Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
@lelytjevandalen

Heb even gekeken was ik zoal heb liggen. Het is allemaal maatje 50 of 50/56. 2 vestjes blauw en groen , een setje broekje met vestje, 3 boxpakjes, blauw, blauw met wit en ecru, een stuk of 10 rompertjes, 2 paar slofjes, een mutsje, een paar shirtjes in grotere maatjes, vallen voor ons verkeerd qua seizoen, een spijkerbroekje, en een paar spuugdoekjes (wegens overschot aan :P) Zoon zit nu in 56, dus de kleine spullen kunnen weer weg :P Mocht je iets langer willen/kunnen wachten dan kan ik er ook nog wat 56 spul bij doen als hij eruit is.

heb je interesse mag je me mailen op nickname apenstaartje xs4all punt nl
.
Marels heeft gisteren tot tien uur op de kerstmarkt gestaan en rolde om half twaalf helemaal gesloopt dr nest in May...

En vandaag mocht ik fijn tien uur werken, dus ik heb blijkbaar soms een leven buiten het forum

Gelukkig maar zelden hoor.

Anyhow, ik heb niet helemaal zoveel verkocht als gehoopt, maar uiteindelijk toch een leuk bedrag opgehaald. Ook met dingen die ik aan bekenden verkocht heb, wel hoor.

Maar het was vooral gewoon heel gezellig.

En koud.

Qua kleine kraaltjes Kat; dat ligt er aan hoe klein en welke kleuren. Als ze gesorteerd zijn op kleur en het zijn gave kleuren misschien wel, maar ik heb al een mega-pot met microscopisch kleine kraaltjes.

Ik heb het pakket van Tikker binnen trouwens, wat een geweldig mooie kralen zaten daar in zeg!!! Helemaal super!!!

Vandaag ook de tassen van Newnick gekregen, ook helemaal leuk!

Bedankt allebei!!
668, the neighbour of the Beast
Hoi!

Alle zegels zijn aangekomen hoor! In totaal heb ik nu precies genoeg voor 16 (!!!) glazen. Echt indrukwekkend hoe snel jullie mij daar aan geholpen hebben.

Zodra de glazen er weer zijn (ook hier pas in februari weer verkrijgbaar), zal ik op alle sponsoren een glas drinken. Wordt een gezellige avond dan, haha!

En dan nu weer snel verder; heb het razend druk met werk, feestjes, kerstborrels en eindejaarsdiners. Héél vervelend... ;)

Binnenkort ga ik mijn kasten uitspitten; mijn beurt om dingen weg te geven!

PS. Marels, hoe was de kerstmarkt?
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
Haha zaza, ja dat weet ik wel. :-) maar als iemand t toevallig heeft en weg doet, wil ik t wel.

@ le chat

Ga ff kijken of ik je email adres nog heb. Je naam geloof ik en dan gmail toch?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
zo ik ben even weg geweest, druk druk druk, dat zo'n klein mensje zo veel tijd van je kan nemen he?

Maar ik heb tijd gehad om het bok en het verschonigskussen te meten!

Maddy, Het John Grisham boek de Straatvechter kan verstuurd worden met de brievenbus post, 2,50 kost het dan. Wil je me mailen op saartje saartje 84 @ gmail punt com ?

Lelytje, het roze verschoningskussen kan verstuurd worden als pakketpost voor 6,75, mail jij me ook even?

kikkerprinses, super bedankt voor de beide wrappers, ben er echt heel erg blij mee!
zo ik ben even weg geweest, druk druk druk, dat zo'n klein mensje zo veel tijd van je kan nemen he?

Maar ik heb tijd gehad om het bok en het verschonigskussen te meten!

Maddy, Het John Grisham boek de Straatvechter kan verstuurd worden met de brievenbus post, 2,50 kost het dan. Wil je me mailen op saartje saartje 84 @ gmail punt com ?

Lelytje, het roze verschoningskussen kan verstuurd worden als pakketpost voor 6,75, mail jij me ook even?

kikkerprinses, super bedankt voor de beide wrappers, ben er echt heel erg blij mee!
@ woepsie, bijna: lechatnoirviva[at]hotmail[punt]nl

@ Marels: gesorteerd sowieso, in verschillende groottes, variërend van microscopisch tot iets minder microscopisch. In verschillende felle kleuren en ook transparant met kleur, en zwart, en donkerzilvergrijs of zo. En rond, staafjes, diamantachtige vormen. Ik kan ook gewoon wat in een envelop gooien en dan zie je maar wat je er mee doet? Plus dan die ongebruikte sieraden. Free of charge. (Het weegt natuurlijk geen drol, dus die ene postzegel kan er hier ook nog wel vanaf )

Hier ligt het toch maar niks te doen, dus.
Voor wie er zo benieuwd was naar de kerstmarkt... Een paar foto's van mijn deel van de kraam.

Met de gordijnen van Essie en kralen van voornamelijk Lely:

@marels

ziet er mooi uit zo! Gezellig ook.
Ik vond ook wel dat wij de gezelligste kraam hadden
Dat ziet er goed uit Marels! Ik heb vandaag m'n laatste tentamen gehad, dus kerstvakantie en zal een dezer dagen ook eens beginnen met uitruimen en uitzoeken.
Voor wie nog interesse heeft, de piano is er nog steeds

Gave foto's van je kraam trouwens Marels. Adverteer je ook op Etsy?
Ziet er gezellig uit Marels, maar was het niet een beetje te donker om je gekleurde sieraden goed tot zijn recht te laten komen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:dinte schreef op 20 december 2012 @ 21:40:

Voor wie nog interesse heeft, de piano is er nog steeds

Ik doe niet aan Etsy omdat ik daar maandelijks voor moet betalen geloof ik. Vind het niet fijn overkomen ofzo. Dan kan ik beter een website beginnen.

Maar alles is te koop via het prikbord, hier

Of via de mail
quote:himalaya schreef op 20 december 2012 @ 21:42:

Ziet er gezellig uit Marels, maar was het niet een beetje te donker om je gekleurde sieraden goed tot zijn recht te laten komen?

Het was te doen, maar inderdaad. Hoewel de foto donkerder overkomt hoor, het was wel te zien, zeg maar.

Maar ja, we wisten niet precies wat we moesten verwachten natuurlijk... Het was buiten en je weet niet hoe het terrein verlicht is natuurlijk.

Het was in elk geval heel gezellig en een goeie try-out
Wauw, mooi Marels en wat heb je er veel
Ziet er gezellig uit Marels!

Hier nog niets nieuws te geef. Nog steeds de tshirts en twee vesten. Die gaan maandag maar in de inzamelbak. En een klein beetje jongenskleren in maat 74, maar nog niet echt de moeite om op te sturen in een pakket. Tenzij iemand zit te springen om 2sweatbroekjes, twee rompertjes en een herfstjasje in maat 74.....

http://www.mijnalbum.nl/Album=8VNQJROD
Hallo allemaal, ik ben Nikoo en heb vooral veel babyspullen te geef: een complete flessenset van Chicco (nieuw) en vier flessen van Difrax die vrijwel nieuw zijn (twee groot, twee klein). Verder een Sophie baby speeltje, en kleertjes voor een meisje in maat 50/56.

Zelf ben ik op zoek naar kortingsbonnen voor de Efteling, of een kraskaart of misschien die van de Douwe Egberts. Is er iemand die ze toevallig heeft liggen?
Dankzij een "grappig" vriendinnetje heb ik 2 kaartjes voor de Nacht van Holland (via vakantieveilingen) voor 22 februari in de Ahoy. Wie weet dat ik er iemand enorm blij mee kan maken...?
Ik heb zo waa waa waa waanzinnig gedroomd
Ik ga vanavond even alle berichtjes mailen, verzendkosten overmaken, berichtjes terug zetten hier.

Met andere woorden, Tot vanavond!!
Lely, jouw pakketje is vandaag verzonden.

Shenan, ik ga nu strijken en dan kan ik jouw doos ook sluiten.

Oke, dat klinkt wel een beetje raar... Maar ik bedoel dus dat ik dan de laatste kleding er ook nog bij kan doen.

Ukkie, je weet het... het komt...
@mamak77

geeft niets hoor:P

we weten echt wel dat je het normaal bedoeld :P

edit: en alvast weer super bedankt natuurlijk :P
Ik heb nog:

Een mooie chinese kalender voor 2013. Gekregen bij de plaatselijke chinees. Vind m erg mooi maar past niet bij onze keuken.

Misschien dat hier iemand het leuk vind.

Ook nog de pc monitor, het pc bureau en de boxjes.

Deze moeten eigenlijk wel voor half januari weg anders gaan ze naar de kringloop.

Italiemeisjeviva @ hotmail.nl
quote:dinte schreef op donderdag 20 december 2012 21:40 Voor wie nog interesse heeft, de piano is er nog steeds

Dinte ik zou hem super graag willen hebben,

Hoe breed en hoog is de piano?

*ik kan geen piano spelen, nog niet *

Mijn enige probleem gaat vervoer zijn.

Even over nadenken.

On topic, ik heb mijn kast maar eens uitgeruimd en wat kleding stukken (niet super hoor) die ik 1 keer of nooit gedragen heb.

Zal zo proberen foto's te plaatsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven