Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Ghehehe Pook, het zou zomaar kunnen met die enorrrrme swans van hem

@Robo, fijn dat ik je aan het lachen heb kunnen maken
quote:dangeensuus schreef op 07 april 2010 @ 13:40:

Zo. Pauze. Ik zie dat er in mijn afwezigheid een hoop gebeurt is.

leo wat onwijs beangstigend dat je een inbreker in je huis had!!! Men ik had dertig kleuren stront gescheten!

Dibah, hier, een emmer met dertig kleuren stront. Vrolijkt je dag vast op.

Digi, ze heeft je niet uitgescholden voor gore hoer. Ze vond je een zeikende hoer. Dit terzijde.

De lunch kan wat mij betreft worden opgediend.

Er is stront aan de knikker, of zijn de piepers bemest met stront?

BGB fijne quotjes maak je toch
Alle reacties Link kopieren
Ik zie er ook een paashaas in en ik moet denken aan die gekleurde rijstsnoepjes van vroeger, mjam!
quote:Dibah schreef op 07 april 2010 @ 14:00:

[...]

Wil jij niet zo met mijn postings rommelen? Gelukkig springt het er gelijk uit dat de dikgedrukte bagger van jou kwam, dus voor deze keer is het je vergeven. Wil je ook nog een paasei over de houdbaarheidsdatum?
quote:Ligeia schreef op 07 april 2010 @ 13:33:

[cheesy]Iedereen naar buiten nu!Er worden gratis zonnestralen uitgedeeld... [/cheesy]ik was al halverwege en toen werd ik door mijn leidinggevende teruggestuurd.. iets met werk enzo
Jee, Dangeensuus, ik dacht even dat je een zoenoffer bracht...lees ik daarna: "over de houdbaarheidsdatum".....vond het al zo knap!

En LOL nieuwe auto (heb even geen zin om de smiley op te zoeken)
quote:Dibah schreef op 07 april 2010 @ 12:09:

[...]

Die keuze kun jij ook maken.Waar heb je het nou weer over?????????
is hogere wiskunde moon....ik begreep haar reactie aan dgs ook al niet, ....
Nou ik snap hem wel. Ben namelijk gezegend met een hoog IQ maar alsnog heb ik het drie keer moeten bekijken.

Maar ik vind het heel vervelend dat je dan oprechte moeite doet iets uit te leggen wat een betrekkelijk nieuwe forumster kennelijk niet snapt (of niet wil snappen) en dan nog zo'n zeikerig klinkende opmerking er achteraan krijgt die op mij aanvallend overkomt.

Dibah, ga lekker in de tuin lopen ofzo. Echt, je helpt niemand met je opmerkingen en jezelf al helemaal niet.
Moon, heeft iedereen hier een hoog IQ? Je bent vast ook nog eens mooi! Rot forum.....

Jouw intentie zat duidelijk goed, Moon. Laat Dibah je niet boosmaken op deze mooie dag!
quote:dangeensuus schreef op 07 april 2010 @ 13:40:

BGB , raar wijf dat je bent, wat een achterlijke quotjes maak je toch

Zo.... ga je lekker?

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Moonlight82 schreef op 07 april 2010 @ 14:32:

Nou ik snap hem wel. Ben namelijk gezegend met een hoog IQ maar alsnog heb ik het drie keer moeten bekijken.

Maar ik vind het heel vervelend dat je dan oprechte moeite doet iets uit te leggen wat een betrekkelijk nieuwe forumster kennelijk niet snapt (of niet wil snappen) en dan nog zo'n zeikerig klinkende opmerking er achteraan krijgt die op mij aanvallend overkomt.

Dibah, ga lekker in de tuin lopen ofzo. Echt, je helpt niemand met je opmerkingen en jezelf al helemaal niet.

Ja ze zeggen wel eens dat ik mooi ben

(ook wel eens dat ik lelijk ben)

En dat IQ is nooit getest maar kon (vroeger) goed leren en krijg wel eens te horen dat mensen me intelligent vinden. En daarnaast zijn er ook een heleboel dingen waardoor ik denk: nou zo intelligent kan ik nooit zijn (stomme dingen)

Je snapt dat het niet serieus bedoeld was he? Dibah haalde even het bloed onder mijn nagels vandaan en ik kan fel worden op sommige momenten.

Overigens denk ik dat IQ maar iets relatiefs is. Ken genoeg mensen die VMBO gedaan hebben qua middelbare school en me vaak genoeg te slim af zijn. (en ook op VMBO kun je een hoog IQ hebben... maar dat is een andere discussie)
(en ben niet meer boos hoor, lekker even buiten geweest, me wel afvragend wat sommige mensen willen bereiken op dit forum... )
Gelukkig Moon! En voor iedereen:

Om van te smikkelen en af te koelen. Nu snel naar een afspraak....helaas moet ook ik werken...
quote:Moonlight82 schreef op 07 april 2010 @ 14:54:

(en ben niet meer boos hoor, lekker even buiten geweest, me wel afvragend wat sommige mensen willen bereiken op dit forum... )Denk je dat sommige mensen een onderliggende motivatie hebben om op dit forum te komen ( naast tijdverdrijf of advies vragen? )? Een soort van verborgen agenda?? hmm een intrigerende vraag....
Wat zat er in dat ijsje Pooky? Het valt hier ineens verdacht stil...
quote:nieuweauto schreef op 07 april 2010 @ 15:28:

[...]

Denk je dat sommige mensen een onderliggende motivatie hebben om op dit forum te komen ( naast tijdverdrijf of advies vragen? )? Een soort van verborgen agenda?? hmm een intrigerende vraag....

Ik wel.

Ik leer communiceren, discusiëren en sociale vaardigheden hier.

Veel goeiekoper en leuker dan een weerbaarheidscommunicatietraining
anoniem_15696 wijzigde dit bericht op 07-04-2010 15:36
Reden: nu nog leren typen...
% gewijzigd
quote:nieuweauto schreef op 07 april 2010 @ 15:28:

[...]

Denk je dat sommige mensen een onderliggende motivatie hebben om op dit forum te komen ( naast tijdverdrijf of advies vragen? )? Een soort van verborgen agenda?? hmm een intrigerende vraag....

Daar denk ik ook weleens over na.

Psychologisch onderzoek bijvoorbeeld. Bijv. naar de dynamiek in het groepsgedrag. Wat dat betreft was dit forum de afgelopen dagen heel interessant geweest, als onderzoeksgebied.

Maar niet alleen dat hoor, en ook niet alleen de afgelopen dagen. Je kunt hier echt voor de gekste dingen terecht. Zonder uberhaubt lid te zijn.
quote:mamalief schreef op 07 april 2010 @ 15:34:

[...]

Ik wel.

Veel goeiekoper en leuker dan een weerbaarheidscommunicatietraining

Is dat een bijkomend voordeel of heb je je speciaal daarvoor aangemeld?

Ik heb me alleen aangemeld ( vroeger ) om mijn verhaal te doen en advies te vragen ( lekker oppervlakkig )
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 april 2010 @ 14:39:

[...]

Zo.... ga je lekker?

*proest*
quote:mamalief schreef op 07 april 2010 @ 15:34:

[...]

Ik wel.

Veel goeiekoper en leuker dan een weerbaarheidscommuncatietraining

Ik denk dat heel veel mensen hier wat dat betreft een hoop leren. Toch merk ik bij mijzelf dat ik wel tegen ongeveer dezelfde dingen aanloop als in het dagelijks leven.

Bijv. dingen die ik irl moeilijk vind, vind ik hier ook moeilijk. Maar ik loop er misschien wel iets minder hard tegenaan, omdat je toch een soort veiligheid hebt die je irl niet hebt. Ook het idee dat je je postings weer kan verwijderen, maken het een ander soort realiteit dan de werkelijkheid.

Ja, irl kan je ook als het ware 'je woorden terugnemen', maar dat is toch anders.
ja dat leren herken ik wel.. ik kan opeens over heel veel onderwerpen meepraten ( kinderen bijvoorbeeld ) terwijl ik niet eens wist dat ik daar ook maar enige kennis over bezat ;-p.

Maar ook dat is bijkomend voordeel
anoniem_94589 wijzigde dit bericht op 07-04-2010 15:41
Reden: nu nog leren spellen
% gewijzigd
quote:nieuweauto schreef op 07 april 2010 @ 15:38:

[...]

Is dat een bijkomend voordeel of heb je je speciaal daarvoor aangemeld?

Ik heb me alleen aangemeld ( vroeger ) om mijn verhaal te doen en advies te vragen ( lekker oppervlakkig ) Oppervlakkig? Lucratief juist! Lijkt mij.
quote:Mazou schreef op 07 april 2010 @ 15:40:

[...]

Oppervlakkig? Lucratief juist! Lijkt mij.Niet als je mijn 1e topic hebt gelezen ( boehoe mijn vriendje heeft het uitgemaakt )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven