Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
donderdag 6 december 2012 om 15:49
quote:kikkerprinses schreef op 03 december 2012 @ 20:13:
@Isles: ik hebvanmiddag het pakket bij DHL gebracht, dus het is onderweg!
Tss, ze hadden hun tarieven verhoogd, maar je hoeft niet bij te betalen hoor! Ik ben blij dat ik het kwijt ben!Lees je bericht nu pas. O, maar ik wil graag bijbetalen hoor (vind het al heel geweldig dat ik zo spullen krijg). Wat is het nieuwe tarief dan? Roept u maar.
@Isles: ik hebvanmiddag het pakket bij DHL gebracht, dus het is onderweg!
Tss, ze hadden hun tarieven verhoogd, maar je hoeft niet bij te betalen hoor! Ik ben blij dat ik het kwijt ben!Lees je bericht nu pas. O, maar ik wil graag bijbetalen hoor (vind het al heel geweldig dat ik zo spullen krijg). Wat is het nieuwe tarief dan? Roept u maar.
donderdag 6 december 2012 om 17:26
donderdag 6 december 2012 om 18:38
Vooral die met t touwtje is leuk of niet? Dat vond ik zo'n fijn shirtje voor met het stappen! Deed er dan altijd een rood hemdje onder.. haha
Helaas past ie niet meer.. Had nog gecheckt op gaatjes. Als het goed is zaten er geen gaatjes in toch?
Als iemand nog baby spulletjes heeft?
Denk meer aan:
- neutrale kleur babysokjes, verschillende maten
- douche, badspul
- neutrale kleur slofjes/schoentjes etc.
- badcape, hangmatje voor in de box etc etc.
Spullen wat voor een jongen en voor een meisje kan. Waarbij ik niet seizoensgebonden aan een maat zit. (ik heb geen idee welke maat onze aanstaande baby heeft volgende winter bijv)
Dan hoor ik het graag!
Het is niet zo dat ik deze dingen niet kan kopen, maar vind het gewoon erg leuk om spulletjes her en der te verzamelen die nog in een prima staat zijn.
Helaas past ie niet meer.. Had nog gecheckt op gaatjes. Als het goed is zaten er geen gaatjes in toch?
Als iemand nog baby spulletjes heeft?
Denk meer aan:
- neutrale kleur babysokjes, verschillende maten
- douche, badspul
- neutrale kleur slofjes/schoentjes etc.
- badcape, hangmatje voor in de box etc etc.
Spullen wat voor een jongen en voor een meisje kan. Waarbij ik niet seizoensgebonden aan een maat zit. (ik heb geen idee welke maat onze aanstaande baby heeft volgende winter bijv)
Dan hoor ik het graag!
Het is niet zo dat ik deze dingen niet kan kopen, maar vind het gewoon erg leuk om spulletjes her en der te verzamelen die nog in een prima staat zijn.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
donderdag 6 december 2012 om 18:45
@woepsie
Ik heb binnenkort nog wat maatje 56 rompertjes over, en zodra zoonlief er weer uit is 62.
Verder nog wat jongensdingen, pakjes,vestjes mutsjes e.d. maatje 50/56
laat maar weten waar je evt interesse in hebt,
of anderen natuurlijk
Als je een c1000 in de buurt hebt kun je daar als de kleine er is een pakket halen in ruil voor geboortekaartje waar kortingsbonnen oa voor luiers en gratis verzorgingsproducten inzitten. Er zijn nog meer winkels met dat soort acties.
Ik heb (heel fout ik weet het) bij drie winkels het pakket gehaald en heb nu voorlopig genoeg verzorgingsspul staan.
Let er wel op dat baby's soms allergisch blijken te zijn voor bepaalde merken en het dan zonde is om teveel te hebben staan.
Ik vind het ook leuk om spulletjes her en der vandaan te halen. Onze babykamer is ook super leuk geworden terwijl er bijna niets nieuw is gekocht , op een nijntje muursticker en 2 lampjes na. Zelf nijntje schilderijen gemaakt en meubels gebruikt die we of al hadden (kastje tot commode omgebouwd) of van marktplaats hebben gehaald.
Ik heb binnenkort nog wat maatje 56 rompertjes over, en zodra zoonlief er weer uit is 62.
of anderen natuurlijk
Als je een c1000 in de buurt hebt kun je daar als de kleine er is een pakket halen in ruil voor geboortekaartje waar kortingsbonnen oa voor luiers en gratis verzorgingsproducten inzitten. Er zijn nog meer winkels met dat soort acties.
Ik heb (heel fout ik weet het) bij drie winkels het pakket gehaald en heb nu voorlopig genoeg verzorgingsspul staan.
Let er wel op dat baby's soms allergisch blijken te zijn voor bepaalde merken en het dan zonde is om teveel te hebben staan.
Ik vind het ook leuk om spulletjes her en der vandaan te halen. Onze babykamer is ook super leuk geworden terwijl er bijna niets nieuw is gekocht , op een nijntje muursticker en 2 lampjes na. Zelf nijntje schilderijen gemaakt en meubels gebruikt die we of al hadden (kastje tot commode omgebouwd) of van marktplaats hebben gehaald.
donderdag 6 december 2012 om 18:55
@isles
Natuurlijk,
moet nog wel even wat dingen uitzoeken, dus weet niet precies wat er ligt aan weg te geven kleding, Gedeelte kwam ook via dit topic bij mij terecht, dus dan is het wel zo eerlijk/leuk om het weer door te geven!
mijn mail nickname at xs4all .nl
mocht woepsie nog interesse hebben deel ik het gewoon door jullie tweeen.
Wil je in je mail zetten als je nog specifieke dingen zoekt?
Natuurlijk,
moet nog wel even wat dingen uitzoeken, dus weet niet precies wat er ligt aan weg te geven kleding, Gedeelte kwam ook via dit topic bij mij terecht, dus dan is het wel zo eerlijk/leuk om het weer door te geven!
mijn mail nickname at xs4all .nl
mocht woepsie nog interesse hebben deel ik het gewoon door jullie tweeen.
Wil je in je mail zetten als je nog specifieke dingen zoekt?
donderdag 6 december 2012 om 19:37
donderdag 6 december 2012 om 19:37
donderdag 6 december 2012 om 19:44
Ik word helemaal blij van het weggegeven en krijgen!
Ik heb hier nog een skinny jeans van coolcat liggen maat 36 (?) ofzo, precies moet ik even kijken, maar ik vind dat ie erg afzakt bij mij.
Ik heb normaal spijkerbroek maat 26 of 27.
Hij past dus wel maar ik heb er te platte billen voor denk ik hahah. Wie wil hem. meesi staartaapje live nl
Ik heb hier nog een skinny jeans van coolcat liggen maat 36 (?) ofzo, precies moet ik even kijken, maar ik vind dat ie erg afzakt bij mij.
Ik heb normaal spijkerbroek maat 26 of 27.
Hij past dus wel maar ik heb er te platte billen voor denk ik hahah. Wie wil hem. meesi staartaapje live nl
donderdag 6 december 2012 om 20:47
donderdag 6 december 2012 om 21:04
aangeboden:
verschillende babykleding maatje 50 oa rompertjes shirtjes vestjes ed, ook al wat vooral rompertjes in 56
Baby voorjaarsjas/zomerjas zwart groen maatje 68 ( via via gehad maar zoonlief zit in de winter in 68)
c1000 dagje uit voucher 2 stuks
gezocht
babyzwembroek maatje 56
babysokjes voor rond de 2/3 maanden maatje 56
staafmixer
maylea, de hema zegeltjes zijn gister op de post gegaan en de c1000 kaarten ook, lelietjevandalen
verschillende babykleding maatje 50 oa rompertjes shirtjes vestjes ed, ook al wat vooral rompertjes in 56
Baby voorjaarsjas/zomerjas zwart groen maatje 68 ( via via gehad maar zoonlief zit in de winter in 68)
c1000 dagje uit voucher 2 stuks
gezocht
babyzwembroek maatje 56
babysokjes voor rond de 2/3 maanden maatje 56
staafmixer
maylea, de hema zegeltjes zijn gister op de post gegaan en de c1000 kaarten ook, lelietjevandalen
donderdag 6 december 2012 om 22:14
quote:Shenandoah schreef op 06 december 2012 @ 18:45:
@woepsie
of anderen natuurlijk
Ik vind het ook leuk om spulletjes her en der vandaan te halen. Onze babykamer is ook super leuk geworden terwijl er bijna niets nieuw is gekocht , op een nijntje muursticker en 2 lampjes na. Zelf nijntje schilderijen gemaakt en meubels gebruikt die we of al hadden (kastje tot commode omgebouwd) of van marktplaats hebben gehaald.Oja en die pakketten.. ik had een lijst gemaakt met alles waar ik pakketten aan kon vragen. heb er al verschillende binnen
@woepsie
of anderen natuurlijk
Ik vind het ook leuk om spulletjes her en der vandaan te halen. Onze babykamer is ook super leuk geworden terwijl er bijna niets nieuw is gekocht , op een nijntje muursticker en 2 lampjes na. Zelf nijntje schilderijen gemaakt en meubels gebruikt die we of al hadden (kastje tot commode omgebouwd) of van marktplaats hebben gehaald.Oja en die pakketten.. ik had een lijst gemaakt met alles waar ik pakketten aan kon vragen. heb er al verschillende binnen
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte