Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
He, ik ben onschuldig.... msn knalde er uit (lijkt 't forum wel )

Ik ben je eerste mail aan 't sturen via send2deliver, tik
Ik moet 1,5 dag van te voren spuiten. En dat ei (met paarse en witte stippen, als dat geen homo wordt...) mag natuurlijk pas woensdag na 16 uur 's middags springen anders hebben we alles voor niets gedaan...
Ik za me eens ff gaan aanmelden dan!
Iedereen naar msn
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ei ei ei en we zijn zo bliiiijjjjj.

Want Tikker gaat een beeb maken en daarvoor spuit ze midden in de nacht rotzooi in haar lijf.
En dat vieren wij.
En dat maakt ons blij!
Ei ei.
En ik ben d'r bij!

Ik ga afhaken, tot morgenavond!
Ik haak mee, tabee.

Dat rijmt.
En de laatsten zullen de eersten zijn en meer van dat soort onzin.
Gezellig hier...

Spuiten is gelukt vanacht, wel gemeen om uit je slaapt gehaald te worden en er vervolgens heel lang over doen om weer in te slapen.

Kat ligt weer eens heel ongelukkig op schoot en kan nu bijna niet bij toetsenbord. Dus ik kap er maar weer ff mee.
Is iedereen ontploft ofzo?
Daaaag

Nou niet onploft maar ik kwam thuis na een drukke dag ga even op de bank zitten en voor ik het wist werd ik een half uur geleden wakker op de bank met allerlei vouwen in mijn gezicht
Whoehahahaha, oud wijf!
Sta jij maar eens 2 dagen achter elkaar om 03:45 op kijken hoe het je vergaat
Daar heb je een punt. Ik doe het zonder laptop vandaag, vandaar dat ik kort van stof ben.

Maar morgenmiddag ben ik er!
Ik ook lig nu weer in bed. Ben gekapot. Tot morgen ofzo!!
Geloof niet dat we ons vandaag druk hoeven maken over een nieuwe topictitel.....

TIKKIE!!! Morgen insemineren toch? Ik duim zoooooo voor je!
Dankjedankje!!! JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spannend!!!!!

Ik heb ook al niet zoveel te melden. Heb net gegeten met vriendinnen en ben ook erg moe. Ga nog maar ff bankhangen en optijd naar bed.

Morgen de grote dag! Ach ik ben positief maar ook wel realistisch dat het echt niet de eerste keer raak zal zijn. Als het wel het geval is dan lul ik in 1x een topic vol
Ik ben weer te laat???? Nou dan plemp ik hier nog even mijn go happy go lucky dag neer. Begon geweldig vanmorgen. Ik rij op de A9, beginnen ze voor me te remmen en ik sta nog net op tijd stil. Helaas het busje achter me dus niet. BOEM.... Dikke deuk in mijn mooie dinkey toy auto. Sta je daar met je goeie gedrag om kwart over 7 's morgens op de vluchtstrook een schadeformulier in te vullen. Ik heb wel 's betere dagen gehad kan ik je zeggen.

Vanavond was wel leuk, op zoek gegaan naar een huis om de kerst door te brengen (ja we zijn d'r vroeg bij).

Tikker, heeeeeeel veeeeeeel succes!!!! Ik ga aan je denken!
O jee geen schade aan jou of kind?

Een leuk uitje kun je nooit te vroeg plannen!

Dankjewel! Vanavond gaat vriend nog even tegen eieren praten en dan komt het vast goed!
Alleen maar zoetgevooisde woordjes he, daar houden eitjes van

Ik zelf heb niets gelukkig en m'n medebewoner van m'n lijf ook niet. Iedereen vroeg of de klap hard was maar eigenlijk weet ik dat niet, gek he? Volgens mij niet. Ik stond eigenlijk al zo goed als stil en die ander was ook enorm aan 't remmen dus de klap zal wel mee zijn gevallen.
Gelukkig maar, dat vind ik altijd eng van een noodstop: redt de auto achter mij het ook? Is vaak in zo'n dat je dingen niet meer weet er door de adrenaline vergeet je heel snel details.

Uiteraard alleen maar hele lieve woordjes voor mij ei.
Lief ei van Tikker en Tikkervriend, zorg dat gij netjes bevrucht zult worden, wacht geduldig af en piek niet te vroeg. Een ei als gij zal een pracht toekomst tegemoet gaan als officieel Tikker-ei.

Ik ga m'n broodjes smeren voor morgen. Succes morgen he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven