Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Ik heb een goedwerkende zwarte Senseo in de aanbieding. Ik ben over gegaan op een espresso apparaat omdat ik van een sterke bak koffie houd . Kan opgestuurd worden!

Edit: Foto van internet geplukt.

http://www.snuffelmarkt.n ... a-staat-marktgigant1.jpeg
Lelyyyy!

Ik heb gisteren je pakketje gekregen! Hardstikke bedankt!! Ik ben er heel blij mee, vooral met alle sieraden die er bij zaten.

Die zijn echt geweldig om uit elkaar te halen en weer nieuwe dingen mee te maken!! Er zitten prachtige hangers en kralen bij.

Whoohoe!!

Ga er straks mee beginnen, met alles uitzoeken, sorteren en afbreken

Heeeeeel erg bedankt!

Enne, laat je me je rekeningnummer nog even weten? Dan kan ik de verzendkosten over maken!
668, the neighbour of the Beast
Wie maakt me los jongens?

album
Marels, heb je m'n berichtje gelezen? Nee, ik negeer je niet en ik heb geen mail ontvangen. Helaas zijn de videobanden al weg, maar ik had ze je echt gegund.
Graag gedaan marels. Ben blij dat er nu nog wat mee gedaan wordt.

Zal je nog mailtje sturen. Haal je er dan wel de kosten van pinkeltje af?
quote:MamaK77 schreef op 08 december 2012 @ 14:22:

Marels, heb je m'n berichtje gelezen? Nee, ik negeer je niet en ik heb geen mail ontvangen. Helaas zijn de videobanden al weg, maar ik had ze je echt gegund.

Had ik niet gelezen, nee.

Ik heb je ook niet gemaild want ik had geen mail van je. Ik vond het gewoon raar dat ik er naar vroeg en dat je op dat moment op het topic aan het lezen was, en dat er geen reactie kwam.

Geeft niks dat ze weg zijn!
quote:lelytjevandalen schreef op 08 december 2012 @ 14:22:

Graag gedaan marels. Ben blij dat er nu nog wat mee gedaan wordt.

Zal je nog mailtje sturen. Haal je er dan wel de kosten van pinkeltje af?

Ben er echt heel blij mee!

Er zit echt een heleboel bij wat ik heel goed kan gebruiken!
@Ayla .... Je kan beginnen met t ontruimen van de kledingkast ban je dochter. Er is bijna 13 kilo nieuwe kleding onderweg naar de nieuwe eigenares.
@soley

Zitten leuke dingen tussen, kan alleen een jongen geen roze aandoen ;P

Die wip krokodil is erg leuk, maar beetje ver uit de buurt helaas.

@isa

mocht flower geen interesse hebben in de difrax flessen heb ik dat wel. Wat heb je precies? Kan dat zo snel even niet terug vinden.
Dertien kilo

Godskolere zeg!

Wat cool
quote:Marels schreef op 08 december 2012 @ 18:38:

Dertien kilo

Godskolere zeg!

Wat cool

Joh, 2 mensen blij. ik met de kastruimte die we nu weer over hebben en Ayla met de kleding.

Nu maar hopen dat er iets bij zit wat Ayla's dochter ook leuk vindt
quote:Shenandoah schreef op 08 december 2012 @ 18:04:

@soley

Die wip krokodil is erg leuk, maar beetje ver uit de buurt helaas.

@isa

mocht flower geen interesse hebben in de difrax flessen heb ik dat wel. Wat heb je precies? Kan dat zo snel even niet terug vinden.Een kleintje en middelgrote zwart (beide gebruikt) en een grote in het roze (ongebruikt).
Geloof dat je dochter een lege kast heeft nu?

Ik heb inmiddels ook voor een gedeelte via dit topic erg leuke kleding voor zoonlief liggen t/m 74, kan dus voorlopig vooruit.

Gister van een vriendin een leuk ski pak gekregen voor als meneer in een maatje groter zit, dat was zo'n beetje het enige dat ik nog miste ;P

Dus alle dames die mj kleding gestuurd hebben nogmaals dank.

Spenen die hier op de foto zijn, zijn allemaal wel uitgekookt maar nooit gebruikt.
Soley, is je dochter stevig? Of juist slank?
@isa

Mocht soley geen interesse meer hebben heb ik wel interesse in beide zwarte flessen en de bijpassende spenen. Zit nu aan de avent flessen, maar zoonlief drinkt daar toch niet helemaal lekker uit. Gister toevallig een difrax fles geprobeerd en dat beviel beter. De persoon waar ik die fles van had geleend heeft hem echter zelf weer nodig.
quote:Isa33 schreef op 08 december 2012 @ 20:06:

Soley, is je dochter stevig? Of juist slank?Ik heb een slank meisje met een bol peuterbuikje Maar zaten onze meisjes niet ongeveer in dezelfde maat (92)?
quote:Shenandoah schreef op 08 december 2012 @ 18:04:

@soley

Die wip krokodil is erg leuk, maar beetje ver uit de buurt

Neuh, dat zou ik ook niet zo snel doen. Dat bruin met grijze shirt is eigenlijk voor een jongetje, maar stond mijn dochter heel leuk met een spijkerrokje en grijze maillot. Maar dat is het wel, de rest is echt meisje-meisje.

Die krokodil raak ik aan de straatstenen niet kwijt zeg
quote:Soley schreef op 08 december 2012 @ 20:40:

[...]

Ik heb een slank meisje met een bol peuterbuikje Maar zaten onze meisjes niet ongeveer in dezelfde maat (92)?Ja klopt. Maar ik heb laatst een broekje gekocht die veel te breed is voor mijn dochter. Maar dat is dus ook niks voor jouw dochter.
quote:Soley schreef op 08 december 2012 @ 20:49:

[...]

Die krokodil raak ik aan de straatstenen niet kwijt zeg Als we een keer in de buurt komen èn we hebben een lege auto, dan kom ik hem halen hoor!
Ik heb hier de speelgoedkast uitgeruimd, en straks wel eea in de aanbieding.

Oa. houten insteekpuzzels (auto's, auto's, boerderij en dieren)

knuffels

mini boodschappen van de ah

vingerpoppetjes

wat plastic poppetjes

Voor de zwangeren heb ik evt. nog wat meisjeskleding tm maatje 62, en neutrale rompers in 50/56.

Roep me anders even hier met wat je specifiek zoekt, dan kan ik kijken voor je.

(sokjes heb ik alleen meisjes 50/56 nog geloof ik)
quote:Isa33 schreef op 08 december 2012 @ 21:00:

[...]

Ja klopt. Maar ik heb laatst een broekje gekocht die veel te breed is voor mijn dochter. Maar dat is dus ook niks voor jouw dochter.Nee, denk het inderdaad niet, dat valt van dr kont af Maar lief dat je aan ons dacht!
@zaza

oh leuk, houten puzzels! Mocht er verder niemand interesse hebben heb ik dat wel.

Zoonlief is nog niet aan de puzzels toe, dus als er mensen zijn met kinderen die er wel al gelijk mee aan de gang kunnen laat ik die voorgaan :P
Heb boekjes van Jorrie en Erkel bij postkantoor afgeleverd vandaag.

(zal vandaag of morgen ook wel even mailen, maar misschien lezen betreffende forummers eerst hier toevallig). Eentje vielen de portokosten lager uit, dus die komen nog retour.

Iemand mijn blauwe plek hebben? Liep wat sneller dan goed bleek te zijn.. :(
Ha, fijn, dan zie ik het Erkel boek tegemoet!

Au, een blauwe plek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven