Het Grote weggeeftopic
woensdag 20 februari 2013 om 12:05
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 februari 2013 om 18:09
quote:_flower_ schreef op 24 februari 2013 @ 17:41:
Dan nog een stofzuiger
En een wii spelcomputer.
Daarbij twee balanceboarden (ik weet alleen niet met zekerheid of beide het doen, een er van is in ieder geval vorig jaar nog gebruikt)
Ook diverse controllors en spellen erbij.
Ik kan eventueel wel een lijstje maken van de spellen die ik heb.
Op te halen in omgeving Zaandam.
Mailen kan naar: viva_flower _ @ live.nlJe zou mijn jongens heel blij maken met de wii en een balanceboard, en als je nog een spelletje over hebt als choco niet wil dan ben ik helemaal gelukkig. Ik kan ze momenteel weinig geven sinds ik alleen ben, dus this will rock there day.
Dan nog een stofzuiger
En een wii spelcomputer.
Daarbij twee balanceboarden (ik weet alleen niet met zekerheid of beide het doen, een er van is in ieder geval vorig jaar nog gebruikt)
Ook diverse controllors en spellen erbij.
Ik kan eventueel wel een lijstje maken van de spellen die ik heb.
Mailen kan naar: viva_flower _ @ live.nlJe zou mijn jongens heel blij maken met de wii en een balanceboard, en als je nog een spelletje over hebt als choco niet wil dan ben ik helemaal gelukkig. Ik kan ze momenteel weinig geven sinds ik alleen ben, dus this will rock there day.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
zondag 24 februari 2013 om 18:29
quote:soley79 schreef op 23 februari 2013 @ 18:54:
[...]
Ibi, het zijn vooral boeken van Robin Cook en Michael Palmer, Robin Cook: invasie, narcose, brein, intern, verminkt, overdosis, seizure (engels), risico, experiment, coma, ademnood, besmet
Michael Palmer: doodse stilte, bijwerkingen, flashback, witte dood, hersendood,dood door schuld.
Nog een paar losse boeken in vergelijkbare stijl. Is dat wat voor je?
Lief dat je op mij reageert. Sommige van deze boeken lees ik wel maar die heb ik al dus iemand anders kan hier vast erg blij van worden!
Ik zal nog een foto maken van de naaimachine van de week!
[...]
Ibi, het zijn vooral boeken van Robin Cook en Michael Palmer, Robin Cook: invasie, narcose, brein, intern, verminkt, overdosis, seizure (engels), risico, experiment, coma, ademnood, besmet
Michael Palmer: doodse stilte, bijwerkingen, flashback, witte dood, hersendood,dood door schuld.
Nog een paar losse boeken in vergelijkbare stijl. Is dat wat voor je?
Lief dat je op mij reageert. Sommige van deze boeken lees ik wel maar die heb ik al dus iemand anders kan hier vast erg blij van worden!
Ik zal nog een foto maken van de naaimachine van de week!
zondag 24 februari 2013 om 18:48
quote:_flower_ schreef op 24 februari 2013 @ 17:30:
Hier ben ik weer.
Ben nog steeds niet klaar met alles uitzoeken maar heb weer een hele lijst met spullen. Ik zal het in delen doen in meerdere postings.
Mailen kan naar:
Even een TVP.
Heb eigenlijk al teveel boeken (en moet Mika's boeken nog uitlezen) maar er zitten een paar interessante titels bij, ook bij de tijdschriften.
Ben deze week weinig online en zie eind vd week wel of er nog wat van mijn gading over is....
Hier ben ik weer.
Ben nog steeds niet klaar met alles uitzoeken maar heb weer een hele lijst met spullen. Ik zal het in delen doen in meerdere postings.
Mailen kan naar:
Even een TVP.
Heb eigenlijk al teveel boeken (en moet Mika's boeken nog uitlezen) maar er zitten een paar interessante titels bij, ook bij de tijdschriften.
Ben deze week weinig online en zie eind vd week wel of er nog wat van mijn gading over is....
zondag 24 februari 2013 om 19:02
zondag 24 februari 2013 om 19:07
Zodra ik trouwens de tv van Usena opgehaald heb heb ik ook nog een grote, goed werkende beeldbuistelevisie in de aanbieding.
Echt eentje het heel mooi helder beeld.
marelsmarels@gmail.com
Echt eentje het heel mooi helder beeld.
marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
zondag 24 februari 2013 om 19:18
zondag 24 februari 2013 om 19:24
quote:Marels schreef op 24 februari 2013 @ 19:13:
Ik twijfel al een tijdje of ik er ook een dure weggever in zal gooien.
Ik heb nog een prachtige zonnebril van Vogue, zonder sterkte.
Alleen voor iemand bij wie ie heel goed terecht komt dus.Ha Marels .... hoe ziet de zonnebril er uit qua montuur. Heb je er een fotootje van? Als het montuur een beetje mijn stijl is, heb ik absoluut interesse. Enne .... hij komt wel goed terecht bij mij hoor
Ik twijfel al een tijdje of ik er ook een dure weggever in zal gooien.
Ik heb nog een prachtige zonnebril van Vogue, zonder sterkte.
Alleen voor iemand bij wie ie heel goed terecht komt dus.Ha Marels .... hoe ziet de zonnebril er uit qua montuur. Heb je er een fotootje van? Als het montuur een beetje mijn stijl is, heb ik absoluut interesse. Enne .... hij komt wel goed terecht bij mij hoor
zondag 24 februari 2013 om 19:29
quote:Marels schreef op 24 februari 2013 @ 19:18:
Donkerblauw of heel lichtblauw?
Hij moet mij ook nog staan enzo natuurlijk, maar goed, ik kan er altijd weer ergens anders blij mee maken.
Hoe kom je trouwens in vredesnaam aan een nieuw montuur zonder glazen er in?
Dat waren de perks van een opticien als partner hebben...
Besteld voor mij, maar staat bij mij niet mooi.
Donkerblauw of heel lichtblauw?
Hij moet mij ook nog staan enzo natuurlijk, maar goed, ik kan er altijd weer ergens anders blij mee maken.
Hoe kom je trouwens in vredesnaam aan een nieuw montuur zonder glazen er in?
Dat waren de perks van een opticien als partner hebben...
Besteld voor mij, maar staat bij mij niet mooi.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
zondag 24 februari 2013 om 19:30
zondag 24 februari 2013 om 19:33
quote:_flower_ schreef op 24 februari 2013 @ 17:39:
Een zwarte bureaustoel
Een gitaarstandaard
Een klein filterkoffie apparaat voor 2 kopjes koffie
Twee glazen deksel voor op een hapjespan
Een slaapmatje (1m65)
Een luieremmer
difraxflesje
2 eetkamerstoelen
kantoorartikelen:
Perforator, pennenbakje, plakbandhouder,
Dan ook nog een aantal CD's
Daar heb ik nog geen lijst van maar ze gaan wel allemaal weg. Zal ik later even hier neerzetten.
Mailen kan naar: viva_flower _ @ live.nlZit er een deksel bij die op de hapjespan past die ik ook van jou heb overgenomen? Dat zou fijn zijn, dan heb ik zeker interesse. En wat voor eetkamerstoelen zijn het?
Een zwarte bureaustoel
Een gitaarstandaard
Een klein filterkoffie apparaat voor 2 kopjes koffie
Twee glazen deksel voor op een hapjespan
Een slaapmatje (1m65)
Een luieremmer
difraxflesje
2 eetkamerstoelen
kantoorartikelen:
Perforator, pennenbakje, plakbandhouder,
Dan ook nog een aantal CD's
Daar heb ik nog geen lijst van maar ze gaan wel allemaal weg. Zal ik later even hier neerzetten.
Mailen kan naar: viva_flower _ @ live.nlZit er een deksel bij die op de hapjespan past die ik ook van jou heb overgenomen? Dat zou fijn zijn, dan heb ik zeker interesse. En wat voor eetkamerstoelen zijn het?
zondag 24 februari 2013 om 19:35
Hoi Mail30,
Zeer nieuwsgierig naar het montuur van de bril- moet al een poos aan de bril maar was nog even in de ontkenning. Zou mij heel goed uitkomen om een montuur zonder glazen te hebben want moet denk ik toch iets lastigs kwa glazen ( 1 oog ziet sowieso niks). Mailen kan naar zebu@post.com
Zeer nieuwsgierig naar het montuur van de bril- moet al een poos aan de bril maar was nog even in de ontkenning. Zou mij heel goed uitkomen om een montuur zonder glazen te hebben want moet denk ik toch iets lastigs kwa glazen ( 1 oog ziet sowieso niks). Mailen kan naar zebu@post.com
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?