Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
maandag 10 december 2012 om 20:24
maandag 10 december 2012 om 22:15
quote:Maylea schreef op 10 december 2012 @ 09:47:
[...]
Heel lief maar ik las net dat Essie 12 glazen heeft laten vallen, dan kan zij ze goed gebruiken.
En dat is dan weer heel lief van jou, Maylea!
Weet je het zeker? Want ik gun jouw dochter ook een enorme uitzet, hoor! Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat jij zo goed voor haar hebt gespaard en dan net de serie niet compleet zou krijgen door mij.
[...]
Heel lief maar ik las net dat Essie 12 glazen heeft laten vallen, dan kan zij ze goed gebruiken.
Weet je het zeker? Want ik gun jouw dochter ook een enorme uitzet, hoor! Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat jij zo goed voor haar hebt gespaard en dan net de serie niet compleet zou krijgen door mij.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
maandag 10 december 2012 om 22:26
Marmul en Tallulah: ik heb jullie gemaild.
En Peacy, mag ik je even in gedachten houden?
1 Zegeltje versturen is misschien wat veel moeite, maar mocht ik er nu precies eentje tekort komen, dan kom ik er zeker nog op terug.
Dankzij Marmul en Tallulah kan ik dan in ieder geval al 1 glas halen! Gezellig alleen aan de zuip, jiehaaa!
En ik heb alle plastic tasjes even nagezocht en daar zelf nog 4 zegels aangetroffen, dus het begin voor een 2e glas is er.
En Peacy, mag ik je even in gedachten houden?
1 Zegeltje versturen is misschien wat veel moeite, maar mocht ik er nu precies eentje tekort komen, dan kom ik er zeker nog op terug.
Dankzij Marmul en Tallulah kan ik dan in ieder geval al 1 glas halen! Gezellig alleen aan de zuip, jiehaaa!
En ik heb alle plastic tasjes even nagezocht en daar zelf nog 4 zegels aangetroffen, dus het begin voor een 2e glas is er.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
maandag 10 december 2012 om 22:40
Ik heb 14 HEMA wijnglaszegels (als ik goed heb geteld ). Wie het eerst mailt op aaaannevanhetforum **apenstaart** hotmail.com mag ze hebben.
Edit: oh, hoe lang loopt die actie eigenlijk? ivm verbouwing wordt het zoeken naar postzegels en enveloppen bedenk ik me... als over 2 wk opsturen nog kan is dat prettig
Edit2: dank voor de tip Watervrouw
Edit: oh, hoe lang loopt die actie eigenlijk? ivm verbouwing wordt het zoeken naar postzegels en enveloppen bedenk ik me... als over 2 wk opsturen nog kan is dat prettig
Edit2: dank voor de tip Watervrouw
maandag 10 december 2012 om 23:12
quote:Essie78 schreef op 10 december 2012 @ 22:15:
[...]
Ja hoor, ik weet het zeker. Ik heb nu 4 witte, 4 rode en 2 champagneglazen. Ze had al eens 2 champagneglazen gehad van mij dus dan is ze nu mooi compleet. En zelf drinkt ze dit allemaal niet dus het is alleen voor visite. Dan is dit wel genoeg.
Ik ben er allang blij mee
Ik heb trouwens nog 4 zegels Die zitten al wel op de kaart geplakt
Je kunt even mailen op maylea1athetemailpuntnl
[...]
Ja hoor, ik weet het zeker. Ik heb nu 4 witte, 4 rode en 2 champagneglazen. Ze had al eens 2 champagneglazen gehad van mij dus dan is ze nu mooi compleet. En zelf drinkt ze dit allemaal niet dus het is alleen voor visite. Dan is dit wel genoeg.
Ik ben er allang blij mee
Ik heb trouwens nog 4 zegels Die zitten al wel op de kaart geplakt
Je kunt even mailen op maylea1athetemailpuntnl
anoniem_112354 wijzigde dit bericht op 10-12-2012 23:15
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
dinsdag 11 december 2012 om 07:05
dinsdag 11 december 2012 om 08:01
quote:lelytjevandalen schreef op 11 december 2012 @ 07:05:
Morgen!
Newnick, ik heb nog wat dingen maat 92 van zoon waarvan ik dacht dat hij het nog zou passen, maar helaas. Jij nog interesse? Of anders iemand anders?
Verder ben ik op zoek naar kleding voor zoon maat 98/104. Iemand nog wat liggen toevallig?
Zoon gaat ineens hard.Ow graag Lely, vond de eerste kleertjes echt zoooooo leuk!
Morgen!
Newnick, ik heb nog wat dingen maat 92 van zoon waarvan ik dacht dat hij het nog zou passen, maar helaas. Jij nog interesse? Of anders iemand anders?
Verder ben ik op zoek naar kleding voor zoon maat 98/104. Iemand nog wat liggen toevallig?
Zoon gaat ineens hard.Ow graag Lely, vond de eerste kleertjes echt zoooooo leuk!
dinsdag 11 december 2012 om 09:54
dinsdag 11 december 2012 om 11:59