Het grote Verveel-topic; the sequel
woensdag 27 oktober 2010 om 20:34
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 18 januari 2011 om 21:41
Dankjedankje!!! JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spannend!!!!!
Ik heb ook al niet zoveel te melden. Heb net gegeten met vriendinnen en ben ook erg moe. Ga nog maar ff bankhangen en optijd naar bed.
Morgen de grote dag! Ach ik ben positief maar ook wel realistisch dat het echt niet de eerste keer raak zal zijn. Als het wel het geval is dan lul ik in 1x een topic vol
Ik heb ook al niet zoveel te melden. Heb net gegeten met vriendinnen en ben ook erg moe. Ga nog maar ff bankhangen en optijd naar bed.
Morgen de grote dag! Ach ik ben positief maar ook wel realistisch dat het echt niet de eerste keer raak zal zijn. Als het wel het geval is dan lul ik in 1x een topic vol
dinsdag 18 januari 2011 om 21:50
Ik ben weer te laat???? Nou dan plemp ik hier nog even mijn go happy go lucky dag neer. Begon geweldig vanmorgen. Ik rij op de A9, beginnen ze voor me te remmen en ik sta nog net op tijd stil. Helaas het busje achter me dus niet. BOEM.... Dikke deuk in mijn mooie dinkey toy auto. Sta je daar met je goeie gedrag om kwart over 7 's morgens op de vluchtstrook een schadeformulier in te vullen. Ik heb wel 's betere dagen gehad kan ik je zeggen.
Vanavond was wel leuk, op zoek gegaan naar een huis om de kerst door te brengen (ja we zijn d'r vroeg bij).
Tikker, heeeeeeel veeeeeeel succes!!!! Ik ga aan je denken!
Vanavond was wel leuk, op zoek gegaan naar een huis om de kerst door te brengen (ja we zijn d'r vroeg bij).
Tikker, heeeeeeel veeeeeeel succes!!!! Ik ga aan je denken!
dinsdag 18 januari 2011 om 21:59
Alleen maar zoetgevooisde woordjes he, daar houden eitjes van
Ik zelf heb niets gelukkig en m'n medebewoner van m'n lijf ook niet. Iedereen vroeg of de klap hard was maar eigenlijk weet ik dat niet, gek he? Volgens mij niet. Ik stond eigenlijk al zo goed als stil en die ander was ook enorm aan 't remmen dus de klap zal wel mee zijn gevallen.
Ik zelf heb niets gelukkig en m'n medebewoner van m'n lijf ook niet. Iedereen vroeg of de klap hard was maar eigenlijk weet ik dat niet, gek he? Volgens mij niet. Ik stond eigenlijk al zo goed als stil en die ander was ook enorm aan 't remmen dus de klap zal wel mee zijn gevallen.