Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
woensdag 20 februari 2013 om 12:25
Woepsie, het is dit mutsje: http://www.bambam.nl/prd.html?ProductID ... &maat=size
Voor zowel jongetjes als meisjes.
Voor zowel jongetjes als meisjes.
woensdag 20 februari 2013 om 17:15
quote:kersenvlaai2011 schreef op 20 februari 2013 @ 09:18:
@ Emmeline, weet niet of je nog op het forum geweest bent, maar ik ben zeer geïnteresseerd in de kaptafel. Heb je eventueel een foto voor mij?
Ik ben er weer. Keek op het weggeeftopic en dacht dat ze mijn berichtje hadden verwijderd maar blijkbaar sta ik hier op het ruiltopic.
Ik verhuis ook naar het weggeeftopic want heb alleen spullen om weg te geven.
@kersenvlaai, ik heb geen foto maar je kunt hem opzoeken op de online catalogus van Ikea. Het is de Hemnes kaptafel.
@ Emmeline, weet niet of je nog op het forum geweest bent, maar ik ben zeer geïnteresseerd in de kaptafel. Heb je eventueel een foto voor mij?
Ik ben er weer. Keek op het weggeeftopic en dacht dat ze mijn berichtje hadden verwijderd maar blijkbaar sta ik hier op het ruiltopic.
Ik verhuis ook naar het weggeeftopic want heb alleen spullen om weg te geven.
@kersenvlaai, ik heb geen foto maar je kunt hem opzoeken op de online catalogus van Ikea. Het is de Hemnes kaptafel.
woensdag 20 februari 2013 om 17:23
quote:Oslo schreef op 20 februari 2013 @ 06:20:
@ Emmeline Ik stuit vandaag voor het eerst op dit topic en lees dat je een wiegje hebt voor de bugaboo. Ik wil mijn wagen uitlenen aan een zwangere collega maar kan nergens het wiegje vinden dus als ik 'm mag dan super graag!
Ik ga binnenkort m'n zolder opruimen en dan heb ik vast dingen om weg te geven. Leuk topic!Oslo, je mag hem hebben. Ik weet alleen niet zeker of de draagbeugel erbij zit. Hier heb ik ook niet liggen. Maar die kun je ook apart bestellen. Hoe kan ik je een prive berichtje sturen om mijn emailadres door te geven? ben niet zo bekend met alle in en outs van de viva site namelijk.
@ Emmeline Ik stuit vandaag voor het eerst op dit topic en lees dat je een wiegje hebt voor de bugaboo. Ik wil mijn wagen uitlenen aan een zwangere collega maar kan nergens het wiegje vinden dus als ik 'm mag dan super graag!
Ik ga binnenkort m'n zolder opruimen en dan heb ik vast dingen om weg te geven. Leuk topic!Oslo, je mag hem hebben. Ik weet alleen niet zeker of de draagbeugel erbij zit. Hier heb ik ook niet liggen. Maar die kun je ook apart bestellen. Hoe kan ik je een prive berichtje sturen om mijn emailadres door te geven? ben niet zo bekend met alle in en outs van de viva site namelijk.
woensdag 20 februari 2013 om 18:46
Het ging snel met mijn spulletjes!
Ik heb alleen de magnetronsterilisator van Avent nog in de aanbieding!
Dat weggeeftopic is een goeie! Ik hoef namelijk ook niks terug te hebben voor wat ik hier plaats. Vind het veel te leuk om iemand blij te kunnen maken met iets dat ik niet (meer) gebruik.
Als iemand geïnteresseerd is in de sterilisator dan laat het even weten!
Ik heb alleen de magnetronsterilisator van Avent nog in de aanbieding!
Dat weggeeftopic is een goeie! Ik hoef namelijk ook niks terug te hebben voor wat ik hier plaats. Vind het veel te leuk om iemand blij te kunnen maken met iets dat ik niet (meer) gebruik.
Als iemand geïnteresseerd is in de sterilisator dan laat het even weten!
woensdag 20 februari 2013 om 21:08
quote:bikorimana schreef op 20 februari 2013 @ 19:53:
Te Ruil AH mini's :
Ik heb op dit moment alleen nog de volgende dubbel:
ui
pizza
vis
Deze heb ik nog nodig:
Cela Vita aardappels
citroen
kipkruiden
bonduelle
friet
pannekoek
cupcake
kip
mixer
HAK
koekje
knoflook
Bertolli
conimex
peper
pompoen
lipton thee
hertog ijs
mona
olieIk heb het koekje en rode peper dubbel! Ik wil wel ruilen voor de vis en de ui. Je kan me mailen op kikkerprinsesviva @ ziggo.nl
Te Ruil AH mini's :
Ik heb op dit moment alleen nog de volgende dubbel:
ui
pizza
vis
Deze heb ik nog nodig:
Cela Vita aardappels
citroen
kipkruiden
bonduelle
friet
pannekoek
cupcake
kip
mixer
HAK
koekje
knoflook
Bertolli
conimex
peper
pompoen
lipton thee
hertog ijs
mona
olieIk heb het koekje en rode peper dubbel! Ik wil wel ruilen voor de vis en de ui. Je kan me mailen op kikkerprinsesviva @ ziggo.nl
woensdag 20 februari 2013 om 21:55
Zaza!!!!!!! Mail me ff op rara2701@gmail.com