Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nu zijn de topics weer apart?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ja, om het gemakkelijk en overzichtelijk te houden, denk ik
@jetfreggel

Ik heb wel interesse in winterkleding in die maat

Mijn zoon valt komende winter daar precies in!

@fabienne

Schattige dingen zitten erbij, soms is het jammer een jongen te hebben als je zulke leuke meisjesdingen ziet (geintje hoor )
Jaaaaaaaaaa daar zijn we weer.

ben gruwelijk benieuwd wie het blauwe theekopje is trouwens, ken ik je?

Ik heb op dit moment niet heel veel weg te geven. Maar man en ik zijn enorm aan het ruimen in huis dus er komt genoeg door nog.
Kan ik verder hier nog iemand blij mee maken?

- Winnie The Pooh 10 in 1 puzzel

- Winnie The Pooh kleurenspel

-Emte boerderij-actie knuffels

-klein spiraalspelletje

-3 sinterklaasboekjes

-Sinterklaaspuzzel

-Sinterklaas prikblok

-2 Jip en Janneke boekjes

-Cars kleurboekje met stickers

-klein prinsessen fotoalbumpje

-Nijntje memory, helaas zonder doos

-Bambino bruine fleece wikkeldeken

- 1 ongebruikte kruikenzak (voor zo'n ijzeren kruik)

-rode stoelzitverkleining (voor een kinderstoel)

-blauw winnie the pooh boxkleed

-2 lakentjes & klein fleecedekentje voor de kinderwagen

-4 boeken voor volwassenen (Char Innerlijke Kracht, Plan B, Posh&Becks, Op zoek naar een zigeunervader, Blauwe Plekken)
quote:Shenandoah schreef op 20 februari 2013 @ 14:08:

@jetfreggel

Ik heb wel interesse in winterkleding in die maat

Mijn zoon valt komende winter daar precies in!

@fabienne

Schattige dingen zitten erbij, soms is het jammer een jongen te hebben als je zulke leuke meisjesdingen ziet (geintje hoor )

Ik heb een jongen en een meisje. Ik stond toen ik alleen zoon had te kwijlen bij de meisjes spullen en vanaf het moment dat ik wist dat ik een meisje zou krijgen heb ik echt zoveel minder leuke dingen gevonden dan toen ik een jongen had.

Ik heb net een mega H&M bestelling gedaan, en heb (op een pak rompers na) echt alleen maar spul voor zoon besteld
quote:Kokolientje schreef op 20 februari 2013 @ 13:14:

Halleluja we zijn weer terug !

Thanks Mods !

Ik heb een hele stapel kinderboeken te geef, varieert van baby/peuter tot en met groep 2.

Ik wil ze wel in 1 keer allemaal kwijt als je interesse hebt hoor ik het wel dan maak ik een lijst.Ik heb wel interesse in de boeken. Er word hier heel veel gelezen, dus nieuwe boeken zijn altijd welkom.
@Jetfreggel ik heb eventueel ook interesse in kleding 86/92.
quote:lelytjevandalen schreef op 20 februari 2013 @ 14:11:

[...]

Ik heb een jongen en een meisje. Ik stond toen ik alleen zoon had te kwijlen bij de meisjes spullen en vanaf het moment dat ik wist dat ik een meisje zou krijgen heb ik echt zoveel minder leuke dingen gevonden dan toen ik een jongen had.

Ik heb net een mega H&M bestelling gedaan, en heb (op een pak rompers na) echt alleen maar spul voor zoon besteld

haha, je zoon wordt dus goed verwend.

Hier heeft zoon onderhand een grotere gaderobe dan mama, en er zijn op zich genoeg leuke dingen te krijgen, maar jurkjes zijn zo schattig :P
Jurkjes zijn vooral schattig als ze kunnen lopen

Voor nu zijn het vooral omhoogkruipers.
haha, volgens mij is dat nu met alles, zoonlief zijn shirts zitten ook geregeld onder zijn oksels. Trekt hij het niet zelf omhoog, dan kruipt het wel omhoog ;P
Ik heb net 2 vriendinnen gemaild met foto's van jurkjes. Alles wat er overblijft, zal ik hier ook aanbieden. Jurkjes en rokjes raak ik vaak wel kwijt.

@ Shenandoah: Het joggingbroekje maat 80 kan ook voor een jongetje, is een donkergrijze.
Jet en giraf, mailen kan op koko.75apestaartjelive.nl

Er is genoeg voor jullie beiden
Als iemand zomerkleding maat 98 heeft (voor een meisje), dan hou ik me aanbevolen.
Ik ben ook aan het opruimen, geen kinderkleding maar wel servies!

4 gebroken witte (de kleur dus, ze zijn nog heel haha)pastaborden met in de rand tekst in het zwart ("pasta ravioli pasta fusili)

3 vrij ruime kommetjes bijpassend (helaas 1 stuk gegaan) ook met tekst (aan de buitenkant, insalata pomodori)

Verder nog 6 schattige retro achtige koffiekopjes. 6 stuks op voetje, zilverkleurige buitenkant en pastelkleurige binnenkant (2 roze, 2 blauwe, 2beige) 3 zijn nog helemaal top maar de andere 3 helaas kleine blusjes en bij 1 stukje uit t voetje.

4 kleine waterglaasjes (hoog model, geen picardie) 1 heeft klein blusje.

Alles kan in de vaatwasser!

Wie interesse heeft/foto wilt zien kan me mailen op viva la doperwt @ hotmail . nl (alles aan elkaar natuurlijk) Ik woon in NoordHolland west
@Kokolientje Leuk ik heb je gemaild!
ik lig in scheiding dames en kan dus van alles gebruiken , dus heb je nog wat , laat het me dan weten , alvast bedankt
quote:Kokolientje schreef op 20 februari 2013 @ 13:22:

[...]

Hebben wij samen gemaild want dan denk ik dat ik weet wie jij bent ?Volgens mij niet. Maar ik heb met zoveel mensen gemaild via het weg geef topic dat het ook zomaar weer wel zou kunnen.
quote:bordie2 schreef op 20 februari 2013 @ 15:26:

ik lig in scheiding dames en kan dus van alles gebruiken , dus heb je nog wat , laat het me dan weten , alvast bedankt

Vreselijk. Geen prettige situatie. Wat kun je gebruiken? Dan kijk ik of ik iets voor je heb.

Sterkte

Ik heb een aantal volle zegelboekjes van de kaasboer op de markt en daarmee kan je voor thee- en handdoeken sparen.

Zal even kijken welke kaasboer en waar die in het land staan
Het gaat om deze kaasboer:

link naar kaasboer

heb je er wat aan?

ik lig in scheiding dames en kan dus van alles gebruiken , dus heb je nog wat , laat het me dan weten , alvast bedanktLekkere binnenkomer
Mocht bordie het niet willen hebben, het is voor de liefhebber !!!
bordie2, 34 minuten geledenik lig in scheiding dames en kan dus van alles gebruiken , dus heb je nog wat , laat het me dan weten , alvast bedankt

Fijne binnenkomer...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
sorry maylea, ik kan wel een heel verhaal gaan typen maar de situatie blijft hetzelfde.

als je meer wilt weten moet je mijn topic even lezen.

lelytjevandalen, ik kom nooit mbij die kaashandel maar hij staat wel op een markt bij ons in de buurt, dus graag......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven