grote napraattopic

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.
grtjs,
NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.

woensdag 7 april 2010 om 10:26
quote:lindy schreef op 07 april 2010 @ 10:20:
Zo dan, Leo! Doe maar duur!
Ik moet over de rode loper he volgende week maandag, je weet wel, vandaar de extravagante aankoop.
Mijn robe voor er overheen was goedkoper dan de Bra, dus misschien is het qua verhoudingen wel beter als ik slechts gehuld in BH en een stola over het rode fluweel wandel.
Zo dan, Leo! Doe maar duur!
Ik moet over de rode loper he volgende week maandag, je weet wel, vandaar de extravagante aankoop.
Mijn robe voor er overheen was goedkoper dan de Bra, dus misschien is het qua verhoudingen wel beter als ik slechts gehuld in BH en een stola over het rode fluweel wandel.

woensdag 7 april 2010 om 10:27

woensdag 7 april 2010 om 10:28
quote:Dibah schreef op 07 april 2010 @ 10:26:
blijfgewoonbianca 07-04-2010, 10:24
zou je zo vriendelijke willen zijn die zogenaamde quoot van mij te verwijderen, want die is niet van mij.
Niet?
gek. Volgens mij namelijk wel.
En zo niet is jouw eigen posting niet helder.
blijfgewoonbianca 07-04-2010, 10:24
zou je zo vriendelijke willen zijn die zogenaamde quoot van mij te verwijderen, want die is niet van mij.
Niet?
gek. Volgens mij namelijk wel.
En zo niet is jouw eigen posting niet helder.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 7 april 2010 om 10:29
quote:eleonora schreef op 07 april 2010 @ 10:28:
Een echte originele inbreker.
CSI Drenthe komt straks de sporen onderzoeken.
Gatver.... als je in Drenthe al niet meer veilig bent, waar dan wel?
Hoe heb je hem verjaagd? Je kunstgebit uitgedaan en hem een kusje toegeworpen?
Een echte originele inbreker.
CSI Drenthe komt straks de sporen onderzoeken.
Hoe heb je hem verjaagd? Je kunstgebit uitgedaan en hem een kusje toegeworpen?
woensdag 7 april 2010 om 10:30
quote:eleonora schreef op 07 april 2010 @ 10:26:
[...]
Mijn robe voor er overheen was goedkoper dan de Bra, dus misschien is het qua verhoudingen wel beter als ik slechts gehuld in BH en een stola over het rode fluweel wandel.Hahahahahaha! ik ga kijken of ik ook even over de rode loper ga (Wat sneller dan jij natuurlijk)
[...]
Mijn robe voor er overheen was goedkoper dan de Bra, dus misschien is het qua verhoudingen wel beter als ik slechts gehuld in BH en een stola over het rode fluweel wandel.Hahahahahaha! ik ga kijken of ik ook even over de rode loper ga (Wat sneller dan jij natuurlijk)

woensdag 7 april 2010 om 10:31
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 april 2010 @ 10:29:
[...]
Hoe heb je hem verjaagd? Je kunstgebit uitgedaan en hem een kusje toegeworpen?We keken elkaar recht aan. Hij rende weg, ik niet, ik dacht dat mijn hart het begaf namelijk.
[...]
Hoe heb je hem verjaagd? Je kunstgebit uitgedaan en hem een kusje toegeworpen?We keken elkaar recht aan. Hij rende weg, ik niet, ik dacht dat mijn hart het begaf namelijk.
woensdag 7 april 2010 om 10:31
quote:Viva Angel5 schreef op 07 april 2010 @ 10:29:
Dibah het is een quote van je post van 10.11 dus ik haal hem niet weg.
Pfffff, heeeft ze daar jou al voor gehaald?
Tsjongejongejongejonge...........
En ik haal hem ook niet weg, Diba ; deal with it, meid.
Pfffff, heeeft ze daar jou al voor gehaald?
Tsjongejongejongejonge...........
En ik haal hem ook niet weg, Diba ; deal with it, meid.
woensdag 7 april 2010 om 10:32
quote:eleonora schreef op 07 april 2010 @ 10:31:
[...]
We keken elkaar recht aan. Hij rende weg, ik niet, ik dacht dat mijn hart het begaf namelijk.
Heel gek, waar zou die man nou zo bang van geworden zijn? Jij bent de lieftalligheid zelve.
( hoorde je wat en ben je gaan kijken ? )
[...]
We keken elkaar recht aan. Hij rende weg, ik niet, ik dacht dat mijn hart het begaf namelijk.
Heel gek, waar zou die man nou zo bang van geworden zijn? Jij bent de lieftalligheid zelve.
( hoorde je wat en ben je gaan kijken ? )

woensdag 7 april 2010 om 10:32

woensdag 7 april 2010 om 10:33
quote:Viva Angel5 schreef op 07 april 2010 @ 10:29:
Ik weet niet of U ook op de hoogte bent van de internet etiquette.
Je gaat niet zitten knoeien in en quoot. Want nu staat er een citaat, dat niet van mij is. Dat kan iemand niet onderscheiden zonder eerst de originele op te zoeken. Gezien het niveau hier wil ik graag voorkomen dat men een verkeerde conclusie trekt.
Dus per deze of iedereen herhaalt mijn origineel tekst of niet.
Dus alsnog gaarne verwijderen.
Je gaat niet zitten knoeien in en quoot. Want nu staat er een citaat, dat niet van mij is. Dat kan iemand niet onderscheiden zonder eerst de originele op te zoeken. Gezien het niveau hier wil ik graag voorkomen dat men een verkeerde conclusie trekt.
Dus alsnog gaarne verwijderen.
woensdag 7 april 2010 om 10:36
quote:Dibah schreef op 07 april 2010 @ 10:33:
[...]
Ik weet niet of jij weet dat als JIJ iemand citeert je even " quote " voor een zinnetje moet zetten?
Je gaat niet zitten knoeien in en quoot. ???
Want nu staat er een citaat, dat niet van mij is. Dat geef jij anders nergens aan, hoor. Moet je dat er maar bijzetten. Volgens mij flik je dit kunstje wel vaker.
Dat kan iemand niet onderscheiden zonder eerst de originele op te zoeken. Gezien het niveau hier wil ik graag voorkomen dat men een verkeerde conclusie trekt.
Dus alsnog gaarne verwijderen.Ik verwijder helemaal niks.
[...]
Ik weet niet of jij weet dat als JIJ iemand citeert je even " quote " voor een zinnetje moet zetten?
Je gaat niet zitten knoeien in en quoot. ???
Want nu staat er een citaat, dat niet van mij is. Dat geef jij anders nergens aan, hoor. Moet je dat er maar bijzetten. Volgens mij flik je dit kunstje wel vaker.
Dat kan iemand niet onderscheiden zonder eerst de originele op te zoeken. Gezien het niveau hier wil ik graag voorkomen dat men een verkeerde conclusie trekt.
Dus alsnog gaarne verwijderen.Ik verwijder helemaal niks.

woensdag 7 april 2010 om 10:38