Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
maandag 10 december 2012 om 10:29
quote:Nanoe2 schreef op 10 december 2012 @ 10:03:
Iemand bood dekbedovertrekken aan, ik hou van holland en nog een stel.
Snjo....??? Ik kan het niet weer vinden, en schijnbaar komen mijn reacties mobiel niet aan.
Weet iemand wat ik bedoel???Misschien even lezen? Of in je mailbox lezen? Je berichten komen prima door hoor
Iemand bood dekbedovertrekken aan, ik hou van holland en nog een stel.
Snjo....??? Ik kan het niet weer vinden, en schijnbaar komen mijn reacties mobiel niet aan.
Weet iemand wat ik bedoel???Misschien even lezen? Of in je mailbox lezen? Je berichten komen prima door hoor
maandag 10 december 2012 om 10:34
jaaaaaarem geleden was er zon actie om knuffeltjes te sparen van de super de boer. ze zijn superlief maar gebruiken alleen maar ruimte in mijn te kleine huis. ik heb er 15 te geef. verder heb ik een bal met watermeloenopdruk, een disney prinsessensprookjesboek en een boek van beertje paddington. wie maak ik hier blij mee?
maandag 10 december 2012 om 10:38
Essie, ik heb nog 5 glaszegels voor je. Mail me maar op viva_tallulah@yahoo.com
maandag 10 december 2012 om 13:42
quote:marmul schreef op 10 december 2012 @ 10:33:
Je krijgt een zegel bij elke 10 euro, boekjes liggen bij mijn plus bij het informatiebord. Ook zijn er producten waar je extra zegels bij krijgt. Maar die heb ik meestal niet nodig
dan heeft ze mij alleen stomme kookboekzegels gegeven dan?
geen idee hoeveel zegels je moet hebben voor zon pakket eens even uitzoeken. Anders mochten wij over houden stuur ik ze graag naar je op!
Je krijgt een zegel bij elke 10 euro, boekjes liggen bij mijn plus bij het informatiebord. Ook zijn er producten waar je extra zegels bij krijgt. Maar die heb ik meestal niet nodig
geen idee hoeveel zegels je moet hebben voor zon pakket eens even uitzoeken. Anders mochten wij over houden stuur ik ze graag naar je op!
maandag 10 december 2012 om 14:01
quote:Cookie-Dough schreef op 10 december 2012 @ 13:42:
[...]
ik weet eigenlijk niks van kookboekzegels....
Dit is de informatie van de plus over de aktie:\
Bij elke ¤ 10,- aan boodschappen* en bij speciale actieproducten ontvangt u al een gratis spaarzegel. Elke volle spaarkaart bevat 60 spaarzegels en is een boodschappenpakket t.w.v. ¤ 40,- waard. Is uw spaarkaart vol? Lever deze dan voor 17 januari in bij uw PLUS winkel en u ontvangt een tegoedbon om uw pakket later op te halen in de winkel.
[...]
ik weet eigenlijk niks van kookboekzegels....
Dit is de informatie van de plus over de aktie:\
Bij elke ¤ 10,- aan boodschappen* en bij speciale actieproducten ontvangt u al een gratis spaarzegel. Elke volle spaarkaart bevat 60 spaarzegels en is een boodschappenpakket t.w.v. ¤ 40,- waard. Is uw spaarkaart vol? Lever deze dan voor 17 januari in bij uw PLUS winkel en u ontvangt een tegoedbon om uw pakket later op te halen in de winkel.
a docter a day keeps the apple away
maandag 10 december 2012 om 14:16
quote:Isa33 schreef op 09 december 2012 @ 22:09:
@ Marels: Balen zeg van je stofzuiger!
@ Cookie-dough: Ik heb wel interesse in je shampoos, maar het heeft volgens mij alleen zin als het niet verstuurd hoeft te worden. Kun je aangeven in welke regio je woont? Mag ook via mail: isavanviva [at] gmail [dot] com.
@ Essie: Gelukkig dat je zelf geen schade hebt! Ik heb geen zegeltjes voor je.
@ Lolitaah: Mocht tandpasta er toch vanaf zien, dan heb ik wel interesse in je Jip&Janneke-boek
@ Shenandoah: Ik heb niks meer gehoord van Flower, dus als je me mailt, zijn ze voor jou isavanviva [at] gmail [dot] com
@ Zaza-zebra: Die vingerpoppetjes, heb je die nog? Ik denk dat mijn dochter die wel leuk vindt.
Jazeker! Mailt u mij?
zaza punt op punt viva apenstaartje g mail punt com
@ Marels: Balen zeg van je stofzuiger!
@ Cookie-dough: Ik heb wel interesse in je shampoos, maar het heeft volgens mij alleen zin als het niet verstuurd hoeft te worden. Kun je aangeven in welke regio je woont? Mag ook via mail: isavanviva [at] gmail [dot] com.
@ Essie: Gelukkig dat je zelf geen schade hebt! Ik heb geen zegeltjes voor je.
@ Lolitaah: Mocht tandpasta er toch vanaf zien, dan heb ik wel interesse in je Jip&Janneke-boek
@ Shenandoah: Ik heb niks meer gehoord van Flower, dus als je me mailt, zijn ze voor jou isavanviva [at] gmail [dot] com
@ Zaza-zebra: Die vingerpoppetjes, heb je die nog? Ik denk dat mijn dochter die wel leuk vindt.
Jazeker! Mailt u mij?
zaza punt op punt viva apenstaartje g mail punt com
maandag 10 december 2012 om 14:20
maandag 10 december 2012 om 15:04
quote:Zaza_zebra schreef op 10 december 2012 @ 14:20:
[...]
Ikke niet.
Niet gezien iig.
Misschien had de e-meeuw vertraging?!
Probeer je het nog een keer straks?
via reply of via zaza punt op punt viva apenstaartje g mail punt com
erg vaag, gewoon reply gedaan maar krijg steeds errormailtjes terug.
Ik heb je nu met een ander email adres gemaild.
[...]
Ikke niet.
Niet gezien iig.
Misschien had de e-meeuw vertraging?!
Probeer je het nog een keer straks?
via reply of via zaza punt op punt viva apenstaartje g mail punt com
erg vaag, gewoon reply gedaan maar krijg steeds errormailtjes terug.
Ik heb je nu met een ander email adres gemaild.
maandag 10 december 2012 om 17:32
maandag 10 december 2012 om 19:08
Heeft er iemand kinderkleding voor een meisje ongeveer 122 of voor een jongen maat 140 te geef. Schoenen maat 32 meisje en 35 jongen zijn ook welkom. Net zoals speelgoed of knutsel spullen leuk voor kinderen 5 & 7 jaar. Het hoeft niet zo goed als nieuw te zijn, wat ze nu aanhebben is gewoon echt te klein.
Sinds een tijdje ben ik actief als vrijwilliger bij een gezin dat deze dingen goed zou kunnen gebruiken. Zelf kan ik af en toe wel bijspringen met speelgoed, groente en fruit maar ik studeer momenteel nog dus ik heb zelf ook geen mega salaris te besteden. Als je meer wil weten over de omstandigheden kan ik die vertellen per mail ivm privacy.
Ik zou het op kunnen komen halen in omgeving Rotterdam, en anders vergoed ik uiteraard de verzendkosten.
Zelf heb ik vast ook wel iets te geef maar ik moet daarvoor nog even in de kasten neuzen. In ieder geval kleding in maat S en Engelse boeken voor jongeren ook wel Young Blackbirds. De titels zijn:
- The yellowcake conspiracy – Stephen Davis
- House of spies – Griselda Gifford
- The curious incident of the dog in the night-time – Mark Haddon
Sinds een tijdje ben ik actief als vrijwilliger bij een gezin dat deze dingen goed zou kunnen gebruiken. Zelf kan ik af en toe wel bijspringen met speelgoed, groente en fruit maar ik studeer momenteel nog dus ik heb zelf ook geen mega salaris te besteden. Als je meer wil weten over de omstandigheden kan ik die vertellen per mail ivm privacy.
Ik zou het op kunnen komen halen in omgeving Rotterdam, en anders vergoed ik uiteraard de verzendkosten.
Zelf heb ik vast ook wel iets te geef maar ik moet daarvoor nog even in de kasten neuzen. In ieder geval kleding in maat S en Engelse boeken voor jongeren ook wel Young Blackbirds. De titels zijn:
- The yellowcake conspiracy – Stephen Davis
- House of spies – Griselda Gifford
- The curious incident of the dog in the night-time – Mark Haddon
maandag 10 december 2012 om 19:21
quote:Isa33 schreef op 09 december 2012 @ 22:09:
Als ik me niet vergis zou _flower_ best eens bezig kunnen zijn haar nageslacht de wereld in te werpen (als het tenminste die flower is en ik het goed heb onthouden).
Als ik me niet vergis zou _flower_ best eens bezig kunnen zijn haar nageslacht de wereld in te werpen (als het tenminste die flower is en ik het goed heb onthouden).
maandag 10 december 2012 om 19:25
quote:Maylea schreef op 10 december 2012 @ 10:00:
[...]
Vorig jaar is mijn moeder overleden en ik heb een paar van dat soort kopjes gekregen. Ik zou er nog wel wat bij willen ( heb veel leuk dingen gezien die je er van kunt maken en weggooien vind ik zonde ) maar stuur je ze ook op. Is wel gevaarlijk met deze storm over de grote plas
Ik kan voor jou weleens mijn verzameling kettingen en armbanden waar ik ooit wat mee wilde doen maar nooit van gekomen is. Nou ja, het is eerlijk gezegd niet zo'n mijn ding
Verder heb ik een agenda van de postcodeloterij met allemaal voordeel bonnen waaronder veel saunabonnen.
Roep maar.
Ik wil het best proberen om te op te sturen, maar niet bij mij komen klagen als ze in 10.000 stukjes aankomen.
Doe je me even een mailtje anders?
[...]
Vorig jaar is mijn moeder overleden en ik heb een paar van dat soort kopjes gekregen. Ik zou er nog wel wat bij willen ( heb veel leuk dingen gezien die je er van kunt maken en weggooien vind ik zonde ) maar stuur je ze ook op. Is wel gevaarlijk met deze storm over de grote plas
Ik kan voor jou weleens mijn verzameling kettingen en armbanden waar ik ooit wat mee wilde doen maar nooit van gekomen is. Nou ja, het is eerlijk gezegd niet zo'n mijn ding
Verder heb ik een agenda van de postcodeloterij met allemaal voordeel bonnen waaronder veel saunabonnen.
Roep maar.
Ik wil het best proberen om te op te sturen, maar niet bij mij komen klagen als ze in 10.000 stukjes aankomen.
Doe je me even een mailtje anders?
668, the neighbour of the Beast
maandag 10 december 2012 om 20:15
quote:Biebeltje schreef op 10 december 2012 @ 19:21:
[...]
Als ik me niet vergis zou _flower_ best eens bezig kunnen zijn haar nageslacht de wereld in te werpen (als het tenminste die flower is en ik het goed heb onthouden).Weet je, dat zou ik oprecht echt heel jammer vinden als de flessen dan nu naar een ander gaan. Maar het is al 13 dagen geleden dat ik iets van Flower heb gehoord. En nu snap ik ook wel dat je gedachten anders zijn als je net een kind hebt gehad, maar dan was het wel handig geweest als ze dat in haar laatste mail had aangegeven dat ze op het laatst loopt en dat ze elk moment haar kind kan krijgen.
[...]
Als ik me niet vergis zou _flower_ best eens bezig kunnen zijn haar nageslacht de wereld in te werpen (als het tenminste die flower is en ik het goed heb onthouden).Weet je, dat zou ik oprecht echt heel jammer vinden als de flessen dan nu naar een ander gaan. Maar het is al 13 dagen geleden dat ik iets van Flower heb gehoord. En nu snap ik ook wel dat je gedachten anders zijn als je net een kind hebt gehad, maar dan was het wel handig geweest als ze dat in haar laatste mail had aangegeven dat ze op het laatst loopt en dat ze elk moment haar kind kan krijgen.