Het Hol - the roadtrip

16-05-2007 21:25 1879 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Anti-deceptie ringetjes voor Q en gefeliciteerd met alwéér een mijlpaal.....

Met mini2 gaat het weer helemaal goed. Ze heeft lekker geslapen, heeft nog wel hier en daar pijn en ze is nogal stijf, maar ze wilde toch op de fiets naar school. Ik ben nog even via een omweg naar het kruispunt gefietst waar ze gisteren aangereden was, voor het geval ze daar in de stress zou schieten, maar vanuit mijn schuilplaats achter de bosjes (ik hoop niet dat ik een rare indruk heb gewekt) zag ik dat ze er vol vertrouwen langs ging. Dikke thumbs up voor mini2 dus
Van mij ook voor mini2 een dikke duim!

Wat een schrik!

Q, gefeliciteerd met de ondertrouw!!

En ik weet niet of daar een verlovingsring bijhoort, zou kunnen.

Ik kan me sowieso niets herinneren van mijn eigen ondertrouw en verlovingsringen..... de verlovingsring, die heb ik niet om dus die zal ik dan wel nooit gekregen hebben...;)

Een raar idee dat ik straks mijn trouwring af ga doen. Ik heb hem nog om en weet eigenlijk niet precies wat het goede moment is om hem ineens af te doen...

En Pom, alles goed?

Nijn, ja, Demo kent dollysdotsvriend ook een beetje, vooral van gezicht.

Ik moet nog even teruglezen over de toestanden daar bij julllie, heb ik niet goed in me opgenomen, volgens mij.
quote:

quote: lonbonton reageerde

(Geve, ik kom vast en zeker eens langs in la France, met een volkswagenbus met gordijntjes. Die heb ik nog wel niet maar dat komt nog wel..;))Goed hoor, met of zonder gordijntjes: ik herken je wel aan je neus. :P

De huurders van de kleine boerderij zijn zich al 2 maanden de pleuris aan het werken om het terrein van de camping pico bello in orde te zetten (ik betaal ze wel natuurlijk). Ik was er vorige week nog en het ziet er prima uit. En als je in juli zou komen: ik heb dit jaar 18 hectare zonnebloemen geplant en die staan dan allemaal in bloei, het is echt sprookjesachtig. Ik ben er 2e en 3e week van juli en 2e en 3e week van augustus, dus als je kans ziet, kom dan gerust eens langs. ;)

Ik zie deze posting nu pas.

Andere hollers ook interesse om mee te gaan in het busje misschien?

Dat wordt helaas wel pas volgend jaar, want ik héb nog geen busje...
.
Met mij Q? Rustig aan, gewoon rustig aan doen en dan kom ik behoorlijk goed de dag door. Het heeft gewoon zijn tijd nodig om te herstellen.

Hoe kom ik aan een halve baby uitzet? Mijn zus gaat verhuizen en die had heel veel spullen klaar staan voor de stort. In mijn ogen niet direct stort spullen, dus haar een handje geholpen door alles mee te nemen. Er zaten enorm veel super mooie knuffels tussen, heel veel baby spullen en heel veel speelgoed.

Maar er zijn al twee knuffels naar Mini 2 gegaan, vanwege haar ongeluk.

Deze ochtend kwam ik de buurkinderen tegen en die hadden knikkers. Ik had met een oog gezien dat er ook knikkers tussen zaten en vanzelfsprekend mochten deze kinderen de knikkers hebben. Duszzzzzzzzzzzzzzz nu is de hele hoop geplunderd. Alle knuffels zijn weg, alle baby spullen. Er is alleen nog een aankleedkussen hier.

Ook de kinderdekbedden waren bijzonder welkom, omdat die van hun versleten waren.

Sorry Q..........

Allereerst gefeliciteerd met de ondertrouw.

Maar even over het ringverhaal. Q what's in a ring? CB heeft er zeer vele, maar is niet gelukkig. Diana had een knoeperd van een ring met haar verloving. Zelfs ik heb een verlovingsring van een voorbije liefde.

Echte liefde zit in het hart en niet in de bling bling.

Ben tevreden met wat je hebt en wie weet.

Lon, wanneer ga je eigenlijk echt verhuizen?

Lil, hoe is de stand van zaken eigenlijk bij jou?

Nijn, de onrust te C goed doorgekomen. Het was nogal wat zag ik op het journaal. Ik kreeg er echt zo'n arme Nijn gevoel bij.

Loom, moet ik nog steeds stand byblijven zitten?
Mogge meisjes.  met lang houdbare melk, yek, maar helaas, daar zullen we het mee moeten doen. Maar volgens Chavez zijn er geen tekorten hoor mensen!!

Q, ik was je helemaal vergeten te feliciteren! *mwa* :R Bij ons is het andersom gegaan, ik was volgens mij helemaal niet verloofd en kreeg wel een verlovingsring. :D Die zit nu samen met m´n trouwring om m´n linkerringvinger. Lon, welke hand heb jij ´m? En Loom, heb jij een trouwring? En Q, weet je al om welke hand je ´m gaat doen? Belangrijke vragen hoor!!

Gisteren zaten PP en ik met open mond (nog net niet te kwijlen) op de bank, bij het zien van de rellen hier niet zover vandaan. Een groepje mannen met rode petjes en truien aan (= Chavistas, makkelijk te herkennen) stond vanuit een overheidsgebouw te schieten op de demonstranten. Even later zag je een groepje demonstranten een gebouw in rennen (vluchten?), waarna een politieagent erheen rende en naar binnen begon te schieten. :?

Ze schieten met rubberkogels schijnt het, maar toch... En Chavez blijft alles maar recht lullen. Het is vreselijk creatief van hem, ik ben echt benieuwd wat hij hier nou weer van maakt. 9 van de 10 x is het uiteindelijk de schuld van die honden van de oppositie en zijn het allemaal lafaards en moeten ze maar lekker oprotten. Ja echt! Dat zegt deze president over een deel van z´n eigen bevolking. Het is echt niet te filmen.

Gisteren waren we aan´t eten met PP´s collegas (uit eten uiteindelijk want het etentje thuis ging niet door want de cateraar kwam niet en ik had niks in huis gehaald, omdat we een cateraar hadden ingehuurd ), anyway, ik vroeg aan een van die mensen; maar waarom polariseert hij het volk zo? Wat voor doel dient dat voor hem? Hij zou toch het volk moeten willen samenbrengen? Maar volgens haar is dat juist 1 van de kenmerken van de dictator, de oppositie kompleet monddood maken of ze wegjagen. Dan hou je een groep van ja-knikkers over en kan je zonder problemen je programma doordrukken.

Zit wel wat in ja.
quote:Loom, moet ik nog steeds stand byblijven zitten?Nee hoor pom! Dank voor het staande bij zijn zo ver, maar mini2 is weer helemaal de oude. Ze kwam net vrolijk van school teruggefietst en zit nu met een vriendinnetje de bovenverdieping te verherHawaiien. Helemaal niets meer aan de hand!
Loom, wat cool van je dat je vanuit de bosjes naar Mini2 ging liggen gluren, of ze niet bang was.
OMG. Ik lees net een berichtje over Chavez in de telegraaf, en hij wordt echt zo paranoide. Hij ziet overal spoken; Globivision zond een filmpje uit van een aanslag op de paus, en daarin ziet hij een oproep om hem te vermoorden.

Ohohoh, ik heb echt te doen met de V´zolanen. En ik zal blij zijn als we hier weg kunnen. :(
Ehm....

Nijn, is het nog wel slim van mijn lief om de 10e naar V te gaan ? Klinkt niet alsof je het daar nu zo gezellig hebt....

Waar gaan de rellen eigenlijk om? (IK moet zeker nog verder terug lezen he ;)?)

Loom, mini aangereden :o Mini, die altijd zo voorzichtig is... GElukkig maar dat het goed is afgelopen...
Ja, goed punt, Roque. Op dit moment zou ik zeggen van beter niet gaan. Maar het kan ook over een paar dagen over zijn hoor. Mensen zijn het protesteren meestal snel zat.

Hoewel... ik weet het niet. Dat dit tv station gesloten is, is in mijn ogen wel een echt keerpunt in de "oorlog" tussen Chavez en de oppositie. Iedereen is boos en gefrustreerd, of blij en overmoedig. Het land is echt diep verdeeld nu.

En in 2002 hebben ze ook maandenlang gestaakt, dus tsja, het zou zomaar best lang kunnen duren. Ik weet het gewoon niet. Even afwachten maar. Ik denk dat als je BZ of de Ambassade belt, ze het hem afraden, maar ik moet zeggen, die zijn ook altijd wel een beetje overdreven bezorgd in mijn opinie.
Wanneer ik ga verhuizen?

Er zijn wat toestanden met borman over financien, oa meetekenen hypotheek als de scheiding nog niet rond is op de dag vd aanvaarding, dus het gaat niet zo goed, hier. Wat een zenuwtoestand, nog even doorbijten en dan wordt het hopelijk rustig want er speelt op het moment een hele hoop gedoe.

Maar.....ik ga vanavond lekker naar de kroeg in het dorp hiernaast (wordt mijn nieuwe woonplaats) met een gelijkgestemde. (Ook scheiding, ook autismeproblematiek, óók hypotheek problemen...)

Dus dan gaan we eens even een welverdiende borrel pakken...
Lon, je hebt het verdiend!
Lon, wat een ellende! Je zou toch denken dat de Bijna-Ex juist snel een onderkomen voor zijn kinderen zou willen?! Zoals Nijn ook al opmerkte; je hebt 'em verdiend!

Arme Mini2! Wat een traumatisch voorval voor zo'n klein ding. Heel begrijpelijk Loomstra dat je je in de bosjes hebt verstopt om de boel in de gaten te houden. Ik denk dat de meneer de Agent dat ook wel zou begrijpen......( mijn emoticons doen ut niet, maar grijns-smiley)

Over trauma's gesproken; Q je moet Man-to-be maar eens vertellen dat je wel een glimmer aan den vinger wenst voor deze speciale gelegenheid. Waar nodig kan ik je wel voorzien van redelijke doch overtuigende argumenten.

Hier ook onrustig net als in C bij Nijn. Hier gelukkig geen kogels en brandende dingen maar desalnietemin een paar dagen voorzichtig geweest. Sucks!

Doen de Nijntjes wel voorzichtig!!

Buiten dat het wat onrustig was hoero weinig te melden. Eaur is bijna beter; tis nu een schimmelinfectie in mijn geluidskanaal. K wist niet eens dat je daar ook een schimmelinfectie kan krijgen. Anyho, ben erg blij want ik vlieg aankomend weekend en met een pijnend eaur is dat niet zo'n goed plan.
Een schimmelinfectie in je oor? Hoe kom je dáár aan? :? En waarom is het onrustig bij jullie lil? Bij Nijn is het een doorgeschoten despoot, heb ik begrepen, maar ik heb over jullie contreien niets gehoord of gelezen, recentelijk.

lon, balen van dat gedoe. Hopelijk word het rustig als als het geregel achter de rug is.

Nijn, hoe heftig is het bij jullie? Merken jullie er bv thuis iets van of is het in de wijk wel rustig?
Mogge meisjes. Hoi Lil, gezellig dat je weer wat vaker komt posten! :) Heeft maar eventjes geduurd he, voordat je echt goed aangesloten was? :P Ik weet eigenlijk niet eens in welk land je zit....

Loom, hier bij ons is het gelukkig rustig. Maar vanaf mijn balkon kan ik wel de mensen horen schreeuwen en op hun pannen rammelen. En afgelopen zaterdag en zondag gingen hier om 10 uur en om 12 uur ´s avonds alle allarmen af, uit protest. PP´s kantoor ligt aan een grote straat waar van de week geschoten werd, en veel onrust was. Het begint steeds ´s middags, mensen gaan kennelijk ´s morgens eerst even werken of naar de universiteit ofzo. Dus we merken er wel wat van, maar we kunnen het met een beetje gezond verstand wel vermijden.

Ik zal zo het nieuws even aanzetten, kijken hoe het nu is. Maar als je het nieuws hoort, weet je nog niks hoor. De oppositie zegt dat de de politie op de protesterende studenten schiet, en Chavez zegt dat de studenten waren begonnen met stenen gooien. Iedereen heeft het grootste gelijk van de wereld. Ze maken elkaar belachelijk en je weet gewoon niet wat waar is en wat niet.
Een schimmelinfectie in je oor Lil :o? En vliegen? Kom je weer naar het mooie Nederland :D?

Mini weer helemaal beter?

Q nog steeds geen glimmer ;)?

Nijn, mijn lief is niet onder de indruk. Hij gelooft niet zo dat het onrustig is. En zijn collega gaat ook gewoon, dus echt erg kan het nooit zijn . Dat je het even weet... . Maar goed: volgend weekend komt mijn lief dus jouw kant op .
Ha Rook!

Ja, mini is weer helemaal beter. En volstrekt niet getraumatiseerd, naar het zich laat aanzien. Ze had wel bedacht dat het een goed idee was om nóg beter op te gaan letten in het verkeer, aangezien het haar eigen fout was (zei ze zelf en klopt ook wel....) Kortom, een leerzame close encounter of the third kind.

Ze is nu naar Grunn. Lekker rustig weekend zou je zeggen, ware het niet dat we morgen een feestje hebben in de DMZ tussen Grins en Fraaislaand. Het zou handiger zijn geweest als de vriendenkring gewoon mee was verhuisd.... ;)
Mogge meisjes. Q, hoe gaat het met de voorbereidingen? En de buik, groeit ´ie een beetje? Wat zegt de gyn ervan? Alles onder controle?

Gisteren gingen PP en ik even een drankje doen in een barretje hier in de buurt. Wij een beetje babbelen, ik vertellen over dat boek wat ik aan´t lezen ben. Zegt hij: dat vertelde je laatst ook al.

Baf.

Dahag sfeer. Nou ben ik meestal niet zo fijngevoelig maar gisteren was het ineens even helemaal op. Kleine dijkdoorbraak van mijn kant. Ik had al de sterss in m´n lijf de hele week om dat gedoe hier in de stad, en dan nog de onzekerheid over waar we heengaan en wanneer, en wanneer dan naar NL op vakantie. ;(

Wel goed om alles weer even eruit te gooien en dingen op een rijtje te zetten. We zijn het erover eens dat de rek er echt wel uit is voor ons hier in C, en dat we gewoon lekker weggaan. Ik ga nu waarschijnlijk alvast eerder naar NL met KN, dan komt hij er een weekje ofzo later achteraan met de rest. 

Dus: see you eind juli!! :$
Mogge meisjes. Q, hoe gaat het met de voorbereidingen? En de buik, groeit ´ie een beetje? Wat zegt de gyn ervan? Alles onder controle?

Gisteren gingen PP en ik even een drankje doen in een barretje hier in de buurt. Wij een beetje babbelen, ik vertellen over dat boek wat ik aan´t lezen ben. Zegt hij: dat vertelde je laatst ook al.

Baf.

Dahag sfeer. Nou ben ik meestal niet zo fijngevoelig maar gisteren was het ineens even helemaal op. Kleine dijkdoorbraak van mijn kant. Ik had al de sterss in m´n lijf de hele week om dat gedoe hier in de stad, en dan nog de onzekerheid over waar we heengaan en wanneer, en wanneer dan naar NL op vakantie. ;(

Wel goed om alles weer even eruit te gooien en dingen op een rijtje te zetten. We zijn het erover eens dat de rek er echt wel uit is voor ons hier in C, en dat we gewoon lekker weggaan. Ik ga nu waarschijnlijk alvast eerder naar NL met KN, dan komt hij er een weekje ofzo later achteraan met de rest. 

Dus: see you eind juli!! :$
.
Ja Q het is zeker een belangrijke dag vandaag.

IK ben jarig;-)) en ohhh jij ook.

Gefeliciteerd!:gwab:
.
Jacqui, van harte gefeliciteerd!  (links)  (rechts)  (links)

En Q ook van harte gefeliciteerd!  (links)  (rechts)  (links)

Wat wordt het, groot feest of en petit committee?

Nijn, wattun gedoe....heb ik het goed begrepen dat je dan in juni echt terugkomt naar ned.? Niet voor vakantie, maar als in repatriëren?
Qtje, ook jij gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een hele grote meid mag worden!

Ook voor jou heb ik een beeldig bouquet bij elkaar geplukt en door de BEO bloemschikcursus (schriftelijk) heb ik er echt een arangement van weten te maken.

Voor als je de latexlucht te overweldigend vindt doe ik er een  bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven