Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Ik heb gezegd dat ik mijn gyn ging bellen en dat ik het onaanvaardbaar vond en dat ze het moesten gaan regelen. Heel netjes allemaal.
Heeft mijn collega al gevraagd en aangezien beide collega's spaans kunne en ik niet heb ik dus niet gehoord waarom
Het gras aan de overkant is niet groen.
Héél herkenbaar hoor Kampen ik was ook nooit een held en heb het zelf een keer voor elkaar te krijgen dat ik half flauwviel. Ik werd gewoon helemaal dizzy van de spanning. Heb toen maar even een lage suikerspiegel gefaked
Dan zeg je dat je het antwoord in het Nederlands wil horen. Waarom kan hij spaans? Is hij van buitenlandse komaf?
Jullie zijn ineens druk

Ik zit opera te youtube. En overige klassieke muziek.
Hahaha goeie tik Ja ik heb een grote bek maar als t op mannen aankom kennen ze me niet meer trg hoor dan ben ik een stil en verlegen type
Ja heb veel te lullen...

Wat ben je aan het doen? En vooral waarom?

En wat is nou blue monday?
quote:Tikker schreef op 17 januari 2011 @ 19:44:

Dan zeg je dat je het antwoord in het Nederlands wil horen. Waarom kan hij spaans? Is hij van buitenlandse komaf?heb ik gevraagd en toen zei hij als jij je collega niet zover hebt gekregen om t je te vertellen hoor je t misschien morgen... Wat heb ik daar dan aan??? Nou hij is half portugees maar spreekt 3 a 4 talen. Maar goed k kreeg collega niet zover die zei nou meid ik zou een poging bij m wagen hoor maar ja schijtluis nummer 1 ikke dus hij mag wat harder werken
Same here Kampen! Er is zelfs ooit iemand op mij afgeknapt omdat hij niet snapte dat ik ook verlegen kon zijn. Hij dacht dat ik een spel met hem speelde Ik vond het alleen maar doodeng want ik wilde héél graag zijn vriendinnetje worden
anoniem_111863 wijzigde dit bericht op 17-01-2011 19:49
Reden: Voutje
% gewijzigd
Blue monday schijnt de meest depressieve dag van het jaar te zijn, de derde maandag van januari.

En ik zit klassieke muziek te youtuben.
Blue monday schijnt de dag te zijn voor de meeste mensen om depri te zijn want vakantie duurt nog eeuwen geen feestdagen in het verschiet en je moet weer werken want tis maandag
Ooowwwww ik ben helemaal niet depri. Heb wel gevoel voor drama vandaag, vandaar die vele smiley's
Ahhh tikker!! Zielig is dat. Maar je hebt nu toch een hele leuke vent?? tenminste hij lijkt me heel erg lief.
En ik heb vakantie tot ???????????
Zeg we moeten nadenken OVER TOPIC TITEL WANTUHHH THE END IS COMING
Ja tot wanneer heb jij vakantie???

Vandaag trouwens bij dokter geweest van werk zelf en die zei als ik zo doorga als ik nu doe, dan zit ik binnenkort thuis. Toen zei ik oww heeft u soms een glazenbol want het gaat goed hoor. Vond ie niet zo leuk
Nee Kampen dat is flauw van je collega('s)...Volgende keer gewoon weer aan hem vragen en als hij dan zegt dat hij het al heeft verteld dan zeg je maar dat je maar twee talen spreekt: Nederlands en de taal van de liefde, cursus??

Zo ik ben echt goed als het niet mezelf betreft!!

Ik heb een héeeeeele lieve vriend. Heb ik trouwens ook flink mijn best voor moeten doen! Was ook een bange Harrie!
Hij dan he, hij was de bange Harrie...
Jij hebt vakantie tot je een behoorlijke baan gevonden hebt
Waarom vindt hij/zij dat dan? En waarom vind jij van niet?
And yeeeet the end is neeeeaaaar!

And so I faaaaace the final curtaaaaiiiiiiiin!
Ja je bent echt heel goed als het niet over jezelf gaat ja

Mwahh ik ga morgen gewoon zeggen ( zegt ze nu dapper) zeg over gister allemaal heel mooi en misschien vallen ze er voor maar ik val meer voor de dingen die ik ook begrijp zoiets Daar ben ik dan wel bij de hand genoeg voor ook al krijg ik een rode kop.

Ja was je vriend bange harrry
Jij snapt 'm Marels!

Oke nieuwe topictitel:

- Booooooooooring!!!

- Marels verveelkasteel

- De kijkdoos

Pfff iemand nog iedeeen?
Ow hij zegt dat ik te veel hooi op mijn vork neem zoals diverse dingen op mij nemen op t werk, te veel sporten, weinig slaap onregelmatig leven en weinig ikke tijd dat was in t kort zijn antwoord. Maar goed ik zei dat ik dat allemaal wel kon bolwerken en dat ik nu echt wel een ikke tijd inlas en thuis gewoon wat rustiger aan doe.

Gesprek is trouwens tot stand gekomen door mijn lange periode ziek zijn en baas vond dat ik daar heen moest dat ter info
Ik denk ook nu ik een paar jaar vaste verkering heb dat ik (mocht het uitgaan, neeee ) mocht het uitgaan ik makkelijker ben in iemand zeggen dat ik die leuk vind. Heb nu meer de instelling wat heb ik te verliezen?!

Maar misschien is dat helemaal niet zo hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven