Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Wauw Marels, iemand wil het kattentuigje van je
quote:hanglamp schreef op 04 december 2012 @ 17:58:

@isles, tis gelukt, Sint komt morgen je pakketje brengen!Ik zag het! Man had het aangenomen en ingepakt en bij de deur gezet
quote:kikkerprinses schreef op 03 december 2012 @ 20:13:

@Isles: ik hebvanmiddag het pakket bij DHL gebracht, dus het is onderweg!

Tss, ze hadden hun tarieven verhoogd, maar je hoeft niet bij te betalen hoor! Ik ben blij dat ik het kwijt ben!Lees je bericht nu pas. O, maar ik wil graag bijbetalen hoor (vind het al heel geweldig dat ik zo spullen krijg). Wat is het nieuwe tarief dan? Roept u maar.
Isa, Ik heb je gemaild over de kleding die ik nog over hebt.

Jl, heb je mijn pakketje binnen? Zie via tracktrace dat ie vanmorgen is afgeleverd. Past het?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
De postbode kwam hier net een prachtig pakket brengen vol met jongenskleertjes, zo enorm lief!

Dankjewel meesi!
Hoi kiwibanaansap, bedankt voor je berichtje. Ik heb je ook nog even gemaild voor andere babydingen die ik nog heb als je wil.
quote:woepsie schreef op 06 december 2012 @ 16:45:

Isa, Ik heb je gemaild over de kleding die ik nog over hebt.

Jl, heb je mijn pakketje binnen? Zie via tracktrace dat ie vanmorgen is afgeleverd. Past het?Hoi, ja ik heb het vanmorgen ontvangen, en het past! Super bedankt hoor! ben er blij mee!
Vooral die met t touwtje is leuk of niet? Dat vond ik zo'n fijn shirtje voor met het stappen! Deed er dan altijd een rood hemdje onder.. haha

Helaas past ie niet meer.. Had nog gecheckt op gaatjes. Als het goed is zaten er geen gaatjes in toch?

Als iemand nog baby spulletjes heeft?

Denk meer aan:

- neutrale kleur babysokjes, verschillende maten

- douche, badspul

- neutrale kleur slofjes/schoentjes etc.

- badcape, hangmatje voor in de box etc etc.

Spullen wat voor een jongen en voor een meisje kan. Waarbij ik niet seizoensgebonden aan een maat zit. (ik heb geen idee welke maat onze aanstaande baby heeft volgende winter bijv)

Dan hoor ik het graag!

Het is niet zo dat ik deze dingen niet kan kopen, maar vind het gewoon erg leuk om spulletjes her en der te verzamelen die nog in een prima staat zijn.
@woepsie

Ik heb binnenkort nog wat maatje 56 rompertjes over, en zodra zoonlief er weer uit is 62.

Verder nog wat jongensdingen, pakjes,vestjes mutsjes e.d. maatje 50/56

laat maar weten waar je evt interesse in hebt,

of anderen natuurlijk :P

Als je een c1000 in de buurt hebt kun je daar als de kleine er is een pakket halen in ruil voor geboortekaartje waar kortingsbonnen oa voor luiers en gratis verzorgingsproducten inzitten. Er zijn nog meer winkels met dat soort acties.

Ik heb (heel fout ik weet het) bij drie winkels het pakket gehaald en heb nu voorlopig genoeg verzorgingsspul staan.

Let er wel op dat baby's soms allergisch blijken te zijn voor bepaalde merken en het dan zonde is om teveel te hebben staan.

Ik vind het ook leuk om spulletjes her en der vandaan te halen. Onze babykamer is ook super leuk geworden terwijl er bijna niets nieuw is gekocht , op een nijntje muursticker en 2 lampjes na. Zelf nijntje schilderijen gemaakt en meubels gebruikt die we of al hadden (kastje tot commode omgebouwd) of van marktplaats hebben gehaald.
O, ik heb wel interesse, shenandoah! Kan ik je mailen?
@isles

Natuurlijk,

moet nog wel even wat dingen uitzoeken, dus weet niet precies wat er ligt aan weg te geven kleding, Gedeelte kwam ook via dit topic bij mij terecht, dus dan is het wel zo eerlijk/leuk om het weer door te geven!

mijn mail nickname at xs4all .nl

mocht woepsie nog interesse hebben deel ik het gewoon door jullie tweeen.

Wil je in je mail zetten als je nog specifieke dingen zoekt?
Er staat trouwens op de aangeboden pijler een voedingskussen voor nop aangeboden.

Misschien wat voor 1 van jullie hier?
Ik heb heeeeeeeeeeel veeeeeeel unisex sokjes in allerlei baby maten. (Tot mt 68, die gebruik ik nog)

Voor wie wil: lelytje punt van punt dalen op gmail punt com
woepsie, ik heb nog babydingen, kleding niet meer maar nog andere nuttigheden, maar ik ben nog even aan het mailen met Isles wat zij nog kan gebruiken. Maar anders heb ik wel wat dingen denk ik.

Wanneer ben je uitgerekend, en willen jullie weten wat het wordt?
woepsie, dat truitje is zeker leuk en ziet er goed uit hoor.

ik heb nog wel sokjes voor je, en mss witte broekjes en unisex truitjes mt 62. en mss rompers mt 56. ff kijken wat ik heb liggen wat weg kan.

mail me maar als je intresse hebt. dan kan ik jou mss ook blij maken met iets haha.
Ik word helemaal blij van het weggegeven en krijgen!

Ik heb hier nog een skinny jeans van coolcat liggen maat 36 (?) ofzo, precies moet ik even kijken, maar ik vind dat ie erg afzakt bij mij.

Ik heb normaal spijkerbroek maat 26 of 27.

Hij past dus wel maar ik heb er te platte billen voor denk ik hahah. Wie wil hem. meesi staartaapje live nl
Mees, leuk een skinny... pas er alleen met mijn gigantische derriere niet in
Och ja ik met mijn platte reetje ook niet.
Weet iemand waar ik Feeks kan vinden??

ik heb een kortingskaartje voor haar, van Vichy waar ze van de zomer naar op zoek was.
quote:meesmv3 schreef op 06 december 2012 @ 17:26:

Hoi kiwibanaansap, bedankt voor je berichtje. Ik heb je ook nog even gemaild voor andere babydingen die ik nog heb als je wil.Hè, die heb ik niet gehad!
@ lelytje

Sokjes zou ik wel willen

@ shenandoah

Kleertjes liever niet, heb ook al aardig wat rompertjes. :-)

@ jl

Broekjes heb ik er pas 2 van, die zou ik ook wel willen!

Ik ben nu niet thuis, ik kan strajs misschien nog mailen!
Voedingskussen heb ik vd week nieuw gekocht..

@ mees

Ik ben begin april uitgerekend. We weten t geslacht, maar we vertellen t niemand! :-)
@lelytje

Heb je toevallig maatje 56/rond de 2/3 maanden

heb nu sokken crisis voor onze zoon, of te groot of te klein lol.
aangeboden:

verschillende babykleding maatje 50 oa rompertjes shirtjes vestjes ed, ook al wat vooral rompertjes in 56

Baby voorjaarsjas/zomerjas zwart groen maatje 68 ( via via gehad maar zoonlief zit in de winter in 68)

c1000 dagje uit voucher 2 stuks

gezocht

babyzwembroek maatje 56

babysokjes voor rond de 2/3 maanden maatje 56

staafmixer

maylea, de hema zegeltjes zijn gister op de post gegaan en de c1000 kaarten ook, lelietjevandalen
quote:Shenandoah schreef op 06 december 2012 @ 18:45:

@woepsie

Ik heb binnenkort nog wat maatje 56 rompertjes over, en zodra zoonlief er weer uit is 62.

Verder nog wat jongensdingen, pakjes,vestjes mutsjes e.d. maatje 50/56

laat maar weten waar je evt interesse in hebt,

of anderen natuurlijk :P

Als je een c1000 in de buurt hebt kun je daar als de kleine er is een pakket halen in ruil voor geboortekaartje waar kortingsbonnen oa voor luiers en gratis verzorgingsproducten inzitten. Er zijn nog meer winkels met dat soort acties.

Ik heb (heel fout ik weet het) bij drie winkels het pakket gehaald en heb nu voorlopig genoeg verzorgingsspul staan.

Let er wel op dat baby's soms allergisch blijken te zijn voor bepaalde merken en het dan zonde is om teveel te hebben staan.

Ik vind het ook leuk om spulletjes her en der vandaan te halen. Onze babykamer is ook super leuk geworden terwijl er bijna niets nieuw is gekocht , op een nijntje muursticker en 2 lampjes na. Zelf nijntje schilderijen gemaakt en meubels gebruikt die we of al hadden (kastje tot commode omgebouwd) of van marktplaats hebben gehaald.Oja en die pakketten.. ik had een lijst gemaakt met alles waar ik pakketten aan kon vragen. heb er al verschillende binnen :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven