Het Grote weggeeftopic
woensdag 20 februari 2013 om 12:05
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 20 februari 2013 om 14:10
Kan ik verder hier nog iemand blij mee maken?
- Winnie The Pooh 10 in 1 puzzel
- Winnie The Pooh kleurenspel
-Emte boerderij-actie knuffels
-klein spiraalspelletje
-3 sinterklaasboekjes
-Sinterklaaspuzzel
-Sinterklaas prikblok
-2 Jip en Janneke boekjes
-Cars kleurboekje met stickers
-klein prinsessen fotoalbumpje
-Nijntje memory, helaas zonder doos
-Bambino bruine fleece wikkeldeken
- 1 ongebruikte kruikenzak (voor zo'n ijzeren kruik)
-rode stoelzitverkleining (voor een kinderstoel)
-blauw winnie the pooh boxkleed
-2 lakentjes & klein fleecedekentje voor de kinderwagen
-4 boeken voor volwassenen (Char Innerlijke Kracht, Plan B, Posh&Becks, Op zoek naar een zigeunervader, Blauwe Plekken)
- Winnie The Pooh 10 in 1 puzzel
- Winnie The Pooh kleurenspel
-Emte boerderij-actie knuffels
-klein spiraalspelletje
-3 sinterklaasboekjes
-Sinterklaaspuzzel
-Sinterklaas prikblok
-2 Jip en Janneke boekjes
-Cars kleurboekje met stickers
-klein prinsessen fotoalbumpje
-Nijntje memory, helaas zonder doos
-Bambino bruine fleece wikkeldeken
- 1 ongebruikte kruikenzak (voor zo'n ijzeren kruik)
-rode stoelzitverkleining (voor een kinderstoel)
-blauw winnie the pooh boxkleed
-2 lakentjes & klein fleecedekentje voor de kinderwagen
-4 boeken voor volwassenen (Char Innerlijke Kracht, Plan B, Posh&Becks, Op zoek naar een zigeunervader, Blauwe Plekken)
woensdag 20 februari 2013 om 14:11
quote:Shenandoah schreef op 20 februari 2013 @ 14:08:
@jetfreggel
Ik heb wel interesse in winterkleding in die maat
Mijn zoon valt komende winter daar precies in!
@fabienne
Schattige dingen zitten erbij, soms is het jammer een jongen te hebben als je zulke leuke meisjesdingen ziet (geintje hoor )
Ik heb een jongen en een meisje. Ik stond toen ik alleen zoon had te kwijlen bij de meisjes spullen en vanaf het moment dat ik wist dat ik een meisje zou krijgen heb ik echt zoveel minder leuke dingen gevonden dan toen ik een jongen had.
Ik heb net een mega H&M bestelling gedaan, en heb (op een pak rompers na) echt alleen maar spul voor zoon besteld
@jetfreggel
Ik heb wel interesse in winterkleding in die maat
Mijn zoon valt komende winter daar precies in!
@fabienne
Schattige dingen zitten erbij, soms is het jammer een jongen te hebben als je zulke leuke meisjesdingen ziet (geintje hoor )
Ik heb een jongen en een meisje. Ik stond toen ik alleen zoon had te kwijlen bij de meisjes spullen en vanaf het moment dat ik wist dat ik een meisje zou krijgen heb ik echt zoveel minder leuke dingen gevonden dan toen ik een jongen had.
Ik heb net een mega H&M bestelling gedaan, en heb (op een pak rompers na) echt alleen maar spul voor zoon besteld
woensdag 20 februari 2013 om 14:12
quote:Kokolientje schreef op 20 februari 2013 @ 13:14:
Halleluja we zijn weer terug !
Thanks Mods !
Ik heb een hele stapel kinderboeken te geef, varieert van baby/peuter tot en met groep 2.
Ik wil ze wel in 1 keer allemaal kwijt als je interesse hebt hoor ik het wel dan maak ik een lijst.Ik heb wel interesse in de boeken. Er word hier heel veel gelezen, dus nieuwe boeken zijn altijd welkom.
Halleluja we zijn weer terug !
Thanks Mods !
Ik heb een hele stapel kinderboeken te geef, varieert van baby/peuter tot en met groep 2.
Ik wil ze wel in 1 keer allemaal kwijt als je interesse hebt hoor ik het wel dan maak ik een lijst.Ik heb wel interesse in de boeken. Er word hier heel veel gelezen, dus nieuwe boeken zijn altijd welkom.
woensdag 20 februari 2013 om 14:15
quote:lelytjevandalen schreef op 20 februari 2013 @ 14:11:
[...]
haha, je zoon wordt dus goed verwend.
Hier heeft zoon onderhand een grotere gaderobe dan mama, en er zijn op zich genoeg leuke dingen te krijgen, maar jurkjes zijn zo schattig
[...]
haha, je zoon wordt dus goed verwend.
Hier heeft zoon onderhand een grotere gaderobe dan mama, en er zijn op zich genoeg leuke dingen te krijgen, maar jurkjes zijn zo schattig
woensdag 20 februari 2013 om 14:43
Ik ben ook aan het opruimen, geen kinderkleding maar wel servies!
4 gebroken witte (de kleur dus, ze zijn nog heel haha)pastaborden met in de rand tekst in het zwart ("pasta ravioli pasta fusili)
3 vrij ruime kommetjes bijpassend (helaas 1 stuk gegaan) ook met tekst (aan de buitenkant, insalata pomodori)
Verder nog 6 schattige retro achtige koffiekopjes. 6 stuks op voetje, zilverkleurige buitenkant en pastelkleurige binnenkant (2 roze, 2 blauwe, 2beige) 3 zijn nog helemaal top maar de andere 3 helaas kleine blusjes en bij 1 stukje uit t voetje.
4 kleine waterglaasjes (hoog model, geen picardie) 1 heeft klein blusje.
Alles kan in de vaatwasser!
Wie interesse heeft/foto wilt zien kan me mailen op viva la doperwt @ hotmail . nl (alles aan elkaar natuurlijk) Ik woon in NoordHolland west
4 gebroken witte (de kleur dus, ze zijn nog heel haha)pastaborden met in de rand tekst in het zwart ("pasta ravioli pasta fusili)
3 vrij ruime kommetjes bijpassend (helaas 1 stuk gegaan) ook met tekst (aan de buitenkant, insalata pomodori)
Verder nog 6 schattige retro achtige koffiekopjes. 6 stuks op voetje, zilverkleurige buitenkant en pastelkleurige binnenkant (2 roze, 2 blauwe, 2beige) 3 zijn nog helemaal top maar de andere 3 helaas kleine blusjes en bij 1 stukje uit t voetje.
4 kleine waterglaasjes (hoog model, geen picardie) 1 heeft klein blusje.
Alles kan in de vaatwasser!
Wie interesse heeft/foto wilt zien kan me mailen op viva la doperwt @ hotmail . nl (alles aan elkaar natuurlijk) Ik woon in NoordHolland west
woensdag 20 februari 2013 om 15:31
woensdag 20 februari 2013 om 15:37
quote:bordie2 schreef op 20 februari 2013 @ 15:26:
ik lig in scheiding dames en kan dus van alles gebruiken , dus heb je nog wat , laat het me dan weten , alvast bedankt
Ik heb een aantal volle zegelboekjes van de kaasboer op de markt en daarmee kan je voor thee- en handdoeken sparen.
Zal even kijken welke kaasboer en waar die in het land staan
ik lig in scheiding dames en kan dus van alles gebruiken , dus heb je nog wat , laat het me dan weten , alvast bedankt
Ik heb een aantal volle zegelboekjes van de kaasboer op de markt en daarmee kan je voor thee- en handdoeken sparen.
Zal even kijken welke kaasboer en waar die in het land staan